Uncharted totaal grijs gespeeld!quote:
Misschien dat er wat gaat gebeuren aan de in-app aankopen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:28 schreef svann het volgende:
Lijkt me dat er geen regels voor games te maken zijn.
Zie dat niet gebeuren.
Ja...quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:30 schreef svann het volgende:
Brit was er vorige maand toch ook al bij Pauw?
Het is een doodvermoeiende act.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:30 schreef BlackNero het volgende:
Britt kan dit soort dingen alleen zeggen omdat ze doet alsof ze dom is.
Die had een poker toernooi.quote:
Over die paardenfilm. Nu over een slechte RLSquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:30 schreef svann het volgende:
Brit was er vorige maand toch ook al bij Pauw?
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
Ik weet niet of het anderen is opgevallen, maar veel gasten hebben rode ogen.
Leuke grap.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Leuk spelertje die Ziyech. Zouden ze in Oranje moeten laten spelen.
Zonder de keeper had ie niet gezeten.quote:
ZureKutGodinquote:
Oh Jeroen, ga door, ga dooooooor!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vrijdagavond dolle duikavond op de woonboot.
Ik zou Britt doen. Long dick style.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vrijdagavond dolle duikavond op de woonboot.
Je zou een 5- krijgen als stagiairquote:
Ik lees ook graag haar stukken. Op tv vind ik haar minderquote:
En Lamyae?quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou Britt doen. Long dick style.
Is net zoiets als sex met je oma!quote:
Prima. Ik neuk alleen blanke vrouwenquote:
ook zo zure kutquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Terechte opmerking van die CDA-mevrouw
Even aangepast aan de huidig geldende norm!quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prima. Ik neuk alleen blanke witte vrouwen
Ja en jij en ik stappen erop en we worden zo olumpies kampioen!quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:51 schreef IxCalypso het volgende:
Britt is leuk maar het type meisje dat een duur, makkelijk, al getraind paard heeft. Ik ken ze.
Ze doen het niet zelf, ze kopen een goed paard.
Ingereden door anderen.
Als je een beetje kan rijden is een goed paard een enorme plus. Vergelijk het met de F1quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en jij en ik stappen erop en we worden zo olumpies kampioen!
Wel een mooie schimmel! Sinterklaas zou er trots op zijn!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo'n paard heeft Sinterklaas ook.
Als je een beetje honger hebt, dan is een lekkere paardenbiefstuk een enorme plus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je een beetje kan rijden is een goed paard een enorme plus. Vergelijk het met de F1
Met een beetje wit paardengoud erover zeker.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als je een beetje honger hebt, dan is een lekkere paardenbiefstuk een enorme plus.
Dat is ongetwijfeld een ruin, behalve die van Dick Maas' Sint.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zo'n paard heeft Sinterklaas ook.
dat is ongeveer het duurste wat er in jouw bekkie is verdwenenquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Met een beetje wit paardengoud erover zeker.
Leek net Sylvana S. met dat zure ondertoontje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:52 schreef Protoplanet het volgende:
Die zure politica er helemaal een punt van maken
Dat hoef je mij niet uit te leggen. Maar het is niet alsof je niet alsnog zeer bovengemiddeld moet rijden om op topniveau te komen. Alle ruiters die de top bereiken, hebben het geluk van goede paarden en sponsoren want met je zelfgekochte paard van 5000 euro redt niemand het.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je een beetje kan rijden is een goed paard een enorme plus. Vergelijk het met de F1
Monique Westerman dusquote:Op maandag 11 november 2019 14:20 schreef Zipportal het volgende:
PAUW ZOEKT SINGLE VROUWEN VOOR UITZENDING VAN VANAVOND
https://www.bnnvara.nl/pa(...)zending-van-vanavond
@monkyyyquote:Op maandag 11 november 2019 14:20 schreef Zipportal het volgende:
PAUW ZOEKT SINGLE VROUWEN VOOR UITZENDING VAN VANAVOND
https://www.bnnvara.nl/pa(...)zending-van-vanavond
Goed dat hij er niet meer omheen draait en gewoon transparant is.quote:Op maandag 11 november 2019 22:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pauw gebruikt nieuwe methode om hertjes zijn woonboot in te krijgen
Dick Bruna ookquote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef BlackNero het volgende:
John de Wolf heeft een boek geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |