We zitten zowat al in het wilde westen lees je het nieuws weleensquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja het rondlopen met wapens of in de auto hebben is in NL nog niet helemaal standaard volgens mij.
Zijn inderdaad gebieden met weinig misdaad ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef cempexo het volgende:
Ik heb o.a. in Afrika en Amerika gewoond. Daar liepen we met wapens op straat of hadden dat in de auto, met een vergunning. In Afrika woonde ik een compound met hoge muren, heb er twee keer mee geschoten toen de boef over de muur klom. Werkt heel goed.
Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We zitten zowat al in het wilde westen lees je het nieuws weleens
Nogmaals ik heb niet het idee dat het dragen van wapens op straat of bij hebben in de auto, dan wel het wonen in omheinde compounds standaard is. Ik ken iig niemand die dat doet/heeft, ook niet van mensen die een wapen hebben.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vind dat een rare vraag, dan ga je de kant van fantasie op.
Niemand wil dat ook, maar we hebben over de realiteit van vandaag de dag en waar dat overduidelijk naar toe gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb niet het idee dat het dragen van wapens op straat of bij hebben in de auto, dan wel het wonen in omheinde compounds standaard is. Ik ken iig niemand die dat doet/heeft, ook niet van mensen die een wapen hebben.
Jij zit nog vast in Fantasialand.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat ook, maar we hebben over de realiteit van vandaag de dag en waar dat overduidelijk naar toe gaat.
Dan is wapens dragen voor zelfbescherming onvermijdelijk.
Immers we importeren nogal veel “Afrika” hier, dan krijg je ook Afrika.
Ook uitschot uit het oosten, is veelal crimineel op sommige hardwerkende Polen na.
Kan maar 1 kant opgaan he.
Vreemd dat we een jarenlange samenleving hebben kunnen opbouwen zonder wapens, maar deze niet kunnen behouden als er vreemdelingen binnen komen. Je zou kunnen denken dat het dragen van wapens door burgers een oplossing is, je zou ook het hele land in bescherming kunnen nemen....quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niemand wil dat ook, maar we hebben over de realiteit van vandaag de dag en waar dat overduidelijk naar toe gaat.
Dan is wapens dragen voor zelfbescherming onvermijdelijk.
Immers we importeren nogal veel “Afrika” hier, dan krijg je ook Afrika.
Ook uitschot uit het oosten, is veelal crimineel op sommige hardwerkende Polen na.
Kan maar 1 kant opgaan he.
Ik denk dat Nederlandse ondernemers, chauffeursgroepen en advocaten alsmede mensen die in een groot vrijstaand pand bewonen zich moeten bewapenen. De tijd is er rijp voor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar is dat de samenleving waar we in NL naartoe zouden moeten of vind je het beter als burgers geen bewapende functies gaan nadoen?
Beide landen hebben hun eigen cultuur. Ik kies meer voor Amerika dan Afrika. Ik pas dan ook niet meer in Nederland.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee ik vroeg cempexo in welk van de samenlevingen hij het fijnste verbleef.
Juist en dan moet je je gezin en eigendommen toch moeten kunnen bechermenquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou hier ook welkom zijn, geen politiebureau meer, wel veel tuig die op de duurdere woningen afkomen.
Moet je vaker sporten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:15 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik pas dan ook niet meer in Nederland.
Het is mijn taak als burger om de maatschappij te beschermen tegen mensen met illegale vuurwapens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Prima ik ga wel voor de rechter staan maar waarom zou jij mij willen aangeven
Het is mijn taak mezelf en mijn geliefden te verdedigenquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het is mijn taak als burger om de maatschappij te beschermen tegen mensen met illegale vuurwapens.
pangpang toch neefquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Het is mijn taak mezelf en mijn geliefden te verdedigen
Grappig dat de overheid er juist precies andersom over denkt. Helaas zie ik daar ook alleen maar meer narigheid van komen maar het bewapenen van burgers kan alleen maar tot meer ellende leiden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:13 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse ondernemers, chauffeursgroepen en advocaten alsmede mensen die in een groot vrijstaand pand bewonen zich moeten bewapenen. De tijd is er rijp voor.
als je kijkt wat er voor gespuis op straat loopt kan 't nooit lang meer durenquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Liever niet en hopelijk nooit
Waar ik woon valt het reuze mee maar wat ik allemaal in de nieuws berichten lees elke dagquote:Op donderdag 9 januari 2020 15:27 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als je kijkt wat er voor gespuis op straat loopt kan 't nooit lang meer duren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |