Heb je je topics überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:30 schreef osodevo het volgende:
Het probleem is meer dat ik niet echt goed weet hoe ik een vrouw moet versieren, welke handelingen ik moet verrichten, om aan haar kenbaar te maken dat ik haar leuk vind en seks met haar zou willen.
Dat klinkt als "mijn tanden zijn groen uitgeslagen en ik stink uit mijn bek". En het dan raar vinden dat mensen (waaronder aantrekkelijke vrouwen) niks met je te maken willen hebbenquote:Daarnaast moet mijn gebit ook nog onderhouden worden, maar heb geen geld.
Overdrijven is ook een kunst. Ik poets netjes elke dag mijn tanden en nee ik loop er niet als een zwerver bij, maar ik was altijd in de veronderstelling dat het bij mannen meer om zelfverzekerdheid en gaming skills zou gaan dan om uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de opmerking over het gebit ook wel veelzeggend.
Als er iets afkeer opwekt is het wel een slecht gebit. Praten met iemand met een slecht (verzorgd) gebit is al niet prettig, maar het idee met zo iemand te zoenen...
Een verzorgd gebit heeft niets te maken met uiterlijk vertoon. Een onverzorgd gebit is buitengewoon smerig. Kunnen nog zo knap zijn en mooie kleren aan doen en zelfvertrouwen uitstralen, er zijn weinig vrouwen die willen zoenen (of meer) met iemand die zijn gebit niet goed verzorgd.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:11 schreef osodevo het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Ik poets netjes elke dag mijn tanden en nee ik loop er niet als een zwerver bij, maar ik was altijd in de veronderstelling dat het bij mannen meer om zelfverzekerdheid en gaming skills zou gaan dan om uiterlijk vertoon.
Is dit de oude syndroom?quote:
Dit dus: geen vrouw zit te wachten op een kerel die wanhopig op zoek is naar sex. Degenen die sex om de sex oké vinden kijken wel degelijk naar uiterlijk en jezelf verzorgen is daarin wel het minste. Bovendien hebben die wel wat verwachtingen bij sex om de sex.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:40 schreef Lenny77 het volgende:
Laat het geld voor die kleding maar liggen en ga voor je gebit! Afknapper nr 1!!!
Wat moet er aan je gebit gebeuren? Want jou kennende staat er mss gewoon een tand scheef?
Je blijft wel in rondjes lopen he..
Echt, ga naar een leuk meisje van plezier! Laat je ontmaagden en oefen daar wat. Vraag om tips! Zorg dat je van die vreselijke drang afkomt want geen enkele vrouw staat open voor zo een wanhoop naar sex. Sex voor de sex is echt wel ok maar dit waar jij naar smacht is gewoon van ver te voelen en eng voor elke vrouw.
Je hebt wel grotere problemen als je geldgebrek hebt voor mondverzorging en kleding. Get your shit together, vrouwen komen daarna wel.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:30 schreef osodevo het volgende:
De afgelopen dagen heb ik me enorm depressief gevoeld, vandaar dat ik niet in de gelegenheid was om te reageren.
Ik ben niet opzoek naar een relatie, wil gewoon seks kunnen hebben. Een relatie komt later wel.
Lid worden van een toneelclub heb ik serieus overwogen maar gezien de afstand is dat op dit moment niet te doen. Een sportvereniging zit ik nog over te denken, want ik wil hier alleen mee beginnen als ik ook echt affiniteit heb met de desbetreffende sport.
Ik maak mij wel zorgen om de groepsdynamiek, want ben vroeger altijd het derde wiel aan de wagen geweest en soms gepest. Het probleem is hem meer dat ik klaarblijkelijk saai overkom waardoor ik 9 van de 10 keer buiten de groep val, een lage sociale status onder de mannen heb met het gevolg dat vrouwen mij automatisch ook vermijden.
Tot nu toe heb ik met clubs en verenigingen alleen maar slechte ervaringen gehad, daarom dat ik hier ook negatief op reageerde. Met uitgaan tot nu toe iets meer succes gehad, maar dat komt meer omdat ik in zulke gevallen veel sneller van groep kan switchen als het niet botert.
Het probleem is meer dat ik niet echt goed weet hoe ik een vrouw moet versieren, welke handelingen ik moet verrichten, om aan haar kenbaar te maken dat ik haar leuk vind en seks met haar zou willen.
Ik zal inderdaad een hoop nieuwe kleding nodig hebben maar helaas mis ik daardoor de funding op het moment. Daarnaast moet mijn gebit ook nog onderhouden worden, maar heb geen geld.
@Also-von-Oder heeft geen seks nodig hoor. Dat zal hij ook beamen.quote:Op zondag 17 november 2019 13:22 schreef Joppiez het volgende:
Mijn advies aan TS is om aan jezelf te werken, dat je persoonlijk situatie (sociaal en financieel) op de rit zit.
Vergeet even het vrouwen moeten versieren en betaal gewoon (voorlopig) voor seks. Niet iets om je voor te schamen, elke man heeft seks nodig of wil dat. Het zal je helpen wat relaxter te worden in je doen en laten en ondertussen kun je aan punt 1 werken.
Maar uiterlijk is tijdens het uitgaan desalniettemin erg belangrijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een verzorgd gebit heeft niets te maken met uiterlijk vertoon. Een onverzorgd gebit is buitengewoon smerig. Kunnen nog zo knap zijn en mooie kleren aan doen en zelfvertrouwen uitstralen, er zijn weinig vrouwen die willen zoenen (of meer) met iemand die zijn gebit niet goed verzorgd.
Niet belangrijker dan verzorging.quote:Op zondag 17 november 2019 18:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar uiterlijk is tijdens het uitgaan desalniettemin erg belangrijk.
Nee, maar dan heb je het over abnormale extremen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet belangrijker dan verzorging.
Jammer dude, je behoort niet tot de categorie mannen voor wie dat bereikbaar is. Betalen of een andere route kiezen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:30 schreef osodevo het volgende:
Ik ben niet opzoek naar een relatie, wil gewoon seks kunnen hebben. Een relatie komt later wel.
En daarmee sluit Ts zijn weekend afquote:Op zondag 17 november 2019 19:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Jammer dude, je behoort niet tot de categorie mannen voor wie dat bereikbaar is. Betalen of een andere route kiezen.
Een seksloos weekend, welteverstaan.quote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
En daarmee sluit Ts zijn weekend af![]()
Als hij aangeeft dat hij geld vrij moet maken om zijn gebit te laten onderhouden, dan impliceert dat toch wel wat, naar mijn mening.quote:Op zondag 17 november 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je het over abnormale extremen.
Je potje voor tandartskosten uitgeven aan de hoeren.quote:Op zondag 17 november 2019 22:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als hij aangeeft dat hij geld vrij moet maken om zijn gebit te laten onderhouden, dan impliceert dat toch wel wat, naar mijn mening.
Ik vind het heel goed als hij zijn gebit gaat laten onderhouden. En ook verstandig als hij eens naar de hoeren gaat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:49 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je potje voor tandartskosten uitgeven aan de hoeren.Als TS dat echt gaat doen, vind ik hem wel echt een sneuneus.
Hoeren willen dit soort figuren vaak liever niet binnen de deur hebben, want onvoorspelbaar en misschien gevaarlijk.quote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het heel goed als hij zijn gebit gaat laten onderhouden. En ook verstandig als hij eens naar de hoeren gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |