Ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Five Days Inside heb je ook wel gezien toch?
Ik heb een prima TV.quote:
Genoeg mooie programma's die wél de moeite waard zijn hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Samengevat: Kijk geen TV.
Ja, dan kijk je dus uiteindelijk goede tv. Dat hoef je natuurlijk niet op een televisie te kijkenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.
Kies zelf je programmering.
Destijds; ja. Nu; nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.
oh maar ...quote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je onderbuik weet dat je naar onzin kijkt.
Exact, maar het gaat er om dat je een programma informatie kiest ipv van voor geschoteld (pun intended) krijgtquote:Op woensdag 6 november 2019 02:20 schreef I het volgende:
[..]
Genoeg mooie programma's die wél de moeite waard zijn hoor.
Ja snap t probleem ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef I het volgende:
[..]
Het kan prima hè, normaal discussiëren.
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, maar het gaat er om dat je een programma informatie kiest ipv van voor geschoteld (pun intended) krijgt
das leuk in onzin.. Frans Bauer maakt een lego camping..quote:Op woensdag 6 november 2019 02:22 schreef I het volgende:
[..]
Het kan prima hè, normaal discussiëren.
Adsquote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef I het volgende:
[..]
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.
You, Sir, got a good eye.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef I het volgende:
[..]
Daarom. En bij het zelf uitzoeken krijg je die ellendige reclame er ook nog 'ns niet bij.
Ik heb niet zo snel problemen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waren er problemen dan? Ik val net binnen....
Deze kan ik even niet plaatsen.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
das leuk in onzin.. Frans Bauer maakt een lego camping..
Eentje maar op het moment, helaas.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You, Sir, got a good eye.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |