Dit, Lonaa. Dit. Ik heb jaaaaaren lang een heel fijn kussen gehad. En toen werd ik steeds vervelender wakker incl stijve nek, hoofdpijn, groggy gevoel etc. Kussen vervangen en alle klachten zijn wegquote:
Ach verder heb ik alles wat ik kan wensen. Dan zou ik geld vragen, nu kunnen mijn ouders/man ook echt iets geven.quote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt heel suf om een stofzuiger voor je verjaardag te vragen. Dat is toch gewoon iets voor je gezamenlijke huishouden dat je koopt wanneer het nodig is en geen kadoNet als kinderen die vroeger een jas voor hun verjaardag krijgen. Ik vond dat echt zielig.
Dat neemt niet weg dat een fijne stofzuiger uitermate prettig is.
Nu is het plaatje niet zo groot meerquote:Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Beetje matige TT, maar ik vond een grap over zuigen te makkelijk
EDIT: het is wel een beetje een groot plaatje. Sorry
Merci!quote:Op maandag 11 november 2019 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu is het plaatje niet zo groot meer
Afgelopen zaterdag. Bij https://redorchids.nl/. Vond het geen verslag waard. Allemaal net niet spannend.quote:Op maandag 11 november 2019 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
@:golfer, jullie waren uit eten geweest vorige week toch? Was het wat, geen verslagje?
Kom hier werken, 23.3 grquote:Op maandag 11 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik heb het koud. Heb alvast mijn thermo kleding maar aangedaan...
Oh lekker warmquote:
Loebes is al een paar dagen hyper. Rondje in het bos heeft voor nu even geholpen hij ligt nu te slapen.quote:Op maandag 11 november 2019 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Gaat het stormen ofzo? Muppet is niet te doen. Supervervelend. Blerf.
Ik wacht op de bezorging van Uitgekooktquote:Op maandag 11 november 2019 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ga zo maar eens risotto maken.. met kip en champies.
Vandaag is echt ellende.quote:Op maandag 11 november 2019 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes is al een paar dagen hyper. Rondje in het bos heeft voor nu even geholpen hij ligt nu te slapen.
Ik hoop dat je geen honger hebtquote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht op de bezorging van Uitgekookt![]()
Lees net dat ze "tussen 16:00 en 22:00" denken te komen
Je weet dat je een pup in huis hebt als..quote:Op maandag 11 november 2019 16:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag is echt ellende.Rellen in huis, al 2 x over het kleed gezeken, achter poes aan, achter andere poes aan, trekken aan de riem, alles in d'r bek pakken, blerf.
Wij kregen daarna nog een mailtje met een meer precieze bezorgtijd. (16:33 en 18:03) Kwam keurig om 17:45quote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees net dat ze "tussen 16:00 en 22:00" denken te komen
Is dat spul van Uitgekookt eigenlijk vooral een acceptabele hap voer of echt lekker eigenlijk?quote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer, vind het altijd leuk om te lezen..quote:Op maandag 11 november 2019 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag. Bij https://redorchids.nl/. Vond het geen verslag waard. Allemaal net niet spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |