abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189970997
De afgelopen dagen heb ik me enorm depressief gevoeld, vandaar dat ik niet in de gelegenheid was om te reageren.

Ik ben niet opzoek naar een relatie, wil gewoon seks kunnen hebben. Een relatie komt later wel.

Lid worden van een toneelclub heb ik serieus overwogen maar gezien de afstand is dat op dit moment niet te doen. Een sportvereniging zit ik nog over te denken, want ik wil hier alleen mee beginnen als ik ook echt affiniteit heb met de desbetreffende sport.

Ik maak mij wel zorgen om de groepsdynamiek, want ben vroeger altijd het derde wiel aan de wagen geweest en soms gepest. Het probleem is hem meer dat ik klaarblijkelijk saai overkom waardoor ik 9 van de 10 keer buiten de groep val, een lage sociale status onder de mannen heb met het gevolg dat vrouwen mij automatisch ook vermijden.

Tot nu toe heb ik met clubs en verenigingen alleen maar slechte ervaringen gehad, daarom dat ik hier ook negatief op reageerde. Met uitgaan tot nu toe iets meer succes gehad, maar dat komt meer omdat ik in zulke gevallen veel sneller van groep kan switchen als het niet botert.

Het probleem is meer dat ik niet echt goed weet hoe ik een vrouw moet versieren, welke handelingen ik moet verrichten, om aan haar kenbaar te maken dat ik haar leuk vind en seks met haar zou willen.

Ik zal inderdaad een hoop nieuwe kleding nodig hebben maar helaas mis ik daardoor de funding op het moment. Daarnaast moet mijn gebit ook nog onderhouden worden, maar heb geen geld.
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:00:34 #152
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189971271
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 15:30 schreef osodevo het volgende:
Het probleem is meer dat ik niet echt goed weet hoe ik een vrouw moet versieren, welke handelingen ik moet verrichten, om aan haar kenbaar te maken dat ik haar leuk vind en seks met haar zou willen.
Heb je je topics überhaupt gelezen?

quote:
Daarnaast moet mijn gebit ook nog onderhouden worden, maar heb geen geld.
Dat klinkt als "mijn tanden zijn groen uitgeslagen en ik stink uit mijn bek". En het dan raar vinden dat mensen (waaronder aantrekkelijke vrouwen) niks met je te maken willen hebben |:(
pi_189971324
Ik vind de opmerking over het gebit ook wel veelzeggend.
Als er iets afkeer opwekt is het wel een slecht gebit. Praten met iemand met een slecht (verzorgd) gebit is al niet prettig, maar het idee met zo iemand te zoenen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189971386
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de opmerking over het gebit ook wel veelzeggend.
Als er iets afkeer opwekt is het wel een slecht gebit. Praten met iemand met een slecht (verzorgd) gebit is al niet prettig, maar het idee met zo iemand te zoenen...
Overdrijven is ook een kunst. Ik poets netjes elke dag mijn tanden en nee ik loop er niet als een zwerver bij, maar ik was altijd in de veronderstelling dat het bij mannen meer om zelfverzekerdheid en gaming skills zou gaan dan om uiterlijk vertoon.
pi_189971447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:11 schreef osodevo het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een kunst. Ik poets netjes elke dag mijn tanden en nee ik loop er niet als een zwerver bij, maar ik was altijd in de veronderstelling dat het bij mannen meer om zelfverzekerdheid en gaming skills zou gaan dan om uiterlijk vertoon.
Een verzorgd gebit heeft niets te maken met uiterlijk vertoon. Een onverzorgd gebit is buitengewoon smerig. Kunnen nog zo knap zijn en mooie kleren aan doen en zelfvertrouwen uitstralen, er zijn weinig vrouwen die willen zoenen (of meer) met iemand die zijn gebit niet goed verzorgd.
  zaterdag 16 november 2019 @ 16:43:04 #156
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189971728
Oef, ik ruik je wanhoop door mijn beeldscherm heen. Grote kans dat de dames die je irl benaderd dat dus ook merken. Combineer dat met de toegegeven uiterlijke tekortkomingen en ik denk dat je weinig kans maakt.
pi_189971883
Ik word hier oprecht wel een beetje verdrietig van. Je zit zo opgesloten in je eigen denkpatronen en frustraties, ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor advies we je nog kunnen geven.

Heb je weleens met een psycholoog gepraat over je depressieve gedachten? Dat lijkt me op dit moment meer prioriteit dan seks met een vrouw.
pi_189971980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:34 schreef Bananenpap het volgende:
Aaah, weer een Syndroomtopique.
Is dit de oude syndroom?
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 18:40:55 #159
441859 crew  Lenny77
pi_189973344
Laat het geld voor die kleding maar liggen en ga voor je gebit! Afknapper nr 1!!!
Wat moet er aan je gebit gebeuren? Want jou kennende staat er mss gewoon een tand scheef?

Je blijft wel in rondjes lopen he..

Echt, ga naar een leuk meisje van plezier! Laat je ontmaagden en oefen daar wat. Vraag om tips! Zorg dat je van die vreselijke drang afkomt want geen enkele vrouw staat open voor zo een wanhoop naar sex. Sex voor de sex is echt wel ok maar dit waar jij naar smacht is gewoon van ver te voelen en eng voor elke vrouw.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_189974551
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:40 schreef Lenny77 het volgende:
Laat het geld voor die kleding maar liggen en ga voor je gebit! Afknapper nr 1!!!
Wat moet er aan je gebit gebeuren? Want jou kennende staat er mss gewoon een tand scheef?

Je blijft wel in rondjes lopen he..

Echt, ga naar een leuk meisje van plezier! Laat je ontmaagden en oefen daar wat. Vraag om tips! Zorg dat je van die vreselijke drang afkomt want geen enkele vrouw staat open voor zo een wanhoop naar sex. Sex voor de sex is echt wel ok maar dit waar jij naar smacht is gewoon van ver te voelen en eng voor elke vrouw.
Dit dus: geen vrouw zit te wachten op een kerel die wanhopig op zoek is naar sex. Degenen die sex om de sex oké vinden kijken wel degelijk naar uiterlijk en jezelf verzorgen is daarin wel het minste. Bovendien hebben die wel wat verwachtingen bij sex om de sex.

En degenen die uiterlijk minder belangrijk vinden, vinden verzorging nog steeds ook belangrijk. Bovendien zijn die in de regel niet te porren voor sex om de sex.

Wat jij wilt, of zegt te willen, iemand voor sex op afroep, ga je niet krijgen, althans niet zonder er voor te betalen
  zaterdag 16 november 2019 @ 20:28:11 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189975060
quote:
De afgelopen dagen heb ik me enorm depressief gevoeld, vandaar dat ik niet in de gelegenheid was om te reageren.

Ik ben niet opzoek naar een relatie, wil gewoon seks kunnen hebben. Een relatie komt later wel.

Lid worden van een toneelclub heb ik serieus overwogen maar gezien de afstand is dat op dit moment niet te doen. Een sportvereniging zit ik nog over te denken, want ik wil hier alleen mee beginnen als ik ook echt affiniteit heb met de desbetreffende sport.

Ik maak mij wel zorgen om de groepsdynamiek, want ben vroeger altijd het derde wiel aan de wagen geweest en soms gepest. Het probleem is hem meer dat ik klaarblijkelijk saai overkom waardoor ik 9 van de 10 keer buiten de groep val, een lage sociale status onder de mannen heb met het gevolg dat vrouwen mij automatisch ook vermijden.

Tot nu toe heb ik met clubs en verenigingen alleen maar slechte ervaringen gehad, daarom dat ik hier ook negatief op reageerde. Met uitgaan tot nu toe iets meer succes gehad, maar dat komt meer omdat ik in zulke gevallen veel sneller van groep kan switchen als het niet botert.

Ik zal inderdaad een hoop nieuwe kleding nodig hebben maar helaas mis ik daardoor de funding op het moment. Daarnaast moet mijn gebit ook nog onderhouden worden, maar heb geen geld.
Je hebt wel grotere problemen als je geldgebrek hebt voor mondverzorging en kleding. Get your shit together, vrouwen komen daarna wel.
pi_189976599
Scoor gewoon een junkie, die vraagt niet zoveel.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_189985026
Mijn advies aan TS is om aan jezelf te werken, dat je persoonlijk situatie (sociaal en financieel) op de rit zit.

Vergeet even het vrouwen moeten versieren en betaal gewoon (voorlopig) voor seks. Niet iets om je voor te schamen, elke man heeft seks nodig of wil dat. Het zal je helpen wat relaxter te worden in je doen en laten en ondertussen kun je aan punt 1 werken.
pi_189985153
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 13:22 schreef Joppiez het volgende:
Mijn advies aan TS is om aan jezelf te werken, dat je persoonlijk situatie (sociaal en financieel) op de rit zit.

Vergeet even het vrouwen moeten versieren en betaal gewoon (voorlopig) voor seks. Niet iets om je voor te schamen, elke man heeft seks nodig of wil dat. Het zal je helpen wat relaxter te worden in je doen en laten en ondertussen kun je aan punt 1 werken.
@Also-von-Oder heeft geen seks nodig hoor. Dat zal hij ook beamen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_189986146
Je omgeving heeft je gevormd met negatieve denkbeelden. Om dat los te laten heb je ten eerste een neutrale omgeving nodig. Hopelijk kun je in die omgeving jezelf afleren wat je altijd is aangepraat en waar je zelf naar bent gaan handelen.

Een friendzone waarin je niets wil, maar wel mensen positief over je gaan praten omdat je gewoon aardig bent (zonder er iets voor terug te willen) is een begin.

Als je zelf op je gemak bent voelen anderen zich ook sneller op hun gemak bij jou. Dat is een gezondere voedingsbodem waaruit incidenteel iets moois kan bloeien, dan wanneer je altijd op jacht bent om iemand nodig te hebben jezelf beter te laten voelen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_189989475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 16:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een verzorgd gebit heeft niets te maken met uiterlijk vertoon. Een onverzorgd gebit is buitengewoon smerig. Kunnen nog zo knap zijn en mooie kleren aan doen en zelfvertrouwen uitstralen, er zijn weinig vrouwen die willen zoenen (of meer) met iemand die zijn gebit niet goed verzorgd.
Maar uiterlijk is tijdens het uitgaan desalniettemin erg belangrijk.
  zondag 17 november 2019 @ 18:39:31 #167
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189989502
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Maar uiterlijk is tijdens het uitgaan desalniettemin erg belangrijk.
Niet belangrijker dan verzorging.
pi_189989584
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 18:39 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niet belangrijker dan verzorging.
Nee, maar dan heb je het over abnormale extremen.
  zondag 17 november 2019 @ 19:24:11 #169
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_189990647
quote:

Jammer dude, je behoort niet tot de categorie mannen voor wie dat bereikbaar is. Betalen of een andere route kiezen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_189991677
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 19:24 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jammer dude, je behoort niet tot de categorie mannen voor wie dat bereikbaar is. Betalen of een andere route kiezen.
En daarmee sluit Ts zijn weekend af _O_ _O_
Ik was hier...
pi_189996048
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

En daarmee sluit Ts zijn weekend af _O_ _O_
Een seksloos weekend, welteverstaan.
  Moderator zondag 17 november 2019 @ 22:40:17 #172
5428 crew  miss_sly
pi_189996102
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee, maar dan heb je het over abnormale extremen.
Als hij aangeeft dat hij geld vrij moet maken om zijn gebit te laten onderhouden, dan impliceert dat toch wel wat, naar mijn mening.
  zondag 17 november 2019 @ 22:49:16 #173
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189996298
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 22:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als hij aangeeft dat hij geld vrij moet maken om zijn gebit te laten onderhouden, dan impliceert dat toch wel wat, naar mijn mening.
Je potje voor tandartskosten uitgeven aan de hoeren. :') Als TS dat echt gaat doen, vind ik hem wel echt een sneuneus.
  Moderator zondag 17 november 2019 @ 23:01:07 #174
5428 crew  miss_sly
pi_189996497
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 22:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je potje voor tandartskosten uitgeven aan de hoeren. :') Als TS dat echt gaat doen, vind ik hem wel echt een sneuneus.
Ik vind het heel goed als hij zijn gebit gaat laten onderhouden. En ook verstandig als hij eens naar de hoeren gaat.

Als dit echt syndroom is, zit hij echter zo vast in zijn eigen niet-realistische wereldje, dat hij zal blijven ‘jagen’ en nergens zal komen.
  zondag 17 november 2019 @ 23:03:39 #175
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_189996546
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het heel goed als hij zijn gebit gaat laten onderhouden. En ook verstandig als hij eens naar de hoeren gaat.
Hoeren willen dit soort figuren vaak liever niet binnen de deur hebben, want onvoorspelbaar en misschien gevaarlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')