Ook echt 15 jaar.quote:Op zondag 10 november 2019 19:53 schreef LelijKnap het volgende:
Prosecutors have requested that, if convicted, all four of the defendants are deported back to Eritrea and are banned from entering Sweden for 15 years after serving out their sentences.
Wat zijn we toch weer on-ge-loof-lijk grappig zeg. Chapeau! Nu nog ''jij bent welkom'' en ''artsen/apothekers'' en we hebben hetzelfde gezeik wat we in éééééélk ander topic van deze strekking hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 20:15 schreef Sicstus het volgende:
Een beetje meer begrip voor deze mannen ajb. Zij zijn waarschijnlijk zwaar getraumatiseerd en leven nu in een land waar ze de cultuur en omgangsvormen niet van kennen. In plaats van ze te straffen moeten we ze juist helpen!
Dus? Zullen we maar negeren dat het elke keer weer migranten zijn? Niet vreemd dat daar cynische reacties op komen.quote:Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer on-ge-loof-lijk grappig zeg. Chapeau! Nu nog ''jij bent welkom'' en ''artsen/apothekers'' en we hebben hetzelfde gezeik wat we in éééééélk ander topic van deze strekking hebben.
Protip. Kappen nou.
Nee, gewoon ophouden met die uitgekauwde totaal niet grappige oneliners.quote:Op zondag 10 november 2019 20:26 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dus? Zullen we maar negeren dat het elke keer weer migranten zijn? Niet vreemd dat daar cynische reacties op komen.
Dit ja. Onbegrijpelijkquote:Op zondag 10 november 2019 20:04 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ook echt 15 jaar.
Waarom gvd niet voor altijd niet meer in Zweden welkom.
Geen volk te wereld is zo keurig, intelligent en open-minded als de Zweden. Dat is ook precies hun probleem.quote:Op zondag 10 november 2019 20:04 schreef Scorpie het volgende:
Tsja Zweden. Land is allang afgeschreven.
Tsja, don't be so open-minded that your brains fall outquote:Op zondag 10 november 2019 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen volk te wereld is zo keurig, intelligent en open-minded als de Zweden. Dat is ook precies hun probleem.
Heel triest. En dat er zo grof misbruik van gemaakt wordt. Maar dit soort zaken blijven toch niet onopgemerkt? Zweden zijn toch niet zo naïef dat ze geen patronen kunnen herkennen. Een Zweedse vader wordt hier toch ook woest van?quote:Op zondag 10 november 2019 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen volk te wereld is zo keurig, intelligent en open-minded als de Zweden. Dat is ook precies hun probleem.
Elke keer?quote:Op zondag 10 november 2019 20:26 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dus? Zullen we maar negeren dat het elke keer weer migranten zijn? Niet vreemd dat daar cynische reacties op komen.
Ik ben benieuwd naar de verhouding.quote:Op zondag 10 november 2019 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elke keer?
Ik heb slecht nieuws voor je, er worden meer dan genoeg vrouwen verkracht of vermoord door geniale, geweldige, fantastische blanke mannen.
En ik begrijp het wel, dat is voor blanke mensen helemaal niet interessant om over te lezen, we hebben een vijand nodig.
Ik snap niet dat je het op kan nemen voor dit soort tuig met een “ja maar hullie “ argument. Alleen als je zelf een kleurtje hebt komt zo’n redenatie bij je op denk ik dan maar.quote:Op zondag 10 november 2019 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Elke keer?
Ik heb slecht nieuws voor je, er worden meer dan genoeg vrouwen verkracht of vermoord door geniale, geweldige, fantastische blanke mannen.
En ik begrijp het wel, dat is voor blanke mensen helemaal niet interessant om over te lezen, we hebben een vijand nodig.
Verhoudingen zijn scheef.quote:Op zondag 10 november 2019 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
er worden meer dan genoeg vrouwen verkracht of vermoord door geniale, geweldige, fantastische blanke mannen.
Spreek voor jezelf. Ik niet.quote:
Ik neem het niet op voor dit tuig. Niet eens een beetje. Probeer het nog eensquote:Op zondag 10 november 2019 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je het op kan nemen voor dit soort tuig met een “ja maar hullie “ argument. Alleen als je zelf een kleurtje hebt komt zo’n redenatie bij je op denk ik dan maar.
Beetje gek dat dat soort cynische opmerkingen niet meer mogen. Als ze nou nergens op gestoeld waren a la, maar dit zijn toch gewoon uitspraken van politici geweest die backfiren.quote:Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer on-ge-loof-lijk grappig zeg. Chapeau! Nu nog ''jij bent welkom'' en ''artsen/apothekers'' en we hebben hetzelfde gezeik wat we in éééééélk ander topic van deze strekking hebben.
Protip. Kappen nou.
Geen idee, het is niet alsof nieuws uit Zweden ons dagelijks bereikt.quote:Op zondag 10 november 2019 20:33 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Heel triest. En dat er zo grof misbruik van gemaakt wordt. Maar dit soort zaken blijven toch niet onopgemerkt? Zweden zijn toch niet zo naïef dat ze geen patronen kunnen herkennen. Een Zweedse vader wordt hier toch ook woest van?
triggered?quote:Op zondag 10 november 2019 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Protip. Kappen nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |