abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189859938
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:58 schreef golfer het volgende:
Mooi initiatief! ^O^
Dank je wel!
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_189860021
Wat leuk om te lezen. In mijn woonplaats hadden ze ook zoiets, alleen net op een dag dat ik geen vrij kon krijgen. Anders had ik me zo aangesloten om te helpen.
Ik begreep via via dat er soms ook een soort "vriendengroep" uit voortkwam, gingen degenen die samen les hadden gehad er nadat ze goed konden fietsen, samen op fietstocht etc.
Doen jullie dat ook?
We have far more in common than that which devides us..
pi_189860116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk om te lezen. In mijn woonplaats hadden ze ook zoiets, alleen net op een dag dat ik geen vrij kon krijgen. Anders had ik me zo aangesloten om te helpen.
Ik begreep via via dat er soms ook een soort "vriendengroep" uit voortkwam, gingen degenen die samen les hadden gehad er nadat ze goed konden fietsen, samen op fietstocht etc.
Doen jullie dat ook?
Wij hebben elk jaar een uitje, een iftar-maaltijd bij de ramadan georganiseerd door de leerlingen en een etentje van de gemeente. Verder heb ik er persoonlijk een hele stoet vriendinnen aan over gehouden, afkomstig van alle continenten. Maar dat er worden bij ons geen gezamenlijke fietstochten gehouden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:15:13 #29
450148 KapiteinIglo
Niks mis met visch
pi_189860119
Leren ze allemaal op een damesfiets fietsen of ook herenfiets met welbekende stang?

Dat maakt het opstappen ook moeilijker.

Oefenen jullie ook met iemand meenemen op de bagagedrager?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_189860173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:15 schreef KapiteinIglo het volgende:
Leren ze allemaal op een damesfiets fietsen of ook herenfiets met welbekende stang?

Dat maakt het opstappen ook moeilijker.

Oefenen jullie ook met iemand meenemen op de bagagedrager?
We leren ze fietsen op een damesfiets, dat zijn de enige die we hebben. Wel zo handig als er dames met lange jurken aan leren fietsen,
En er zit bij ons in het schooltje ook een fietsreparatieproject, en die vinden dat je niemand achterop mag nemen omdat de huidige aluminium fietsen daar heel slecht tegen kunnen. Dus dat doen we dan maar niet :)
pi_189860251
Tot morgen allemaal!
pi_189860480
Wat is het ergste ongeluk dat je hebt gehad en hoe ga je daarmee om?
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
  zaterdag 9 november 2019 @ 02:04:02 #33
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189860929
Zijn er dan ook lessen voor hoe je je kont af moet vegen?

Maar serieus, fietsen is toch iets wat je als motorisch onhandig kind al in 2 minuten leert?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189861973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:19 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

We leren ze fietsen op een damesfiets, dat zijn de enige die we hebben. Wel zo handig als er dames met lange jurken aan leren fietsen,
En er zit bij ons in het schooltje ook een fietsreparatieproject, en die vinden dat je niemand achterop mag nemen omdat de huidige aluminium fietsen daar heel slecht tegen kunnen. Dus dat doen we dan maar niet :)
Maar die lange gewaden maken het toch alleen maar link? Komen die nooit tussen de spaken?
Houd van poesjes
pi_189862088
Is je inspiratiebron de fietsles instructeur uit Rembo & Rembo geweest? _O_ _O_
Helaas flimpje niet meer vindbaar ;(

FlimsyHospitableAoudad-size_restricted.gif

[ Bericht 5% gewijzigd door Hyaenidae op 09-11-2019 07:23:22 ]
pindazakje
pi_189862137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 02:04 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er dan ook lessen voor hoe je je kont af moet vegen?

Maar serieus, fietsen is toch iets wat je als motorisch onhandig kind al in 2 minuten leert?
Mwah, ik denk dat dat nog best lastig kan worden. Als je 20 bent en nooit gefietst hebt, rijdt je natuurlijk niet zomaar weg
pi_189862226
Goed idee om met een loopfiets te beginnen om er en beetje feeling voor te krijgen.
Ik heb wel eens als invaller geholpen bij zo'n fietscursus en was toch wel erg blij dat wij dat gewoon van jongs af aan meekrijgen.
Geeft mensen een hoop vrijheid als ze kunnen fietsen.
Mooi project!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zaterdag 9 november 2019 @ 07:58:09 #38
80382 manny
30 is best veel
pi_189862257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:58 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Als het slecht weer is krijgen ze theorieles.

Waarom is dat ?

Juist in de regen heb je weer andere gevaren / situaties waar je op moet letten. En veel nederlandser dan het aantrekken van een regenpak wordt het toch niet ?

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8

Yihaaa...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:45:17 #39
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_189862537
Ik heb weleens buitenlandse gasten die niet kunnen fietsen. Maar over het algemeen leren de meeste het wel goed genoeg om de weg op te kunnen binnen 5 minuten ofzo. Hoeveel tijd kost het de gemiddelde cursist bij jou?

Heb denk 2 keer een gast gehad die het niet snapte. Die zijn de rest van de tijd maar met de bus gegaan.
pi_189862764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:54 schreef phoenyx het volgende:
Wat is het ergste ongeluk dat je hebt gehad en hoe ga je daarmee om?
Gelukkig heb ik nog nooit iets ernstigers meegemaakt dan een gewone valpartij. Maar er hebben in die 10 jaar 2x valpartijen met wat ernstiger gevolgen plaatsgevonden. 1x gebroken arm, en 1x gebroken arm met een ernstige schouderblessure.
Maar voor de collega's die dat meemaken is dat redelijk heftig, we proberen ook alles omdat te voorkomen. Maar beide keren was de oorzaak door met de trapper tegen de stoeprand aan te komen. Dan zou ik ook vallen :)
pi_189862772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 02:04 schreef Quotidien het volgende:

Dat is het probleem, als je het als kind niet leert.
pi_189862782
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 06:22 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar die lange gewaden maken het toch alleen maar link? Komen die nooit tussen de spaken?
Onze fietsen hebben jasbeschermers, we laten als het echt heel veel stof is die gewaden vastknopen boven hun middel en we maken dan een soort van grapje over het waarom de Nederlandse vrouw altijd een broek met sneakers aan heeft.
pi_189862784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:51 schreef svann het volgende:
Goed idee om met een loopfiets te beginnen om er en beetje feeling voor te krijgen.
Ik heb wel eens als invaller geholpen bij zo'n fietscursus en was toch wel erg blij dat wij dat gewoon van jongs af aan meekrijgen.
Geeft mensen een hoop vrijheid als ze kunnen fietsen.
Mooi project!
Dank je wel!
pi_189862793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

Waarom is dat ?

Juist in de regen heb je weer andere gevaren / situaties waar je op moet letten. En veel nederlandser dan het aantrekken van een regenpak wordt het toch niet ?

[ afbeelding ]

Yihaaa...
We vinden het ook wel prettig om ze te leren dat ze niet de snelweg op moeten gaan ed.
pi_189862813
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:45 schreef borbit het volgende:
Ik heb weleens buitenlandse gasten die niet kunnen fietsen. Maar over het algemeen leren de meeste het wel goed genoeg om de weg op te kunnen binnen 5 minuten ofzo. Hoeveel tijd kost het de gemiddelde cursist bij jou?

Heb denk 2 keer een gast gehad die het niet snapte. Die zijn de rest van de tijd maar met de bus gegaan.
Hangt heel erg van de leeftijd, conditie en motivatie af. Als je goed gevoel voor evenwicht hebt hoeft het allemaal niet zolang te duren, maar op je 50e, met enig overgewicht, en omdat je gestuurd bent door je casemanager van de sociale dienst duurt het allemaal wat langer.En de bussen hier rijden onhandig en zijn duur.
pi_189862883
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:58 schreef manny het volgende:

[..]

Waarom is dat ?

[ afbeelding ]

Yihaaa...
Hoe denk je een regenpak aan te trekken als je een gewaad draagt?
Het boeit me niet wat jullie zeggen jongens, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik leave. Boeit me verder ook niet hoor. _O- Ik lach er alleen maar om. :')
pi_189862928
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:47 schreef maily het volgende:
Respect _O_ @:vraagwatjewil
Ja dit dus. Zag een hele tijd terug een klasje vrouwen leren fietsen. Denk dat het ze veel kan opbrengen.
pi_189863069
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:00 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Denk dat het ze veel kan opbrengen.
Ja, dat doet het ook. Wij staan er eigenlijk niet bij stil hoe vanzelfsprekend is dat je kan fietsen. Maar het vergroot hun wereld, ze hoeven de boodschappen niet meer lopend te doen, het is makkelijker voor ze om werk te vinden etc.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 10:17:59 #49
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189863071
Spreken en/of begrijpen de cursisten allemaal even goed Nederlands? En zo nee, hoe pak je het dan aan? Zeker ook met theorieles.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2019 @ 10:18:26 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189863075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe denk je een regenpak aan te trekken als je een gewaad draagt?
Een lange poncho, :7.
He who fucks nuns will later join the church.
~
the only heaven i'll be sent to
is when i'm alone with you
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')