Vind haar 1000 keer zo mooi en boeiend als die kapstertjes op die bank ook.quote:
100 procent mee eens.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:22 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is hoe je duetten zou moeten zingen.
Nouja, jouw hoofd is ook niet echt boeiend toch?quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Die setting klopt niet met dat simpele palinghoofd van Jantje Smit ook
Nou ik heb echt wel een boeiend hoofdquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nouja, jouw hoofd is ook niet echt boeiend toch?
Misschien kan je wel goed ouwehoeren en een programma aan elkaar praten
Merci, ik deed niet echt m''n best he ^^quote:
Hmzzz grappigquote:
Ik jou niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je wel gemist hoor.
Je houdt veel teveel van mij om weg te blijven.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Merci, ik deed niet echt m''n best he ^^
Van jou hou ik inderdaad ergens wel een beetje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je houdt veel teveel van mij om weg te blijven.
Kappen hoor, straks ga ik nog blozen!quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van jou hou ik inderdaad ergens wel een beetje.
Maar niet genoeg om je te bellenquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kappen hoor, straks ga ik nog blozen!
Leuk manquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om je te bellen
Ik heb over Tijl Beckand gedroomd vannacht.quote:
Geil!quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb over Tijl Beckand gedroomd vannacht.
Ben je niet genoeg afgeroomd door je partner dat je over vreemde Tijl gaat dromen, tijd voor wat verandering in je leven, je leeft maar een keer en ieder jaar dat op het vorige lijkt is een verloren jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb over Tijl Beckand gedroomd vannacht.
Mijn dromen zouden boekwaardig zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet genoeg afgeroomd door je partner dat je over vreemde Tijl gaat dromen, tijd voor wat verandering in je leven, je leeft maar een keer en ieder jaar dat op het vorige lijkt is een verloren jaar.
Vind je zelf.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn dromen zouden boekwaardig zijn.
Fascinating.
Yup, got the picturequote:Op zaterdag 9 november 2019 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje pafferige autistische man.
Niet eens geprobeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet te lang luisteren schat.
Je kent de Lama's niet? Come onquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yup, got the pictureNooit van gehoord en dan in je dromen
Helemaal afgekeekt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen idee, kwam voorbij, wel geinig.
Wat dan, jij bent al perfect en ik uiteraard ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom we gaan de wereld en onszelf verbeteren ------->
Of ga gewoon naar het Viva forumquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat dan, jij bent al perfect en ik uiteraard ook.
We kunnen op het randje nog een perfect kindje maken, jij zorgt voor de poepluiers ik voor genoeg geld maar dat zou echt wel een nieuwe gezellige Jezus zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat dan, jij bent al perfect en ik uiteraard ook.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
GM
Die heb ik vandaag nog geluisterd
Das geen hint naar jou btw.
GM heeft gewoon een mooie stem. Ik hou van mooie stemmen, dat heb ik je ooit verteld.quote:
Hoe heet jij daar?quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:06 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of ga gewoon naar het Viva forum
Tot daar ga ik met je meequote:Op zaterdag 9 november 2019 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen op het randje nog een perfect kindje maken, jij zorgt voor de poepluiers ik voor genoeg geld maar dat zou echt wel een nieuwe gezellige Jezus zijn.
Ik zit daar niet, mutsquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jullie heten iets met Mur en nog iets?
Jij hebt geen flauw idee van mij. Just a bad mouth.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik vermoed zo dat IC toch nog voor de werkeloze coke verslaafde gaat ook al heeft zij al 320 jaar de perfecte relatie uiteraard, mag ik getuige zijn?
Je bent zo doorzichtig als een glas water manquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij hebt geen flauw idee van mij. Just a bad mouth.
Ja, ik heb ook een mooie stem.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
GM heeft gewoon een mooie stem. Ik hou van mooie stemmen, dat heb ik je ooit verteld.
Vertel eens iets over me dan?quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zo doorzichtig als een glas water man
Ja dat zeker, een van de grootste ooit maar ook een klein hartje en dat zegt welkom terug gek Limburgs wijffie.quote:
Hear Hearquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, een van de grootste ooit maar ook een klein hartje en dat zegt welkom terug gek Limburgs wijffie.
Jij bent gekker dan ik. Ik ben zo normaal ten opzichte van jou. Online iig, irl weet ik nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zeker, een van de grootste ooit maar ook een klein hartje en dat zegt welkom terug gek Limburgs wijffie.
Nou ga eens losquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik hou me nog in joh
Vind jou een factor 800 gekker.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent gekker dan ik. Ik ben zo normaal ten opzichte van jou. Online iig, irl weet ik niet
quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb jou dus ook niet gemist.
Ik mis mensen zoals Tong.
Et moi.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb jou dus ook niet gemist.
Ik mis mensen zoals Tong.
Whehehe. Truequote:Op zaterdag 9 november 2019 01:21 schreef UitStraling het volgende:
En houd je kop eens, ik heb maar af en toe tijd voor mijn zusje
Maybe, ik heb een zwak voor smaakmakers.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor de zwakke mensen die zelfs na 1900 kansen niets van hun leven maken.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
Niet voor mensen die week in week uit hetzelfde doen.
Ik ga zo Prince posten denk ik
Zwakkelingen en drugsverslaafden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maybe, ik heb een zwak voor smaakmakers.
Jij bent zo'n sterk persoon met je ophits-tactic.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakkelingen en drugsverslaafden.
Je moeder.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakkelingen en drugsverslaafden.
Deze snap ik niet lieverd.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent zo'n sterk persoon met je ophits-tactic.
Huh, wat? Meissiequote:Op zaterdag 9 november 2019 01:31 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij zat ook op 3Dee?
Wie was je daar?
Dit is geen Stray.quote:
Brede neus nog wel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je brede bruine kapotte neus.
Ok, ik niet, zo belangrijk ben ik nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:39 schreef IxCalypso het volgende:
Ontdeugend zat ook op 3Dee, en Yvonne was daar ook?
Nee, ik ben geen neger. Ook geen halfbloed.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je bent neger toch, minimaal halfbloed, 1+1=2.
Sorry daarvoor maar het is zo.
Je hebt zelf gezegd dat je daar vandaan komt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, ik niet, zo belangrijk ben ik niet
En al was dat wel zoquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen neger. Ook geen halfbloed.
Eh, neequote:Op zaterdag 9 november 2019 01:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat je daar vandaan komt.
I knowquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok zo bedoel ik het nu ook weer niet.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, ik zat op Dommelsch cafe ooit
Oh ja, verkeerd gelezen, ging over Dommelsch Cafe of zoiets.quote:
Jij bent zo'n asshole soms.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok zo bedoel ik het nu ook weer niet.
Is al goed hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, verkeerd gelezen, ging over Dommelsch Cafe of zoiets.
Excuzes moi.
En die snap ik dus niet, omdat ik jou wel okay vind maar hem niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar ik steek mijn hand in het vuur voor hem. Just saying
Nee joh, nou ja meestal ben ik keiharde kutleier maar als je de juiste snaar weet te raken juist weer niet, maar als ze dat niet lukt kun je de complete teringtyfus krijgen.quote:
US, jij komt niet eens in de buurt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wie is de grootste asshole, US of ik?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
US, jij komt niet eens in de buurt.
Ok dit gaat ineens over mijquote:Op zaterdag 9 november 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar ik steek mijn hand in het vuur voor hem. Just saying
Je bent geen gebruiksaanwijzing waard.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, nou ja meestal ben ik keiharde kutleier maar als je de juiste snaar weet te raken juist weer niet, maar als ze dat niet lukt kun je de complete teringtyfus krijgen.
Jij geen bruine piemel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent geen gebruiksaanwijzing waard.
quote:
Resumeequote:Op zaterdag 9 november 2019 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, even een pas op de plaats als het mag?
Geen idee, net als ICquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:00 schreef puzziepie het volgende:
Wat hebben mensen toch altijd met US![]()
Ik snap het niet
Hij heeft bans voor nop?quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap het niet
Vind dat niet zo heel erg hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap het niet
Nou nou poeh poeh... ja dan moet het idd wel heel extreem zijn wat US postquote:
Nou poeh poeh, alle stoere mensen zitten hier.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nou poeh poeh... ja dan moet het idd wel heel extreem zijn wat US post![]()
![]()
Je krijgt immers niet voor niets bans![]()
Kanjerquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:06 schreef UitStraling het volgende:
Heeyyyy, ik gun jullie het beste hoor al al vind ik jullie levens een beetje schraal en eenzaam en dat jullie niet alles halen het leven, het ruikt naar spuitjes maar zou een vingerkootje geven voor IC en Killem, ken jullie niet eens maar gun het jullie wel maar ik denk dan wel meteen gvd wat een armoede, echt serieus maar er gvd wat van .......volgens mij maakt dit onze onderlinge band niet beter wel?
Nee dat ik weet ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat niet zo heel erg hoor.
Coke? Nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe het zelf met je coke neusje.
Ach ja, US kan je ook iets vertellen schijnbaar over cokeneusjes.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij me niet DM’en.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:11 schreef IxCalypso het volgende:
Zo voorspelbaar welke nicks op komen duiken.
Bassie!quote:
Wat is er tragischer en zieliger denk je, zelf drugsverslaafd zijn of een zwak hebben voor drugsverslaafde mensen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Coke? Nooit gebruikt.
Zo geen behoefte aan drugs.
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er tragischer en zieliger denk je, zelf drugsverslaafd zijn of een zwak hebben voor drugsverslaafde mensen?
Zou vingeren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
Ik ben dat verlegen type achter in de klas, geen emo, geen gothic gewoon altijd bezig met de wereld een stukje beter te maken. Niet met acties, gewoon zorgen voor de mensen om me heen.
Drie vingers en hijgen in je nek?quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zou dat misschien laten gebeuren![]()
Eh, nee, toch niet
Ik heb een schijthekel aan drugs, daar ben ik altijd eerlijk over geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen want beledig ik je.
Oorlelletje en all inquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie vingers en hijgen in je nek?
quote:
Want? RRRquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:25 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, het maakt niks uit. Iedereen blijft doen wat ie doet, jammer wel.
Pffttt neuk gewoon een keer met elkaar dan ben je van die kriebels af en kun je weer Limburgse kniertje worden, wat hebben sommige mensen toch een langzaam leven, is niet erg hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan drugs, daar ben ik altijd eerlijk over geweest.
Ik postte niet voor niks dit nummer naar Killem (en anderen die lezen)
Neuken is wat de kriebel weg haalt, hmmmm, dat zou wel heel makkelijk zijnquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt neuk gewoon een keer met elkaar dan ben je van die kriebels af en kun je weer Limburgse kniertje worden, wat hebben sommige mensen toch een langzaam leven, is niet erg hoor.
Jawelquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Neuken is wat de kriebel weg haalt, hmmmm, dat zou wel heel makkelijk zijn
Jij bent ook nog steeds net zo domquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:25 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, het maakt niks uit. Iedereen blijft doen wat ie doet, jammer wel.
Ik vrees vooral over het verlies van bewustzijn, dat je het weg voelt glippen en vervolgens gewoon compleet weg bent, Ookal merk je er niks meer van, het blijft engquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben 100 procent overtuigd atheïst, als je dingen nalaat in je leven keer je terug en rot je weg in het grote heelal der elementen, meer niks.
Je gaat terug naar waar je vandaan komt en dat weet je niet meer toch? Juist een mooie gedachtequote:Op zaterdag 9 november 2019 02:33 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Ik vrees vooral over het verlies van bewustzijn, dat je het weg voelt glippen en vervolgens gewoon compleet weg bent, Ookal merk je er niks meer van, het blijft eng
Zie ik mezelf ook nog wel overkomenquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie ik mezelf ook nog wel overkomen
Ik heb helemaal geen zin in Killem.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffttt neuk gewoon een keer met elkaar dan ben je van die kriebels af en kun je weer Limburgse kniertje worden, wat hebben sommige mensen toch een langzaam leven, is niet erg hoor.
Backhanded compliment.quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in Killem.
Maar hij post wel leukerder dan jij.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds net zo dom
Gaat ook nooit veranderen . Je wordt niet ineens intelligenter omdat je hier weer post met een andere naam
Is dat jammer? mwah .. het is zoals het is : de realiteit
Ik ben dom?quote:Op zaterdag 9 november 2019 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook nog steeds net zo dom
Gaat ook nooit veranderen . Je wordt niet ineens intelligenter omdat je hier weer post met een andere naam
Is dat jammer? mwah .. het is zoals het is : de realiteit
Ik moet er voor in de stemming zijn, bro, zondagochtend ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2019 02:42 schreef UitStraling het volgende:
Stray, jij vind het helmaal niks maar dit roept me terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |