Zijn led lampen op 230 niet eenvoudiger? Zonder trafo?quote:Op woensdag 11 december 2019 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en het gehele scenario is dat we dadelijk 2 inbouwspots hebben met 2x12w en 4 met 1x12w en we 2 trafo's hebben van 20-70w en 2 van 35-105w.
Vraag is, moet ik er nog 2 trafo's bij kopen of hoeft dat niet.
Ja, opzich wel. Ware het niet dat ik tot 1min geleden niet wist dat je AR111 spots ook op 230v hebt. Ik kende dat hele formaat niet en in de lampenwinkel hebben ze ons laten kiezen naar welke kleur licht we wilden en vervolgens 12v + trafo's klaar verkochtquote:Op woensdag 11 december 2019 23:21 schreef maansrekiurbeg987 het volgende:
[..]
Zijn led lampen op 230 niet eenvoudiger? Zonder trafo?
Bij mijn deur zitten daar allemaal.netjes rubbers tussen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
M’n vader heeft vanalles geprobeerd en uiteindelijk maar een geïsoleerde sectionaaldeur geplaatst..
Afdichting rondom bleef ook een dingetje (maar goed, ik moet ook de verticale kieren van mijn sectionaaldeur nog eens beter af zien te dichten)
Nja ik heb een (ondertussen) uitgewoonde 'lip' zitten die ooit aansloot op de deur.. Ben nog op zoek naar iets om dit te vervangen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Bij mijn deur zitten daar allemaal.netjes rubbers tussen.
In principe wel ja. Een deur is ca 45mm breed, dubbelglas ca 25mm, heb je nog 20mm voor een glaslat. voorwaarde is wel een houten kozijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:03 schreef bleiblei het volgende:
Weten jullie misschien of je een deur simpelweg kan vervangen door een raam zonder een compleet nieuw kozijn te hoeven plaatsen? Zou een bak geld schelen namelijk.
Beetje lastig onderdorpel + glaslatten achteraf in makenquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Een bovenlicht zit soms ook in een aluminium kozijn?
ja dat is al ontworpen voor glas, daar sloot niet eerst een deur op aanquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Een bovenlicht zit soms ook in een aluminium kozijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |