Uiteraard mis ik flippppppp ieder uur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:20 schreef I het volgende:
[..]
Ooh zo.
Ja nouja, officieel niet natuurlijk.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uiteraard mis ik flippppppp ieder uur.
GGMM?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:21 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook
Weet je wie ik niet mis, vanwege hun overmatige aanwezigheid hier?
Wat is dit nou weer een aanzet tot stoken zeg tsjonge jongequote:Op dinsdag 5 november 2019 19:21 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook
Hmmmm tuberculose?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:21 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer een aanzet tot stoken zeg tsjonge jonge
Oeiii. Laat het René niet zien!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik zette mezelf even voor lul
En posts deleten dat zien FA's dus paniek!!
Ik ga het zo luisteren. Heb over 2 minuten tijdelijk een slechtere verbinding omdat een mast ontbreekt in dat boerengehucht en wil niet dat het nummer onderbroken wordt en mijn fantastische ervaring niet fantastisch isquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef JanCees het volgende:
deze heb ik vandaag geliked @:fok-it @:flippiee
Wat een topplaat mensen GENOT
Ja waar is paintgod 2?quote:
jammer dat jij dat niet voor mij over hebquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Nee dit ga ik niet volhouden om af te luisteren ben ik bang
ik ben benieuwd wat je ervan vind flipsquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga het zo luisteren. Heb over 2 minuten tijdelijk een slechtere verbinding omdat een mast ontbreekt in dat boerengehucht en wil niet dat het nummer onderbroken wordt en mijn fantastische ervaring niet fantastisch is
Oke ik zal hem afluisterenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer dat jij dat niet voor mij over heb
Nou hier niet hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Chinees van hier valt echt tegen de laatste tijd.
Die sate, babi pangang en gebakken banaan is overal hetzelfde ouwe reusquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Chinees van hier valt echt tegen de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |