SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
nu nog zwangerquote:Op woensdag 6 november 2019 19:27 schreef BloesBloes het volgende:
Gefeliciteerd Abdul met de Bitch from Hell
hijgendquote:Op woensdag 6 november 2019 19:28 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoor die oranje kut veranderen van toon, nu ze merkt dat Jessie serieus is.![]()
![]()
Of gaan ze misschien al de strijd met elkaar aan.....mag van mij heel graag zelfs.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:29 schreef sjampoeh het volgende:
dit is gewoon opvulling.. moet nog spannend blijven
blijven ze bijelkaar ja of neeeee
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:30 schreef Labradoodle het volgende:
Hebben ze weer afgesproken om een fake ruzie te doen vandaag? De streamers/tv-kijkers vinden dat leuk. Zijn merel haar woorden paar weken geleden. Krijgen we weer paar dagen dit gezeik.
ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 6 november 2019 19:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of gaan ze misschien al de strijd met elkaar aan.....mag van mij heel graag zelfs.![]()
![]()
![]()
Ja want hij was boos omdat Merel over het verkopen van de boot heeft gehad om te verkopen waar gerrit en hiske bij was. Had ze niet mogen doen.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:27 schreef sjampoeh het volgende:
zei hij dat hij ermee wilde stoppen ?
mooi zo.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want hij was boos omdat Merel over het verkopen van de boot heeft gehad om te verkopen waar gerrit en hiske bij was. Had ze niet mogen doen.
het is ook echt een klein kleutertjequote:Op woensdag 6 november 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want hij was boos omdat Merel over het verkopen van de boot heeft gehad om te verkopen waar gerrit en hiske bij was. Had ze niet mogen doen.
jerry jerry jerryquote:Op woensdag 6 november 2019 19:31 schreef Sambalbaai het volgende:
stoppon stoppon stoppon stoppon stoppon![]()
![]()
Is toch niet raar?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
een 'broodje' doenquote:Op woensdag 6 november 2019 19:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dan is zijn leven echt ten einde en springt hij binnen het jaar van het Hilton
is niet het huis van jessie, dus dat mag gewoonquote:Op woensdag 6 november 2019 19:33 schreef zodeju het volgende:
Aiaiaia.....de yurt is ook grotendeels prive betaalt...dus hoeft ook niet in de pot.
Wel een deel inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2019 19:33 schreef zodeju het volgende:
Aiaiaia.....de yurt is ook grotendeels prive betaalt...dus hoeft ook niet in de pot.
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:33 schreef zodeju het volgende:
meneer wil het niet in de bv stoppen of de pot.....het geld is van hem vindt hij.
ze zitten vast..quote:Op woensdag 6 november 2019 19:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah tis weer goed
..
meroll wil het nog 5 weken leuk hebben
het komt door ...tok tok tok
Wat is er loos????quote:Op woensdag 6 november 2019 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
wonen er mensen vlakbij schiphol toevallig ?zie t nieuws
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2019 19:39:18 ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Dat arrogante gekut van dat wijf.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:38 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb nog liever hysterische Billy dan dit beheerste gedoe
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Oh dat is niet zo mooi.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat net zo beheerst, zo gaat dat toch niet in real life joh, allebei super bewust van de camerasquote:Op woensdag 6 november 2019 19:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat arrogante gekut van dat wijf.![]()
Alles maar doordrammen en dat toontje.
"Ik ga niet graag met ruzie naar be" Nee, jouw toon en woorden zijn gezellig.
Katie knuffel op het spoorquote:
Echt met dat wijf aan je zijde ben je als man verzekerd van ellende, ellende, ellendequote:Op woensdag 6 november 2019 19:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel wil het ook graag gezellig hebben.
Jessie denkt slim te zijn maar die merel heeft hij nog niet door .quote:Op woensdag 6 november 2019 19:38 schreef BloesBloes het volgende:
Als El Commandante slim is (ughe, ughe, ughe) dan stemt hij als eerste de Bitch from Hell weg, anders krijgt hij eerdaags zelf een mes in de rug van die dikke gluiperd.
zal het wel koud hebben dan ofzoquote:Op woensdag 6 november 2019 19:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Schuimpje koopt gedragen jas van Merel voor 60 euro![]()
[ afbeelding ]
Echt ongelooflijkquote:Op woensdag 6 november 2019 19:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Schuimpje koopt gedragen jas van Merel voor 60 euro![]()
[ afbeelding ]
meldt!!quote:Op woensdag 6 november 2019 19:37 schreef sjampoeh het volgende:
wonen er mensen vlakbij schiphol toevallig ?zie t nieuws
Soms denk ik om Merel juist te zeikenquote:Op woensdag 6 november 2019 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
Ik erger me dood aan die witte badslippertjes van jes
ja ze vindt hem een slonsquote:Op woensdag 6 november 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms denk ik om Merel juist te zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Jeszz en Meroll uitgepraat
Echte liefdequote:
ging hij met billy ook zo vroeg slapen of elke avond flink rampetampen?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjess voelt zich slecht
het kost allemaal zoveel energie
Meroll; dan moet je gaan slapen
![]()
![]()
first things firstquote:Op woensdag 6 november 2019 19:47 schreef sjampoeh het volgende:
onder t ruziën gewoon verder roddelen
Snif snifquote:
bespelen van streamers want de bitch is en blijft ijskoud.quote:
Dan moet ze maar eens een trap tegen haar dikke reet krijgen, misschien helpt datquote:Op woensdag 6 november 2019 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jessie kan niet tegen huilende vrouwen
Merel: De hele Utopia situatie trek ik slecht, de finale, lang mijn moeder niet gesproken, geen post, niet mijn eigen mensen om mij heen die begrijpen hoe ik me voel.quote:
bill heeft heel veel gehuildquote:Op woensdag 6 november 2019 19:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ging hij met billy ook zo vroeg slapen of elke avond flink rampetampen?
Goh en Andrea werd door haar verguisd om die laatste opmerkingen.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Merel: De hele Utopia situatie trek ik slecht, de finale, lang mijn moeder niet gesproken, geen post, niet mijn eigen mensen om mij heen die begrijpen hoe ik me voel.
Ik ben zielig ofzo. Tief opquote:
Soms heel vroeg: straalbezopen om 7 uur 's morgens.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bill heeft heel veel gehuild
witutnietmeer.. of hij vroeg zn nest in ging
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bill heeft heel veel gehuild
witutnietmeer.. of hij vroeg zn nest in ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kwam hem toevallig net tegen in een filmpje van Bas met zijn bullcrapzooi, denk die moet ik jatten hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een ellende allemaal
vreselijke avond
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
schipholl oftopic
gossipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... Jeszz en Meroll uitgepraat
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee dat krijgt nog een staartje in bedquote:Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
maaar eeeh alles is weer goed dus
oke dan nicequote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat krijgt nog een staartje in bed
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja kwam hem toevallig net tegen in een filmpje van Bas met zijn bullcrapzooi, denk die moet ik jatten hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja zuigen aan z'n staartje ja. duwt haar kop onder de dekens, zoals laatstquote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Merel snel naar de boot gaat.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja kwam hem toevallig net tegen in een filmpje van Bas met zijn bullcrapzooi, denk die moet ik jatten hahahadie filmpjes waren best geinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh een discussiequote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zuigen aan z'n staartje ja. duwt haar kop onder de dekens, zoals laatst
Kijk Merel jij bent daar niet alleen je hebt vele dinnetjes en vriendje daar, wel uit angst maar goed en dan nog eentje die wel alleen is dieper de grond intrappen wat je geen centje pijn kost......zo rol jij arme meid die het niet meer ziet zitten en stuur mij maar naar huis ik trek het niet.quote:
Is wachten op dit Tshirt bij Merelquote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zuigen aan z'n staartje ja. duwt haar kop onder de dekens, zoals laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ow dat rolschaatsen en Ivan, zo geweldig , dat mis ik zo bij deze utopianen, echte oprechte lol met elkaarquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, ook die over het rolschaatsen....en de tandarts.....
Het is 20:05 uur, even afwachten of dat Merel ook naar bed gaat. Misschien wil ze haar hart nog luchten in de Yurt, maar Hiske, Mariska en Gerrit zijn er nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk Merel jij bent daar niet alleen je hebt vele dinnetjes en vriendje daar, wel uit angst maar goed en dan nog eentje die wel alleen is dieper de grond intrappen wat je geen centje pijn kost......zo rol jij arme meid die het net meer ziet zitten en stuur mij maar naar huis ik trek het niet.
Raar he met je jaloerse paranoia .......
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Poes voelt zich niet chill![]()
[ afbeelding ]
tjonge jonge jonge jonge jongequote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel heeft het liefst dat haar moeder haar brood in stukjes snijdt.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft iets heel erg geweldigs gedaan.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
en jessie nog janken dat het "wel heel veel is" ook nogquote:Op woensdag 6 november 2019 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
merel brengt jes kommetje met fruit en koffie .. zo bang dat hij t uitmaakt
Hoe ze ook over elkaar dachten die hadden echt lol met zijn allen.....geen nep gegil of gelach......quote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow dat rolschaatsen en Ivan, zo geweldig , dat mis ik zo bij deze utopianen, echte oprechte lol met elkaar
Ik ook niet daarom snel een gifje van gemaaktquote:
[ afbeelding ]
Dat dus, zo andere personen dat deze nu, ome John lijkt wel gek dat hij nog een hoofdprijs eruit gooit. Had ze mooi laten barstenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe ze ook over elkaar dachten die hadden echt lol met zijn allen.....geen nep gegil of gelach......
Wat dan op de uitzending was te zien dat ze geen haringen verkochtquote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska heeft iets heel erg geweldigs gedaan.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom snel een gifje van gemaakt
Oww echt , hebben ze dat laten zienquote:Op woensdag 6 november 2019 20:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat dan op de uitzending was te zien dat ze geen haringen verkocht
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:16 schreef Inca het volgende:
[..]
Wat dan op de uitzending was te zien dat ze geen haringen verkocht
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze had er toch 370 verkocht?
Leest Jessie het boek van achter naar voren? Hij was vorige week een stuk verder.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
en daar ging m'n gevulde speculaas
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze had er toch 370 verkocht?
Leest Jessie het boek van achter naar voren? Hij was vorige week een stuk verder.
Dit gaat werkelijk nergens over,ze start lukraak nummers in.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
stuur ook maar interventie team naar dj carrot
ondertussen wel het idee hebben dat het goed gaat waarschijnlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat werkelijk nergens over,ze start lukraak nummers in.
Knap hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]en ondersteboven. Je kan zeggen wat je wil maar lezen kan hij.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ondertussen wel het idee hebben dat het goed gaat waarschijnlijk
Dit gaat ze ook nooit leren.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
jeeeetje ze kan er werkelijk heeeeleeemaaal niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu nog even genieten van merelIk heb het recht om te bepalen!
quote:
Marissepis,de gravin net de grote voeten is ook nog laat op...tis goddomme al kwart voor 9quote:Op woensdag 6 november 2019 20:43 schreef FreshFruit het volgende:
Hiske gaat naar bed,het is half negen.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo nu nog even genieten van merelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Madam is denkt ze zelf even wat volwassener dan de rest.![]()
![]()
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie![]()
nu is het moment om merel te breken
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
merel is het zat, niemand meer om te pesten
Vrees wel dat t in die silo steen en steenkoud is....daarom gaan ze zo vroeg onder de wolquote:Op woensdag 6 november 2019 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
word tijd dat hiske ook is even aangepakt word. bah
het zijn gewoon allemaal watjes.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Vrees wel dat t in die silo steen en steenkoud is....daarom gaan ze zo vroeg onder de wol
er is borrel en chips nu he, iedereen weer blij.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:52 schreef zodeju het volgende:
OMG....wat een gedwongen vrolijkheid aan tafel......stop er maar weer even mee.
Watjes zijn het!! En nu maar weer eens voor de veranderingquote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het zijn gewoon allemaal watjes.
3 minuten kniebuigen en je hebt het warm
maarja, hiske loopt in de zomer ook met een sjaal en dikke trui. dan ben je gewoon verpest kwa temperatuur
en anders moeten ze stenen om de kachel leggen, die blijven dan ook nog is warm. maarja zo slim zijn ze niet denk ik
Kleine moeite om de haard brandende te houden voor dat stelletje lamzakkenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Vrees wel dat t in die silo steen en steenkoud is....daarom gaan ze zo vroeg onder de wol
Gerrit weegt voor z'n 35ste 150 kilo...zelfs Franny wil M dan niet meerquote:Op woensdag 6 november 2019 20:55 schreef Hagenesie het volgende:
Ze eten niet maar vreten. Niet normaal.
En niet sporten. Alle tijd voor.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Gerrit weegt voor z'n 35ste 150 kilo...zelfs Franny wil M dan niet meer
Rokuhhhh en vretuhhhh....en Gerrit vindt zichzelf met recht een Utopiaan ,wat dat ook moge zijn...quote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
En niet sporten. Alle tijd voor.
5 pakken.quote:
Zo onnatuurlijk..quote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Die spraytan van Lexy valt me zwaar tegen.
ik denk dat ze daar blij mee mogen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
brndn ??? frennie pakkenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie, brandson en lexy gaan zo aan de vodka
Onder het mom van droog worden voor de fotoshoot.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie, brandson en lexy gaan zo aan de vodka
eeeh ze hebben morgen fotoshoot he, samen voorbereidingen treffenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
Maar brndn speelt echt het spelletje niet hoor![]()
Die gast is nooit bij frannie geweest en nu ineens kleeft hij de hele dag al bij haar. Wat een doorzichtige schlemiel is het toch.
[ afbeelding ]
Die gozer is zo ontzettend nep. Die speelt echt al die tijd een rol. Griezel is het.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeh ze hebben morgen fotoshoot he, samen voorbereidingen treffen
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
quote:
tis net of ze zegt, krijg je welquote:
En waar is het goed voor?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef Schakeltopia het volgende:
2 shots mensen
alles voor de fotoshoot
Franny heeft hem toch oral bevredigd?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
eeeh ze hebben morgen fotoshoot he, samen voorbereidingen treffen
geen idee, zal wel een fabeltje zijn om te kunnen zuipen denk ik?quote:
Droog worden,alcohol onttrekt vocht aan je lichaam.quote:
ah klinkt opzich logisch, of het daadwerkellijk een zichtbaar effect heeft betwijfel ik in dit gevalquote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Droog worden,alcohol onttrekt vocht aan je lichaam.
Ik heb dit niet bedacht.
Daarom hebben ze de hele dag niet gedronken.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Droog worden,alcohol onttrekt vocht aan je lichaam.
Ik heb dit niet bedacht.
dan komen je aderen beter naar boven. maar ik denk dat ze niet "droog" genoeg zijn voor dit effect. het is niet zo dat ze helemaal op scherp staan zoals die bodybuilders bij een show. maar ik heb er ook geen verstand van lolquote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de hele dag niet gedronken.
Maar ben je dan slanker ofzo?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alle jassen weer retour die gister verstuurd zijn, nu terug als nieuwe aanvoer
Wat een gedoe.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan komen je aderen beter naar boven. maar ik denk dat ze niet "droog" genoeg zijn voor dit effect. het is niet zo dat ze helemaal op scherp staan zoals die bodybuilders bij een show. maar ik heb er ook geen verstand van lol
Fack Jouwquote:Op woensdag 6 november 2019 21:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tis net of ze zegt, krijg je wel
Schlemiel is een treffend woord Maz!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:28 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor ik speel niets... ik heb niet eens erg in de camera![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:36 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Schlemiel is een treffend woord Maz!
mooie cappiesquote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef mazaru het volgende:
Joehoeeee kijk mij eens een leuke, spontane, coole boy zijn!!! Zie je mij?? Zie je mij??? Zie je mij????![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een normaal mens gaat sporten voor z'n gezondheid...daar gaat t alleen maar over uiterlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
2-3 weken geen junkfood en drank. nou nou nou wat afzien brandson .....
ja dat sowieso, maar een maand gezond eten en niet drinken vind ik nou niet echt een zware prestatiequote:Op woensdag 6 november 2019 21:40 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Een normaal mens gaat sporten voor z'n gezondheid...daar gaat t alleen maar over uiterlijk
Slapen in t licht ( is niet fijn,denk ik) en de ogen openen is daar al heel wat...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat sowieso, maar een maand gezond eten en niet drinken vind ik nou niet echt een zware prestatie
maarja dat zal per persoon verschillen
haha jaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:44 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Slapen in t licht ( is niet fijn,denk ik) en de ogen openen is daar al heel wat...
Merel denkt dat het toch langer doorgaat. Daarna SL.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoor hiske zeggen, buiten weten ze dus ook niet he dat het na de 20ste stopt. merel wil reageren SL
ah okequote:Op woensdag 6 november 2019 21:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Merel denkt dat het toch langer doorgaat. Daarna SL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |