Goedemorgen @Appeltjequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik hoor haar niet meer over naar huis gaan?
Gm Cos
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:52 schreef schizolientje het volgende:
Maris altijd achter anderen verschuilen, ik had het er over met................. en ............zei ook enz
Maar we zijn van goede komaf hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeutje dat hoofdje van Jessie is echt de helft kleiner dan die van Merel
[ afbeelding ]
Oh ja Jessie we zien je gluren
Ik vind hem juist netjes eten (mond dicht)quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie die gore snotkoker eens smerig eten.
Lijkt wel een zwerver.
Je zou er geen euro voor geven.
[ afbeelding ]
En een gebakken eitje op brood?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeutje dat hoofdje van Jessie is echt de helft kleiner dan die van Merel
[ afbeelding ]
Oh ja Jessie we zien je gluren
Zit ze dan met al haar vriendenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley komt binnen,en iedereen rent bijna van tafel.
Lex was gisteravond weer haar bff en knalbezopen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit ze dan met al haar vrienden
Alexandra moet het echt houden bij 1 of 2 wijntjes, die kan echt niet tegen drank.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Lex was gisteravond weer haar bff en knalbezopen.
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuurquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
12 uur gaan ze lekker kippensoep eten.
Mariska kan alles.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuur
1 a 2 flessen wijn, iets in mij zegt dat ze gewend is om veel alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alexandra moet het echt houden bij 1 of 2 wijntjes, die kan echt niet tegen drank.
Maar niet die goedkope bocht wat ze daar schenkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
1 a 2 flessen wijn, iets in mij zegt dat ze gewend is om veel alcohol te drinken
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuur
quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.
Deze gaat ze zo plukken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ook poten van soepkip zijn, die koop ik altijd maar die moeten lang op.
Zelfs met een snelkookpan, redt je dat niet. De kip zal gaar zijn, maar de bouillon smaakt niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.
Dat geeft een extra rooksmaak aan de kip.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu haar jatten gewassen voor ze begon met plukken? Heb het niet
gezien nl
Ze draagt echt een masker ..... wat kan een mens zichzelf toe takelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Die witte streep bij haar oor....mooi hoor
Niet die van Maris met haar nylon haar er boven, ongewassen enzo...quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:50 schreef BloesBloes het volgende:
Oh Maris, maakt kippensoep, wel lekker
Wat een rotkopquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zeg, echt waar hoor, ik ben oprecht, deze mooie reebruine ogen kenne niet liegen hoor
Mwah, weet jij hoe de kok in een restaurant erbij loopt ....? Ik denk dat ze een lekker kippensoepje maaktquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Niet die van Maris met haar nylon haar er boven, ongewassen enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |