Ik heb geen speakers, alleen bose bij m'n pc. Heb verder een Philips tv, maar die moet eigenlijk een keer vervangen worden voor een groter model, denk dat ik er dan ook een soundbar bij koop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij?
Ik hoopte dat ik vandaag ergens goedkoop een Sonos Move kon scoren. Niemand lijkt hem te hebben meegepakt met black-friday deals.
Ze zullen kwalitatief best degelijke producten maken. Ik heb meer een afkeer tegen het bedrijf. Ik sta absoluut niet achter hun filosofie. Meer een persoonlijk dingetje dus.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Ik heb vannacht een Samsung tv gekocht en heb ook al jaren een Samsung telefoon![]()
Vanwaar de afkeer?
[..]
Ja dat dacht ik ook. Nog even over nadenken
300/380 euro. Ligt er aan welke kleur.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik mis de Google Nexus telefoons enorm.
Hoeveel is een Nokia 8.1?
Oh mooi dat is wel beetje opluchting. Vond kopen van TV best spannendquote:Op vrijdag 29 november 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze zullen kwalitatief best degelijke producten maken. Ik heb meer een afkeer tegen het bedrijf. Ik sta absoluut niet achter hun filosofie. Meer een persoonlijk dingetje dus.
Geen samsung!!!quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:20 schreef Flippiee het volgende:
Mijn volgende aankoop van wasmachine gaat ook nog ene dingetje tussen mijn oren worden lol
Miele, er is geen betere.quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik kijk naar een AEG en een Miele nu
Ik een tv van LG. _,O_quote:Op vrijdag 29 november 2019 09:29 schreef I het volgende:
Ik heb een LG wasmachine, werkt helemaal top
Ik snap ook niet goed hoe je dit met je dikke worstenvingers voor elkaar krijgt. De komma zit niet eens in de buurt van wat je nodig had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |