Da's hier dus op het moment wel echt een issue. Ik vreet echt alles veel te snel op. Had ik maanden geleden nog geen last van, maar de cravings zijn gewoon veel te groot nu. Komt wel weer goed, maar t is vrij matig zeg maar.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soms moet het maar even.
Ik merk wel dat ik steeds makkelijker vettigheid laat staan. Vroeger moest het allemaal in een dag op, nu kan ik het steeds beter verspreiden over meerdere dagen.
Die meuk zou ook verwijderd moeten worden, mja, hè.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fotoboek is echt verwarrend.
Anoniem reageert bij Anoniem, de laatste update is van Anoniem
Mensen die op anoniem gaan moeten sowieso wegblijvenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef I het volgende:
[..]
Die meuk zou ook verwijderd moeten worden, mja, hè.
Cryptisch gezegd is het niet te hopen voor hem dat ik hem ooit persoonlijk leer kennenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent toch iedereen persoonlijk
Komt weer goed als je weer in the running bent.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef I het volgende:
[..]
Da's hier dus op het moment wel echt een issue. Ik vreet echt alles veel te snel op. Had ik maanden geleden nog geen last van, maar de cravings zijn gewoon veel te groot nu. Komt wel weer goed, maar t is vrij matig zeg maar.
Chips obviouslyquote:
Spannend zegquote:Op woensdag 6 november 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cryptisch gezegd is het niet te hopen voor hem dat ik hem ooit persoonlijk leer kennen
Nou, ik mis er wel een aantal.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die op anoniem gaan moeten sowieso wegblijven
Daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt weer goed als je weer in the running bent.
Ik had wel gehoopt op een avondje lekker genieten van speculaties. Maar helaas.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Dacht heel even dat we hier Franse taferelen zouden krijgen, maar het was vals alarm natuurlijk
Ik word altijd een beetje bang van zulke berichten.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt op een avondje lekker genieten van speculaties. Maar helaas.
Gelukkig viel het allemaal wel weer reuze mee.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meeste users zijn toch wel weer terug.
Is Scrummie ook alweer gesignaleerd?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Maar een lompehork bijvoorbeeld was wel een aardige gast.
Oh ja dat zeker, maar dat was dan ook een West-Fries.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Maar een lompehork bijvoorbeeld was wel een aardige gast.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Scrummie ook alweer gesignaleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |