Dus eigenlijk horen jullie ergens andersquote:Op woensdag 6 november 2019 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ook soms hoor. Maar ONZ is in ieder geval nooit echt onzin. Altijd wel inhoudelijke gesprekken bij de meeste
Nee maar ik heb op mijn 16de ook krasloten verkocht aan de telefoon. Ik zou mezelf nu ook liever ophangenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nog nooit naar dat soort reality-tv gekeken.
Dan moet je wel echt hersendood zijn.
Eigenlijk wel, maar GRTD is dood dusquote:Op woensdag 6 november 2019 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk horen jullie ergens anders
college ?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
Welja, wekker staat weer om 7.45, fijne avond nog
ONZ-SC is nooit echt puur onzin geweest.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk horen jullie ergens anders
Toen keek ik nog wel eens van die kansloze comedy's.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ik heb op mijn 16de ook krasloten verkocht aan de telefoon. Ik zou mezelf nu ook liever ophangen
Zegt me niksquote:Op woensdag 6 november 2019 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar GRTD is dood dus
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijden zijn niet te vergelijken, plezier wel!
Toen de GRTD-gang er nog niet was ging het wel vaker nergens over dan nu volgens mijquote:Op woensdag 6 november 2019 02:36 schreef I het volgende:
[..]
ONZ-SC is nooit echt puur onzin geweest.
South Park?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik nog wel eens van die kansloze comedy's.
Dat is dan toch offtopic?quote:
gewoon UVAquote:Op woensdag 6 november 2019 02:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan het onderschrift te ontcijferen gok ik Stürmbahn ohne Ausweiss.
Ik tik bijna de 1500 aan.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is gewoon een plaag die tegeltjes!
Ging het in GRTD vaker nergens over? Of hier?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen de GRTD-gang er nog niet was ging het wel vaker nergens over dan nu volgens mijWeet nog wel dat sommige users hier daar niet echt op zaten te wachten
studentje bedoel ikquote:Op woensdag 6 november 2019 02:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uitgemergelde Vegatarische Amfibieën?
Alweer !!
Nee hierquote:Op woensdag 6 november 2019 02:40 schreef I het volgende:
[..]
Ging het in GRTD vaker nergens over? Of hier?
Toen ik hier ergens in 2010/2011 binnen kwam vallen, werden er ook vaak zat serieuze onderwerpen aangesneden.
In een SC ben je nooit off-topic. Tenzij je enkel bagger uitkraamt, random namen roept, of uit het niets begint te tellen. Dan kan je beter naar MEN verhuizen.quote:
Ik ben hier speciaal voor jou gekomen inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hierJullie zaten toen ook allemaal in DTS en toen ik kwam gingen jullie naar ONZ-SC toch?
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:42 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben hier speciaal voor jou gekomen inderdaad.
dat in ONZ roepenquote:Op woensdag 6 november 2019 02:41 schreef I het volgende:
[..]
In een SC ben je nooit off-topic. Tenzij je enkel bagger uitkraamt, random namen roept, of uit het niets begint te tellen. Dan kan je beter naar MEN verhuizen.
Houdbaar hoop ikquote:Op woensdag 6 november 2019 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dankzij FlippingCoin trouwens net allemaal Amerikaanse snacks besteld![]()
De meesten staan in het tegeltopic.Binnenkort even een abbo nemen,en dan kijken welke ik mis.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Damn... en terugvindbaar neem ik aan... big schrift.
Kun je ook queries doen ?
Zal wel toch? Neem aan dat shipping tijd niet 3 jaar zal zijn, dan storneer ik het geld wel weerquote:
gebroken tegels ...quote:Op woensdag 6 november 2019 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten staan in het tegeltopic.Binnenkort even een abbo nemen,en dan kijken welke ik mis.
You've got to much time my friend! Enjoy it!quote:Op woensdag 6 november 2019 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meesten staan in het tegeltopic.Binnenkort even een abbo nemen,en dan kijken welke ik mis.
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dankzij FlippingCoin trouwens net allemaal Amerikaanse snacks besteld![]()
No matter how busy you may think you are, you must find time for reading, or surrender yourself to self-chosen ignorancequote:
Nee films als American Pie & Harold and Kumar enzo. En allemaal van die verschrikkelijke romcoms.quote:
Ja echt typische Amerikaanse candy. Sour Patch kids, Jolly Rancher, Twizzlers, Pop Tartsquote:Op woensdag 6 november 2019 02:44 schreef I het volgende:
[..]Nice. #viesdik.
Wat staat er op het menu?
Buffalow Ballsquote:Op woensdag 6 november 2019 02:44 schreef I het volgende:
[..]Nice. #viesdik.
Wat staat er op het menu?
Harold And Kumarquote:Op woensdag 6 november 2019 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee films als American Pie & Harold and Kumar enzo. En allemaal van die verschrikkelijke romcoms.
Klinkt als Merel.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Buffalow Balls
Red Scalp Scampies
Alaskan Oeros Noses
Bigfoot Boobies
I would like to substitute reading with exploring but i still agree.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No matter how busy you may think you are, you must find time for reading, or surrender yourself to self-chosen ignorance
Zou dat soort rotzooi echt niet meer kunnen kijken nu.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Harold And KumarGod wat was dat erg inderdaad
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat soort rotzooi echt niet meer kunnen kijken nu.
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt typische Amerikaanse candy. Sour Patch kids, Jolly Rancher, Twizzlers, Pop Tarts![]()
, Reece peanut butter cups, Snickers peanut butter, Pringles Ranch en eentje waar ik wel bang voor ben
![]()
![]()
Een soort fungions met Carolina Reaper pepper smaakDie schijnt echt smerig pittig te zijn
Deze probeerde ik een paar jaar geleden nog om te kijken of ik het trok.quote:
quote:
Ja dat is ook meer gewoon echt puur vanuit weten dat het zo bekend is dat ik er benieuwd naar benquote:Op woensdag 6 november 2019 02:52 schreef I het volgende:
[..]Nice.
Die peanut butter dingen klinken wel goed. Snoep ben ik echt geen fan van, dus dat zou ik allemaal wel skippen denk ik.Ben wel benieuwd hoe pittig die reaperchips zijn.
quote:Op woensdag 6 november 2019 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze probeerde ik een paar jaar geleden nog om te kijken of ik het trok.
Na 2 minuten afgezet.
Die peanut butter cups heb je hier wel 'ns bij de lidl, tijdens de Amerikaanse weken. Zak vol voor een paar euro, wel van die kleine dingen. Maar zo verslavend lekker.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is ook meer gewoon echt puur vanuit weten dat het zo bekend is dat ik er benieuwd naar benEn ik ben dan weer minder van de c hocola en koeken en shit en meer een sucker for candy
Face/Offquote:Op woensdag 6 november 2019 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zijn sommige oude jaren 90 films enzo wel leuk
Denk dat ik em nog steeds kapot lach om Happy Gilmore bijvoorbeeld
Ja klopt, via Amazon hadden ze echt veel meer maar daar was het echt veel te duur, nu eigenlijk ook wel, maar ja, voor 1 keertje is het wel leukquote:Op woensdag 6 november 2019 02:57 schreef I het volgende:
[..]
Die peanut butter cups heb je hier wel 'ns bij de lidl, tijdens de Amerikaanse weken. Zak vol voor een paar euro, wel van die kleine dingen. Maar zo verslavend lekker.
Ik zou wel 's cup noodles en andere smaken doritos uit Amerika willen proeven.Mja, niet te doen hoe duur die meuk is voor het hier is.
Speedquote:
Klassieker nodig?quote:Op woensdag 6 november 2019 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zijn sommige oude jaren 90 films enzo wel leuk
Denk dat ik em nog steeds kapot lach om Happy Gilmore bijvoorbeeld
Westerns meh.quote:Op woensdag 6 november 2019 02:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klassieker nodig?
Ik heb vanavond onder het kletsen hier enzop deze gekeken:
Ī5,- voor een zak cheetos flamin' hotquote:Op woensdag 6 november 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, via Amazon hadden ze echt veel meer maar daar was het echt veel te duur, nu eigenlijk ook wel, maar ja, voor 1 keertje is het wel leuk
Hm nee, ik ben ook niet zo van de Westerns moet ik eerlijk bekennen. Wel geweldige muziek van Morriconequote:Op woensdag 6 november 2019 02:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klassieker nodig?
Ik heb vanavond onder het kletsen hier enzop deze gekeken:
Exact, het is niet de Western het is de kunst!quote:Op woensdag 6 november 2019 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, ik ben ook niet zo van de Westerns moet ik eerlijk bekennen. Wel geweldige muziek van Morricone
Ja bizar.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact, het is niet de Western het is de kunst!
Van Muziek tot cinagrafie.. kijk met andere ogen!
Wat verkochten ze nog meer bij die Amerikaanseweken bij Lidl dan? Echt nog nooit gezienquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat verkochten ze nog meer bij die Amerikaanseweken bij Lidl dan? Echt nog nooit gezien
Eik?quote:Op woensdag 6 november 2019 03:18 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel goud inderdaad, en sowieso qua prijs dikke prima, maar elke keer als ik daar naar binnen loop vind ik het zo'n zooitje en weet ik gewoon niet wat ik moet kopenquote:
Zo hebben ze dus vaker van die themaweken.quote:Op woensdag 6 november 2019 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit wel goud inderdaad, en sowieso qua prijs dikke prima, maar elke keer als ik daar naar binnen loop vind ik het zo'n zooitje en weet ik gewoon niet wat ik moet kopenBij de Jumbo en AH is het qua indeling en alles veel chiller
Als ze nou bezorgdienst hadden van Lidl zou het prima zijn, maar ik vind die winkels gewoon kutquote:Op woensdag 6 november 2019 03:26 schreef I het volgende:
[..]
Zo hebben ze dus vaker van die themaweken.Afgelopen week halloween meuk, nu komt langzamerhand het kerst/sinterklaasgedoe er aan. Italiaanse weken, Belgische weken, Caribische weken, Franse weken, XXL weken.
quote:Op woensdag 6 november 2019 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nou bezorgdienst hadden van Lidl zou het prima zijn, maar ik vind die winkels gewoon kut
Hm nee, die Amerikaanse trok me meer aanquote:
Die XXL meuk is dan ook niet echt een week. Ze hebben vrij vaak wel XXL meuk in de aanbieding.quote:Op woensdag 6 november 2019 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, die Amerikaanse trok me meer aan![]()
Nooit gehad, ben er wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 03:36 schreef Fok-it het volgende:
Heb je die vega bitterballen en kroketten van Lidl weleens op?
Zag laatst dat ze bij de Mac veggie nuggets haddenquote:Op woensdag 6 november 2019 04:00 schreef I het volgende:
[..]
Nooit gehad, ben er wel benieuwd naar eigenlijk
Ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2019 04:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag laatst dat ze bij de Mac veggie nuggets hadden
Die schijnt erg goed te zijn voor een veggie burger jaquote:Op woensdag 6 november 2019 04:06 schreef I het volgende:
[..]
Ja kloptWel tijdelijk helaas. Wou ze nog proberen, niet aan toegekomen.
McChicken en Homestyle Crispy Chicken hebben ze ook veggie. Ook wel benieuwd naar
Zijn burgers van Valess, da's toch wel de betere kwaliteit, ipv van die soja meuk.quote:Op woensdag 6 november 2019 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die schijnt erg goed te zijn voor een veggie burger ja
En beter voor le milieuquote:Op woensdag 6 november 2019 04:10 schreef I het volgende:
[..]
Zijn burgers van Valess, da's toch wel de betere kwaliteit, ipv van die soja meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |