abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189885748
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, gewoon ophouden met die uitgekauwde totaal niet grappige oneliners.
Het was een drieliner.

Verder mogen de daders van mij een hele langzame dood sterven met helse pijnen en meer van zulks. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189885875
In wat voor een staat ben je als groep als je zoiets met z’n vieren doet en van a tot z doorzet, fakking mafketels.
-nee-
pi_189885924
quote:
13s.gif Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat zijn we toch weer on-ge-loof-lijk grappig zeg. Chapeau! Nu nog ''jij bent welkom'' en ''artsen/apothekers'' en we hebben hetzelfde gezeik wat we in éééééélk ander topic van deze strekking hebben.

Protip. Kappen nou.
Wat nou? Hij legt de vinger gewoon op de zere plek.

Zij het met cynisme. En dat op Fok. Nou nou zeg.

En elk topic van deze strekking is steeds hetzelfde cynistische gezeik, omdat de aanleiding steeds hetzelfde gezeik is.

Wat te doen aan dat aanhoudende cynistische gezeik? Alle topics die voortkomen uit ditzelfde aanhoudende gezeik bij voorbaat maar kappen, want cynisme moeten we niet willen op Fok?
pi_189885955
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 20:48 schreef Marsenal het volgende:
In wat voor een staat ben je als groep als je zoiets met z’n vieren doet en van a tot z doorzet, fakking mafketels.
Een anders-culturele staat. Blanke westerlingen doen dit niet.
  Miss 200.000.000! zondag 10 november 2019 @ 20:53:24 #30
367000 roos94
pi_189885975
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 20:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een anders-culturele staat. Blanke westerlingen doen dit niet.
Nee, die nemen liever kleine jongetjes in de anus.
pi_189885990
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:53 schreef roos94 het volgende:

[..]

Nee, die nemen liever kleine jongetjes in de anus.
Maar niet gezamenlijk omdat het geen geaccepteerd gedrag is. Groepsverkrachten is in Europa een bij uitstek Arabisch-Afrikaans fenomeen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2019 20:55:13 ]
pi_189886017
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

En elk topic van deze strekking is steeds hetzelfde cynistische gezeik, omdat de aanleiding steeds hetzelfde gezeik is.

Wat te doen aan dat aanhoudende cynistische gezeik? Alle topics die voortkomen uit ditzelfde aanhoudende gezeik bij voorbaat maar kappen, want cynisme moeten we niet willen op Fok?
Ah dus het topic gaat niet over het meisje dat verkracht is, maar over de zogenaamd falende rechtstaat waarin alleen gekleurde mannen ongestraft blijven en slachtoffer zijn.

Interessant is dat, hoe tussen woorden en letters door zo'n verborgen boodschap beschreven staat.
  zondag 10 november 2019 @ 20:56:05 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189886024
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 20:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar niet gezamenlijk omdat het geen geaccepteerd gedrag is. Groepsverkrachten is in Europa een bij uitstek Arabisch-Afrikaans fenomeen.
https://nos.nl/artikel/23(...)deren-voor-seks.html

Linksen openen er alleen niet zo snel topics over met allerhande bijbedoelingen omdat die niet zo in de slachtofferrol zitten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189886077
Zweden en Denemarken staan voor wat betreft migratiebeleid t.a.v. niet westerse migranten tegenover elkaar terwijl ze geografisch vlak bij elkaar liggen. Handig om beide landen te volgen hoe ze zich ontwikkelen. Volgens het World Happiness report lijkt Zweden af te zakken van plaats 5 (2010/2012) naar 7 (2016/2018). Nederland (van 4 naar 5) en Denemarken(van 1 naar 2) zijn daarentegen 1 plaats gezakt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_189886103
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 20:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah dus het topic gaat niet over het meisje dat verkracht is, maar over de zogenaamd falende rechtstaat waarin alleen gekleurde mannen ongestraft blijven en slachtoffer zijn.

Interessant is dat, hoe tussen woorden en letters door zo'n verborgen boodschap beschreven staat.
Nee, over het feit dat eventuele deportatie in het spel word gebracht, als zieligheids strategie.
pi_189886126
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:56 schreef -XOR- het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)deren-voor-seks.html

Linksen openen er alleen niet zo snel topics over met allerhande bijbedoelingen omdat die niet zo in de slachtofferrol zitten.
Nah dit zijn van die Detroux-figuren die elkaar gevonden hebben. Arabieren delen als broers, vrienden, neven en broers onwillige minderjarige meiden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2019 21:02:18 ]
pi_189886142
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 10 november 2019 @ 21:01:00 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189886147
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Cynistisch _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_189886313
Ja wat moet je hier van zeggen? Alles is hierover al gezegd. En ik begrijp heel goed dat je het beperkt tot one-liners, want de mensen die dat soort tuig binnen willen halen zijn toch niet door argumenten of feiten te overtuigen.
Dus het wachten is op het volgende "je verwacht het niet" incident.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 10 november 2019 @ 21:09:03 #41
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_189886314
quote:
The victim, a 13-year-old native Swede, suffered a variety of injuries which included internal bleeding, a bloodied hand, and bruising to her shoulder, arm, hands, and knees.
Het is niet genoemd, maar als ze er geen HIV infectie aan overgehouden heeft dan heeft ze nog "geluk" gehad.
pi_189886354
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:09 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Het is niet genoemd, maar als ze er geen HIV infectie aan overgehouden heeft dan heeft ze nog "geluk" gehad.
Had niet kunnen gebeuren als ze een armlengte afstand had genomen (is niet mijn oneliner maar van Merkel)
Exaudi orationem meam
pi_189886387
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:09 schreef Oud_student het volgende:
Ja wat moet je hier van zeggen? Alles is hierover al gezegd. En ik begrijp heel goed dat je het beperkt tot one-liners, want de mensen die dat soort tuig binnen willen halen zijn toch niet door argumenten of feiten te overtuigen.
Dus het wachten is op het volgende "je verwacht het niet" incident.
Dat cynisme komt inderdaad voort uit dat eeuwige vergoeilijkende gepraat, het wegkijken, het vast laten ketenen door wet- en regelgeving.

Bij vaststelling dat deze mannen het hebben gedaan zou het zo moeten zijn dat ze op het eerste vliegtuig gezet worden en afgezet op een vliegveld in land van herkomst.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 10 november 2019 @ 21:15:21 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189886446
Ze zullen niet terug gaan.

Zweden heeft een absurd plan om de bevolking te verviervoudigen puur door immigratie.
Ik vrees dat ook veel natuur er aan zal gaan om plaats te maken voor hun uitbreidingsplannen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189886451
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat cynisme komt inderdaad voort uit dat eeuwige vergoeilijkende gepraat, het wegkijken, het vast laten ketenen door wet- en regelgeving.

Bij vaststelling dat deze mannen het hebben gedaan zou het zo moeten zijn dat ze op het eerste vliegtuig gezet worden en afgezet op een vliegveld in land van herkomst.
Dan zeggen de zelfbenoemde deskundigen op het gebied van internationaal recht, waarvan er blijkbaar velen op FOK rondhangen, dat het onmogelijk is wegens:
- rechten van de mens
- internationale verdragen
- de EU
- enz enz
Exaudi orationem meam
pi_189886626
quote:
13s.gif Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat zijn we toch weer on-ge-loof-lijk grappig zeg. Chapeau! Nu nog ''jij bent welkom'' en ''artsen/apothekers'' en we hebben hetzelfde gezeik wat we in éééééélk ander topic van deze strekking hebben.

Protip. Kappen nou.
Nogal wat om door een FA te zeggen. Die mensen reageren niet voor niets op die manier, o.a. omdat het overal op die manier gezegd wordt bij alles, dat jij het irritant vindt zegt ook wel weer iets. Protip, hou dit soort posts gewoon voor je wil je

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2019 21:23:01 ]
  zondag 10 november 2019 @ 21:23:58 #47
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189886653
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Na hoeveel posts gaat hier Nederland bij gesleept worden?
Welk punt wil je nu maken?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189886719
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:15 schreef Harvest89 het volgende:
Ze zullen niet terug gaan.

Zweden heeft een absurd plan om de bevolking te verviervoudigen puur door immigratie.
Ik vrees dat ook veel natuur er aan zal gaan om plaats te maken voor hun uitbreidingsplannen.
Heb je een link?
  zondag 10 november 2019 @ 21:27:27 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189886735
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Had niet kunnen gebeuren als ze een armlengte afstand had genomen (is niet mijn oneliner maar van Merkel)
nee
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189886747
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 21:15 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dan zeggen de zelfbenoemde deskundigen op het gebied van internationaal recht, waarvan er blijkbaar velen op FOK rondhangen, dat het onmogelijk is wegens:
- rechten van de mens
Moeten ze wel menselijk zijn. Als je met z'n vieren een meisje van 13 verkracht heb je bewezen dat je dat niet bent. Wat mij betreft zijn mensenrechten op deze beesten niet van toepassing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')