Nog niet in Parijs?quote:
Nee voor iedereen beter van nietquote:
Oh ja ik dus hallo vriend!!quote:
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2019 22:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee voor iedereen beter van niet
Nee, moet natuurlijk eerst solliciteren. Eind deze maand pas voorlichting, daar ga ik eerst heen en dan pas knoop doorhakken want het is niet dat ik bij een restaurant probeer te werken ofzo. Ga bij goedgekeurd worden rondlopen met een Colt en liggen in natte bagger tussen een stel stinkmannen die sws om de beurt scheten gaan laten en boeren enzo. Ben aan het trainen nu voor de keuring. Echt inwendig janken als ik er niet doorheen kom, al ben ik wel redelijk fit aan het worden. 😍quote:
Joe is goed tot danquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
Kan niet dm’en. Tty over paar dagen.
Onze FOK! koning is eventjes op vakantie. Maar hij komt weer terugquote:
Haha MEEN JE NIETquote:Op woensdag 13 november 2019 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zei tegen hem voordat die wegging “wel op je tellen passen hč” HAHAHAHAHA
Dat is een leugen trouwens.
Haha kloptquote:
Goedemorgenquote:
Zeg maar sorry tegen jezelf ivm je gebrek aan normen en waarden.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alligatorband gekocht voor mijn horloge. Sorry vegans hier.
[ afbeelding ]
Ding is teringnice anders.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg maar sorry tegen jezelf ivm je gebrek aan normen en waarden.
Saai hoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks.
Maar ik draag uberhaupt geen horloge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |