Conclusie en aanbevelingen graagquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is hier de laatste tijd echt wat stillig
Sowieso wel vrij rustig overalquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Het is hier de laatste tijd echt wat stillig
True true, er zijn zelfs puntjes te scoren in DTSquote:
Zou het door de donkere dagen komen? Iedereen vroeg op bed ofzo?quote:Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true, er zijn zelfs puntjes te scoren in DTS
Moet haast wel, een leven kunnen ze niet hebben gekregenquote:Op maandag 11 november 2019 21:24 schreef I het volgende:
[..]
Zou het door de donkere dagen komen? Iedereen vroeg op bed ofzo?Mysterieus.
Nou, precies. Onmogelijk.quote:Op maandag 11 november 2019 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet haast wel, een leven kunnen ze niet hebben gekregen
Of ze mogen van hun begeleiders niet meer achter de pc als het donker is. Voor je het weet komen ze enge mannen tegen op het internetquote:
Op FOK! zitten geen enge mannen toch?quote:Op maandag 11 november 2019 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ze mogen van hun begeleiders niet meer achter de pc als het donker is. Voor je het weet komen ze enge mannen tegen op het internet
Eens! Op FOK! zitten alleen afgetrainde adonissen!quote:
Afgelopen week was ze ongesteld dus als het goed is nietquote:
Ik heb een nieuwe wa foto die heel cool is. Alleen hij wordt zwaar ondergewaardeerd op FB qua likes en dat doet pijnquote:
Ik ben nu ongesteld dus als het goed is nietquote:Op maandag 11 november 2019 21:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afgelopen week was ze ongesteld dus als het goed is niet. Een betere vraag zou zijn of jij al zwanger bent
quote:
Ik vind jou ook niet eng nee.quote:
Dat dacht ik.quote:Op maandag 11 november 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens! Op FOK! zitten alleen afgetrainde adonissen!
Oh vandaar.quote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ongesteld dus als het goed is niet
Ik ga NU kijkenquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe wa foto die heel cool is. Alleen hij wordt zwaar ondergewaardeerd op FB qua likes en dat doet pijn
Klasse. Goed bezigquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook best coolquote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Ik vind jou ook niet eng nee.
[..]
Dat dacht ik.
Wordt het niet eens tijd?quote:Op maandag 11 november 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet geboren met flippers.quote:Op maandag 11 november 2019 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop je op een kleine Flipper? Holy shit
Weet ikquote:Op maandag 11 november 2019 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe ik eruit zie dan had je mij ook cool gevonden
Nee johquote:
quote:
heb al tijdje klapperende eierstokkenquote:Op maandag 11 november 2019 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop je op een kleine Flipper? Holy shit
lolquote:Op maandag 11 november 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet geboren met flippers.
Niet te lang mee wachten, voor je het weet heb je een leeftijd waarmee je alleen André Hazes nog achter je aan hebtquote:Op maandag 11 november 2019 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh
[..]
[..]
heb al tijdje klapperende eierstokken
[..]
lol
zal het doorgevenquote:Op maandag 11 november 2019 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet te lang mee wachten, voor je het weet heb je een leeftijd waarmee je alleen André Hazes nog achter je aan hebt
echt he, niemand staat daar ook ooit maar bij stilquote:Op maandag 11 november 2019 21:49 schreef I het volgende:
Misschien wil Flips André Hazes wel achter zich aan hebben
Als de kindjes een beetje op hun vader lijken kunnen ze zo aan de slag als modquote:Op maandag 11 november 2019 21:49 schreef I het volgende:
Misschien wil Flips André Hazes wel achter zich aan hebben
Daar ben ik dan weer voor, voor dit soort briljante ingevingen.quote:Op maandag 11 november 2019 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echt he, niemand staat daar ook ooit maar bij stil
quote:Op maandag 11 november 2019 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de kindjes een beetje op hun vader lijken kunnen ze zo aan de slag als mod
erg irritantquote:Op maandag 11 november 2019 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Youtube heeft weer een update gehad geloof ik.
Ineens weer allemaal aids op de voorpagina waar ik nooit op geklikt heb. Alsof ik nu ineens wel Jon Olliver wil kijken.
Nee yt, tyf op met je politieke content.
Rustig aan, gewoon even aanklikken dat je toch echt geen interesse hebt.quote:Op maandag 11 november 2019 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Youtube heeft weer een update gehad geloof ik.
Ineens weer allemaal aids op de voorpagina waar ik nooit op geklikt heb. Alsof ik nu ineens wel Jon Olliver wil kijken.
Nee yt, tyf op met je politieke content.
Ze proberen ook al weken Lubach te pushen.quote:
ik luister muziek op spotifyquote:Op maandag 11 november 2019 22:05 schreef I het volgende:
Ik ga altijd gewoon direct naar https://www.youtube.com/feed/subscriptions
Waar dan wel voor?quote:Op maandag 11 november 2019 22:11 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook. Daar gebruik ik YouTube dan ook niet voor.
Om de FOK! docu te bekijken natuurlijk!quote:
Nice!quote:Op maandag 11 november 2019 22:27 schreef I het volgende:
[..]
Enzo Knol, NikkieTutorials en mukbang natuurlijk
Dit inderdaad, kan prima in dts zulke dingen.quote:
In sommige gevallen is het toegestaan.quote:
Stop pesten nuquote:Op maandag 11 november 2019 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het toegestaan.
gohquote:Op maandag 11 november 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk het bekijken van video's
hmmmquote:Op maandag 11 november 2019 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om de FOK! docu te bekijken natuurlijk!
ik ken alleen nikkietutorials denk ikquote:Op maandag 11 november 2019 22:27 schreef I het volgende:
[..]
Enzo Knol, NikkieTutorials en mukbang natuurlijk
Muah, heb nu geen zin meer om daar te gaan klagen. Op dit tijdstip is KLB een betere plek om te klagen.quote:
Doe maar weer zo gelijkquote:Op maandag 11 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
goh
[..]
hmmm
[..]
ik ken alleen nikkietutorials denk ik
Wat is er mis met onz sc?quote:Op maandag 11 november 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Terecht, ben een keer overstag gegaan maar het is daar erger dan ONZ SC
Gelukkig. Anders zou je mij nu uitlachen, terwijl ik het helemaal niet meende.quote:Op maandag 11 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik ken alleen nikkietutorials denk ik
Wat is er mis met onz sc?quote:Op maandag 11 november 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat doe je, dit stond niet hier zo kan iedereen het lezen
Oops verkeerde topicquote:Op maandag 11 november 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Serie is weer top zit bij aflevering 8.quote:
He Mortiequote:
Hij is leuk he. Krijgt ook wat meer diepgang laatste episodesquote:Op maandag 11 november 2019 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Serie is weer top zit bij aflevering 8.
ja ga nu kijken 8 episodes zijn wel weinig.quote:Op maandag 11 november 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is leuk he. Krijgt ook wat meer diepgang laatste episodes
Gewoon werken met kerst dus dat gedoe heb ik nietquote:Op maandag 11 november 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Mortie
Heb je al een date voor aan het Kerstdiner
I knowquote:
Beide kerstdagen ja?quote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon werken met kerst dus dat gedoe heb ik niet
Zag je een helder licht aan het einde van de tunnelquote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know
ging niet zo goed laatste daagjes
Feestdagen compensatie. Maar heb nog een maand vakantieuren staan ofzoquote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide kerstdagen ja?
Wel goeie toeslag dan
we wisten al dat je je te goed voor ons voeldequote:Op maandag 11 november 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op maandag 11 november 2019 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feestdagen compensatie. Maar heb nog een maand vakantieuren staan ofzo
Ben daar nu toch te oud voorquote:Op maandag 11 november 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus.Ga weer eens naar Zuid-Amerika of Thailand om jezelf te herontdekken ofzo
ontdekken dat ie kalend, oud en steeds minder aantrekkelijk is?quote:Op maandag 11 november 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus.Ga weer eens naar Zuid-Amerika of Thailand om jezelf te herontdekken ofzo
Tot ik dacht: Op fok ben ik ook omringd door heldere lichten dus ach hequote:Op maandag 11 november 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag je een helder licht aan het einde van de tunnel
Balenquote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I know
ging niet zo goed laatste daagjes
Mortaxx, niet Fokkiequote:Op maandag 11 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ontdekken dat ie kalend, oud en steeds minder aantrekkelijk is?
Ja oke, Benidorm danquote:
Nee, niet echt, maar wel wat dingen helderder gekregen.quote:
Kalend niet. Begin ook zelfs borsthaar te krijgenquote:Op maandag 11 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ontdekken dat ie kalend, oud en steeds minder aantrekkelijk is?
Als ik straks weer wat moneys heb zit ik er serieus aan te denken haarimplantaten te nemenquote:
Heb uitstraling nog niet gezienquote:Op maandag 11 november 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot ik dacht: Op fok ben ik ook omringd door heldere lichten dus ach he
Maar, ik kijk maar met een half oog mee. :squote:Op maandag 11 november 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij bent er verdomme altijd, wil ook weleens niet zo op de vingers worden gekeken
zo heyquote:Op maandag 11 november 2019 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kalend niet. Begin ook zelfs borsthaar te krijgen
quote:Op maandag 11 november 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik straks weer wat moneys heb zit ik er serieus aan te denken haarimplantaten te nemen
Hmm, hopelijk biedt dat in ieder geval de mogelijkheid om het één en ander wel weer te verbeteren dan.quote:Op maandag 11 november 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar wel wat dingen helderder gekregen.
Die loopt op dit moment langs de Mekong-rivier te genieten van een authentieke bord rijst terwijl de zon langzaam ondergaatquote:Op maandag 11 november 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb uitstraling nog niet gezien
Wellicht, is een stap die ik even moet zettenquote:Op maandag 11 november 2019 23:05 schreef I het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk biedt dat in ieder geval de mogelijkheid om het één en ander wel weer te verbeteren dan.
Vietnam?quote:Op maandag 11 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die loopt op dit moment langs de Mekong-rivier te genieten van een authentieke bord rijst terwijl de zon langzaam ondergaat
Ben jij een soort supermensquote:Op maandag 11 november 2019 23:04 schreef I het volgende:
[..]
Maar, ik kijk maar met een half oog mee. :s
Sorry Flips. Dat was een grapjequote:
Er moet wel iets van seks tussen maar je houdt het netjesquote:Op maandag 11 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die loopt op dit moment langs de Mekong-rivier te genieten van een authentieke bord rijst terwijl de zon langzaam ondergaat
kloptquote:Op maandag 11 november 2019 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Flippie is hier zo weinig dat ze hem niet begreep
ohhquote:
Ja, laten we ladyboys even buiten beschouwing houdenquote:Op maandag 11 november 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er moet wel iets van seks tussen maar je houdt het netjes
Wel blij voor je hoor dat je hier zo weinig bentquote:
Is dat een overwinning?quote:Op maandag 11 november 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel blij voor je hoor dat je hier zo weinig bent
Good for you
Met de juiste redenen voor afwezigheid wel jaquote:
Vind het wel zo netjes dat je wat van je laat horen aan de mensen waar je leuk mee hebt gebabbeldquote:Op maandag 11 november 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met de juiste redenen voor afwezigheid wel ja
quote:Op maandag 11 november 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel blij voor je hoor dat je hier zo weinig bent
Good for you
Doel je nu op ene Charlotte? Die poste toch alleen maar smileys. Daar mis je echt geen vliegende kut aanquote:Op maandag 11 november 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel zo netjes dat je wat van je laat horen aan de mensen waar je leuk mee hebt gebabbeld
Je had hem niet op de foks ontmoet he?quote:
Nee gewoon algemeen, er zitten er een paar tussen die kan je prima missen inderdaadquote:Op maandag 11 november 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doel je nu op ene Charlotte? Die poste toch alleen maar smileys. Daar mis je echt geen vliegende kut aan
Ik bobslee lieverquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wellicht, is een stap die ik even moet zettenMaar geen zin om nu over te hebben
Hoe is het met jou ?
nopeequote:Op maandag 11 november 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had hem niet op de foks ontmoet he?
Helaas nietquote:Op maandag 11 november 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij een soort supermens
harde wereld he de wajong leef.quote:
Nou ja, een verzekeringsarts kan alles wel zeggen, maar uiteindelijk ben jij diegene die alles het best kan constateren natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2019 23:15 schreef I het volgende:
[..]![]()
Gaat, gaat. Morgen bij verzekeringsarts langs. Misschien zegt ie wel; JE KAN WEER GEWOON WERKEN MET JE LUIE REET
Dus dan ben ik best heel erg blij. En moet ik dus wel even baantje scoren.Heb al wel iets heel tofs gevonden in Groningen, maar pfffffff, misschien ben ik te optimistisch.
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan zijn fok-vriendjes.quote:Op maandag 11 november 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gewoon algemeen, er zitten er een paar tussen die kan je prima missen inderdaad
Haags mag van mij voor altijd niks meer van zich laten horenquote:Op maandag 11 november 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen hecht evenveel waarde aan zijn fok-vriendjes.
Vind Haags dan wel weer merkwaardig, zomaar cold turkey gaan als je zwaar verslaafd bent is nooit een oplossing
Nou nou nou. Spreek voor jezelfquote:
Ben je teleurgesteld in hem ja?quote:Op maandag 11 november 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haags mag van mij voor altijd niks meer van zich laten horen
Ik ergerde me vooral aan hem als hij in serieuze topics postte. Want dan kon het gewoon een staatsmongool eerste klas zijn, in de SC had hij zo zijn goede momentenquote:Op maandag 11 november 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan je je niet aan hem ergeren, dat kan toch helemaal niet
Hele tijd dezelfde uitgekauwde tekstjes waar je een slappe piel van krijgt, bahquote:Op maandag 11 november 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ergerde me vooral aan hem als hij in serieuze topics postte. Want dan kon het gewoon een staatsmongool eerste klas zijn, in de SC had hij zo zijn goede momenten
Leuke kerstfilmquote:Op maandag 11 november 2019 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Edward Norton in American History X is inmiddels een klassieker geworden.
Nja, blijft toch wel een dingetje. Ik kan zijn adviezen niet zomaar negeren.quote:Op maandag 11 november 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, een verzekeringsarts kan alles wel zeggen, maar uiteindelijk ben jij diegene die alles het best kan constateren natuurlijk
Anderhalf oog, excuus.quote:Op maandag 11 november 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat je het goed doet anders met een half oog, dat doen er maar weinig zo
Nee, maar je kan er wel bezwaar tegen makenquote:Op maandag 11 november 2019 23:25 schreef I het volgende:
[..]
Nja, blijft toch wel een dingetje. Ik kan zijn adviezen niet zomaar negeren.
quote:Op maandag 11 november 2019 23:26 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, het loopt vaak slecht af in dat soort situaties, vandaar.
Truequote:Op maandag 11 november 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar je kan er wel bezwaar tegen maken
Bad Santa is ook een klassieker.quote:
Meh.quote:Op maandag 11 november 2019 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bad Santa is ook een klassieker.
is dit cryptisch bedoeld ofquote:
Ali Express duhquote:
Bijna AOE mortaxxquote:Op maandag 11 november 2019 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of gewoon gaan werken voor je kkcheld
Dat is voor paupersquote:
Graagquote:Op maandag 11 november 2019 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of gewoon gaan werken voor je kkcheld
altijd toch makkerquote:
was tof met Marco Borsato .quote:
is het enige wat ik kijk van stuk tv.quote:
Dat op het strand was een leuke stunt.quote:Op maandag 11 november 2019 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slechtste ooit juist. Lekker al je werknemers taxi laten spelen
Dat ken ik wel ja. Maar met dit soort programmas geloof ik gewoon niet dat het niet gescript isquote:Op maandag 11 november 2019 23:48 schreef I het volgende:
Dit is Hunted; https://www.npostart.nl/hunted/AT_2056755
Nooit gebruiktquote:
Ali?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
Zo, even bestelling geplaatst. Ben benieuwd
Si siquote:
Ben altijd wel beetje huiverig met broeken enzo, die Aziaatjes beschouwen 50 kilo met 1,60 al als xxlquote:
Hehehe daar zit wat in. Terwijl met VS precies andersomquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben altijd wel beetje huiverig met broeken enzo, die Aziaatjes beschouwen 50 kilo met 1,60 al als xxl
Zit ook sowieso gescript spul tussen ja, maar ach. 't idee is leuk.quote:Op maandag 11 november 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Maar met dit soort programmas geloof ik gewoon niet dat het niet gescript is
Maak jij nog weleens tripjes naar de VS?quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe daar zit wat in. Terwijl met VS precies andersom
Zou ik je iets melden? De hele tv wereld is gescript!!!quote:Op maandag 11 november 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Maar met dit soort programmas geloof ik gewoon niet dat het niet gescript is
Joaaahquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maak jij nog weleens tripjes naar de VS?
Veel wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik je iets melden? De hele tv wereld is gescript!!!
Nu hopen dat het beetje bevaltquote:Op dinsdag 12 november 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Een winterjas, 2 truien, 2 shirts, 1 blousje en een screenprotector voor nieuwe telefoon voor 65 euro is niet verkeerd in ieder geval
Anders kosten verhalen op Tjacka niet danquote:
Natuurlijk, tjack regelt het wel ffequote:Op dinsdag 12 november 2019 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders kosten verhalen op Tjacka niet dan
Gebruik je wel een doekje?quote:
quote:
quote:
Eureka momentjequote:Op dinsdag 12 november 2019 01:44 schreef I het volgende:
Of eh, ingeving. Hoe je het ook wilt noemen.
Briljant zelfsquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:43 schreef I het volgende:
[..]
Was net m'n editor aan het openen. Had een briljant idee.
Wat is deze smileyquote:
quote:
Heb jij dat nooit?quote:
Kuzu.gifquote:[..]
Wat is deze smiley
Flippiee?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:45 schreef I het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit?Dat je denkt; Omg, dat ik dit niet eerder bedacht heb.
[..]
Kuzu.gif
Jawel maar vaak als het te laat isquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:45 schreef I het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit?Dat je denkt; Omg, dat ik dit niet eerder bedacht heb.
[..]
Kuzu.gif
Dr.mikey?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Grappig dat een troll je soms nog best flink aan het nadenken brengt
Wie is de troll in deze situatie?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Grappig dat een troll je soms nog best flink aan het nadenken brengt
quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar vaak als het te laat is
Hmm
[..]
Dr.mikey?
Hmmm zonde. Op reddit heb je er een speciale subreddit voorquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel maar vaak als het te laat is
Even lezen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
KLB / Dwangmatig terugbrengen van Syriëgangers
Vraag me nu af hoe dat juridisch inderdaad zitZo onlogisch is het allemaal niet
Ja die is week leukquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:47 schreef I het volgende:
[..]
Hmmm zonde. Op reddit heb je er een speciale subreddit voor
/r/showerthoughts
Waarom?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind overigens wel dat we alle syriegangers moeten terughalen.
Waarom moeten we turken/koerden/syriers opzadelen met onze zooi.quote:
Is dat veel? Wat kun je er mee?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb de 1k karma gehaald bij Reddit vandaag
Aan je virtuele piemel trekken. Nee vind het wel grappig systeem though. Zouden ze op fok ook meoten doenquote:
Je hebt hier ook gewoon punten!!!!quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan je virtuele piemel trekken. Nee vind het wel grappig systeem though. Zouden ze op fok ook meoten doen
Met een kans op radicalisering van kinderen die in zulke omstandigheden al flink geïndoctrineerd zijn waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom moeten we turken/koerden/syriers opzadelen met onze zooi.
Zijn toch 'onzen' die daar terreur en dood hebben gezaaid, laat dan ons ook voor de kosten opdraaien en ze hier gevangen zetten.
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:52 schreef I het volgende:
[..]
Je hebt hier ook gewoon punten!!!!
Ik sta op #20
@:Flippiee op #4!!!!!
Aantal postsquote:
Denk dat wij ze beter kunnen deradicaliseren dan ze laten opgroeien in zon kampquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een kans op radicalisering van kinderen die in zulke omstandigheden al flink geïndoctrineerd zijn waarschijnlijk
Vind ik Reddit beter. Op kwaliteit van je posts. Al is dat natuurlijk ook weer gekleurd.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:54 schreef I het volgende:
[..]
Aantal posts
Registratiedatum
Activiteit
Notes
Abo
Crewstatus
Posts per dag
Activiteit op verschillende fora
Dingen
Spullen
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat wij ze beter kunnen deradicaliseren dan ze laten opgroeien in zon kamp
Precies. Kwaliteit is relatief.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik Reddit beter. Op kwaliteit van je posts. Al is dat natuurlijk ook weer gekleurd.
Blake lively is wel mooi jaquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Age of Adaline gekeken.
Tering wat een mooie vrouw.
Ik ben geen fan van Blake Lively moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Age of Adaline gekeken.
Tering wat een mooie vrouw.
Absoluutquote:
In die film absoluut heel erg mooi.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Blake Lively moet ik eerlijk zeggen
Ja, ik weet dat ik bijna 30 ben teringjongquote:
Wat is jouw post met de meeste upvotes op Reddit?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik Reddit beter. Op kwaliteit van je posts. Al is dat natuurlijk ook weer gekleurd.
Hihi, oudje.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik bijna 30 ben teringjong
Ik hou mijn Reddit account liever anoniemquote:Op dinsdag 12 november 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw post met de meeste upvotes op Reddit?
Waarom hou je dat liever anoniem?quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou mijn Reddit account liever anoniemMaar hij stond in r/Booksuggestions in ieder geval. Blijkbaar sloeg mijn verhaal zo aan want stonden ook shitloadaan reactions in
En jij zei dat je nooit veel upvotes kreeg. Post je zo fucking veel dan?quote:
Je krijgt op fok al alles van me mee. Mag het op Reddit dan in ieder geval nog anoniemquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom hou je dat liever anoniem?
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt op fok al alles van me mee. Mag het op Reddit dan in ieder geval nog anoniem
quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt op fok al alles van me mee. Mag het op Reddit dan in ieder geval nog anoniem
Toch zonde. Leuk zakcentje welquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben al bezig om het om te wisselen bij de bank, wil nog niet echt lukken.
Omdat ik op Reddit soms nog wat persoonlijker ben dan hierquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
Valt wel mee, soms heb ik mijn fases dat ik veel post.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij zei dat je nooit veel upvotes kreeg. Post je zo fucking veel dan?
over the lion king ?quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, soms heb ik mijn fases dat ik veel post.
Nog persoonlijker? Wow.quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik op Reddit soms nog wat persoonlijker ben dan hier
Got is een hype seriequote:Op dinsdag 12 november 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over Harry Potter, GoT en andere films/series vooral.
Ja ligt er ook beetje aan hoor. Askreddit zit ik eigenlijkh et meest op te klotenquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog persoonlijker? Wow.
Ik post daar alleen maar over films en series eigenlijk.
Een hype is iets wat tijdelijk heel veel aandacht krijgt. Ik zou een jaar of 10 neit iets tijdelijks willen noemen. Dan is Harry Potter namelijk ook een hypequote:
Dat je daar nog serieus op ingaatquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een hype is iets wat tijdelijk heel veel aandacht krijgt. Ik zou een jaar of 10 neit iets tijdelijks willen noemen. Dan is Harry Potter namelijk ook een hype
Oh ik ga gewoon naar r/facesittingquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt er ook beetje aan hoor. Askreddit zit ik eigenlijkh et meest op te kloten![]()
En af en toe beetje mooie kiekjes kijken op r/petitegonewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |