Nee, maar hij leest het wel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is superniger, verwacht je nu reactie?
Combo breaker gespot.quote:
Ik durf zelfs te wedden met een instemmend knikje.quote:
Je speelt met vuur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Systeembeheerders moeten de oven in.
is goed monkiiiquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Systeembeheerders moeten de oven in.
Leefbaar Rotterdamquote:
Ah nicequote:
#JesuisMonkyyyquote:
Subsidiesponzen humor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:35 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk het terug en zie nu die sketch van die dames.
Wie betaalt hier geld voor?
Is dit in de grachtengordel leuk ofzo?![]()
Denk het.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:35 schreef Regilio_ het volgende:
D66/GL publiek.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:35 schreef Regilio_ het volgende:
Blanke tokkies doen dit ook!quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die DENK-kneus gaat alles straks weer goedpraten.
Nee dat is racisme.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het wordt gewoon tijd om de problemen eens te benoemen.
Het leger de straten op, het liefst onder leiding van Hennis.quote:
Ja, anderzijds is het triest dat het zo beladen is.quote:
Zo gaat het al sinds Janmaat.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Wegkijken van problemen door de prioriteiten-kaart te spelen
Nouja mensen in de lagere sociale klasse hebben wel een achterstand hoor. Welke kleur je ook hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Het ligt dus aan te weinig buurthuizen en stageplekken.
En ik loop even een blokje om...quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Als je een groep Marokkanen ergens ziet hangen, is het logisch dat je even een id-check doet. Iets met statistieken.
Als ik ergens een groep marokkanen zie loop ik wel om.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Als je een groep Marokkanen ergens ziet hangen, is het logisch dat je even een id-check doet. Iets met statistieken.
Let the Purge begin!quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel in voor een Marokkanenjacht
Ik gooi m'n opblaasschaap naar ze toe als afleidingquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik ergens een groep marokkanen zie loop ik wel om.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als ik ergens een groep marokkanen zie loop ik wel om.
Inderdaad, weg met dat Jehova tuig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We moeten blanke ouderen gewoon gaan bewapenen.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:48 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Inderdaad, weg met dat Jehova tuig.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben wel in voor een Marokkanenjacht
In dorpjes ongetwijfeld, maar ik heb ook geen idee.quote:
Jazeker, 2 keer per jaar voor mijn voordeur! En ze vertellen de waarheid!quote:
Waarom doe je dan ook open.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jazeker, 2 keer per jaar voor mijn voordeur! En ze vertellen de waarheid!
Dat noteren ze dan in hun database, no jokequote:Op dinsdag 5 november 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb al drie keer jehova gehad hier.misschien ook omdat ik het gesprek aangegaan ben.
Herkenbaar. Heb hetzelfde gehad met mormonen. Op het laatst speelden we alleen nog maar Fifa.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb al drie keer jehova gehad hier.misschien ook omdat ik het gesprek aangegaan ben.
Weet ik dat dan van te voren?quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waarom doe je dan ook open.
Turkse chick.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Zat Yolanthe niet eens in Turks Fruit?
Nee, korte film Turkse Chick bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Zat Yolanthe niet eens in Turks Fruit?
Dat was echt akward in de bios.quote:
's avonds schreeuw ik eerst: Knibbel knabbel knuistje....quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geen high-tech surveillance systeem bij je voordeur hebben
Lolquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat noteren ze dan in hun database, no joke
Haha nicequote:Op dinsdag 5 november 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb hetzelfde gehad met mormonen. Op het laatst speelden we alleen nog maar Fifa.
Media is lekker objectief hè.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Toen Baudet iets schreef over vrouwen was er meteen #OPHEF.
Die Pauw-aflevering met Benedict toen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Toen Baudet iets schreef over vrouwen was er meteen #OPHEF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 06-11-2019 om 11:29:04Last minute actie verlengd: Kom vanavond naar #Pauw en wij trakteren je op gratis borrelhapjes en een drankje!Bestel tickets met kortingscode: PAUWPRV op kaarttype'Gouden Tickets'. Beperkt aantal plekken beschikbaar! 👉 https://t.co/7Uz002Kk8b reageer retweet
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Janine Hennis had geen tijd of zin om te komen
https://nl-nl.facebook.com/pauwonline/videos/201552913988656/
Of herkent zij zich weer eens niet in het beeld wat wordt geschetst :/
Oja er valt niks te shinen dus komt dat kut wijf niet, en verantwoording afleggen is ook zoiets
En haar partner in crime Rutte heeft last van zijn geheugen dus die komt ook niet
Tuig is heten hoort in het gevang en snel ook
Lijkt mij ook niks hoor. Hele tijd opletten of je normaal zit.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:34 schreef Nober het volgende:
Ze krijgen de studio nauwelijks vol.twitter:pauwnl twitterde op woensdag 06-11-2019 om 11:29:04Last minute actie verlengd: Kom vanavond naar #Pauw en wij trakteren je op gratis borrelhapjes en een drankje!Bestel tickets met kortingscode: PAUWPRV op kaarttype'Gouden Tickets'. Beperkt aantal plekken beschikbaar! 👉 https://t.co/7Uz002Kk8b reageer retweet
WITHEETquote:Op woensdag 6 november 2019 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Janine Hennis had geen tijd of zin om te komen
https://nl-nl.facebook.com/pauwonline/videos/201552913988656/
Of herkent zij zich weer eens niet in het beeld wat wordt geschetst :/
Oja er valt niks te shinen dus komt dat kut wijf niet, en verantwoording afleggen is ook zoiets
En haar partner in crime Rutte heeft last van zijn geheugen dus die komt ook niet
Tuig is heten hoort in het gevang en snel ook
Dat wordt niet een knetterend gesprek! (Hij zal zijn taboe lijstje wel afgegeven hebben aan de redactie!)quote:
Een vrouw dus!quote:
Ik vrees het ook....quote:Op woensdag 6 november 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Onpopulaire maatregelen moeten genomen worden!
Jij hebt een High energy fetish.quote:
Hij zat toen toch in de oppositie? Hij had het alleen kunnen weten als de commissie stiekem was ingelicht, daar zat hij in.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:24 schreef alors het volgende:
Gaat Pauw nog vragen hoe het met de baby is?
Dan vraagt hij; welke?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:24 schreef alors het volgende:
Gaat Pauw nog vragen hoe het met de baby is?
VERGEETACHTIGE RUTTEquote:
De doodgeboren foetus-vraag.quote:
Die gast durft niet meer op Nederlands grondgebied te komen. Missen we niks aan.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Heeft Pechtold ook altijdgeslaagd.nl in zijn portefeuille, of is dat een zaak voor de rechter?
is pauw het terugkijken waartquote:
Niet altijd, maar sommige items weer wel!quote:
Oh joh, gevlucht?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:32 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die gast durft niet meer op Nederlands grondgebied te komen. Missen we niks aan.
Trap er niet in!quote:
Georgina Verbaan had ook altijd van die leuke.quote:
Zolang ze maar lezen.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Mein Kampf schijnt ook een mooi kinderboek te zijn!
je doet er 40-45 dagen over om het uit te lezenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Mein Kampf schijnt ook een mooi kinderboek te zijn!
Is dat het goedje?quote:
Bocaj, die post allemaal van die blootfoto'squote:
quote:
Ze is mooi!quote:Op woensdag 6 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bocaj, die post allemaal van die blootfoto's
En zojuist bevestigd.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Klinkt als iets wat hippie's doen in een bos
Is dat een homowoud?quote:Op donderdag 7 november 2019 00:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Huilende mannen in een bos, in Rotterdam heb je het Kralingse bos wat wellicht vergelijkbaar is.
Fajah heeft al 500 keer ik gezegdquote:Op donderdag 7 november 2019 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Duncan vindt Fajah maar afbreuk doen aan de ervaring
's nachts wel ja, via-via van vrienden gehoord.quote:
Ach ja zo werkt dat bij zulke mensenquote:Op donderdag 7 november 2019 00:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Fajah heeft al 500 keer ik gezegd.
Ah okequote:Op donderdag 7 november 2019 00:01 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
's nachts wel ja, via-via van vrienden gehoord.
Je zal er wel flink beroerd van worden.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:04 schreef NoCigar het volgende:
Soort oerschreeuwtherapie inclusief gratis overgeven.
quote:Op donderdag 7 november 2019 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:monkyyy
@:wereldgozer
@:powerloungen
@:praadje
We zijn te laat.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
☹quote:Op donderdag 7 november 2019 18:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wow wat slecht.quote:Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat vorige week nog bij Pauw over hetzelfde onderwerp. Pure armoede die redacties.
Dance @monkyyyquote:Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat nu een verslavend liedje is?
Levensmoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |