abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190950291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Grappig dat de overheid er juist precies andersom over denkt. Helaas zie ik daar ook alleen maar meer narigheid van komen maar het bewapenen van burgers kan alleen maar tot meer ellende leiden.
Overheid zijn ambtenaren. Nederlandse ambtenaren en Nederlandse politici zijn theoretische idealisten. Ze snappen zichzelf maar niet de burger en de maatschappij.

De Nederlandse burger loopt niet voorop...de Nederlandse ambtenaar en de politicus lopen maatschappelijk achter.

[ Bericht 1% gewijzigd door cempexo op 09-01-2020 15:51:46 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  donderdag 9 januari 2020 @ 15:54:01 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_190950443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef cempexo het volgende:
Ik heb o.a. in Afrika en Amerika gewoond. Daar liepen we met wapens op straat of hadden dat in de auto, met een vergunning. In Afrika woonde ik een compound met hoge muren, heb er twee keer mee geschoten toen de boef over de muur klom. Werkt heel goed.
klopt. misdaadcijfers liggen veel lager daar.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_190950448
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:13 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik denk dat Nederlandse ondernemers, chauffeursgroepen en advocaten alsmede mensen die in een groot vrijstaand pand bewonen zich moeten bewapenen. De tijd is er rijp voor.
De ondernemers treft men nooit ergens alleen aan, zijn altijd met krachtige maten die bij geweld door een minderjarige groep mee aanpakken.
pi_190950500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:54 schreef torentje het volgende:

[..]

De ondernemers treft men nooit ergens alleen aan, zijn altijd met krachtige maten die bij geweld door een minderjarige groep mee aanpakken.
Veel ondernemers in het MKB hebben contant geld bij zich, dagopbrengsten, die ze willen afstorten bij hun bank. Of savonds mee naar huis moeten nemen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_190950741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:58 schreef cempexo het volgende:

[..]

Veel ondernemers in het MKB hebben contant geld bij zich, dagopbrengsten, die ze willen afstorten bij hun bank. Of savonds mee naar huis moeten nemen.
Kan wel zijn, maar de ondernemers kijken eerst eens goed zodat ze zeker weten dat een minderjarige helemaal alleen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')