Ik zag ze ooit als voorprogramma van Bruce Springsteen. Was dikke prima.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
De Stereophonics ken ik alleen hiervan:
Zijn ze goed?
Stereophonics is een beetje apart... maar wel heel goed.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
De Stereophonics ken ik alleen hiervan:
Zijn ze goed?
Wat tof!quote:Op woensdag 6 november 2019 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net een drietal Beekspotters voor het tuinhek. Ze vonden het jammer dat ze de beek niet meer konden zien. Heb ze de tuin ingelaten. Ze waren hun Bekenatlas aan het bijwerken en blijkbaar wonen wij aan een bijzonder stuk (er zit een vistrap in). Toch nog iemand blij gemaakt vandaag
https://www.sprengenbeken(...)ke%20Horsthoekerbeek
De trekschuit moest ergens heenquote:Op woensdag 6 november 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie link ookGaaf om te zien hoe het Veluws Hooggebergte (ahem
) afwatert overal heen. Wel jammer van dat Apeldoorns kanaal natuurlijk.
Een groot deel daarvan hebben we nog en gebruiken we ook nog.quote:
Ik bel ook wel een keer aan bij je, met de smoes dat ik je beek wil zienquote:Op woensdag 6 november 2019 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het klompenpad wat over de beken loopt is best wel bijzonder. Het laat de hoogte zien van de Veluwe en de beken, zoals je net al noemde. Maar ook dat het eindigt in het uitloopgebied van de IJssel (je loopt dus van hoog naar laag en weer terug). Wat dat betreft is de omgeving hier wel heel bijzonder mooi
Weer eens wat anders dan de Nieuwe Waterwegquote:Op woensdag 6 november 2019 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bel ook wel een keer aan bij je, met de smoes dat ik je beek wil zien![]()
Ook leuk, maar voor mij mag je wel al iets meer rivier zijn. Wat breder, maar wel helder water en zichtbare bodem.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kabbelende beekjesWatervalletjes
vistrappen
wat leuk.. ik ontdekte laatst pas wat een spreng isquote:Op woensdag 6 november 2019 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net een drietal Beekspotters voor het tuinhek. Ze vonden het jammer dat ze de beek niet meer konden zien. Heb ze de tuin ingelaten. Ze waren hun Bekenatlas aan het bijwerken en blijkbaar wonen wij aan een bijzonder stuk (er zit een vistrap in). Toch nog iemand blij gemaakt vandaag
https://www.sprengenbeken(...)ke%20Horsthoekerbeek
60 euro per dag om te vissen?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:33 schreef derLudolf het volgende:
¤60 per dagHeb net voor 2020 de vispas betaald, die kost ¤33
http://rd-idrija.si/wordpress/de/info/cenik/
Ja en dan mag je nog niks meenemen ook. Dan moet je een tientje extra lappenquote:
Dure visquote:Op woensdag 6 november 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja en dan mag je nog niks meenemen ook. Dan moet je een tientje extra lappen
Lol ja. Scheelt werk ja. En zo lekker vind ik forel nou ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dure vis. Kan je beter naar de visboer.
In die vijvers is niks aan joh.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan forel vissen? Ze hebben hier ook een forellen vijver. Of is dat gewoon een makkelijk te houden vis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |