abonnement Unibet Coolblue
pi_189854023
Haast een KLB topic dit.
Een paar maanden geleden kochten mijn vriendin en ik een retourtje bij Air France naar Cancún, Mexico. Helaas ging het vandaag uit, ik trok het niet meer. Zij wil nu zeker niet meer gaan, ik ben juist wel enthousiast. Tot mijn vader zich meldde: een stiekeme fantasie om eens naar Mexico te gaan voor deze 73-jarige held.

Ticket omboeken is on-mog-e-lijk.

Nee, je moet het ticket a 700 euro annuleren (krijg je 126 euro terug...) en maar een nieuw ticket aanschaffen. Naampje wijzigen, c'est ca. Ergerlijk. Ik had echt met plezier 100 euro betaald om de naam te wijzigen. Flauw!
pi_189854105
Sinds wanneer ben jij geen mod meer? :o
pindazakje
pi_189854139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds wanneer ben jij geen mod meer? :o
Sinds 12 jaar ofzo? :D
pi_189854148
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:39 schreef Stofje het volgende:

[..]

Sinds 12 jaar ofzo? :D
WTF dit lieg je? :')
pindazakje
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:45:13 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189854214
Heb je gebeld?
pi_189854222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:45 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je gebeld?
Yep. 'Onmogelijk'.
pi_189854613
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:45 schreef Stofje het volgende:

[..]

Yep. 'Onmogelijk'.
Dat staat ook gewoon in de voorwaarden waaronder je geboekt hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189854707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat staat ook gewoon in de voorwaarden waaronder je geboekt hebt.
Dat snapppp ik. Daarom is het misschien eerder KLB. Want kom op: het is een naampje wijzigen. Het is wat hufterig, vind ik, maar goed: zo zijn vliegmaatschappijen nu eenmaal.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 19:13:13 #9
45833 crew  Fogel
pi_189854713
Hoe goedkoper het ticket, hoe minder flexibel het is, dus ja, in sommige gevallen ben je het hele bedrag kwijt. Air France en naamveranderingen is het stugge "kan niet" en daar gaan ze niet van afwijken, helaas voor jou.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_189854859
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:12 schreef Stofje het volgende:

[..]

Dat snapppp ik. Daarom is het misschien eerder KLB. Want kom op: het is een naampje wijzigen. Het is wat hufterig, vind ik, maar goed: zo zijn vliegmaatschappijen nu eenmaal.
Ik vind het ook hufterig, maar wat Fogel al zei: hoe goedkoper het ticket, hoe minder er kan, wat veranderen betreft. En ja, maatschappijen komen ermee weg. In dit geval is het dikke pech voor jou.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189855637
Beetje jammer inderdaad
Wil je dingen (goedkoop) wijzigen moet je een ticket gaan kopen dat 300 euro ofzo meer kost dan het goedkoopste ticket :’)

Ik heb wel een keer gelukt gehad met KLM, had een ticket gekocht maar een paar uur na het boeken kwam ik erachter dat er door feestdagen enzo geen tijd was om een visum op tijd te krijgen. uiteindelijk gewoon mijn geld terug gekregen terwijl ik daar volgens de voorwaarden geen recht op had
pi_189855833
Dan moet je dat andere ticket ook gewoon inchecken en niet annuleren, dan heb je tenminste 2 plaatsen voor jezelf. :P
pi_189855876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:26 schreef Basp1 het volgende:
Dan moet je dat andere ticket ook gewoon inchecken en niet annuleren, dan heb je tenminste 2 plaatsen voor jezelf. :P
En met welk paspoort ga je dan inchecken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_189869420
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:30 schreef Stofje het volgende:
Ticket omboeken is on-mog-e-lijk.
Waar heb je het ticket gekocht?
Is het ticket onderdeel van een pakketreis?
So we just called him Fred too
pi_189876176
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:54 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Waar heb je het ticket gekocht?
Is het ticket onderdeel van een pakketreis?
Ik heb Air France gebeld, die hebben m'n ticket uiteraard bekeken en zeggen dat het niet kan. Ik weet het niet meer goed, ik dénk rechtstreeks bij AF.
  zondag 10 november 2019 @ 11:44:12 #16
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_189877166
Bij AF gaat inderdaad niet lukken, maar heb je misschien een doorlopende reis- en annuleringsverzekering? Die bieden in sommige gevallen nog wel een optie. En als je met een creditcard geboekt hebt kan het zijn dat daar ook een verzekering bij zit.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_189877260
quote:
9s.gif Op zondag 10 november 2019 10:10 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik heb Air France gebeld, die hebben m'n ticket uiteraard bekeken en zeggen dat het niet kan. Ik weet het niet meer goed, ik dénk rechtstreeks bij AF.
Dan is het (voor wat direct via de airline betreft) pech hebben:
https://www.airfrance.us/(...)ets-transferable.htm

Misschien is een schrale troost dat het bij KLM en TUI ook niet kan.
Zoals De_Hertog al zegt kan je reis- en/of annuleringsverzekering nog helpen.
So we just called him Fred too
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:58:54 #18
45833 crew  Fogel
pi_189877951
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
Bij AF gaat inderdaad niet lukken, maar heb je misschien een doorlopende reis- en annuleringsverzekering? Die bieden in sommige gevallen nog wel een optie. En als je met een creditcard geboekt hebt kan het zijn dat daar ook een verzekering bij zit.
Ik ken geen enkele verzekering die "het is uit met mijn vriendin" dekt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  zondag 10 november 2019 @ 13:41:55 #19
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_189878354
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele verzekering die "het is uit met mijn vriendin" dekt.
Sommige dekken een relatiebreuk, maar dat moet inderdaad ‘officieel’ zijn. Echtscheiding, samenlevingscontract ontbonden, dat soort dingen. Dus inderdaad, kleine kans dat de situatie van TS van toepassing is, maar ik ken de persoonlijke situatie verder niet en de kans is sowieso groter dan via Air France, want daar is het nul :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_189890657
Doel van dit topic was uiteraard om te zien of er nog ergens mogelijkheden zaten, maar die zijn er dus kennelijk inderdaad niet. Jammer. Ik ga het ticket nu gewoon annuleren. Mijn vader heeft alsnog besloten niet mee te gaan, dus het wordt een soloreisje waar ik echt enorm veel zin in heb.

(Mét vader had ik ook geweldig gevonden, maar zijn redenen zijn begrijpelijk.).Thanks allen!
  maandag 11 november 2019 @ 08:56:20 #21
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_189890682
Dat kan inderdaad niet, als je dat wel had gewild, had je de volgende kolom aan moeten klikken bij het boeken, maar dan was je ook zomaar 400 euro meer kwijt geweest bij het boeken.
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')