SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Huh. Nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:39 schreef CindieY het volgende:
TT is geïnspireerd door dat ene quizspelletje waarvan nu reclame op Facebook circuleert?
Gewoon een zetje geven, de rest gaat vanzelf...quote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je me dood hebben, spijkerbroek? Loeizware grote bureaustoel de zoldertrap af tillen
Gewoon duwen toch? Zwaartekracht wint welquote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je me dood hebben, spijkerbroek? Loeizware grote bureaustoel de zoldertrap af tillen
Blijft gegarandeerd in het trapgat steken en dan zit ik opgesloten op de zolderquote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon duwen toch? Zwaartekracht wint wel
Je hebt zo'n quizspelletje over muziek, tijdje terug speelde iedereen dat. Precies de vraag uit de TT zit er inquote:
Gered worden door een potige brandweerman, is dat niks?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Blijft gegarandeerd in het trapgat steken en dan zit ik opgesloten op de zolder
Serieus?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt zo'n quizspelletje over muziek, tijdje terug speelde iedereen dat. Precies de vraag uit de TT zit er in
Denk je origineel te zijnquote:
Die staan allemaal op Schipholquote:Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gered worden door een potige brandweerman, is dat niks?
Ehm. Je hoort elkáár te kissen toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik dat kissen aan mijn echtgenoot overlaat?
Ik bedoelde dat ik het door Henk laat doen ipv door MadMasterquote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ehm. Je hoort elkáár te kissen toch?
quote:
Nee, is prima.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik dat kissen aan mijn echtgenoot overlaat?
Alles na de M mag nog steeds aangemeld worden...quote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
Welke letters moeten nog ingevuld worden?
Voor de M ook, maar dan heb je groot kans dat het vanavond niet gedraaid wordtquote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles na de M mag nog steeds aangemeld worden...
Trsuetquote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
Ik haak af voordat ik straks op de bank in slaap donder.
Thanks voor zover Madmaster.
Vraag dan ook iets stevigers aan...quote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
Welterusten brotherquote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef brother52 het volgende:
quote:
En ik maar denken dat livelink getrouwd isquote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nobody's wife...
Haar man heet Nobody.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik maar denken dat livelink getrouwd is
Nee hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
En ik maar denken dat livelink getrouwd is
We moeten het even over de kinderen hebben...quote:
Ah! Dat verklaartquote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Samenlevingscontract + testament + ouderlijk gezag wel noodgedwongen geregeld.
Maar trouwen past niet bij mij.
"In geval van overlijden krijgt nobody niks"quote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Die zijn aan de spaghettiquote:Op woensdag 6 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
We moeten het even over de kinderen hebben...
Waar heb ik dat eerder gehoord als antwoord...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
We moeten het even over de kinderen hebben...
sstt. Dat weet hij nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"In geval van overlijden krijgt nobody niks"
quote:
Ik moest er ineens aan denken, geen idee waarom...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer. Ik kende het niet.
En bij elkaars pensioenfonds aangemeld, mag ik aannemenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Moest jij de vorige keer ook de O niet zelf invullen? Kennelijk een inspiratieloze letter.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken, geen idee waarom...
Dat weet ik niet meer, ik draai zo'n 600 tracks per week...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest jij de vorige keer ook de O niet zelf invullen? Kennelijk een inspiratieloze letter.
Ik moest in een paar minuten een lijst opsturen. De O is mij ontgaan. Al had ik waarschijnlijk Led Zep met dezelfde songtitel ingestuurd.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest jij de vorige keer ook de O niet zelf invullen? Kennelijk een inspiratieloze letter.
Inmiddels wel. Hij heeft mij pas vorig jaar aangemeld. Ik hem al sinds het begin van ons samenwonenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En bij elkaars pensioenfonds aangemeld, mag ik aannemen
Dat zijn we zelf hèquote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel een opluchting dan.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg net de jaarnota van m'n energieleverancier. Vanwege een slimme meter krijg ik elke maand een mail met de stand van zaken en er stond al tijden onder UW MAANDBEDRAG IS WAARSCHIJNLIJK TE LAAG!!einz@!!! Dus ik net toch lichtelijk angstig die nota openen. Ik moet welgeteld 11 euries bijbetalen, stelletje paniekzaaiers
Oepsquote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Hij heeft mij pas vorig jaar aangemeld. Ik hem al sinds het begin van ons samenwonen![]()
We hadden een adviesgesprek bij de Rabobank en die man van de Rabobank zei dat hem iets geks was opgevallen
Dan hadden ze dus wel gelijk. Komend jaar het maandbedrag maar even met 5 euro verhogen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
Ik krijg net de jaarnota van m'n energieleverancier. Vanwege een slimme meter krijg ik elke maand een mail met de stand van zaken en er stond al tijden onder UW MAANDBEDRAG IS WAARSCHIJNLIJK TE LAAG!!einz@!!! Dus ik net toch lichtelijk angstig die nota openen. Ik moet welgeteld 11 euries bijbetalen, stelletje paniekzaaiers
Ik zou 12 euro overmaken, mogen ze je daarna toch nog 1 euro terugbetalen...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef CindieY het volgende:
Nou, ze hebben m'n maandbedrag juist omlaag gedaan van 62 naar 54 per maandquote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan hadden ze dus wel gelijk. Komend jaar het maandbedrag maar even met 5 euro verhogen.
5 euro ja, want energie wordt weer veel duurder vanaf 1 januari,
Ze maken er altijd één bedrag van samen met de nieuwe afschrijving, dus dat is geen optiequote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou 12 euro overmaken, mogen ze je daarna toch nog 1 euro terugbetalen...
O jee, genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor het vervolg:
Wie heeft er een dansbare song in gedachten waar een fijne 12" van is?
Via DM of voor een andere show?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor het vervolg:
Wie heeft er een dansbare song in gedachten waar een fijne 12" van is?
Oh, dat lijkt me niet handig. Tenzij er iets is veranderd in je huis qua energie waardoor het maandbedrag omlaag kan.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ze hebben m'n maandbedrag juist omlaag gedaan van 62 naar 54 per maand
Vandaar de jingle net...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Que sera, que sera, we're coming from Amsterdam
Dat is het nietquote:
Nou, deze dusquote:
Vanaf nu? Dus we krijgen wéér een Q?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
Had ik keurig ingeladen en daarna heb ik de S er gewoon overheen gegooid.
Vanaf nu is het QSRTUVWXYZ...
Nee, ik moet zuinig zijn op de Q-songs...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vanaf nu? Dus we krijgen wéér een Q?
Ja, volgens mij zijn die er niet veel.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet zuinig zijn op de Q-songs...
Vroeger was er op de radio ook zo'n ABC-show. Ik dacht van Annette van Trigt. Zij had het Q-probleem toen opgelost door daar ook songtitels met een questionmark toe te staan.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet zuinig zijn op de Q-songs...
Beetje cheaten, maar ik vind dat het mag.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger was er op de radio ook zo'n ABC-show. Ik dacht van Annette van Trigt. Zij had het Q-probleem toen opgelost door daar ook songtitels met een questionmark toe te staan.
Dus bijvoorbeeld What have you done for me lateley?
Dank jequote:
Nu je het zegt, zoiets kan ik me ook herinneren.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Vroeger was er op de radio ook zo'n ABC-show. Ik dacht van Annette van Trigt. Zij had het Q-probleem toen opgelost door daar ook songtitels met een questionmark toe te staan.
Dus bijvoorbeeld What have you done for me lateley?
quote:
Ik was stiekem toch wel blij toen we Schiphol voorbij warenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook dat amber alert kan uitgezet worden...
Hoi!
Ik lees dat nu pas.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was stiekem toch wel blij toen we Schiphol voorbij waren
Ach, je zit daar in de beste schuilkelder van Nederland...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Eh, hoezo?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, je zit daar in de beste schuilkelder van Nederland...
Ik stapte net in Hilversum in de trein toen ik hoorde over de "bommelding" op Schipholquote:
Iemand had kennelijk op een verkeerd knopje gedrukt en toen stond Schiphol vol met politie.quote:
Ze moeten ook niet bij elke verdwaalde koffer een bommelding afgevenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stapte net in Hilversum in de trein toen ik hoorde over de "bommelding" op Schiphol
Altijd nieuwsgierig wat zo'n knopje doetquote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger met gym op school zagen we in de gymzaal ook een rood knopje aan de muur. Tja, daar moest natuurlijk op gedrukt worden. En na een paar minuten stonden er 4 man ambulancepersoneel binnen. Oeps.
Als de leraar het nou gewoon aan het begin van het jaar uitgelegd had...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Altijd nieuwsgierig wat zo'n knopje doet
Een massagetal dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet bij elke verdwaalde koffer een bommelding afgeven
Ik ben blij dat het Trump niet was die op een verkeerde knop druktequote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand had kennelijk op een verkeerd knopje gedrukt en toen stond Schiphol vol met politie.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het Trump niet was die op een verkeerde knop drukte
Ook al leggen ze het uit. Er moet nu eenmaal een praktijktest plaatsvindenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de leraar het nou gewoon aan het begin van het jaar uitgelegd had...
Mijn oma had een rood koord langs de muur in het toilet.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger met gym op school zagen we in de gymzaal ook een rood knopje aan de muur. Tja, daar moest natuurlijk op gedrukt worden. En na een paar minuten stonden er 4 man ambulancepersoneel binnen. Oeps.
Net was U, nu V.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat we blijven steken bij de S?
Want?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
En ooit belletje getrokken ?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oma had een rood koord langs de muur in het toilet.
Ook spannend...
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?
Als het goed is hoor je Vale Rie...
Steve telt niet mee. Valerie is het lijdend voorwerp.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik kwam een tijdje terug net het station uitlopen toen ik een menigte mensen buiten zag staan. Gedeelte van een van de panden ontruimd, maar zolang je ergens met de lift naar toe moest, kon je geen enkel pand meer in. Wat de 'afgesloten' panden helemaal niet wisten, overigens. Maar toen bleek er iemand tegen zo'n glasplaatje met brandmelder te zijn gevallenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, net had ik het gevoel dat ik naar Shake your body aan het luisteren was en nu naar So Wild, So cool.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meerdere keren.
En toen was het koordje ineens weg, oma had het ook niet nodig...
Dank je wel. Ik had inderdaad geen idee.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor livelink: Flogging Molly - Within a mile of home
Dan had je nog steeds gedrukt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de leraar het nou gewoon aan het begin van het jaar uitgelegd had...
Ho ho, ik heb niet gedrukt.quote:
Ik wilde net vragenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de zekerheid: Lou Reed - Xmas In February
Je hebt iemands anders hand er tegenaan gedrukt?quote:
hoofdquote:Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt iemands anders hand er tegenaan gedrukt?
De X lijkt me wel te doen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor het woord 'Christmas' en ik denk gelijk 'Christmas ABC'. Dat lijkt me een uitdaging
Dank. Klinkt wel mooi.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de zekerheid: Lou Reed - Xmas In February
Ja, nu ga ik kerstliedjes bedenken. En Sinterklaas is nog niet eens in het landquote:
Wij bergen dat ding opgetuigd en wel, inclusief lichtjes, elk jaar op en zo staat 'ie het hele jaar te wachten op de volgende kerst...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank. Klinkt wel mooi.
Ik ken overigens serieus iemand die haar kerstboom en rest van de versieringen in februari nog steeds heeft staan.
Ik denk dat je een heel eind komt...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
Ik hoor het woord 'Christmas' en ik denk gelijk 'Christmas ABC'. Dat lijkt me een uitdaging
Misschien staat 'ie er nog...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De vorige bewoners van dit huis gebruikten het bergzoldertje boven de aanbouw voor de kerstboom, wij hebben dat luik al 3,5 jaar niet open gehad
Ik doe het gewoon beter dan Melting...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch 8 van mijn verzoekjes gedraaid![]()
Schatzoeken! Tof!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De vorige bewoners van dit huis gebruikten het bergzoldertje boven de aanbouw voor de kerstboom, wij hebben dat luik al 3,5 jaar niet open gehad
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon beter dan Melting...
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee de vorige bewoner is echt vertrokken
DDM zei nét nog dat ze liever door Henk gekust wilde worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Er mag meegezongen worden:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat luik laten we gewoon dichtmaken met de verbouwing tzt
Ik ookquote:Op woensdag 6 november 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben dol op bergzolders en verborgen hoekjes en zo.
Als we het dicht laten maken dan kan daar een keukenkastenwand komen, daar hebben we meer aan. We hebben op zolder genoeg schuine kanten om dozen zooi onder te stallen (en op de achterste zolderkamer ook nog een vliering). Dat luik zit echt heel onhandig in de keukenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben dol op bergzolders en verborgen hoekjes en zo.
Ik heb wel een nummer in gedachte dat begint met "Million", maar ik weet niet of je daar vanavond aan toe komt..quote:Op woensdag 6 november 2019 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles boven de 3.
Mag ook 'Four' of ´Five´ zijn...
Ja, praktisch is ook belangrijkquote:Op woensdag 6 november 2019 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als we het dicht laten maken dan kan daar een keukenkastenwand komen, daar hebben we meer aan. We hebben op zolder genoeg schuine kanten om dozen zooi onder te stallen (en op de achterste zolderkamer ook nog een vliering). Dat luik zit echt heel onhandig in de keuken
Jij bent heel ver van huis.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer in gedachte dat begint met "Million", maar ik weet niet of je daar vanavond aan toe komt..
Nieuwe wederhelft, nieuwe kansenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, praktisch is ook belangrijk![]()
Ik heb ook een hele praktische doorzonwoning. En ik had mezelf altijd beloofd dat ik nooit in een doorzonwoning zou gaan wonen. Maar bij alle leuke splitlevels en zo zag mijn wederhelft allemaal praktische bezwaren.
In een volgend leven ga ik het anders aanpakken.
Deze wederhelft gewoon op een ongeluk laten lijken, dan kunnen die nieuwe kansen er snel komen!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nieuwe wederhelft, nieuwe kansen
Het lijkt er op, ik gebruik de stutter optie niet...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Zitten er kleine hikjes in deze mp3?
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt er op, ik gebruik de stutter optie niet...
Mooi excuus om deze weer eens te draaien...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had al zo’n vermoeden dat deze kwam
Ben je Symph nu al zatquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik ben ondertussen klaar om naar bed te gaan. Ondertussen bezig geweest met die nota van de energieleverancier, ze hadden m'n nieuwe termijnbedrag inderdaad te laag ingeschat, dus dat is ook weer gefixt.
Ik ga afhaken, ik val inmiddels bijna om van de slaap. Thnx MadMaster![]()
Welterusten allemaal
G'night!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik ben ondertussen klaar om naar bed te gaan. Ondertussen bezig geweest met die nota van de energieleverancier, ze hadden m'n nieuwe termijnbedrag inderdaad te laag ingeschat, dus dat is ook weer gefixt.
Welterusten allemaal
Welterusten CindieYquote:Op woensdag 6 november 2019 22:13 schreef CindieY het volgende:
Welterusten allemaal
We hebben niet voor niets een bredere bank...quote:
Trustenquote:
Kak ze!quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trusten
Ik haak ook af, want ik merk dat ik begin in te kakken.
Bedankt MM!
En een fijne avond, allemaal
Nou ja, niet ten koste van alles.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, livelink wil een split level woning
Welterusten spijkerbroek.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trusten
Bedankt MM!
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trusten
Bedankt MM!
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een bredere bank...
Maar ik sta niet zo snel met een mond vol tanden...
Dit kan een heel raar verhaal wordenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, livelink wil een split level woning
Een bredere bank is goed of juist slecht voor de relatie?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben niet voor niets een bredere bank...
Maar ik sta niet zo snel met een mond vol tanden...
Nee, we hebben hier wel meer nachtdieren. Maar vanavond kennelijk niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat vroeg allemaal. Ben ik zo'n nachtdier?
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Dit kan een heel raar verhaal worden
Deeltijdnachtdierenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier wel meer nachtdieren. Maar vanavond kennelijk niet.
Ze hadden deze niet smaller...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Een bredere bank is goed of juist slecht voor de relatie?
Als ik de kans had zou ik voltijd nachtdier zijn.quote:
Oh ja. Die vorige bank van jullie vond ik echt geweldig trouwens.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben een veel smallere bank nu hoor. Maar het ligdeel is wel breder. Van 3m30 naar 1m85, maar alleen nog maar lig dus
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt hier ook met 3 naast elkaar liggen, dus just me mag de volgende keer er gewoon bij. Of op de gele stoel
Die was helaas op...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja. Die vorige bank van jullie vond ik echt geweldig trouwens.
Ja, dat kan gebeuren. Jullie nieuwe bank is ook mooi hoor.quote:
Just me is niet getrouwd.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zoent alleen met haar echtgenoot...
daar ben ik een groot voorstander vanquote:Op woensdag 6 november 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zoent alleen met haar echtgenoot...
Reeds begonnenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
En nu dus aan de alcohol. Mocht van MadMaster
Ik zit de hele avond al aan het water met bloedsinaasappel smaak, dus ik ga ook over op wat sterkers...quote:Op woensdag 6 november 2019 22:28 schreef livelink het volgende:
En nu dus aan de alcohol. Mocht van MadMaster
Die vind ik wel het lekkerst als het gaat om water met een smaakje.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit de hele avond al aan het water met bloedsinaasappel smaak, dus ik ga ook over op wat sterkers...
Ik ga aan de Duitse gedroogde wordt met een whisky.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef just me het volgende:
Glaasje wijn met een heerlijk stukje kaas erbij
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef just me het volgende:
Glaasje wijn met een heerlijk stukje kaas erbij
Triple is niet aan mij besteed, maar het betere snaaiwerk daarentegenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik ben aan de Triple. Ik moet eigenlijk iets bij te snaaien hebben.
Het hakt er wel inquote:Op woensdag 6 november 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Triple is niet aan mij besteed, maar het betere snaaiwerk daarentegen
Daarom sla ik het overquote:
Drink jij het op dokters voorschriftquote:
Dan neem ik er zo even 3 liter van.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Drink jij het op dokters voorschrift
Hoe lang ga je dat volhoudenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan neem ik er zo even 3 liter van.
Ik slaap momenteel maar een uurtje of 5 per nacht, zonder dat ik er overigens last van heb...
Dan ben je gezegend. Ik heb een natuurlijk etmaal van c.a. 28 uur. Erg praktisch....quote:Op woensdag 6 november 2019 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan neem ik er zo even 3 liter van.
Ik slaap momenteel maar een uurtje of 5 per nacht, zonder dat ik er overigens last van heb...
Nog even volhouden danquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna mag ik een paar weken zo lang slapen als ik wil...
Moet je zo vroeg op dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarna mag ik een paar weken zo lang slapen als ik wil...
Nee, dat valt wel mee.quote:
Als je maar lekker druk bent.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee.
Maar momenteel lukt langer slapen even niet, aangezien ik een zeer druk dagprogramma heb en ik daardoor kennelijk barst van de adrenaline. Zoiets, zeg maar...
Ik heb het even rustig omdat een opdrachtgever aan het afbouwen is, maar ik kan zo bij een andere terecht. Voorwaarde is wel dat ik 7:00 begin. En dat is dodelijk voor mijquote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, de dagen vliegen voorbij...
kwestie van wennenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het even rustig omdat een opdrachtgever aan het afbouwen is, maar ik kan zo bij een andere terecht. Voorwaarde is wel dat ik 7:00 begin. En dat is dodelijk voor mij
Dat wenproces duurt al 42 jaarquote:Op woensdag 6 november 2019 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
kwestie van wennenfijne avond nog of welterusten
Ik hou wel van vroeg opstaan.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het even rustig omdat een opdrachtgever aan het afbouwen is, maar ik kan zo bij een andere terecht. Voorwaarde is wel dat ik 7:00 begin. En dat is dodelijk voor mij
Tsjuus, ik ga zo nog even wat lezen...quote:Op woensdag 6 november 2019 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
kwestie van wennenfijne avond nog of welterusten
Zie daar de verschillenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou wel van vroeg opstaan.
Uitslapen ken ik sowieso niet, nooit gedaan ook.
Zonde van je tijd...
Kan ik op z'n tijd ook zijn, maar daar heb ik geen extra slaap bij nodig...quote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie daar de verschillenIk ben echt een nachtdier.
Goedemorgen livelink.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste werkdag van de week.
Hier wel.quote:
Lekker hoor. Bijna weekend.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier wel.
Heb alweer genoeg overuren gemaakt deze week.
Volgens mij heb ik er nog 1 staan. Nieuw in doos. Mag je zo hebben.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker hoor. Bijna weekend.
Ik ben toe aan een nieuw broodrooster. Hij gooit het brood er kennelijk niet meer automatisch uit.
Dus nu stinkt het hele huis naar verbrande toast.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:09 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk aan het werk onder het genot van het geluid van een heimachine
Normaal hoor ik het niet zo erg.quote:Op donderdag 7 november 2019 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Daar heb gelukkig geen last van.![]()
Ik heb toevallig wel altijd een headset op het werk, die goed alsuit voor omgevings geluiden, mocht het nodig zijn.
prutsers zijn het en niet zo zuinig ookquote:Op donderdag 7 november 2019 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Bestel nooit bij drogisterij.net. Eerst werd de levering steeds uitgesteld, toen kreeg ik restitutie voor bijna de helft van de bestelde artikelen omdat ze toch niet meer leverbaar waren en vervolgens ontbraken er bij levering alsnog een paar artikelen die wel gefactureerd waren. Ok, kan gebeuren, vervelend, maar ze lossen het vast wel op. Ticket aangemaakt en ja hoor, reactie: vervelend voor u, we storten het geld terug, staat binnen een paar dagen op uw rekening. Dat was 3 weken geleden. Sindsdien elke paar dagen navragen: waar blijft mijn geld? Elke keer: het is overgemaakt, binnen enkele dagen op uw rekening en toen maandag: het staat al op uw rekening hoor. Huh wat? Dus even doorgevraagd: ja, de 15e al. Ja verdorie, dat was de restitutie voor de artikelen die niet leverbaar waren, lezen jullie nou gewoon niet wat er in dat ticket staat? Er is dus nul actie ondernomen wat betreft de artikelen die in het pakket ontbraken. Ze stonden op de paklijst, maar ze zaten er niet in. Grrrr
Ben je klaar mee!quote:Op donderdag 7 november 2019 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prutsers zijn het en niet zo zuinig ook
https://www.klacht.nl/drogisterij-net/
gaat niet goed komen ook zo te zien
https://www.watbenjedan.nl/quote:Op donderdag 7 november 2019 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prutsers zijn het en niet zo zuinig ook
https://www.klacht.nl/drogisterij-net/
gaat niet goed komen ook zo te zien
Die had je vast niet bij drogisterij.net besteldquote:
Die klantenservice heeft duidelijk mensen nodig die begrijpend kunnen lezen. ‘ kunt u doorgeven welke producten er missen uit uw bestelling? Het is heel onduidelijk zo.’ Terwijl diezelfde persoon op mijn ticket gereageerd had met: we hebben u restitutie verleend. Tsjongejonge....quote:Op donderdag 7 november 2019 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die had je vast niet bij drogisterij.net besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |