Denk je?quote:Op zondag 10 november 2019 17:48 schreef Strani het volgende:
De helft daarvan is tóch allemaal voor de show.
Number 27 with rice!quote:Op zondag 10 november 2019 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Was een Chinees artikel over toen hij foute grappen maakte over Chinezen in Holland's Got Talent
Op hun eigen Insta bedoel je dan? Want we hebben hier toch ook weleens niet zulke vriendelijke dingen over Jan Smit geroepen bedoel ik.quote:Op zondag 10 november 2019 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste zelfsMaar om ze dan te gaan beledigen...
Oh ja!quote:
Op hun eigen Insta ja, daar heb ik het specifiek over. Dat het daadwerkelijk je bedoeling is om iemand te beledigen terwijl je verder totaal geen kennis van de zaak hebt.quote:Op zondag 10 november 2019 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Op hun eigen Insta bedoel je dan? Want we hebben hier toch ook weleens niet zulke vriendelijke dingen over Jan Smit geroepen bedoel ik.
Ik zou zelf daar ook niks gaan krijsen hoor, maar ik roep hier wel (hierbij) dat ik z'n keuze nogal oetlullerig vind.
(En ik moest hardop lachen om iemand die op Insta riep dat ie na Bridget door kan naar Patricia Paaij)
Fan van Weird Al of Gilles Villeneuve?quote:Op zondag 10 november 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja!Geen idee waarom ik 27 heb onthouden
Ja ik ook.quote:Op zondag 10 november 2019 17:54 schreef Dave het volgende:
Ik zou het zelf niet snel roepen, maar kan er wel om gniffelen.
quote:Op zondag 10 november 2019 17:56 schreef Em31 het volgende:
Misschien heeft Jan ook wel een holle tunnel ja
Ik dacht even dat de grap in dat plaatje om de eerste comment ging; 'Lief stel'. Daar moest ik dan wel weer om lachen.quote:Op zondag 10 november 2019 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook.
We gaan naar de hel Dave!
Nee maar zeker door die doortrapte manier van met kettinkje van André z'n naam op Insta gaan staan terwijl Monique op dat moment nog niks weet enzo snap ik wel dat demense daar een niet zo vriendelijke mening over hebben.Dat lijkt wel gewoon iemand expres op haar hart trappen en in de zeik nemen.
Nog een paar dagen geduld.quote:Op zondag 10 november 2019 17:51 schreef Aoibhin het volgende:
En ben heeeeeel benieuwd naar jullie projectje!
quote:Op zondag 10 november 2019 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de grap in dat plaatje om de eerste comment ging; 'Lief stel'. Daar moest ik dan wel weer om lachen.
Dit zegt mij heel weinigquote:Op zondag 10 november 2019 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fan van Weird Al of Gilles Villeneuve?
Ik vind dat veel minder erg hoor. Dit hier in dit topic is onschuldige praat. Iemand die naar zo'n Instagrampagina gaat is echt oprecht boos en vind zichzelf ook relevant genoeg om zich er mee te gaan bemoeien.quote:Op zondag 10 november 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar echt met terugwerkende kracht zo sneu dat Monique dan ook nog zei 'haha leuke ketting' en dat Bridget iets roept over dat het nog van het concert was. Dat is wel echt gewoon openbare naaierij. Nogal onnodig om iemand zo nog even extra te kwetsen en in de maling te nemen.
Dus ik snap wel dat demense het nu even een enorm kutwijf vinden. Maar idd, dat ga ik niet op haar Insta roepen. Hier wel. Geen idee of dat minder erg of raar is. Denk het niet.
Maar zelfs dan, dan wacht je toch heel even tot het persbericht eruit is voor je die foto plaatst? Monique wist toen duidelijk nog van niks bleek wel uit haar reactie.quote:Op zondag 10 november 2019 18:10 schreef Dave het volgende:
Misschien worden die kettinkjes echt bij z'n concert verkocht, en speelde het toen nog niet?
Of was het toen al uit met Moniek misschien, die relatie was sneller aan en uit dan de Telegraaf kon bij houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |