Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Metaal op je oren???quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Fris vanmorgen, dat was weer even wennen voor de oren. (Metaal dat kou geleidt.)
Koud of warm?quote:
Die URLquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ https://www.diabetesfonds(...)komkommersoep-4.jpg]
Erin. Piercings, jeweetz.quote:
Ik stel me hem dan weer voor als een uitgemergelde Mick Jagger, dus dan heb je wel een graadje extra nodigquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Bejaardenleef, standje verzorgingshuis
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld nietquote:
O, die komkommersoep heeft Antoanetta nooit gemaakt. Wel die salade en dingen met aubergines. Maar die lust ik niet zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat de Italiaanse couchsurfers die ik heb gehad bijna allemaal gezegd hebben dat de tomaten in Bulgarije nog beter zijn dan in Italië
Vergeet de koude komkommersoep trouwens niet
Men neme :quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Ik zag die dichte omhoogploppen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik post rustig nog een half uur door ja.
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordtquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld niet
fotosquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik heb te weinig gelegenheden voor m'n toffe kleding. En echt geschikt bankhangspul is het ook niet.
Yep, klopt helemaalquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me hem dan weer voor als een uitgemergelde Mick Jagger, dus dan heb je wel een graadje extra nodig
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordt
Dat klinkt wel erg tof eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld niet
Ah! Ik ga binnenkort eens Georgische walnotensaus maken, met kruidenmix vanuit die regio, chmeli suneli heet dat. Wordt dat bij jou in de regio ook gebruikt?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Men neme :
1 deel bulgaarse yoghurt
2 delen water
3 parten komkommer
4 teentjes knoflook
5 steeltjes peterselie
6 drupjes olijfolie
7tueel wat walnoot
Voeg peper en (veel) zout toe naar smaak.
Dober appetit
Sowieso is alles beter dan die waterbommetjes hier.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordt
Dit, ik ga even googlen!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.
Perfect voor in de moestuinquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.
Die hebben we hier van december tot aprilquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan die waterbommetjes hier.
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditiequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg tof eigenlijk![]()
Zulke rituelen
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditie
In Hongarije maken de mannen met Pasen vrouwen nat huehue met parfum. Of met een emmer water als ze bezopen zijn
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Ik ga binnenkort eens Georgische walnotensaus maken, met kruidenmix vanuit die regio, chmeli suneli heet dat. Wordt dat bij jou in de regio ook gebruikt?
Die martenitsiquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg tof eigenlijk![]()
Zulke rituelen
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditie
In Hongarije maken de mannen met Pasen vrouwen nat huehue met parfum. Of met een emmer water als ze bezopen zijn
Ik sla vrouwen alleen maar wanneer het niet Pasen isquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.
Ja klonk wel episch lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordvolgens google ook enkel daar gebruikt maar klinkt niet verkeerd dus bedankt voor de tip
Zusje in Nederland?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die martenitsi
Paar jaar geleden had ik er 50 om m'n arm ofzo, zwaar irritant bij het douchen
Probeer ze inmiddels zoveel mogelijk te ontwijken. Stuur er wel elk jaar veel naar m'n zusje die ze traditiegewijs uitdeelt op school
En terecht! Allemaal kuthoerenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.
Ja een superlieve schat van net 16 jaarquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zusje in Nederland?
59 klinkt als wat overkill ja
Wat ga je maken danquote:
Pics?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:44 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja een superlieve schat van net 16 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lucky you!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
Denk eens gezond te doen en voor half negen aan een fietsrit te beginnen zodat ik maar gehad heb voor vandaag. Zitten nu mijn knieën op slot door de kou![]()
Anti-klacht: ochtend zon taferelen
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Pics?
Nee. 1.78 lang, blond en blauwbruingrijsgroene ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat klinkt wel nastyquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
Denk eens gezond te doen en voor half negen aan een fietsrit te beginnen zodat ik maar gehad heb voor vandaag. Zitten nu mijn knieën op slot door de kou![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nee. 1.78 lang, blond en blauwbruingrijsgroene ogen
Hopelijk wel met boter. Ik denk van wel want zo'n onmens kan je niet zijn tochquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brood met hagelslag. Dat eet ik elke dag
Ja, rest van de dag is wel mooi om lekker buiten bezig te zijn!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you!
Ik moet gewoon werken. Fantastisch weer om iets buiten te doen vandaag ja!
Op zich wel. Nu dat ochtendhumeur nog wegquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lucky you!
Ik moet gewoon werken. Fantastisch weer om iets buiten te doen vandaag ja!
Ja natuurlijk. Anders valt alles er af.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hopelijk wel met boter. Ik denk van wel want zo'n onmens kan je niet zijn toch
#boomerproblemsquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
*En het smaakt 10393837738202maal beter. Oke misschien slechts 10393837738201maalquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Anders valt alles er af.
Ik hoop dat de voetbal gewoon doorgaat dit keer.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich wel. Nu dat ochtendhumeur nog weg![]()
Ga je nog lopen dit weekend?
Ja soms is de boter op en dan is het eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
*En het smaakt 10393837738202maal beter. Oke misschien slechts 10393837738201maal
straks maar een rondje wandelen op de zaak hier.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, rest van de dag is wel mooi om lekker buiten bezig te zijn!
Zonder boter geen hageslag!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Boter nodig hebben voor je hagelslag, amateurs.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Boter nodig hebben voor je hagelslag, amateurs.
Geen regen voorspeld ofzo toch? Of krakkemikkige tegenstandersquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de voetbal gewoon doorgaat dit keer.
Misschien zondag dan nog wat wandelen/fietsen of zo, ligt weer aan hoe intensief zaterdag was.
Geen uitstapjes met je mini?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen regen voorspeld ofzo toch? Of krakkemikkige tegenstanders
Dit weekend wandelen en studie is het plan hier. En slápen
Ook, maar niet superveel tijd voorquote:
Die koekquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Boter is samen met kapucijners, kokos en boerenkool iets wat ik echt niet lekker vind.
INB4 in die ranzige "koek" bij de wandeltocht zat ook kokos: de verdeling daarvan was blijkbaar matig, want ik had alleen een vage zweem.
Ik had vooral krenten ofzo.quote:
Naam en rugnummer ?:Pquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook, maar niet superveel tijd voor
Morgenavond wel pubquizzen met fokvriendin en real life vriendinnen, enge mix
Ze modelleert ook echtquote:
Met Q?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Pubquizquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Die koek vloog na 1 hap de heg in....quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Boter is samen met kapucijners, kokos en boerenkool iets wat ik echt niet lekker vind.
INB4 in die ranzige "koek" bij de wandeltocht zat ook kokos: de verdeling daarvan was blijkbaar matig, want ik had alleen een vage zweem.
Ik zie potentie.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:58 schreef Pumpalov het volgende:
Gelukkig valt ze wel op vrouwen volgens mij
Ja dan is het net alsof je gewoon brood met hagelslag eet ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja soms is de boter op en dan is het eigenlijk niks.
CV mag ter beoordeling in PMquote:
Boter ergens in verwerken heb ik geen problemen mee overigens, het is puur de structuur.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die koek vloog na 1 hap de heg in....
Die was goor.
Verder 2 van de 4 ben ik met je eens, de andere twee zijn noodzakelijke dingen in mijn eetpatroon.
Eigenlijk alleen brood. Tegen de tijd dat het brood in mijn mond is is de hagelslag er van af gevallen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja dan is het net alsof je gewoon brood met hagelslag eet ofzo
Maagzuur deluxe bollenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vooral krenten ofzo.
Maar nog niet zo dramatisch als de oliebollen, want ik kreeg er geen last van.
Yes!quote:
Nee eerst onder de kraan en dan pas de tandpasta.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
Eigenlijk net zo belangrijk als ja tandenborstel met daarop tandpasta eerst eventjes onder de kraan te houden.
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
Boter oo brood vind ik belangrijker dan het beleg
Zit vooral in hardlooptopics en OUDquote:
Neuh, had ik ook niet verwacht. Nooit écht actief geworden in dat topic, maar wel veel meegelezen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Die had trouwens geen flauw idee wie jij was![]()
![]()
Mijn dochtertje is eigenwijs en wil dat niet. Nee papa, die moet VOORDAT je er tandpasta op doet even onder de kraan, daarna de tandpasta erop en poetsen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Pumpalov het volgende:
Eigenlijk net zo belangrijk als je tandenborstel met daarop tandpasta eerst eventjes onder de kraan te houden.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
En hagelsag is nog lekkerder op een witte boterham, met harde korst, die echte verse witte boterhammen, desnoods lekker dik zelf gesneden.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:01 schreef Arch-Indar het volgende:
En hagelsag is nog lekkerder op een witte boterham, met harde korst, die echte verse witte boterhammen, desnoods lekker dik zelf gesneden.
Dat zeg ik, amateur. Ik verlies minder hagelslag dan Joop, die eet wel altijd met boter.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen brood. Tegen de tijd dat het brood in mijn mond is is de hagelslag er van af gevallen natuurlijk.
Dan doet hij er teveel op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, amateur. Ik verlies minder hagelslag dan Joop, die eet wel altijd met boter.
Zou het tof vinden als je er een keer een filmpje van zou willen maken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, amateur. Ik verlies minder hagelslag dan Joop, die eet wel altijd met boter.
Godver, ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]![]()
En dan die hagelslag die puur met wit is![]()
Omg Trek in boterham met hagelslag nu
Ik kwam laatst een hagelslagje tegen op de spiegel in de auto (zonneklep)quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een hagelslagje tegen op de spiegel in de auto (zonneklep)
Koos![]()
![]()
Ze is er bijna want voorspoelen is ook een mustquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn dochtertje is eigenwijs en wil dat niet. Nee papa, die moet VOORDAT je er tandpasta op doet even onder de kraan, daarna de tandpasta erop en poetsen.
Oh, best hoor. Goed excuus om weer eens wit-pure hagelslag te halen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het tof vinden als je er een keer een filmpje van zou willen maken.
Eerst kraan, dan tandpasta en dan nogmaals kraan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee eerst onder de kraan en dan pas de tandpasta.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eerst kraan, dan tandpasta en dan nogmaals kraan.
Indien je deze procedure niet volgt zullen wij nimmer gezamenlijk tandenpoetsen want criiiiingeeeeeeee
Volgens mij was 20 jaar geleden zo'n margarinehype.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Godver, ja.
Alleen dan minus boter.
Ik ben wel blij dat dat nu íets normaler is, geen boter. Dat was 20 jaar geleden wel anders.
Nou ja, meer in de zin dat het nu niet bizar meer is als je geen boter wenst. Ik heb echt zó vaak ogen als schoteltjes gehad als ik vroeg of het ook zonder boter kon.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Volgens mij was 20 jaar geleden zo'n margarinehype.
Nee, gewoon boter. Sommige mensen zeggen echte boter maar die verdienen een klap op hun smoel want er bestaat geen echte of onechte boter. Gewoonboter
Kun je dan niet beter een rondje om de zaak lopen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
straks maar een rondje wandelen op de zaak hier.
Iedere gek z'n gebrek, ik ben blij dat je nu geaccepteerd wordtquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, meer in de zin dat het nu niet bizar meer is als je geen boter wenst. Ik heb echt zó vaak ogen als schoteltjes gehad als ik vroeg of het ook zonder boter kon.
Dat kan niet....quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter een rondje om de zaak lopen?
Ga je mond spoelen jongedamequote:Op vrijdag 8 november 2019 11:07 schreef bitterbal het volgende:
die 2e keer onder de kraan is echt onnodig.
Op een schaal van 0 tot 10 ongeveer 11quote:
Dan toch maar het dak opquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat kan niet....
Loopt geen weg omheen... en dan moet ik stukje zwemmen...
Nu gaat iedereen er gewoon vanuit dat ik niet tegen lactose kan, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iedere gek z'n gebrek, ik ben blij dat je nu geaccepteerd wordt![]()
Lactosequote:Op vrijdag 8 november 2019 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen er gewoon vanuit dat ik niet tegen lactose kan, geloof ik.
25 graden buiten nu, raam dichtgedaan want het werd te warm binnenquote:Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga zo koken onder de douche.
Zit hier nu op 21 graden. Bijna comfi
quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
25 graden buiten nu, raam dichtgedaan want het werd te warm binnen
Maar oke ik ga meedouchen dus nu echt weg
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga zo koken onder de douche.
Zit hier nu op 21 graden. Bijna comfi
Zichzelf, gok ik.quote:
Het jeukt daarna alleen zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Lekker hoor. Dat het net zo brand op de huid :p
Komt dat door te warm douchen?quote:
(Te) warm douchen droogt de huid meer uit dan lagere temperaturen, dus zou kunnen. Droge huid = jeuk bij mij.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Komt dat door te warm douchen?
Ik heb ook regelmatig jeuk, maar alleen mijn onderbenen dan...
Ik douche altijd wel koud na, Ik heb echt allerlei combinaties al geprobeerd, maar kom er niet uit wat het nou precies is.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
(Te) warm douchen droogt de huid meer uit dan lagere temperaturen, dus zou kunnen. Droge huid = jeuk bij mij.
Ik heb er sowieso wel last van, ongeacht de buitentemperatuur. Stom gevoelig huidje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat komt idd als het echt koud gaat worden. Droogt uit natuurlijk.
Smeer je je benen in?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik douche altijd wel koud na, Ik heb echt allerlei combinaties al geprobeerd, maar kom er niet uit wat het nou precies is.
Ook gelijk afdrogen, of laten opdrogen het maakt niks uit, geen lijn in te herkennen.
Gewoon niet meer douchen dusquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso wel last van, ongeacht de buitentemperatuur. Stom gevoelig huidje.
Kan primaquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een man gebruikt geen smeerseltjes.... toch?
Tuurlijk wel. Ik sla Joop als 'ie zich niet insmeert, want dan laat 'ie overal schilfertjes achter. Droog ding dat.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima
Mannen Mensen met verzorgde bekkies/lijven
Ik krijg juist puisten bij droge huid. Nu optimaal met die shizzle van The Ordinaryquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik sla Joop als 'ie zich niet insmeert, want dan laat 'ie overal schilfertjes achter. Droog ding dat.
En puistjes/vette kop: dan heb je waarschijnlijk niet het optimale voor je gezicht te pakken. Daar zit nogal verschil in.
Joop klinkt als mevr AI.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik sla Joop als 'ie zich niet insmeert, want dan laat 'ie overal schilfertjes achter. Droog ding dat.
En puistjes/vette kop: dan heb je waarschijnlijk niet het optimale voor je gezicht te pakken. Daar zit nogal verschil in.
Als je je benen scheert is het wellicht wel handig om eens je benen proberen in te smeren net nadat je ze geschoren hebt ivm jeuk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
Krijg anders zo'n vet gezicht en gelijk jeugdpuistjes dan ook.
Ik ben geen wielrennert....quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je benen scheert is het wellicht wel handig om eens je benen proberen in te smeren net nadat je ze geschoren hebt ivm jeuk.
Ja, om exact die reden ben ik eens gaan experimenteren met juist voor drogere huid. Het lijkt in ieder geval de goeie keuze.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik krijg juist puisten bij droge huid. Nu optimaal met die shizzle van The Ordinary![]()
![]()
Heb jij al beenhaar op jouw leeftijd dan?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je benen scheert is het wellicht wel handig om eens je benen proberen in te smeren net nadat je ze geschoren hebt ivm jeuk.
Dacht ik al, maar dacht vermeld het toch maar evenquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennert....
Dat zou ik echt nooit doen, mijn benen scheren.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, om exact die reden ben ik eens gaan experimenteren met juist voor drogere huid. Het lijkt in ieder geval de goeie keuze.
De eerste paar plukjes haar zijn begin dat jaar doorgekomen, maar omdat dat zo raar uitziet onder een wielrenbroekje ben ik ze maar beginnen scherenquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij al beenhaar op jouw leeftijd dan?
Wat je eigenlijk wil met je huid, is een goeie balans. Jeuk/puistjes etc. zijn in principe indicaties dat dat evenwicht er niet is, het is alleen even zoeken vaak wat de oorzaak is. Bij vochttekort wil de huid nog wel eens aan het overproduceren van talg slaan, ergo vette kop en puisten. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Joop klinkt als mevr AI.
Wandelende schilferverliezer.
Ik smeer niks, behalve na scheren, dan beetje van dat soort melkachtig spul.
Hoezo niet 🤔 mag jezelf best een beetje verzorgen. Dat is overigens iets anders dan uren voor de spiegel staan met elfendertig productenquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Snap ik!quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste paar plukjes haar zijn begin dat jaar doorgekomen, maar omdat dat zo raar uitziet onder een wielrenbroekje ben ik ze maar beginnen scheren
Van mij mag je zoveel gebruiken als je wil hoor, als je maar niet in de weg staat als ik er bij wil.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoezo niet 🤔 mag jezelf best een beetje verzorgen. Dat is overigens iets anders dan uren voor de spiegel staan met elfendertig producten
Ik vind het juist wel lekker gevoel dat de haartjes door de wielrenbroek heen komen... dan zie je zo allemaal van die enkele haartjes door die hele strakke stof heen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De eerste paar plukjes haar zijn begin dat jaar doorgekomen, maar omdat dat zo raar uitziet onder een wielrenbroekje ben ik ze maar beginnen scheren
Of je lijf ruim gaat insmeren met mijn dure gezichtswascremequote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel gebruiken als je wil hoor, als je maar niet in de weg staat als ik er bij wil.
Heb ik op dit moment met mijn pantyquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker gevoel dat de haartjes door de wielrenbroek heen komen... dan zie je zo allemaal van die enkele haartjes door die hele strakke stof heen.
Ja, en je eigen shit gebruiken. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je lijf ruim gaat insmeren met mijn dure gezichtswascreme
Wij hebben thuis zon heel duur merk atlijd staan, nu is er iets nog duurders.. ben ff de naam kwijt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Of je lijf ruim gaat insmeren met mijn dure gezichtswascreme
Braaf.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hebben thuis zon heel duur merk atlijd staan, nu is er iets nog duurders.. ben ff de naam kwijt.
Ik kom er niet aan, aan die flessen.
Shiseidoquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hebben thuis zon heel duur merk atlijd staan, nu is er iets nog duurders.. ben ff de naam kwijt.
Ik kom er niet aan, aan die flessen.
Zei ik tochquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ben wel echt gecharmeerd van dat The Ordinary-spul. Blij ook dat er geen parfum enzo inzit.
Velletje voelt nu gewoon nog glad en geen vette vingers als ik er even aanzit.
Wat is er gebeurt met eerlijk zullen jij en joop alles delen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en je eigen shit gebruiken. Dat sowieso.
Vechten voor de spiegelquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij mag je zoveel gebruiken als je wil hoor, als je maar niet in de weg staat als ik er bij wil.
Soberso, ik kan natuurlijk niet voor de dag komen met onverzorgde voetjesquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Snap ik!
Pedicure erbij natuurlijk ook?
Niks, want dat deden we sowieso al niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met eerlijk zullen jij en joop alles delen?
Ik heb ooit.. om te kijken of een zwarte baard mij goed zou staan een keer iets gepakt van mevr ai.. weet niet eens meer wat het precies was, maar ik kon mijn baardharen er perfect zwart mee maken. Denk iets van weknbrouw spul of zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's inderdaad helemaal een goeie om niet aan te komen.
Al zou ik het sowieso schijtirritant vinden als blijkt dat mijn spullen ineens leeg zijn.
Ik vind dat juist een akelig gevoel. Dat gaat schuren en dan heb ik het idee dat mijn broek de hele tijd opkruipt terwijl dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker gevoel dat de haartjes door de wielrenbroek heen komen... dan zie je zo allemaal van die enkele haartjes door die hele strakke stof heen.
Ik ben altijd veel later dan Koos dus wij hebben dat probleem nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:15 schreef Arch-Indar het volgende:
In een vorig huis hadden we twee wasbakken.
Dat scheelde wel in de ochtend.
Gelukkig staat m'n makeup sowieso elders. Dat scheelt al ellebogen.quote:
Voetfetisjsquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso, ik kan natuurlijk niet voor de dag komen met onverzorgde voetjes
Mascara?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb ooit.. om te kijken of een zwarte baard mij goed zou staan een keer iets gepakt van mevr ai.. weet niet eens meer wat het precies was, maar ik kon mijn baardharen er perfect zwart mee maken. Denk iets van weknbrouw spul of zo.
Maar het ging wel snel op....
quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb ooit.. om te kijken of een zwarte baard mij goed zou staan een keer iets gepakt van mevr ai.. weet niet eens meer wat het precies was, maar ik kon mijn baardharen er perfect zwart mee maken. Denk iets van weknbrouw spul of zo.
Maar het ging wel snel op....
Wij poepen altijd op elkaars hoofdquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat m'n makeup sowieso elders. Dat scheelt al ellebogen.
De grootste ergernis is uitgebreid naar het toilet gaan als ik er ook bij wil. Doe dat effe beneden ofzo.
Ja, ik kreeg wel de opmerking dat ook het hele doosje waar het in zat en het dingetje om het erop te smeren vernaggelt was.quote:
Daar snap ik serieus niets vanquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg wel de opmerking dat ook het hele doosje waar het in zat en het dingetje om het erop te smeren vernaggelt was.
Het scheelt hier volgens mij ook niet veel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij poepen altijd op elkaars hoofd
Toiletten exact boven elkaar
Ja daggggquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze verwijderd, sorry.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze verwijderd, sorry.
Mag je hier ook wel doen danquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:48 schreef scrupuleus het volgende:
Even een pauze.
Zo de ramen ook maar even aan de binnenkant doen.
Top.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je zo de bel hoort dan ben ik dat.
Oh moet ik betalen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet benieuwd naar mijn tarief?
Dat laatste kan ik je zeker aanbiedenquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Al zal ik een kop koffie en een goed gesprek wel waarderen.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik je zeker aanbieden
Niet aan een vent z'n kakroutine toornen aubquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat m'n makeup sowieso elders. Dat scheelt al ellebogen.
De grootste ergernis is uitgebreid naar het toilet gaan als ik er ook bij wil. Doe dat effe beneden ofzo.
Normaal maakt boven of beneden 'm ook niet uit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet aan een vent z'n kakroutine toornen aub
In de universele rechten van de mens zou naast het bitterballenamandement moeten staan dat mannen het recht hebben om te poepen waar ze willenquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal maakt boven of beneden 'm ook niet uit.
Mijn lunch is zo nacho chips met nachocheese saus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:21 schreef Pumpalov het volgende:
Boh, toast met zachtgekookt eitje gespreid over een bedje van wat zoute boter en peper
quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
In de universele rechten van de mens zou naast het bitterballenamandement moeten staan dat mannen het recht hebben om te poepen waar ze willen
Ik ga liever boven dan beneden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal maakt boven of beneden 'm ook niet uit.
Heb je geen slot?quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga liever boven dan beneden.
dan is de kans kleiner dat de deur ineens word opengetrokken door 1 van de kinderen, en er is meer ruimte, want is in de badkamer.
Same.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Thuis doe ik mijn wc niet op slot hoor, tenzij er bezoek is.
Nomnomnomquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn lunch is zo nacho chips met nachocheese saus.
O, ik wel. Ik logeerde vorig jaar bij een vriend wiens toiletdeur niet op slot kon en ook steeds open sprong. Ik kon 3 dagen nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Thuis doe ik mijn wc niet op slot hoor, tenzij er bezoek is.
Je bent zelf lekkerquote:
Nee. Gewoon een gokquote:
Ik zou in mijn volgend leven wel als zon hond terug willen keren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:05 schreef Pumpalov het volgende:
Happy girls
[ afbeelding ]
Lekker veel kleur in prakken want het is al zo grijs
Met elke dag bitterbalbrokjesquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou in mijn volgend leven wel als zon hond terug willen keren.
Nu niet overdrijven hequote:
Ik gok van welquote:
Is al jaren drama tochquote:
Schaamteloos die manager.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Is al jaren drama toch
Was ooit op Max tv, hard gelachen
Bitterbal etenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa weekendquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef Karzai het volgende:
weekend![]()
geen bitterballen helaas, wel nootjes en bier
Does it blend?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ben weer aan het kutten in blender
[ afbeelding ]
Mja is het ookquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja is het ook![]()
Voornamelijk de juiste manier van licht toepassen.
Mensen kunnen er echt de veste dingen mee maken
https://www.instagram.com/blender.community/
Heb jij gevoelens voor mij?quote:
Thnx :pquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:49 schreef Karzai het volgende:
Nah je komt ver, je creatie ziet er goed uit
Beat abstract wel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ben weer aan het kutten in blender
[ afbeelding ]
Wow ben ik zo doorzichtigquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je met mij @:bitterbal towerbridgen?
Nee joh. Breng gewoon koffie en eten naar gasten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beat abstract wel.
Ben je kunstenares?
Past primaquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:12 schreef bitterbal het volgende:
Weet alleen niet helemaal of de kleuren bij elkaar passen
[ afbeelding ]
Vervelend.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee soms word het wat teveel ja
Start et zo weer op.
Ja en mijn pc heeft dat niet zo geloof ikquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vervelend.
Zal wel veel geheugen en een goede processor nodig hebben.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en mijn pc heeft dat niet zo geloof ik![]()
Het lastigste voor de pc is haar en vloeistof renderen. Komt er nog net geen rook uit de pc kast.
Ja en anders een keer wat nieuws aanschaffen.quote:
mja ben niet zo goed dat ik er zon dure pc voor wil kopen. Wil wel kijken voor volgend jaar voor een cursus. Tot nu toe kom ik alleen prive cursussen tegen en dat zie ik niet zo zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja en anders een keer wat nieuws aanschaffen.
Leuk wel zo'n creatieve hobby.
Mijn mams is altijd druk met filmpjes maken met pinnacle studio.
Je leert jezelf al aardig watquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ben niet zo goed dat ik er zon dure pc voor wil kopen. Wil wel kijken voor volgend jaar voor een cursus. Tot nu toe kom ik alleen prive cursussen tegen en dat zie ik niet zo zitten.
Maar vind dit wel vet zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |