Niet zo bot doen hoor.quote:Op maandag 11 november 2019 01:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
Nu hoeven we niet meer op onze tellen te passen
GA EENS WERKENquote:Op maandag 11 november 2019 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
De afwezigheid van haags wordt sterk gevoeld dezer dagen
Dit telt gewoon meequote:
Gun de beste man ook zijn rust, posten op FOK! schijnt ook een vak te zijnquote:Op maandag 11 november 2019 01:36 schreef I het volgende:
[..]
Komende weken kunnen we helaas niet op haags rekenen
Hij kan in ieder geval zeggen dat hij er íéts mee verdient; rust.quote:Op maandag 11 november 2019 01:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Gun de beste man ook zijn rust, posten op FOK! schijnt ook een vak te zijn
Beetje gek, een beetje user komt hier voor z'n rustquote:Op maandag 11 november 2019 01:50 schreef I het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval zeggen dat hij er íéts mee verdient; rust.
haags niet, voor haags telt dit als hard werk.quote:Op maandag 11 november 2019 01:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Beetje gek, een beetje user komt hier voor z'n rust
Modden levert ook geen cent opquote:Op maandag 11 november 2019 02:10 schreef I het volgende:
[..]
haags niet, voor haags telt dit als hard werk.
Toch zonde hè. Je verwacht dat je daar toch wel een leuke vergoeding aan overhoudt.quote:Op maandag 11 november 2019 02:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Modden levert ook geen cent op
Ohm sollicitatie dan maar weer intrekken. Dacht slapend rijk te gaan wordenquote:Op maandag 11 november 2019 02:18 schreef I het volgende:
[..]
Toch zonde hè. Je verwacht dat je daar toch wel een leuke vergoeding aan overhoudt.
Hallo Flippieequote:
Ze is alweer gevlogenquote:Op maandag 11 november 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Flippiee
Goed weekend gehad?
Jaaaa En jij?quote:Op maandag 11 november 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hallo Flippiee
Goed weekend gehad?
Vergeet soms dat ik hier iets gezegd hebquote:
Best handigquote:Op maandag 11 november 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
Vergeet soms dat ik hier iets gezegd heb
ja, weekend was heerlijk. Vandaag is te merken dat veel mensen vrij hebbenquote:Op maandag 11 november 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
Jaa
[..]
Jaaaa En jij?
[..]
Vergeet soms dat ik hier iets gezegd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |