Klik erop los menschen! Jullie nationale, sociale ombudsman zal zich voor jullie inzetten!
VVD? Nee!
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 12-01-2003 00:33]
quote:Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
Op zondag 12 januari 2003 00:20 schreef milagro het volgende:
meldt
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:25 schreef zodiakk het volgende:[..]
Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
quote:dus : meldt
Meld hier, in het officiële Fok! anti-VVD kliktopic, aan mij wie er VVD stemt of van plan is om te stemmen
en geef me er flink van langs graag
quote:Ha, dat zou je wel willen. Ik denk dat negeren het beste is in dit geval. Of gewoon niet op ICQ komen,
Op zondag 12 januari 2003 00:27 schreef milagro het volgende:
dus : meldten geef me er flink van langs graag
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ha, dat zou je wel willen. Ik denk dat negeren het beste is in dit geval. Of gewoon niet op ICQ komen,
.
quote:zeg, het is de bedoeling dat die topic nu doodbloedt, hè
Op zondag 12 januari 2003 00:37 schreef Koos Voos het volgende:
maar wij hebben Hirsch Ali ...
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenMeloen op 12-01-2003 01:01]
quote:Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
Op zondag 12 januari 2003 00:54 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ach, zanikerd, VVD roeleert zwaar. Dat linkse geneuzel, dat zou pas verboden moeten worden! Stelletje boom-omhelzende-hippies!
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ik denk dat negeren het beste is in dit geval.
quote:Hier houden zich veel VVD-ers op
Op zondag 12 januari 2003 00:25 schreef zodiakk het volgende:[..]
Wees wat specifieker, ik moet toch iets hebben om mee te werken? Heb je een linkje waar het verachtelijk gespuis zich op houdt?
quote:Een site gemaakt door NSB-ers.
Op zondag 12 januari 2003 15:09 schreef amnesiac het volgende:[..]
Hier houden zich veel VVD-ers op
quote:Als je zo bekrompen denkt snap ik ook dat je VVD gaat stemmen. Je zal toch echt in het koningshuis moeten zijn voor de boom-omhelzende-hippies, of misschien in het lokale park?
Ach, zanikerd, VVD roeleert zwaar. Dat linkse geneuzel, dat zou pas verboden moeten worden! Stelletje boom-omhelzende-hippies!
quote:speknek
Op zondag 12 januari 2003 15:35 schreef Lithion het volgende:
Psst... qbus stemt VVD.
quote:en wat denk je dat uitgedroogde ethiopische kinderhoeren voor bijdrage aan onze samenleving kunnen leveren?
Op zondag 12 januari 2003 01:07 schreef zodiakk het volgende:Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
niets! ophoepelen dus!
quote:Rood lampje erboven?
Op zondag 12 januari 2003 15:38 schreef Vision het volgende:[..]
en wat denk je dat uitgedroogde ethiopische kinderhoeren voor bijdrage aan onze samenleving kunnen leveren?
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:37 schreef Fogerty het volgende:[..]
speknek
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:39 schreef mrcool het volgende:Rood lampje erboven?
een echte VVD'er gaat naar Yab Yum
quote:
Op zondag 12 januari 2003 15:49 schreef Vision het volgende:[..]
het idee aleen al
een echte VVD'er gaat naar Yab Yum
quote:Beetje laat, maar moet toch nog ff reageren...
Op zondag 12 januari 2003 01:07 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, klaag nog maar eens een keer over die te hoge belastingtarieven als je een uitgedroogde ethiopische kinderhoer weer de grens over zet. VVD-stemmers hebben ook geen enkele beschaving in hun donder.
Denk je nou echt dat die etheopische kinderhoer of het servende kindje in Afrika gered kan worden door Groen Links oid?? Geld daarheen pompen is nutteloos, uitstel van executie. Het word nooit wat daar, simpelweg omdat het klimaat het niet toelaat.
En als je er dan geld heen stuurt komt het alleen terecht bij de 'rijke' corrupte tak van het land.
En dan geef je een zielig kind zonder benen een stel nieuwe benen....Het eerste wat hij doet is ze verkopen zodat hij weer verder kan bedelen.
quote:Ja, zo zijn ze he. Genetisch of zo
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
En dan geef je een zielig kind zonder benen een stel nieuwe benen....Het eerste wat hij doet is ze verkopen zodat hij weer verder kan bedelen.
Kom maar op, tegelijk allemaal.
Na het debat net en de totale voor-lul-zetting van Halsema door de Graaf net 2 minuten geleden, kan mijn lol niet meer op .
Femke zal heel lang zachtjes gaan grienen vannacht... vooral na de opmerkingen 'te elitair, bekakt, wereldvreemd EN na Henk Spaans wereldopmerking: U moet eens wat andere huizen bezoeken dan die van de blanke midden- en upperclass mevrouw H.'
.
quote:Ga jij er maar eens staan, dat zou ik weleens willen zien.
Op zondag 12 januari 2003 20:58 schreef X-Ray het volgende:Femke zal heel lang zachtjes gaan grienen vannacht... vooral na de opmerkingen 'te elitair, bekakt, wereldvreemd EN na Henk Spaans wereldopmerking: U moet eens wat andere huizen bezoeken dan die van de blanke midden- en upperclass mevrouw H.'
.
quote:Halsema zou waarschijnlijk na 2 minuten weglopen omdat ze mijn taalgebruik 'stuitend stuitend stuitend' vind.
Op zondag 12 januari 2003 21:01 schreef mrcool het volgende:[..]
Ga jij er maar eens staan, dat zou ik weleens willen zien.
Dat is ze niet gewend in de grachtengordel.
Oh, kuthoerteef .
quote:Thom is okay,
Op zondag 12 januari 2003 20:58 schreef X-Ray het volgende:
Na het debat net en de totale voor-lul-zetting van Halsema door de Graaf net 2 minuten geleden, kan mijn lol niet meer op.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef Lithion het volgende:[..]
Thom is okay,
.
quote:Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
Op zondag 12 januari 2003 21:06 schreef X-Ray het volgende:[..]
Halsema zou waarschijnlijk na 2 minuten weglopen omdat ze mijn taalgebruik 'stuitend stuitend stuitend' vind.
Dat is ze niet gewend in de grachtengordel.
Oh, kuthoerteef
.
quote:Voor Zalm, Herben, Haitske, Bos, de Jong en Ratelband geldt hetzelfde.
Op zondag 12 januari 2003 21:23 schreef mrcool het volgende:
Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
quote:Want?
Op zondag 12 januari 2003 21:23 schreef mrcool het volgende:[..]
Probeer er nog enigzins rekening mee te houden dat dit de eerste keren zijn in heel haar leven dat ze dit soort dingen moet doen.
Het mooiste was toen ze tegen Thom zei dat hij een ANP-bericht citeerde en niet het programma van GL toen hij vroeg waarom ouders niet zelf de school van hun kind mogen bepalen. Ze bleef maar ontkennen dat dat in het programma stond
2 minuten later citeerde Thom exact dat uit het partijprogramma van GL.
En ik stak een jointje op en schoot in een keiharde schaterlach .
quote:Mee eens, maar ik denk dat die op Herben na wel wat meer ervaring hebben.
Op zondag 12 januari 2003 21:27 schreef Lithion het volgende:[..]
Voor Zalm, Herben, Haitske, Bos, de Jong en Ratelband geldt hetzelfde.
quote:Is idd wel zeer grappig.
Op zondag 12 januari 2003 21:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het mooiste was toen ze tegen Thom zei dat hij een ANP-bericht citeerde en niet het programma van GL toen hij vroeg waarom ouders niet zelf de school van hun kind mogen bepalen. Ze bleef maar ontkennen dat dat in het programma stond
2 minuten later citeerde Thom exact dat uit het partijprogramma van GL.
En ik stak een jointje op en schoot in een keiharde schaterlach
.
quote:Oh?
Op zondag 12 januari 2003 21:30 schreef mrcool het volgende:[..]
Mee eens, maar ik denk dat die op Herben na wel wat meer ervaring hebben.
quote:Klopt, alles wat ik wil zeggen is dat er wel een beetje rekening gehouden mag worden met haar onervarendheid, als ze idd stomme dingen gaat lopen zeggen en beweren dat hun eigen standpunten niet bestaan dan lult ze idd als een kip zonder kop.
Op zondag 12 januari 2003 21:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oh?
Halsema zit al jaaaaaren in de kamer.
*twijfelt tussen VVD en CDA
quote:Stemwijzer al gedaan?
Op zondag 12 januari 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
VVD is cool*twijfelt tussen VVD en CDA
quote:Goedzo, thaleia, ik ben blij dat jij naar hartelust klikt! Dit geeft overigens een mooie verklaring voor het falen van Puntloos in zijn functie als moderator. Overigens stemt speknek volgens mij D66. Maar in ieder geval bedankt, hij staat op de lijst van verdachten. Misschien dat ik hier en daar door middel van de user fatwa wat welverdiende fatwa's uitroepen.
speknek
puntloos
quote:Omdat je zo schattig dommig reageert dien jij als afschrikmiddel voor mensen die nog er nog niet helemaal uit zijn en een beetje richting VVD willen gaan zweven.
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Beetje laat, maar moet toch nog ff reageren...
Denk je nou echt dat die etheopische kinderhoer of het servende kindje in Afrika gered kan worden door Groen Links oid?? Geld daarheen pompen is nutteloos, uitstel van executie. Het word nooit wat daar, simpelweg omdat het klimaat het niet toelaat.
En als je er dan geld heen stuurt komt het alleen terecht bij de 'rijke' corrupte tak van het land.
Pas dus op mensen, als je VVD stemt word je net als JeroenMeloen!
**********De Zwarte Lijst***********
Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 14-01-2003 11:12]
quote:*kick*
Op zondag 12 januari 2003 15:12 schreef Gellarboy het volgende:
En toch is zodiakk 2 keer bij me thuis geweest!!!
Ja, het is een complot. Bij mij is hij ook al langsgeweest .
Het is een zeer grote eer in uw lijstje te mogen vertoeven, please zet mij er ook bij.
Wil wel wat, voor jou stuitende opmerkingen plaatsen hoor als dat nodig mocht zijn.
Ik ben eigenlijk diep beledigd dat ik er niet op voorhand al op sta.
quote:[edit]dubbele k zie ik net, vergeef het mij, oh zodiakk, ik doe veel om in uw lijstje te mogen [/edit]
Op dinsdag 14 januari 2003 02:18 schreef kEUS het volgende:
Zodiakk mag ik ook a.u.b. in jouw lijstje met heldenHet is een zeer grote eer in uw lijstje te mogen vertoeven, please zet mij er ook bij.
Wil wel wat, voor jou stuitende opmerkingen plaatsen hoor als dat nodig mocht zijn.
Ik ben eigenlijk diep beledigd dat ik er niet op voorhand al op sta.
Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Knokken voor wat kwetsbaar is?
Kom maar op dan, slechtgeinformeerde pseudo intellectueel
quote:Het mietje is al slapen
Op dinsdag 14 januari 2003 02:39 schreef milagro het volgende:
Hey, dipshit.Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Ik wil je even melden dat ik geen VVD stem, maar dat, indien ik in Nederland zou stemmen, ik op GroenLinks, of eventueel de SP zou stemmen.
Groetjes,
Sweek.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 02:39 schreef milagro het volgende:
Hey, dipshit.Ik stem geen VVD, zwevende boomknuffelaar
Als zodiakk het echt van mij eist zal ik misschien wel overwegen VVD te stemmen
quote:Hey, waarom sta ik nog niet op jullie lijstje?
Op maandag 13 januari 2003 21:59 schreef zodiakk het volgende:
Bij deze een zwarte lijst voor alle verdachten die vanaf nu geëxcommuniceerd dienen te worden. In willekeurige volgorde presenteer ik u een voorlopige lijst VVD-stemmers (of vermoedelijke VVD-stemmers) die ik in de aanloop naar de verkiezingen zal aanvullen of aanpassen.**********De Zwarte Lijst***********
Diverse verstandige mensen... Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
Wel zielig trouwens om een lijstje VVD stemmers bij te houden, is echt weer wat voor linkse nixnut neo-hippies.
[Dit bericht is gewijzigd door Don_Tom op 14-01-2003 03:07]
quote:Ik weet niet hoe mijn naam in dit rijtje terecht is gekomen, maar ik zal dus geen VVD stemmen!
Bij deze een zwarte lijst voor alle verdachten die vanaf nu geëxcommuniceerd dienen te worden. In willekeurige volgorde presenteer ik u een voorlopige lijst VVD-stemmers (of vermoedelijke VVD-stemmers) die ik in de aanloop naar de verkiezingen zal aanvullen of aanpassen.**********De Zwarte Lijst***********
Puntloos Milagro X-Ray qbus marky Doopy-X- Strolie75 Bikkelmannetje Notorious_Roy daburnd88 BarryDopmeijer Refragmental Battlesickloner evert qbus CherrymoonTraxx gelly Ketel_1 Tikorev freud Koos Voos JeroenMeloen mistercool Vision yvonne Don_Tom kEUS Gellarboy Jernau.Morat.Gurgeh Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
quote:Of je onderbouwd je mening natuurlijk even...
Op maandag 13 januari 2003 00:12 schreef zodiakk het volgende:[..]
Omdat je zo schattig dommig reageert dien jij als afschrikmiddel voor mensen die nog er nog niet helemaal uit zijn en een beetje richting VVD willen gaan zweven.
Pas dus op mensen, als je VVD stemt word je net als JeroenMeloen!
quote:Yes!!! Ik sta op het lijstje, tis alleen jammer dat ik nog niet mag stemmen
Puntloos Milagro X-Ray qbus marky Doopy-X- Strolie75 Bikkelmannetje Notorious_Roy daburnd88 BarryDopmeijer Refragmental Battlesickloner evert qbus CherrymoonTraxx gelly Ketel_1 Tikorev freud Koos Voos JeroenMeloen mistercool Vision yvonne Don_Tom kEUS Gellarboy Jernau.Morat.Gurgeh Een goedbedoelde tip voor deze mensen: ga alvast naar de Gamma om materiaal te kopen om je huis dicht te timmeren (wel hout met milieukeurmerk he, anders weten we meteen dat je VVD-stemt).
quote:Speknek stemt D66.
speknek
puntloos
quote:*van stal haalt
Op zondag 12 januari 2003 00:15 schreef zodiakk het volgende:
Haalt iemand Zalm weer van stal? Ik zal zo goed als ik kan de betreffende persoon beledigen.
VVD? Nee!
Rasliberaal meldt zich vrijwillig. .
Het bewijs!
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 14-01-2003 23:16]
en ook nu een tip voor de mensen op de Zwarte Lijst: eet geen vlees tot de 22ste, anders haal je nog meer verdenking op je hals dan al het geval is!
Na intensief schaduwen en na verscheidene geheime interviews met familieleden te hebben afgenomen is mrcool van de lijst afgehaald. Gefeliciteerd, kameraad.
Onderzoeken naar andere ontkenners lopen nog en ik verwacht in de loop van deze week daar de resultaten van binnen te krijgen.
* * De strafmaat voor deze mensen is in heroverweging genomen naar aanleiding van schandalige contra-anti-VVD acties. Dit is onacceptabel en moet met een sterk repressief gezicht de kop in gedrukt worden. ook hierover later meer.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-01-2003 11:09]
voeg mij maar toe aan de zwarte lijst, ik schaam mij er niet voor dat ik op de partij stem die het beste economische beleid heeft, wat ten goede komt aan alle lagen van de bevolking, rijk en arm..
Niet mee eens? stem lekker ergens anders op, mij een zorg..
Ik sta er bij.
Zal nu elke dag 5 keer naar het beeld van Lenin en Stalin bidden.
YESSSSSSSSS
* kEUS zijn dag kan niet meer stuk.
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:58 schreef zodiakk het volgende:Na intensief schaduwen en na verscheidene geheime interviews met familieleden te hebben afgenomen is mrcool van de lijst afgehaald. Gefeliciteerd, kameraad.
Zodiakk, met betraande wangen en bevende vingers breng ik hier te berde die vier vreselijke, afschuwelijke woorden, die door jouw toedoen terecht zovele harten met angst hebben vervuld :
Ik ben een VVD'er.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 15-01-2003 01:55]
quote:www.zalmlog.nl
Wel verheugend is dat we volgens Maurice de Hond elke dag er weer een zetel bij krijgen. Van 24 een week geleden naar nu weer 32. Met alle relativering van peilingen is dat toch leuker dan van 24 naar 16. Bij CDA en PvdA onstaat om geheel verschillende redenen onrust over de peilingen. Voor zover er in de politiek een regel is bij peilingen, is het de regel dat je bij goede peilingen nietszeggender wordt en bij slechte peilingen agressiever. Dit is volgens mij geen goede regel. Recht vooruit houd ik het maar op en wie weet?
quote:Je moet juist iemand anders verklikken CMT!
Op woensdag 15 januari 2003 01:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik stem ook VVD waarschijnlijk.
ZODIAKK!!!!! CMT stemt waarschijnlijk VVD! .
quote:Alleen mensen die LPF stemmen verraden mede-VVD'ers. Vandaar dat ik je van de lijst afhaal (CMT stond al op de lijst).
Op woensdag 15 januari 2003 02:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Je moet juist iemand anders verklikken CMT!
ZODIAKK!!!!! CMT stemt waarschijnlijk VVD!
.
Verder moet ik tot mijn grote teleurstelling Koekepan toevoegen op de lijst.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-01-2003 11:05]
Overigens staat qbus er twee keer op... terecht, dat wel. Dat is wel een hele lijpe.
quote:Samen houden wij de politieke verhoudingen op Klaagbaak stabiel.
Op woensdag 15 januari 2003 11:02 schreef Lithion het volgende:
Oh niet dus, nou gelly kan bij je lijstje.Het bewijs: VVD-Spam
Ik haat hem dus.
En ook nu een tip voor de mensen op de Zwarte Lijst: zorg ervoor dat je aan de linkerkant van de straat loopt!
Claudia_x, ik kan nog niet met volledige zekerheid zeggen wanneer we je ouders komen halen. Ik speel ook met de gedachte om elke verdachte eerste een kopje koffie te laten drinken bij je ouders met als verplicht onderwerp hun dochter. Dat zal ze leren.
Milagro staat definitief tóch op de lijst ondanks ontkenningen van haar kant. Get dressed Milagro, in Siberië is het niet zo warm.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 15-01-2003 15:04]
Ik moet overigens tot mijn schande bekennen dat mijn oom wethouder is geweest in Leiden voor de VVD.
quote:Wat een typische door linkse academische indoctrinatie afkomstige gedachtenkronkel
Op woensdag 15 januari 2003 11:01 schreef zodiakk het volgende:[..]
Alleen mensen die LPF stemmen verraden mede-VVD'ers.
quote:pssttt Kroegentocht
Op woensdag 15 januari 2003 14:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wat een typische door linkse academische indoctrinatie afkomstige gedachtenkronkel
.
quote:Dat is inderdaad zo'n verwerpelijk
Op woensdag 15 januari 2003 14:43 schreef ullie het volgende:
Als lid van de linkse gedachtenpolitie wil ik graag Stranger opgeven die ik verdenk van liberale sympathieen.
Het is mij ter ore gekomen dat diverse moderators van plan zijn om VVD te stemmen. Naast de voor de hand liggende wezelachtigen binnen de crew zijn er vermoedens gerezen dat Kozzmic overweegt VVD te stemmen. Deze uiterst netelige situatie noodzaakt mij om een gedifferentieerde strafmaat in het leven te roepen die straft naar de mate van zekerheid van de verdenking, het soort levensovertuiging van de verdachte en mijn persoonlijke voorkeuren. De strafmaten zullen bestaan uit excommunicaties (de lichtste vorm), fysieke terechtwijzing (de middelste vorm waarbij de verdachte afgerost zal worden) en exterminaties (waarbij de verdachte het loodje moet leggen). Deze laatste categorie is vooralsnog een grote zeldzaamheid, maar daar kan verandering in gebracht worden.
Daarom hieronder een herziene lijst waarin de verschillende groepen onderverdeeld zijn. Overigens is iedereen nog steeds vrij om gebruik te maken van de kliklijnen. Mijn zodiaKK'ers, voortaan de KK genoemd, zijn volop bezig met de voorbereidingen voor de schoonmaakactie die tussen 20 en 22 januari uitgevoerd zal worden.
* * * * * De ZWARTE LIJST * * * * *
excommunicatie
fysieke terechtwijzing
exterminatie
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 16-01-2003 20:20]
quote:Nog steeds SP?
Op woensdag 15 januari 2003 21:04 schreef milagro het volgende:
et tu, zodiakk
quote:De kans dat je uberhaupt voor 100% achter alle programmapunten van een partij staat is zeer klein. Daarvoor zijn er teveel punten en te weinig partijen. Ik stem VVD omdat ik me er grotendeels in kan vinden, en nog altijd meer dan in andere partijen.
Op donderdag 16 januari 2003 22:17 schreef Uncle_Sam het volgende:
Alhoewel ik lid ben van de JOVD ben ik absoluut niet van plan om op de VVD te gaan stemmen (het milieubeleid staat me pertinent niet aan en waarom zou een partij mijn stem krijgen als ik er niet volledig achter sta?).
quote:Mooi! Ik zie dat de lijst groeit!!
Op donderdag 16 januari 2003 13:20 schreef zodiakk het volgende:
* * * * Speciale Mededeling van Uw anti-VVD campagneleider * * * *Het is mij ter ore gekomen dat diverse moderators van plan zijn om VVD te stemmen. Naast de voor de hand liggende wezelachtigen binnen de crew zijn er vermoedens gerezen dat Kozzmic overweegt VVD te stemmen. Deze uiterst netelige situatie noodzaakt mij om een gedifferentieerde strafmaat in het leven te roepen die straft naar de mate van zekerheid van de verdenking, het soort levensovertuiging van de verdachte en mijn persoonlijke voorkeuren. De strafmaten zullen bestaan uit excommunicaties (de lichtste vorm), fysieke terechtwijzing (de middelste vorm waarbij de verdachte afgerost zal worden) en exterminaties (waarbij de verdachte het loodje moet leggen). Deze laatste categorie is vooralsnog een grote zeldzaamheid, maar daar kan verandering in gebracht worden.
Daarom hieronder een herziene lijst waarin de verschillende groepen onderverdeeld zijn. Overigens is iedereen nog steeds vrij om gebruik te maken van de kliklijnen. Mijn zodiaKK'ers, voortaan de KK genoemd, zijn volop bezig met de voorbereidingen voor de schoonmaakactie die tussen 20 en 22 januari uitgevoerd zal worden.
excommunicatie
Milagro X-Ray Bikkelmannetje Notorious_Roy CherrymoonTraxx Ketel_1 Gellarboy De ouders van Claudia_x De oom van RaisinGirl Stranger fysieke terechtwijzing
marky Doopy-X- Strolie75 daburnd88 BarryDopmeijer Refragmental Battlesickloner evert qbus Tikorev freud sizzler Koos Voos Don_Tom kEUS Vision exterminatie
Puntloos gelly yvonne Koekepan JeroenMeloen
Denk na, stem VVD !
quote:* sizzler doopt de naam "lijst der verstandigen"
Op zaterdag 18 januari 2003 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Mooi! Ik zie dat de lijst groeit!!
Kom op
Denk na, stem VVD !
Er moet eerst gecommuniceerd worden om te kunnen excommuniceren, lijkt me.
Is het effect ook groter, lijkt me
Ik zou hem graag op de exterminatie lijst willen zien, zodiakk.
Dit was het weer voor nu, maar hou dit topic in de gaten, want de verkiezingen naderen en de ontwikkelingen kunnen zomaar, onaangekondigd, in stroomversnelling komen.
excommunicatie
fysieke terechtwijzing
exterminatie
Beste zodiakk, ik ben een groot risico en dien daarom grondig gepurificeerd te worden. Asjeblieft, help me!
quote:Gevoelig gevoelig...
Op zaterdag 18 januari 2003 16:10 schreef RaisinGirl het volgende:
Ha! Het verbaast me niets. Leon de Winter stemt VVD.Ik zou hem graag op de exterminatie lijst willen zien, zodiakk.
quote:
Beste kameraden,
zoals jullie weten ben ik de afgelopen tijd flink in de weer geweest om alle saboteurs van de Staat op een lijst te zetten. Ik had grootse plannen voor enkele van deze parasieten van Moedertje Nederland. Vooral de exterminatieprocedure was veelbelovend en bestond ondermeer uit het spiesen op een houten staak en deze plaatsen naast een nest met rode mieren. De symboliek deed mij wenen van trots. De rode mieren zouden als collectief leger het enorme slachtoffer door een verenigde krachtsinspanning kunnen verzwelgen. Maar eerst was het natuurlijk nodig om deze hoogverraders van hun bed te lichten en daar had ik de KK voor nodig. Niks aan het handje, het zijn gestaalde oermensen die alles wat met liberalisme te maken heeft verafschuwen. Maar ook mijn geoliede haatmachine heeft een achilleshiel, een zwakte. Een zwakte die de kracht van de eenheid breekt en zorgt voor verderfelijke VVD-gedachten. Iets waar we zo tegen strijden! Maar iemand heeft ons geraakt, of eerder een gehele categorie mensen van het vrouwelijk geslacht heeft de KK zwak gemaakt. Laat ik er niet omheen draaien: het zijn de gymnasiummeisjes.
Deze meisjes overrompelden mijn kamp in de nacht: met hun bleke huid, lange zwanenhalzen, vlechtjes en ondeugende twinkeloogjes liepen ze doodonschuldig giechelend op hun tenen rond. Gevuld met speelse naiviteit tuurden ze om zich heen, terwijl hun tengere lijfjes alleen bedekt waren met roze wollen truitjes en spijkerbroekjes. Kleding die hun broze gestel mooi deed uitkomen. Laat het duidelijk zijn dat mijn gestaalde KK-mensen enigzins in paniek raakten: als een stel bruten kwamen ze de tenten uit en snaaiden zonder willekeur alle meisjes weg. Eerst giechelden de meisjes, ze vonden het spannend en lieten zich meesleuren. Het gegiechel duurde niet lang, mijn mannen laten er doorgaans gaan gras over groeien. Ze grepen vervolgens de meisjes bij de middel en scheurden de truitjes van hun torsootjes. Bibberende borstjes, verschrikte fronzen en allerlei kreuntjes vulden de nacht.
De volgende ochtend hing er een weeïge lucht in het kamp, een lucht van beroofde onschuld en van een vochtig terugkijken. Eén voor één kwamen de meisjes uit de tenten: moe, verschrikt, maar heerlijk voldaan. Ze wreven zachtjes over hun verschraalde bloemetjes. Ze zouden de eerste komende dagen niet kunnen zitten. Maar dat gaf niks. Mijn mannen daarentegen leken hun concentratie, hun 'focus', compleet verloren te zijn. Uitgeblust en dromerig rondkijkend vertelden ze elkaar verhalen over hoe ze met hun grote handen de tere lijfjes verslonden hadden. Ze waren allemaal verliefd. Mijn grote exterminators, mijn excommunicators...ze waren gereduceerd tot donsachtigen die al druk hun liefdesbrieven aan het schrijven waren met de roze pennetjes die ze gekregen hadden van hun gymnasiumliefjes. Ik kon er niks meer mee beginnen.
Daarom moet ik met pijn in mijn hart meedelen dat de geplande procedures geen doorgang kunnen vinden. De mensen die op Zwarte Lijst stonden zijn voorlopig veilig. Maar laat ze niet vergeten dat we ons de volgende keer niet laten verrassen door meisjes die in hun verzenuwde dromen fantaseren over blonde hockeyjongens met lange lokken. Nee, de volgende keer zijn we er klaar voor.
Tot later en wees sterk kameraden!
Een gegriefde zodiakk.
Wat meer respect graag!
Als je alle politieke plannen doorleest (dus niet de hoofdpuntjes of debatjes) dan zul je ontdekken dat de plannen van de VVD de meeste levensvatbare zijn. Wellicht niet spectaculair, maar uitvoerbaar. Ook zijn ze zo'n beetje de enige met een langetermijn planning, naast de kort termijn planning. De rest veranderd heel NL ff in 4 jaar.. simpele ziel als je dat gelooft
Magoed, even voor de topicstarter, maak je niet zo druk man, iedereen maakt lekker zelf maar uit waar ie op stemt toch?
Als je maar stemt!
Edit: ik lees net dat het legertje VVD-gymnasium-meisjes hun werk goed gedaan hebben
quote:VVD kreng!
Op dinsdag 21 januari 2003 19:28 schreef sweek het volgende:
Zal ik maar op Meneer_Aart gaan stemmen? Ik twijfel namelijk nog altijd..
en ach was ik nog maar een gymnasium meisje
of had ik maar vlechtjes....
quote:*LOL*
Op dinsdag 21 januari 2003 19:25 schreef Vision het volgende:
Als een beeldenstorm moeten wij door het land, alles wat links is vernietigen! De dochter van Marijnissen, de fiets van Halsema, en alle kopieen van Das Kapital!
Als dank ga ik een zwerver helpen zijn belastingformulier in te vullen.
quote:Lijkt me een verstandige keuze.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:28 schreef sweek het volgende:
Zal ik maar op Meneer_Aart gaan stemmen? Ik twijfel namelijk nog altijd..
quote:Geweldig.
Op dinsdag 21 januari 2003 16:47 schreef zodiakk het volgende:
* * * * * Open Brief Aan Alle Anti-VVD campagneleden * * * *Beste kameraden,
zoals jullie weten ben ik de afgelopen tijd flink in de weer geweest om alle saboteurs van de Staat op een lijst te zetten. Ik had grootse plannen voor enkele van deze parasieten van Moedertje Nederland. Vooral de exterminatieprocedure was veelbelovend en bestond ondermeer uit het spiesen op een houten staak en deze plaatsen naast een nest met rode mieren. De symboliek deed mij wenen van trots. De rode mieren zouden als collectief leger het enorme slachtoffer door een verenigde krachtsinspanning kunnen verzwelgen. Maar eerst was het natuurlijk nodig om deze hoogverraders van hun bed te lichten en daar had ik de KK voor nodig. Niks aan het handje, het zijn gestaalde oermensen die alles wat met liberalisme te maken heeft verafschuwen. Maar ook mijn geoliede haatmachine heeft een achilleshiel, een zwakte. Een zwakte die de kracht van de eenheid breekt en zorgt voor verderfelijke VVD-gedachten. Iets waar we zo tegen strijden! Maar iemand heeft ons geraakt, of eerder een gehele categorie mensen van het vrouwelijk geslacht heeft de KK zwak gemaakt. Laat ik er niet omheen draaien: het zijn de gymnasiummeisjes.
Deze meisjes overrompelden mijn kamp in de nacht: met hun bleke huid, lange zwanenhalzen, vlechtjes en ondeugende twinkeloogjes liepen ze doodonschuldig giechelend op hun tenen rond. Gevuld met speelse naiviteit tuurden ze om zich heen, terwijl hun tengere lijfjes alleen bedekt waren met roze wollen truitjes en spijkerbroekjes. Kleding die hun broze gestel mooi deed uitkomen. Laat het duidelijk zijn dat mijn gestaalde KK-mensen enigzins in paniek raakten: als een stel bruten kwamen ze de tenten uit en snaaiden zonder willekeur alle meisjes weg. Eerst giechelden de meisjes, ze vonden het spannend en lieten zich meesleuren. Het gegiechel duurde niet lang, mijn mannen laten er doorgaans gaan gras over groeien. Ze grepen vervolgens de meisjes bij de middel en scheurden de truitjes van hun torsootjes. Bibberende borstjes, verschrikte fronzen en allerlei kreuntjes vulden de nacht.
De volgende ochtend hing er een weeïge lucht in het kamp, een lucht van beroofde onschuld en van een vochtig terugkijken. Eén voor één kwamen de meisjes uit de tenten: moe, verschrikt, maar heerlijk voldaan. Ze wreven zachtjes over hun verschraalde bloemetjes. Ze zouden de eerste komende dagen niet kunnen zitten. Maar dat gaf niks. Mijn mannen daarentegen leken hun concentratie, hun 'focus', compleet verloren te zijn. Uitgeblust en dromerig rondkijkend vertelden ze elkaar verhalen over hoe ze met hun grote handen de tere lijfjes verslonden hadden. Ze waren allemaal verliefd. Mijn grote exterminators, mijn excommunicators...ze waren gereduceerd tot donsachtigen die al druk hun liefdesbrieven aan het schrijven waren met de roze pennetjes die ze gekregen hadden van hun gymnasiumliefjes. Ik kon er niks meer mee beginnen.
Daarom moet ik met pijn in mijn hart meedelen dat de geplande procedures geen doorgang kunnen vinden. De mensen die op Zwarte Lijst stonden zijn voorlopig veilig. Maar laat ze niet vergeten dat we ons de volgende keer niet laten verrassen door meisjes die in hun verzenuwde dromen fantaseren over blonde hockeyjongens met lange lokken. Nee, de volgende keer zijn we er klaar voor.
Tot later en wees sterk kameraden!
Een gegriefde zodiakk.
quote:Shit man, heel Meneer Aart is me ontgaan.
Op dinsdag 21 januari 2003 20:34 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Lijkt me een verstandige keuze.
Ik heb net op een allochtone vrouw uit een islamitisch nest gestemd.
.
*voldaan gevoel heeft
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 18:11 schreef X-Ray het volgende:
Nou verbrand me maar.Ik heb net op een allochtone vrouw uit een islamitisch nest gestemd.
.
quote:Zo heet is het niet hoor
Op woensdag 22 januari 2003 21:08 schreef zodiakk het volgende:
Heet heeft toch gewerkt!
quote:Ach, PvdA zijn pas losers. Flink winnen en waarschijnlijk TOCH buiten de regering gehouden worden omdat er niet met ze te regeren valt.
Op woensdag 22 januari 2003 21:08 schreef zodiakk het volgende:
Het heeft toch gewerkt!
Tja, socialisten blijven egoisten. Omdat ze te beroerd zijn om nu met ze allen een paar stuivers in te leveren, willen ze hun kinderen met een onbetaalbare staatschuld en dus een failliet land opzadelen.
Tsk .
Gewoon over rechts Balkie, als je tenminste niet egoistisch als een socialist bent. .
quote:ja waarom zou je ook aan je medemens denken he, lekker met de vvd in zee! die mensen die het niet goed hebben ken je toch niet, dus boeieeee
Op donderdag 23 januari 2003 07:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ach, PvdA zijn pas losers. Flink winnen en waarschijnlijk TOCH buiten de regering gehouden worden omdat er niet met ze te regeren valt.
Tja, socialisten blijven egoisten. Omdat ze te beroerd zijn om nu met ze allen een paar stuivers in te leveren, willen ze hun kinderen met een onbetaalbare staatschuld en dus een failliet land opzadelen.
Tsk
.
Gewoon over rechts Balkie, als je tenminste niet egoistisch als een socialist bent.
.
quote:Ja, waarom zou je aan de mensen die na je komen denken he? Zolang je nu nu nu maar je centen behoud, kan het je niet verotten dat je de generatie na je met een failliet land opzadelt,.sociale voorzieningen die niet meer te betalen zijn en een kapotte economie he? Die mensen ken je nu toch nog niet he, dus boeiieeeee.
Op donderdag 23 januari 2003 07:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
ja waarom zou je ook aan je medemens denken he, lekker met de vvd in zee! die mensen die het niet goed hebben ken je toch niet, dus boeieeee
quote:opmerking stond los van economische problemen, als er geld zat is is vvd nog steeds bezig met het sponseren van de rijke en andere egocentrische bezigheden. Maar sluit je er vooral bij aan, weten we ook hoe jij bent.
Op donderdag 23 januari 2003 08:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ja, waarom zou je aan de mensen die na je komen denken he? Zolang je nu nu nu maar je centen behoud, kan het je niet verotten dat je de generatie na je met een failliet land opzadelt,.sociale voorzieningen die niet meer te betalen zijn en een kapotte economie he? Die mensen ken je nu toch nog niet he, dus boeiieeeee.
quote:Dat is pas dom.
Op donderdag 23 januari 2003 08:05 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
opmerking stond los van economische problemen,
quote:Duh, VVD is goed voor iedereen, INCLUSIEF de rijken. Ook zorgen ze voor de lange termijn.
als er geld zat is is vvd nog steeds bezig met het sponseren van de rijke en andere egocentrische bezigheden. Maar sluit je er vooral bij aan, weten we ook hoe jij bent.
De zgn socialisten willen alleen goed zijn voor de armen, want Koos Werkeloos moet natuurlijk wel twee keer per jaar naar de camping in Frankrijk kunnen.
Dat ze met die enorme uitgaven en de onwil van al die egoisten om oa een paar tientjes meer te betalen aan de ziektekosten de zorg helemaal kapot maken en daarbij de staatschuld zo laten groeien dat, als de vergrijzing eenmaal inslaat, de sociale stelsels in elkaar klappen, dat vergeten ze even, zolang ze nu nu nu nu maar niet wat extra hoeven te betalen.
De rekening zal betaald worden door toekomstige generaties, maar ach, wat boeit die jou nou he? Zolang je NU maar een extra harde schijf kan kopen he? -
quote:Wat is alcolisme?
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef JeroenMeloen het volgende:-blaat-
quote:Mn omgeving is het allemaal met me eens, dus dat is wat saai
Op donderdag 23 januari 2003 08:13 schreef robh het volgende:[..]
je moet toch ergens je ei kwijt
quote:ok geeft niet
Op donderdag 23 januari 2003 08:10 schreef X-Ray het volgende:[..]
VVD is ook een kutpartij, ik weet niet waarom ik daarop stem.
quote:Kleine omgeving heb je dan.
Op donderdag 23 januari 2003 09:08 schreef X-Ray het volgende:
Mn omgeving is het allemaal met me eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |