Wat ben je af-en-toe toch ook een stoïcijnse apathische hork.quote:
Want met 3 mods leest er nog steeds maar eentje eens per 3 dagen het Feedback-topic?quote:Een TR gaat sneller.
Linkdumps naar Google gaan gewoon weg. Iedereen kent Google, het voegt niks toe om dat te posten. Bovendien komt het niet welkom over. In dat topic had je veel beter de uitleg die je nu hier post kunnen posten, die had ik met liefde laten staan.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:36 schreef Fred het volgende:
[..]
Wat ben je af-en-toe toch ook een stoïcijnse apathische hork.
Die TS vraagt om een digitale afbeelding en de meest makkelijke manier om dat te vinden anno 2020 is nou eenmaal via Google (Afbeeldingen). Jij onthoudt die TS die kennis nu door dwangmatig verwijzingen naar Google te verwijderen.
[..]
Want met 3 mods leest er nog steeds maar eentje eens per 3 dagen het Feedback-topic?
Wat nog makkelijker is, is gewoon om ontopic te blijven en als het topic je niet zint gewoon lekker verder te kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Verwijderen is natuurlijk makkelijker dan daadwerkelijk modereren.
Ah ja, lekker wegkijken...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat nog makkelijker is, is gewoon om ontopic te blijven en als het topic je niet zint gewoon lekker verder te kijken
Als de link relevant is? Kijk als het de weg van tweakers op gaat meer op F5 drukken of je kent google niet dan ben ik het wel met je eens?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Linkdumps naar Google gaan gewoon weg.
Maar een user die een x/y topics opent en daar nooit meer op reageert moet je dat dan wel willen? Ook omdat het posten van oplossingen en feedback in DIG denk ik best belangrijk zijn? In deze snap ik DD wel. En af en toe een postje vanuit een mod om de persoon om meer informatie te verzoeken is wellicht ook een goed idee?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat nog makkelijker is, is gewoon om ontopic te blijven en als het topic je niet zint gewoon lekker verder te kijken
Hoe kan je nou van tevoren weten of iemand nog gaat reageren of niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Maar een user die een x/y topics opent en daar nooit meer op reageert moet je dat dan wel willen? Ook omdat het posten van oplossingen en feedback in DIG denk ik best belangrijk zijn? In deze snap ik DD wel. En af en toe een postje vanuit een mod om de persoon om meer informatie te verzoeken is wellicht ook een goed idee?
Ik snap je geloof ik niet helemaal. Je mag best de vraag stellen of er al gegoogeld is. Alleen dan niet in de vorm van 'is je Google stuk' of 'wat zei Google?'. Sommige mensen weten gewoon niet dat ze een 'makkelijke' vraag stellen, en ook die zijn welkom in DIG. Je mag ook gewoon linken naar Google, maar daar zit je met het verschil tussen een linkje posten en een linkdump. Het eerste gaat gepaard met een korte uitleg of introductie, het tweede nietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:59 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als de link relevant is? Kijk als het de weg van tweakers op gaat meer op F5 drukken of je kent google niet dan ben ik het wel met je eens?
Dat kan natuurlijk niet. Maar je kan topic wel in de gaten houden en dan zal je wellicht opvallen dat er niet meer door de TS gereageerd word. Op vervolgens de x/y aantal post van anderen. Dat is wat DD opvalt denk ik dan maar?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe kan je nou van tevoren weten of iemand nog gaat reageren of niet?
Mijn excuus dan dit ben ik eens met je.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik snap je geloof ik niet helemaal. Je mag best de vraag stellen of er al gegoogeld is. Alleen dan niet in de vorm van 'is je Google stuk' of 'wat zei Google?'. Sommige mensen weten gewoon niet dat ze een 'makkelijke' vraag stellen, en ook die zijn welkom in DIG. Je mag ook gewoon linken naar Google, maar daar zit je met het verschil tussen een linkje posten en een linkdump. Het eerste gaat gepaard met een korte uitleg of introductie, het tweede niet
En dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet. Maar je kan topic wel in de gaten houden en dan zal je wellicht opvallen dat er niet meer door de TS gereageerd word. Op vervolgens de x/y aantal post van anderen. Dat is wat DD opvalt denk ik dan maar?
Sluiten als mod? Proberen te verbouwen tot iets nuttigs als user.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sluiten als mod? Proberen te verbouwen tot iets nuttigs als user.
Als je wil dat er gemodereerd wordt kan je beter een TR maken dan stampij in het topicquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Verwijderen is natuurlijk makkelijker dan daadwerkelijk modereren.
Even opletten want deze redenatie kan je dus ook omdraaien. Met mogelijk ook stampij. Iets van een mod kan ook eerder zelf ingrijpen i.p.v wachten op een TR.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je wil dat er gemodereerd wordt kan je beter een TR maken dan stampij in het topic
Kom me eindelijk met een ietwat normaal onderbouwd standpunt, haal je het weg.quote:
Is dat je oplossing?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Negatief gestook mag je achterwege laten.
Als er niks anders uitkomt dan "DIG mods lopen alleen TR's na" en "hoe demotiverend moet het wel niet zijn om hier te posten"..quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:49 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Is dat je oplossing?
Verwijderen en negeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |