Via een online chat voor een hobby, kleine groep, dan raak je al gauw in contact met anderen. Maar niet meer dus. Lopen veel gekken rond :|quote:Op zondag 10 november 2019 22:51 schreef fespo het volgende:
waarom heb je met zo'n knakker überhaupt contact?
Dan is zijn Engels wel vrij beroerd.quote:Op zondag 10 november 2019 22:44 schreef craziness het volgende:
[..]
"I am going shooting, want to come say this in my face?"
Of het jouwe...quote:Op zondag 10 november 2019 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is zijn Engels wel vrij beroerd.
‘I am going shooting’ is dus gewoon ‘ik ga mijn schiethobby uitoefenen’. Niet echt een persoonlijke bedreiging.quote:Op zondag 10 november 2019 23:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maak er "to my face" van en ik hoor het een Amerikaan zo zeggen hoor.
Het is geen directe bedreiging, en dat heeft hij waarschijnlijk ook bewust zo gedaan.quote:Op zondag 10 november 2019 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘I am going shooting’ is dus gewoon ‘ik ga mijn schiethobby uitoefenen’. Niet echt een persoonlijke bedreiging.
Misschien om aan te geven dat hij het gesprek niet zou (kunnen) voortzetten omdat hij weg moet voor z'n hobby?quote:Op zondag 10 november 2019 23:44 schreef craziness het volgende:
[..]
Het is geen directe bedreiging, en dat heeft hij waarschijnlijk ook bewust zo gedaan.
Waarom zou hij meteen daarna zeggen "wil je dit in mijn gezicht zeggen"?
Als het een op zichzelf staande zin was, dan had je er inderdaad niets van kunnen maken.
Lijkt mij sterk aangezien hij mij nog ruim anderhalf uur aan het schelden / bedreigen was, nerveus over kwam, en al zijn berichten aan het verwijderen was.quote:Op zondag 10 november 2019 23:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien om aan te geven dat hij het gesprek niet zou (kunnen) voortzetten omdat hij weg moet voor z'n hobby?
Dat is misschien sowieso wel een goed idee, drugsgebruik icm mogelijk een wapen in huis..quote:Op zondag 10 november 2019 23:49 schreef craziness het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk aangezien hij mij nog ruim anderhalf uur aan het schelden / bedreigen was, nerveus over kwam, en al zijn berichten aan het verwijderen was.
Ik ga er in ieder geval melding van maken. Je weet maar nooit.
Misschien konden jullie dan afspreken bij zijn schietclub.quote:Op zondag 10 november 2019 23:44 schreef craziness het volgende:
[..]
Het is geen directe bedreiging, en dat heeft hij waarschijnlijk ook bewust zo gedaan.
Waarom zou hij meteen daarna zeggen "wil je dit in mijn gezicht zeggen"?
Als het een op zichzelf staande zin was, dan had je er inderdaad niets van kunnen maken.
Hij heeft zijn oorspronkelijke berichten inmiddels ook verwijderd.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 10 november 2019 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien konden jullie dan afspreken bij zijn schietclub.
Overigens vind ik ‘wil je dit in mijn gezicht zeggen’ eigenlijk gewoon een beschuldiging dat je een internetheld bent.
Als de gedeelde hobby schieten/wapens is niet eens zo'n heel gekke vraag..quote:Op zondag 10 november 2019 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overigens vind ik ‘wil je dit in mijn gezicht zeggen’ eigenlijk gewoon een beschuldiging dat je een internetheld bent.
Haha, ja, ik zou dat laatste ook nooit serieus genomen hebben hoor. Het is gewoon dat ik weet dat hij lid is van een schietvereniging / potentieel een wapen thuis heeft, en daar ook een aan herinnerde.quote:Op zondag 10 november 2019 23:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Heb daar helemaal niets mee.quote:Op zondag 10 november 2019 23:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als de gedeelde hobby schieten/wapens is niet eens zo'n heel gekke vraag..
Ben je zelf ook autistisch?quote:Op zondag 10 november 2019 23:54 schreef craziness het volgende:
[..]
Haha, ja, ik zou dat laatste ook nooit serieus genomen hebben hoor. Het is gewoon dat ik weet dat hij lid is van een schietvereniging / potentieel een wapen thuis heeft, en daar ook een aan herinnerde.
Gelukkig nietquote:Op zondag 10 november 2019 23:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ben je zelf ook autistisch?
misschien bedoelde hij wel 'shooting up', aangezien hij drugs doetquote:Op zondag 10 november 2019 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘I am going shooting’ is dus gewoon ‘ik ga mijn schiethobby uitoefenen’. Niet echt een persoonlijke bedreiging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |