Definieer normaal doen?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Jullie kunnen ook niet normaal doen. Ga lekker in je eigen zure kutten-sc rondhangen
Duurde wel erg langquote:
Proest.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je eigen mensen beetje backen he, die zure wijven hebben zowel Tjacka als JC een ban aangesmeerd.
Ik heb de citaten allemaal niet onthouden, maar de zuurheid daar is niet te meten in ieder gevalquote:
Niet gekliktquote:
Jij klinkt ook niet echt blij.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb de citaten allemaal niet onthouden, maar de zuurheid daar is niet te meten in ieder geval
Niet naar jullie toe nee. Voor de rest voel ik me prima hoor, geen zorgenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij klinkt ook niet echt blij.
Eerder een pampertje.quote:
Is De Sleutel soort van Amsterdam Project ofzo?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:10 schreef I het volgende:
@:Amarantha, wat een ellende met die Rigo joh.
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet naar jullie toe nee. Voor de rest voel ik me prima hoor, geen zorgen
Meisje nog welquote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.
of is het nu een jongenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie? En we hebben mensen een ban aangesmeerd? Ik zou niet weten hoe dat moet,dat doe je zelf door achterlijk te posten meisje.
Ja echt he, wat een zwijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:10 schreef I het volgende:
@:Amarantha, wat een ellende met die Rigo joh.
Man3.quote:
Jongetje,transgender,ik vind alles best.quote:
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is De Sleutel soort van Amsterdam Project ofzo?
Klinkt wel als een beter concept dan ja. Was het niet bij dat vorige programma dat iermand van dat geld een Iphone X ging kopen?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:13 schreef I het volgende:
[..]
Soort van, ja. Alleen krijgen ze dus de sleutel van een huis ipv geld, en moeten ze hun leven op zien te bouwen en weer op het rechte pad komen zodat ze de huur zelf kunnen gaan betalen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |