Sagan verwijfd noemenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Is dit een cartoon?
Natte verwijfde man met lelijke neus knoeit onhandig koffiebonen en daarom vallen ratten hem onder de douche aan.
Das geen ratquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Is dit een cartoon?
Natte verwijfde man met lelijke neus knoeit onhandig koffiebonen en daarom vallen ratten hem onder de douche aan.
Lijkt op een ratquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das geen rat![]()
Afgezien van de man onder de douche is het allemaal koffie gerelateerd.
Een civetKATquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt op een rat![]()
Is het een koffierat dan?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:28 schreef Karzai het volgende:
godeverdomme wat is dit twee rode kaarten en een penalty tegen, 3-4
IS dat een film?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is van die koffie uit The Bucket List
Weet ik niet. Hij kondigde het net pas aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
MCH gaat stoppen met wat? Fok?
Wanneer gaat dit gevierd worden?![]()
quote:
Voor vandaag door de spanningquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij kondigde het net pas aan
Beurshallen Utrecht, met heel FOK! op kosten van danny en de blauwequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij kondigde het net pas aan
Waarom zou Danny daar aan mee betalen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beurshallen Utrecht, met heel FOK! op kosten van danny en de blauwe
Ik lever Danny geld opquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou Danny daar aan mee betalen?
Scheids had voor overtreding tegen Blind moeten fluiten ipv andersom, dan was het netjes 4-1 of meer geblevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Karzai het volgende:
Maar dit hadden ze nooit weg mogen geven![]()
Ach het is maar voetbal, leuke wedstrijd gezien
Wat wens jij mij nou toe?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee gootsteenontstopper, kun je gewoon drinken.
Verzonnen verhalenquote:Op dinsdag 5 november 2019 23:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een collega gehad en die zag een open flesje ice tea staan in de keuken dus die dronk dat heel snel achter elkaar op. Bleek van dat extreme ovenreinigerspul in te zitten. Die was er serieus echt erg aan toe. Binnen bijna hele slokdarm en zo weggebrand. Eten via infuus en op de IC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |