Tja, dat soort buien heb ik wel eensquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
*kijkt naar een wat trieste bedoening met Aoibhin die zacht kreunend van genot in de lucht lijkt te bijten.
Verwerk het in je verhaal en dat boek wordt een bestseller.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, dat soort buien heb ik wel eens
Die laatste loodjes zijn wel altijd het vervelendst *ik dacht; ik waarschuw je even*quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
ThanksIk moet nu nog een kilo of tien, volgens m'n app.
Mijn hoofdpersoon is daar te serieus voor. Die bijt alleen in echt bestaande appeltaart.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Verwerk het in je verhaal en dat boek wordt een bestseller.
Hopelijk wel ja! Maar ik zat dus inderdaad al op een plateau. Maar goed, ik ben al zo ver gekomen, die laatste 10 gaan er ook nog wel af.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die laatste loodjes zijn wel altijd het vervelendst *ik dacht; ik waarschuw je even*
Maar je had het al over een omgegooide levensstijl en als dat allemaal goed is aangepast, dan komt het uiteindelijk gewoon goed
Of je laat die 10 kilo eraan, maar je zet ze om in spieren, lekker manquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
ThanksIk moet nu nog een kilo of tien, volgens m'n app.
Ja maar dan kan ik me wel voorstellen dat Anja haar niet mag hoor!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn hoofdpersoon is daar te serieus voor. Die bijt alleen in echt bestaande appeltaart.
En smaakt het?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, virtuele verzending![]()
* Aoibhin Neemt hap van appeltaart
Hahaquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of je laat die 10 kilo eraan, maar je zet ze om in spieren, lekker man
Nice toch.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaNou ja, dat speelt wel een klein rolletje in dat plateau denk ik, spiervorming.
quote:
That's the spirit!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja! Maar ik zat dus inderdaad al op een plateau. Maar goed, ik ben al zo ver gekomen, die laatste 10 gaan er ook nog wel af.
Ja, hoewel ik vandaag enorme spierpijn heb in de bovenbenen, aan de voorkant. Als ik net ben opgestaan beweeg ik echt als een oud mannetje.quote:
Neem je het nou voor Anja op!?!?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik me wel voorstellen dat Anja haar niet mag hoor!
*kreunt zacht van genot*quote:
*slaat al wat popcorn in*quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar binnenkort maak ik haar in hoofdstuk 4 weer helemaal kapot hoor, maak je geen zorgen
Man up!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik vandaag enorme spierpijn heb in de bovenbenen, aan de voorkant. Als ik net ben opgestaan beweeg ik echt als een oud mannetje.
Ja, dit wordt gegarandeerd een nachtmerrie!quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat wordt weer een nacht niet slapen voor die arme jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |