Niks beter dan in de baas zijn tijd schijten terwijl je Fok! checkt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is.
Moet je nagaan hoeveel neushaar diegene kan groeien als hij 80+ is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik heb hier iemand rondlopen die bijna een hitlersnor met z'n bos neushaar kan maken.
Hahahahaha, en jij woont in utopia zeker? Alsof er dan iets gedaan wordt. En dat had ik al gedaan, hun reactie: luchtkwaliteit is een keer gemeten en goed bevonden,melding afgemeld... Dat die luchtkwaliteit afhankelijk is van de bezetting, temperatuur, buitentemperatuur, luchtvochtigheid enz wordt even buiten beschouwing gelaten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Even melden bij de technisch beheerder van het pand.
Geef er een likje aan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Stinkende mensen.![]()
Oude(re) mannen met veel oorhaar. Waar je dan steeds naar kijkt tijdens een gesprek.
Als een jekko door de file en net op tijd het kantoor binnen rennen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is. Je ziet ze ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip naar de pot wandelen en na een dik kwartier weer terugkomen.
Ik ben zo iemand.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:40 schreef Twiitch het volgende:
Mensen waarvan het eerste wat ze doen wanneer ze s'ochtends binnenkomen uitgebreid schijten is. Je ziet ze ook gewoon elke dag op hetzelfde tijdstip naar de pot wandelen en na een dik kwartier weer terugkomen.
Scheelt weer wc papier thuis hè zuinige zeeuwquote:
Nou ja, het is meer dat als ik wakker word 's ochtends hij nog niet volledig is ingedaald.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Scheelt weer wc papier thuis hè zuinige zeeuw
Niks mis mee.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Scheelt weer wc papier thuis hè zuinige zeeuw
Van CO2 krijg je geen hoofdpijn hé.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Metalfreak het volgende:
De luchtkwaliteit in de kantoortuin is overigens ook dramatisch. Ben sinds een week aan het meten omdat ik vorige week al enkele dagen met knallende koppijn naar huis ging. Het blijkt dus dat de CO2 waarde veel te hoog is, maar als je ook maar 1 minuut een raampje open zet zijn er weer mensen die gaan klagen dat het te koud is en dat raam weer dicht doen... Dan maar weer hoofdpijn
Van een overschot daarvan wel: http://www.klimaatbeheer.eu/blog_type/co2/quote:Op woensdag 4 december 2019 15:25 schreef Coppi het volgende:
[..]
Van CO2 krijg je geen hoofdpijn hé.
..... Hmmm .... ja ..... neequote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een collega naast me die de hele dag zit te mompelen
En dat is best irritant
Koptelefoon is de oplossingquote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
En dat is best irritant
Vandaag zei er 1tje "Eerst even naar de wc en dan naar de vergadering"quote:Op woensdag 4 december 2019 18:34 schreef Solotovski het volgende:
En dat is best irritant
Ik zit nu met 6 man in een vrij grote ruimte.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Koptelefoon is de oplossing
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen werken met meer dan 2 man in 1 ruimte. Dat gekwaak en gebel heel de dag door manman wat een ellende.
Ik heb gelukkig geen kantoorbaan meer, maar als ik er een keer een dag ben krijg ik geen fuck gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit nu met 6 man in een vrij grote ruimte.
Het kost echt productiviteit.
Ik zit niet in een kantoortuin gelukkig. Klein team van 5 manquote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Koptelefoon is de oplossing
Ik snap sowieso niet hoe mensen kunnen werken met meer dan 2 man in 1 ruimte. Dat gekwaak en gebel heel de dag door manman wat een ellende.
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zit niet in een kantoortuin gelukkig. Klein team van 5 man
Baarlijke nonsens.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van een overschot daarvan wel: http://www.klimaatbeheer.eu/blog_type/co2/
Hoe krijg je zoveel onzin in 2 zinnen gepropt.quote:Echter een grotere hoeveelheid CO2 in de ruimte,verdringt de zuurstof opname in ons lichaam en dat fenomeen is niet wenselijk. Doordat deze verdringing plaatsvind schakelt het lichaam over op een lage
r energie gebruik door de dag heen en deze actie levert dan A-specifieke klachten op zoals vermoeidheid, hoofdpijn en concentratieverlies.
Die had ik gekocht voor in het vliegtuig; maar op kantoor kan ik die ook goed gebruiken.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.
Ik vond een Bose QuietComfort 35 II kaoloduur maar het is inmiddels de investering meer dan waard.
Goeie! Kan je ook telefoongesprekken voeren met dat ding op of is dat niet handig?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik heb in een kantoortuin gewerkt, ik kan niet functioneren zonder een noise-cancelling koptelefoon.
Ik vond een Bose QuietComfort 35 II kaoloduur maar het is inmiddels de investering meer dan waard.
Heb je ook onderbouwing, of blijft het bij nutteloze oneliners?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:36 schreef Coppi het volgende:
[..]
Baarlijke nonsens.
[..]
Hoe krijg je zoveel onzin in 2 zinnen gepropt.
Die zijn inderdaad goud waard, mooie is dat je ook kan schakelen naar de hoeveelheid noisecanceling.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zeker, zelfs in de wind of in een lawaaierige omgeving. Dat filtert dat ding gewoon weg + noise cancellationquote:Op woensdag 4 december 2019 22:13 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Goeie! Kan je ook telefoongesprekken voeren met dat ding op of is dat niet handig?
Zeggen ze dan ook deze TT?quote:Op woensdag 4 december 2019 22:32 schreef karr-1 het volgende:
Verplicht mee moeten doen aan allerlei "gezellige" dingen want we moeten teamspirit en andere ellende hebbenLaat me gewoon met rust of zo....
Beter dat ze hun broodtrommel openklappen en wat gaan eten dan dat je hun maag hoort.quote:Op woensdag 4 december 2019 23:41 schreef el-blanchito het volgende:
Kantoor, heerlijk lijkt me dat
Collega’s die standaard te laat komen bij vergaderingen, of gewoon doodleuk de broodtrommel openklappen bij zo’n vergadering (voortgezet onderwijs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |