Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Metaal op je oren???quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.
Fris vanmorgen, dat was weer even wennen voor de oren. (Metaal dat kou geleidt.)
Koud of warm?quote:
Die URLquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ https://www.diabetesfonds(...)komkommersoep-4.jpg]
Erin. Piercings, jeweetz.quote:
Ik stel me hem dan weer voor als een uitgemergelde Mick Jagger, dus dan heb je wel een graadje extra nodigquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes! Bejaardenleef, standje verzorgingshuis
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld nietquote:
O, die komkommersoep heeft Antoanetta nooit gemaakt. Wel die salade en dingen met aubergines. Maar die lust ik niet zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat de Italiaanse couchsurfers die ik heb gehad bijna allemaal gezegd hebben dat de tomaten in Bulgarije nog beter zijn dan in Italië
Vergeet de koude komkommersoep trouwens niet
Men neme :quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe ziet dat eruit? Veel knoflook erin trouwens?
Knoflook
Ik zag die dichte omhoogploppen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik post rustig nog een half uur door ja.
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordtquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld niet
fotosquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
FWP, ik heb te weinig gelegenheden voor m'n toffe kleding. En echt geschikt bankhangspul is het ook niet.
Yep, klopt helemaalquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stel me hem dan weer voor als een uitgemergelde Mick Jagger, dus dan heb je wel een graadje extra nodig
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordt
Dat klinkt wel erg tof eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een variant op de Griekse salade, een polsbandje dat Bulgaren gaan dragen als het bijna lente is en aan een boom knopen als ze een ooievaar zien en iets dat Bulgaren geloven, maar de rest van de wereld niet
Ah! Ik ga binnenkort eens Georgische walnotensaus maken, met kruidenmix vanuit die regio, chmeli suneli heet dat. Wordt dat bij jou in de regio ook gebruikt?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Men neme :
1 deel bulgaarse yoghurt
2 delen water
3 parten komkommer
4 teentjes knoflook
5 steeltjes peterselie
6 drupjes olijfolie
7tueel wat walnoot
Voeg peper en (veel) zout toe naar smaak.
Dober appetit
Sowieso is alles beter dan die waterbommetjes hier.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Tarator is ouder dan tzatziki en afkomstig van de Thraciërs en zoals gezegd, de tomaten in Bulgarije zijn inderdaad belachelijk goed. Waarschijnlijk omdat het het zuidelijkste gebied ter wereld met chernozemne is. Een grondsoort die zelfs op de zwarte markt verkocht wordt
Dit, ik ga even googlen!quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.
Perfect voor in de moestuinquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
TIL, ik had nog nooit van die grondsoort gehoord.
Die hebben we hier van december tot aprilquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso is alles beter dan die waterbommetjes hier.
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditiequote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg tof eigenlijk![]()
Zulke rituelen
quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditie
In Hongarije maken de mannen met Pasen vrouwen nat huehue met parfum. Of met een emmer water als ze bezopen zijn
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Ik ga binnenkort eens Georgische walnotensaus maken, met kruidenmix vanuit die regio, chmeli suneli heet dat. Wordt dat bij jou in de regio ook gebruikt?
Die martenitsiquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg tof eigenlijk![]()
Zulke rituelen
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vier jaar in Hongarije aan meegedaan en vorig jaar hier toen ik even een Bulgaarse collega had. Grappige traditie
In Hongarije maken de mannen met Pasen vrouwen nat huehue met parfum. Of met een emmer water als ze bezopen zijn
Ik sla vrouwen alleen maar wanneer het niet Pasen isquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.
Ja klonk wel episch lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:34 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordvolgens google ook enkel daar gebruikt maar klinkt niet verkeerd dus bedankt voor de tip
Zusje in Nederland?quote:Op vrijdag 8 november 2019 10:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die martenitsi
Paar jaar geleden had ik er 50 om m'n arm ofzo, zwaar irritant bij het douchen
Probeer ze inmiddels zoveel mogelijk te ontwijken. Stuur er wel elk jaar veel naar m'n zusje die ze traditiegewijs uitdeelt op school
En terecht! Allemaal kuthoerenquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Tsjechie slaan ze vrouwen met pasen.
Ja een superlieve schat van net 16 jaarquote:Op vrijdag 8 november 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zusje in Nederland?
59 klinkt als wat overkill ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |