abonnement Unibet Coolblue
pi_189858197
Om na 8 jaar werken zonder pensioenopbouw mezelf toch maar eens te verdiepen in pensioen, moet ik m'n jaar- en reserveringsruimte berekenen. Hier heb ik inkomen uit loondienst nodig. Dit is anders dan verzamelinkomen en inkomen uit woon en werk als ik het goed begrijp?

Hoe kom ik hier aan voor de periode 2011 - 2018? Op de papieren aanslag staat dit niet. Daar staan alleen verzamelinkomen en inkomen uit woon en werk. Op de site van de belastingdienst kan ik maar tot 2014 terug gaan voor alle details.

-O-
pi_189859326
Je zou kunnen mailen en vragen om die informatie. :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189859418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:31 schreef Schuifpui het volgende:
Hier heb ik inkomen uit loondienst nodig. Dit is anders dan verzamelinkomen en inkomen uit woon en werk als ik het goed begrijp?
Ja.

Je loon voor loonheffing staat vermeld op je jaaropgave(n).

Je belastbaar inkomen uit werk en woning is je inkomen minus aftrek- en bijtellingsposten (bijvoorbeeld eigenwoningaftrek).

Je verzamelinkomen is het inkomen van de 3 boxen bij elkaar opgeteld.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_189868022
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:32 schreef MyTiredFeet het volgende:

[..]

Ja.

Je loon voor loonheffing staat vermeld op je jaaropgave(n).

Je belastbaar inkomen uit werk en woning is je inkomen minus aftrek- en bijtellingsposten (bijvoorbeeld eigenwoningaftrek).

Je verzamelinkomen is het inkomen van de 3 boxen bij elkaar opgeteld.
Ik weet wat het is. Jaaropgaven lijkt wel makkelijker inderdaad dan via de belastingdienst. Ik mis er nog één nu. Thanks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')