Ik geef ze inderdaad ook echt niet langer dan dat.quote:Op maandag 11 november 2019 07:16 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen dat Bridget nog voor 2020 begint Dre aan de kant zet.
die Nicolette van Dam lijkt er een dagtaak aan te hebben. Die zie ik overal.quote:Op maandag 11 november 2019 07:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb het me al eerder-voor deze gate- afgevraagd, maar wat heeft die Monique toch dat ze zoveel bewondering oogst? Is het een frame van de "sterke" (kots) vrouw achter de wilde artiest?
Al jaren buitelen de instagrammers over elkaar heen om te uiten hoe sterk, krachtig, geweldig ze haar vinden. En zo een goede moeder. Waarom is dat? Je ziet wel vaker geslijm bij BN'ers maar bij haar vind ik het echt opvallend.
Ik ben in deze helemaal teamMo hoor maar snap dat gedweep echt niet.
Samen met haar man Bas Smit. Die reageren echt op elke foto van willekeurige BNer. Je zou bijna denken dat ze er iemand voor hebben ingehuurdquote:Op maandag 11 november 2019 07:34 schreef RipCity het volgende:
D
[..]
die Nicolette van Dam lijkt er een dagtaak aan te hebben. Die zie ik overal.
Zo als ze er aan gekomen is, komt ze er ook weer vanaf.quote:Op maandag 11 november 2019 07:31 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik geef ze inderdaad ook echt niet langer dan dat.
En Soundos(bij iedereen). Eng clubje.quote:Op maandag 11 november 2019 07:34 schreef RipCity het volgende:
D
[..]
Overigens doelde ik vooral op onbekende mensen, maar andere BN'ers kunnen er ook wat van inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2019 07:34 schreef RipCity het volgende:
D
[..]
"Hun eigen huwelijksnacht beleefden zij tussen kratten en dozen..."quote:
Net zoals destijds Ruud in een kliko.quote:Op maandag 11 november 2019 07:49 schreef quirina het volgende:
Oh jee nou krijgen we de dreetje fotosoep show.
Mwah, ik denk dat ze beiden gedijen op drama en dat ze dit daarom alleen al langer gaan volhouden dan ze eigenlijk willen, alleen al om de wereld te bewijzen dat ze wel bij elkaar horen.quote:Op maandag 11 november 2019 07:16 schreef quirina het volgende:
Het zal me niet verbazen dat Bridget nog voor 2020 begint Dre aan de kant zet.
Beetje dezelfde vraag als waarom mensen naar de muziek van Hazes luisteren. Het antwoord is gewoon dat er veel Nederlanders zijn met wansmaak.quote:Op maandag 11 november 2019 07:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb het me al eerder-voor deze gate- afgevraagd, maar wat heeft die Monique toch dat ze zoveel bewondering oogst? Is het een frame van de "sterke" (kots) vrouw achter de wilde artiest?
Al jaren buitelen de instagrammers over elkaar heen om te uiten hoe sterk, krachtig, geweldig ze haar vinden. En zo een goede moeder. Waarom is dat? Je ziet wel vaker geslijm bij BN'ers maar bij haar vind ik het echt opvallend.
Ik ben in deze helemaal teamMo hoor maar snap dat gedweep echt niet.
Aldus Eefje.quote:’ANDRÉ bedroog MONIQUE al eerder met BRIDGET!’
Vijf jaar geleden, toen zijn liefde voor Monique nog pril was, heeft hij namelijk ook al een hartstochtelijk avontuur beleefd met de – onvoorstelbaar – door sommigen als ’ijskoud’ omschreven Bridget.
VERHALEN OVER DE TWEE GAAN NAMELIJK AL MEER DAN VIJF JAAR!
Om precies te zijn: sinds het huwelijk van PATTY BRARD en haar man ANTOINE op 15 september 2014, waar beiden te gast waren en waar zij als het ware hun eigen ’huwelijksnacht’ beleefden. Ook toen had André thuis al wat uit te leggen, toen hij na het feest in het toch niet al te onstuimige Amstelveen pas om half zeven thuiskwam bij Monique in Vinkeveen.
Aan het begin van hun liefde slikte zij André’s verklaring dat het wat uit de hand gelopen was voor zoete koek. Wat er die nacht met Bridget was voorgevallen heeft zij wellicht pas later, of zelfs helemaal nooit, ontdekt. Bruiloftsgasten in het onderkomen Café De Zwarte Kat langs de Amstel, kon dat in die kleine uurtjes echter moeilijk ontgaan. Eerst voor de bar, later in het hok met lege flessen, dozen en kratten, werden Bridget en André toen reeds als magneten tot elkaar aangetrokken en maakten zij, zonder enige gęne, geen geheim van hun gevoelens voor elkaar.
Zichtbaar voor iedereen maakten André, en met name Bridget zelf, alle aanwezigen in gebaar en geluid duidelijk dat háár bijnaam ’Fridget’ werkelijk nergens op gebaseerd is.
EN NU, ZOVEEL JAAR LATER, IS HET ANDRÉ EN HAAR KLAARBLIJKELIJK MENENS!
quote:Op maandag 11 november 2019 08:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Aldus Eefje.
Vandaar waarschijnlijk de quote van Monique: "Wie dit is, maakt het alleen maar nog pijnlijker."
Mwoah, ze kennen elkaar, denk dat dat het eerder is. Verhalen in roddelblaadjes moet je altijd met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 11 november 2019 08:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Vandaar waarschijnlijk de quote van Monique: "Wie dit is, maakt het alleen maar nog pijnlijker."
Zout kennen we niet hier in SHO.quote:Op maandag 11 november 2019 08:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Mwoah, ze kennen elkaar, denk dat dat het eerder is. Verhalen in roddelblaadjes moet je altijd met een korrel zout nemen.
Nou ja, helemaal vreemd is dat niet, samen op vakantie begin oktober.quote:Op maandag 11 november 2019 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok maar zo dat Mo hoopte dat het alsnog goed zou komen en ze de breuk niet wilde erkennen. Ondertussen wist ze wel beter, maar bleef ze stug hartjes bij de foto’s op Insta plaatsen. Tot hij vertelde dat het menens is met Bridget. En dan doet Mo alsof ze het net op de dag van het appje hoorde dat het echt definitief niet meer goedkomt.
En iedereen is Team Monique.
Misschien wist ze niet wie de vrouw was, maar dat het over was wist ze heus wel.
Team Monique uit medelijden hier.
Maar ook niet zoveel tegen Team André. Hij gaat gewoon verder met zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |