voor de vrijwilligers, feestjequote:Op zaterdag 9 november 2019 10:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hitske gaat kamers boeken
"Hotel """ ..??
ah dus tochquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor de vrijwilligers, feestje
VerMUHSELLIEquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:25 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Mariska heeft het over vermacelli.......................
Hij ziet eruit als een Turkse oude man.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Mis bij Jessie alleen nog een waterpijp en wat Turkse vrienden van hem om hem heen..Koekoes erbij....
Maar dan ook echt hoor...quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een Turkse oude man.
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 november 2019 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een Turkse oude man.
Kunnen ze toch ook in gedeelte aan Katie geven, of zie ik dit verkeerd?quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
5 volle zakken Brood
hopla zo weg pleuren
geld genoeg
Misschien is het al verschimmeld?....quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kunnen ze toch ook in gedeelte aan Katie geven, of zie ik dit verkeerd?
Brood is toch niet goed voor Katiequote:Op zaterdag 9 november 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
die mag ook niet zoveel broodquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een taliban strijder...Van die beelden op CNN, dat er 6 a 7 van die gasten op de grond zitten en dan met die blaffers(geweren) naast zich.....quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie ziet er gewoon vies uit
Wimpertjes er nog bij op.....quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo terug lezen .. Mariska dr nest in met al die meuk op dr bakkes
en vanm ook niks opgefrist ."gewassen "
hop de kleding aan
. en nu soep maken
brrrrrr wat een Tark
Ja erg verzorgd ziet hij er niet uit. Krijg ook altijd een vies gevoel als ik hem zie lopen zo van gggrrrr die vent is niet schoonquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Kijk die Jessie dan gekleed zijn...Voor hem moet een vrouw er verzorgt erbij lope, terwijl hij er nog erger bijloopt dan een zwerver op hoog catharijne ......
Ze zijn allemaal niet echt schoon vrees ik......quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg verzorgd ziet hij er niet uit. Krijg ook altijd een vies gevoel als ik hem zie lopen zo van gggrrrr die vent is niet schoon
dat had dan 4 sneetjes gescheeldquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de geiten vreten toch ook brood?
Dat is ook niet goedquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de geiten vreten toch ook brood?
Ja al weken in de woestijn en net zo lang al geen water gezienquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan een taliban strijder...Van die beelden op CNN, dat er 6 a 7 van die gasten op de grond zitten en dan met die blaffers(geweren) naast zich.....
Iedereen ziet er vies uitquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie ziet er gewoon vies uit
Iets in die richting zeg maar...quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja al weken in de woestijn en net zo lang al geen water gezien
klopt, zijn allemaal goorlappenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt schoon vrees ik......
Ik stap zo in de auto, even naar Houten en daarna naar Amsterdam....Have fun all nog...quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 9 november 2019 10:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal niet echt schoon vrees ik......
[/quo klopt, zijn allemaal goorlappen
Hij doucht elke avond. Zie ik veel inwoners niet doe daar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja erg verzorgd ziet hij er niet uit. Krijg ook altijd een vies gevoel als ik hem zie lopen zo van gggrrrr die vent is niet schoon
Als het goed is gaat Gerrit zo op zijn knieen onder het buro Jessie ff blij makenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gerrit zn grote smoel over jessie gisteravond
. is hij al face to face geweest t.o. Jess ?
Veel plezier en groetjes aan A'damquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stap zo in de auto, even naar Houten en daarna naar Amsterdam....Have fun all nog...
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel plezier en groetjes aan A'dam
Hij heeft zich zelf goed verwend in 1 . En ook daar zei niemand er iets van .quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:41 schreef Dark het volgende:
Jessie - In 1 lieten we een koerier naar de PC hooft rijden om een Luis zonnebril te halen....
die heeft overal halfafgekloven dingen staan, als het goed is ook nog een puddingbroodje met 2 happen eruit in de koelkastquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske als ontbijt, ouwe koude pizza
[ afbeelding ]
ja dat waren tijdenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:41 schreef Dark het volgende:
Jessie - In 1 lieten we een koerier naar de PC hooft rijden om een Luis zonnebril te halen....
Kansloze decadentie. Zielig figuur.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:41 schreef Dark het volgende:
Denk dat het Bargoens is en komt van Lauwtov niet tof , zwak , niet leuk enzquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Hier kennen we alleen de uitdrukking "ze kunnen mij de pis niet lauw maken"...
Ik zeg ook zo ziet hij eruit. Zoals U2 ook almzegt hij ziet er gewoon niet. Resorts uitquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij doucht elke avond. Zie ik veel inwoners niet doe daar.
Ik hoor haar niet meer over naar huis gaan?quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:52 schreef schizolientje het volgende:
Maris altijd achter anderen verschuilen, ik had het er over met................. en ............zei ook enz
Aan de rumthee gezeten?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook zo ziet hij eruit. Zoals U2 ook almzegt hij ziet er gewoon niet. Resorts uit
Goedemorgen @Appeltjequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:03 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik hoor haar niet meer over naar huis gaan?
Gm Cos
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:52 schreef schizolientje het volgende:
Maris altijd achter anderen verschuilen, ik had het er over met................. en ............zei ook enz
Maar we zijn van goede komaf hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeutje dat hoofdje van Jessie is echt de helft kleiner dan die van Merel
[ afbeelding ]
Oh ja Jessie we zien je gluren
Ik vind hem juist netjes eten (mond dicht)quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:10 schreef Jemoederniet het volgende:
Zie die gore snotkoker eens smerig eten.
Lijkt wel een zwerver.
Je zou er geen euro voor geven.
[ afbeelding ]
En een gebakken eitje op brood?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit ze dan met al haar vriendenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Shelley komt binnen,en iedereen rent bijna van tafel.
Lex was gisteravond weer haar bff en knalbezopen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit ze dan met al haar vrienden
Alexandra moet het echt houden bij 1 of 2 wijntjes, die kan echt niet tegen drank.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Lex was gisteravond weer haar bff en knalbezopen.
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuurquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
12 uur gaan ze lekker kippensoep eten.
Mariska kan alles.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuur
1 a 2 flessen wijn, iets in mij zegt dat ze gewend is om veel alcohol te drinkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alexandra moet het echt houden bij 1 of 2 wijntjes, die kan echt niet tegen drank.
Maar niet die goedkope bocht wat ze daar schenkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
1 a 2 flessen wijn, iets in mij zegt dat ze gewend is om veel alcohol te drinken
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bouillon trekken duurt bij mij zeker 3 uur, dit van Mariska staat net 'n half uur op het vuur
quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.
Deze gaat ze zo plukken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ook poten van soepkip zijn, die koop ik altijd maar die moeten lang op.
Zelfs met een snelkookpan, redt je dat niet. De kip zal gaar zijn, maar de bouillon smaakt niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan zal het wel gewone kip zijn en geen soepkip, die heeft zeker 3/4 uur zwemles nodig zeg ik altijd.
Dat geeft een extra rooksmaak aan de kip.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft Mariska nu haar jatten gewassen voor ze begon met plukken? Heb het niet
gezien nl
Ze draagt echt een masker ..... wat kan een mens zichzelf toe takelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:50 schreef humpty het volgende:
[..]
Die witte streep bij haar oor....mooi hoor
Niet die van Maris met haar nylon haar er boven, ongewassen enzo...quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:50 schreef BloesBloes het volgende:
Oh Maris, maakt kippensoep, wel lekker
Wat een rotkopquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, zeg, echt waar hoor, ik ben oprecht, deze mooie reebruine ogen kenne niet liegen hoor
Mwah, weet jij hoe de kok in een restaurant erbij loopt ....? Ik denk dat ze een lekker kippensoepje maaktquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Niet die van Maris met haar nylon haar er boven, ongewassen enzo...
Met speekselquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwah, weet jij hoe de kok in een restaurant erbij loopt ....? Ik denk dat ze een lekker kippensoepje maakt
Errrrrrugggggquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:01 schreef Appeltje het volgende:
En kijk hoe Mariska de soep proeft en met dezelfde lepel wat sambal opschept en in de soep gooit
[ afbeelding ]
Mmmm, overdreven gezeik hier, alsof iedereen thuis in geheel wit tenue en met mondkap en koksmuts het eten staat te bereiden, beetje overdreven allemaalquote:
Nou ik schep geen ingrediënten in de soep met dezelfde lepel die ik daarvoor heb gebruikt om de soep mee te proevenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mmmm, overdreven gezeik hier, alsof iedereen thuis in geheel wit tenue en met mondkap en koksmuts het eten staat te bereiden, beetje overdreven allemaal
You're a saintquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:08 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nou ik schep geen ingrediënten in de soep met dezelfde lepel die ik daarvoor heb gebruikt om de soep mee te proeven
Sambal ik kippensoep?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:01 schreef Appeltje het volgende:
En kijk hoe Mariska de soep proeft en met dezelfde lepel wat sambal opschept en in de soep gooit
[ afbeelding ]
1 Betere uploader kiezen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:01 schreef Appeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:11 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Verre van, maar ben wel hygiënisch wat eten betreft.
Jawel ze proefde er van, tips voor betere uploader ?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 Betere uploader kiezen.
2 Ze neemt de lepel niet in de mond.
Ach je verwacht het niet.. maar er zijn wel eieren...quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze liet de soep van de lepel in de mond glijden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:16 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Jawel ze proefde er van, tips voor betere uploader ?
De bitch is boos dat Shelly op de plek van Jessie zit en ondanks dat Jessie vroeg of hij op zijn eigen plek mocht zitten vond Shelly dat hij best ook wel ergens anders kon zitten.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De bitch is boos dat Shelly op de plek van Jessie zit en ondanks dat Jessie vroeg of hij op zijn eigen plek mocht zitten vond Shelly dat hij best ook wel ergens anders kon zitten.![]()
Go Shelly
Lepel aan de mond is ook niet frisquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze liet de soep van de lepel in de mond glijden.
Cees was er wel een kampioen in, likte een pollepel geheel schoon en stopte het dan weer terug in de pan met vreten.
Gyazo werkt wel prettig en gemakkelijk.
Bijna goedquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:21 schreef BloesBloes het volgende:
[ afbeelding ]
Appeltje bereid een magnetronmaaltijd
Zag ik dus ook Appeltjequote:Op zaterdag 9 november 2019 12:10 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zie je de foto nog? Ik zie een blauw vak
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De bitch is boos dat Shelly op de plek van Jessie zit en ondanks dat Jessie vroeg of hij op zijn eigen plek mocht zitten vond Shelly dat hij best ook wel ergens anders kon zitten.![]()
Go Shelly
Kan ook, 't hoeft ook niet, tis afhankelijk van de smaak en hoe pittig je het wil hebben natuurlijk en laten we wel zijn, sambal zijn veelal ook rode pepers (super gezond)quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Snij ik liever 'n rood pepertje fijn in de soep
Ze hebben allemaal een eigen plek daar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Go Shelly
Nu niet meer dus.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een eigen plek daar.
Nou, geweldige move dan. Indrukwekkend.quote:
Ik had vorigjaar op de gallerij pepers gezaaid, had ruim 1 pond pepers die ik gedroogd hebquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kan ook, 't hoeft ook niet, tis afhankelijk van de smaak en hoe pittig je het wil hebben natuurlijk en laten we wel zijn, sambal zijn veelal ook rode pepers (super gezond)
Ik zie er maar 1...Franny!!!quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:29 schreef mazaru het volgende:
Een tafel vol stiekeme stokers
[ afbeelding ]
Top, de milde eet ik zo of met een beetje roomkaas, lekker en zoals ik al zei, hartstikke gezondquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had vorigjaar op de gallerij pepers gezaaid, had ruim 1 pond pepers die ik gedroogd heb
en waar ik nog van geniet.Dit jaar van die pepers de zaadjes gebruikt voor weer
wat planten.
Ik zou het constant doen.... Op geen enkele stoel staat ene naam. Niemand heeft een eigen plek. Zelfs je bed is niet van jezelf daarquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Sjellie is de enige die dit aandurft. Kop van de tafel straalt toch een beetje machtspositie uit die Jessie en Merel graag hebben. Vroeg me al af waarom niemand anders op die plek gingen zitten, gewoon om reacties uit te lokken en een beetje te stangen.
Nopequote:Op zaterdag 9 november 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zei die meneer tegen hem?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ger heeft een contractdeal met Calvé![]()
[ afbeelding ]
Sta flessen knoflooksaus?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:39 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ger heeft een contractdeal met Calvé![]()
[ afbeelding ]
Campagne op je rider.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:45 schreef Dark het volgende:
Wat is in godsnaam - champi op m'n rider staan?
Thnx!quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Campagne op je rider.
Een rider is een lijst van dingen die artiesten willen voor een optreden.
Pfff wat een tekst..quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:50 schreef Schakeltopia het volgende:
net een magneet vriend, ja ik trek vrouwen aan
ook met een ring om mijn vinger ik heb schijt eraan
soms leef ik in een waan, wat is het snel gegaan
nu heb ik champi op mijn rider staan
maar ik wil 1 kus op de juiste plek
ik pak jouw hand we gaan samen weg
vaak heb ik getwijfeld maar dit keer is het echt
dus ik volg mijn gevoel en ik zeg
*insert refrein*
jaja dit zijn de repteksten van jessiequote:
Groot gelijk dan gaan al die haatschuimpies die artiest weer lastig vallenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaja dit zijn de repteksten van jessie
ik ben zo benieuwd welke artiest er nou bij gaat komen, maar ze laten niks los.
dat zal de reden inderdaad zijn, maar alsnog ben ik heel erg benieuwdquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Groot gelijk dan gaan al die haatschuimpies die artiest weer lastig vallen
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zal de reden inderdaad zijn, maar alsnog ben ik heel erg benieuwd
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, geweldige move dan. Indrukwekkend.
Dat vind ik een veel aantrekkelijker tekst ook al is het plagiaatquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:08 schreef Schakeltopia het volgende:
als dit het refrein word, ga ik stuk. even speculeren aangezien brace is genoemd aan de telefoon destijds als optie toen ze ook bezig waren met "Stiekem met je gedanst".
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit me koppie
Ooh moppie
Moppie moppie moppie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit me koppie
Hey moppie
maar dat mag vast niet van lange frans
als brace mee doet, dit was brace zijn tekst in dat nummerquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik een veel aantrekkelijker tekst ook al is het plagiaat
hoe zat dat ook alweer, altijd je haspel afrollen voor gebruik?quote:
lekker slachtoffertje spelen, dat kan ze als geen anderquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Frutsel voelt zich nergens meer thuis.
Zal wel komen omdat ze iedereen een mes in de rug duwt.
En ze gaat nu in de caravan slapen,maar daar mag ze niet met Gerrit sexen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Frutsel voelt zich nergens meer thuis.
Zal wel komen omdat ze iedereen een mes in de rug duwt.
Hoeft niet altijd,quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe zat dat ook alweer, altijd je haspel afrollen voor gebruik?
echt hèquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Frutsel ... Ik ging er wel van uit omdat ik altijd alles voor jullie heb gedaan.
Jes en Merel naar de top brengen en dan uitstappen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is het doel van frennie eigenlijk?
Zorgen dat Sjellie eerder naar huis gaat dan zij.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jes en Merel naar de top brengen en dan uitstappen.
Kan ze altijd nog naar de kledingkastquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze gaat nu in de caravan slapen,maar daar mag ze niet met Gerrit sexen.
owja dat is wel belangrijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jes en Merel naar de top brengen en dan uitstappen.
Jessie lult iedereen naar de bekquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie nu vragen aan jessie of ze bij de top 5 hoort
hij wilde eerst mariska, maar dat kwam door cees.
nu heeft hij toch liever frennie
Omdat ze plooibaar is, zeer gunstig voor Jes en Merel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon en Sjellie hebben veel meer voor Utopia gedaan dan Frutsel.
Waarom zou zij bij de Big 5 horen.
Mariska die alle mailtjes beantwoord over boze mails van Merel der kledingquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jessie lult iedereen naar de bek
Gisteren zei hi jhdat Mariska gewoon meer voor Utopia gedaan had dan Franny
Cees als bezoek laten komen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat heeft Mariska gedaan met Cees, dat Jessie haar daarom zo waardeert?
Gezorgd dat Cees naar Uto kwam?quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
frennie gaat voor brandson aldus jessie en gerrit.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:42 schreef Chanel5 het volgende:
Jes zijn doel is dus Jes, Merel, Ger, His en Fran in de finale?
Ik hoorde ze nog over Brandon maar kon ik niet volgen.
Maris is het er mee eens, die vind het niet erg om eerder te gaan.
Ik krijg de kots van dit hele spelletje en helemaal als deze opzet gaat lukken.
Nou dan zijn het dus de 5 die ik noemde.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
frennie gaat voor brandson aldus jessie en gerrit.
brandson heeft weinig bijgedragen aldus gerrit, ja een beetje bouwen. maar dat was het wel
Brandon is buiten de Jessie-kliek nog de enige kanshebber mocht het publiek een stem krijgen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
frennie gaat voor brandson aldus jessie en gerrit.
brandson heeft weinig bijgedragen aldus gerrit, ja een beetje bouwen. maar dat was het wel
die mening deel ik welquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou dan zijn het dus de 5 die ik noemde.
Ik vind Fran daar sowieso niet bij horen en Jes al helemaal niet, die had zijn best maar moeten doen in Uto1.
Echt....quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:48 schreef Chanel5 het volgende:
Fran wil wat van Ger...
zij heeft uiteindelijk 4 maanden haar pil doorgeslikt voor hem zodat ze niet ongesteld zou worden en hij sex kon hebben wanneer hij wilde zegt die koe ongegeneerd.
gerrit is echt een luie reppert jongequote:Op zaterdag 9 november 2019 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ah,hij moet de kachel aansteken,Gerrit heeft er niet echt zin in.
Echt! ik zat er met open mond naar te luisteren....die spoort echt niet. Ze staat het te vertellen waar Jes ook bij staatquote:
Echt hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gerrit is echt een luie reppert jonge
Dat is mij ook onduidelijk. Volgens mij heeft Mariska meer met Cees, dan Cees met haarquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Een ideaal backstab momentquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:40 schreef Chanel5 het volgende:
Plan of wetenschap van Jes.
Met zijn 5jes in de finale.
Elkaar allemaal 3 stemmen geven zodat de uitslag van de stemmen van het publiek de doorslag geeft van wie de winnaar is.
ja echt .. omdat ie niet ff achter de computer mogt om wat stomme ballen op een shop te zetten..quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit wil een bedankje van sjellie?
ooooh jeetje echt? wat een gast is het toch ookquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
ja echt .. omdat ie niet ff achter de computer mogt om wat stomme ballen op een shop te zetten..
Hij wilde een bedankje omdat hij positief op haar gestemd heeft....quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooooh jeetje echt? wat een gast is het toch ook
Fantastisch, en dan beledigd op de bank gaat zitten die Merel terwijl er nog zat plek is......wat laat ze zich kennen.......zou ze dan ook gedaan hebben toen ze klein was in de speeltuin......nee ik wil op die schommel.....ja maar daar zit al eentje.........nee ik wil ik wil......quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]![]()
Sjellie is de enige die dit aandurft. Kop van de tafel straalt toch een beetje machtspositie uit die Jessie en Merel graag hebben. Vroeg me al af waarom niemand anders op die plek gingen zitten, gewoon om reacties uit te lokken en een beetje te stangen.
Slim van Jessie, dom van de rest.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:42 schreef Chanel5 het volgende:
Jes zijn doel is dus Jes, Merel, Ger, His en Fran in de finale?
Ik hoorde ze nog over Brandon maar kon ik niet volgen.
Maris is het er mee eens, die vind het niet erg om eerder te gaan.
Ik krijg de kots van dit hele spelletje en helemaal als deze opzet gaat lukken.
dat heeft hij samen met jorrie gedaan, de dag nadat sjellie het bed uit haar huisje had gehaaldquote:
Mariska is een ontzettend zeikwijfquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
Maris heeft heel veel RVS in huis.
Nu zie ik een RVS toilet voor me.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Mariska is een ontzettend zeikwijf
weet brandson dat ook al?quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef Angelique61 het volgende:
Dacht dat de drie van de tent erin gingen slapen?
Die Dooie Duracell weet toch wel dat Utopia stopt eind December?quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
aaah brandson is niet aan het schilderen, maar aan het behangen
Ik dacht dat Franny en Lexy bij Brandon gingen slapen,en het tentvolk in het Martelhofke.quote:
bezigheids therapie ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Dooie Duracell weet toch wel dat Utopia stopt eind December?
Oh echt, totaal gemist...quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat heeft hij samen met jorrie gedaan, de dag nadat sjellie het bed uit haar huisje had gehaald
Zijn eigen zinloosheid blijven verbloemen , de hete adem voelend de volgende te zijn die moet oprottenquote:
Nou......daar heb je het al........Franny is toch echt eentje die in de finale hoort......in de meest stomzinnige uto's die ik gezien heb. Dit is het ultieme wat je toch van de mensen verwacht.....ik wil alleen een piemel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
Franny tegen Gerrit:" Ïk vraag je nooit wat,alleen piemel."
Oh oke dat is weer veranderd dan.......quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Franny en Lexy bij Brandon gingen slapen,en het tentvolk in het Martelhofke.
dat word nog wat allemaalquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Franny en Lexy bij Brandon gingen slapen,en het tentvolk in het Martelhofke.
iddquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
De zelfingenomenheid dat de winnaars al weten dat ze winnaars zijn is misselijkmakend geworden…
[ afbeelding ]
Dat kan hij woensdag al thuis doenquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
aaah brandson is niet aan het schilderen, maar aan het behangen
[ afbeelding ]
Nee.quote:
O echt, dat heb ik dan weer niet mee gekregen, wel dat hij zei dat ze heel veel voor hem doet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Mariska die alle mailtjes beantwoord over boze mails van Merel der kleding
O echt, dat heb ik dan weer niet mee gekregen, wel dat hij zei dat ze heel veel voor hem doet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Mariska die alle mailtjes beantwoord over boze mails van Merel der kleding
Niets, alleen omdat ze een gezamenlijke kennis dellenquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
mooi hequote:Op zaterdag 9 november 2019 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit op zijn pikkie getrapt dat Shel hem niet bedankt heeft
Ik kan er wel om lachenquote:
Zeuren over Sjell .. wat andersquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
Ger in bed, His in bed wat een luie bedoeling daar
Maar goed wat moet je er ook anders doen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de Arrogantie van Greet luier wrd een bietje zum kotsen
bietje boel
knulletje niks kan
niks doet
naks gaat doen
idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |