Ja ongeveer, was 2,2 kg, allemaal in een mooie glazen pot.quote:
Als cadeautje gekregen ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ongeveer, was 2,2 kg, allemaal in een mooie glazen pot.
Nee vond mijn bureau wat leeg.quote:
Ach,quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee vond mijn bureau wat leeg.
Damn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach,
http://www.confectioneryworld.com.au/skittles-fruit-bulk-11-4kg/
Je kan ook bijna 12 kg skittles voor 140 dollar kopen
Netjes, netjes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er aan begonnen en niet niet afgemaakt.
Nog knapper, al zeg ik het zelf.
Is dat goedkoper dan als je in zo'n Nederlandse online snoepwinkel dat zou kopen dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Damn.![]()
Had dit op amazon gekocht en was ook een doos vol.
Ja daar kan je niks tegen inbrengen op dit moment maatquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:41 schreef Solotovski het volgende:
Kut Ajax
Krijgen we weer allemaal te horen hoe goed ze wel niet zijn
Wat gvd ook nog zo is
Ja denk ik wel als je goed timed met amazon korting. Had nu voor 12 euro 2,2 kg of zo. Alleen zijn bij bepaalde dingen de bezorgkosten debiel en zie je dat pas als je gaat afrekenen, best een kutwebsite.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat goedkoper dan als je in zo'n Nederlandse online snoepwinkel dat zou kopen dan?
Preciesquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar kan je niks tegen inbrengen op dit moment maat
Zijn ook maar bepaalde dingen die ze naar Nederland shippen toch?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja denk ik wel als je goed timed met amazon korting. Had nu voor 12 euro 2,2 kg of zo. Alleen zijn bij bepaalde dingen de bezorgkosten debiel en zie je dat pas als je gaat afrekenen, best een kutwebsite.
Oh ik dacht alles alleen betaal je voor random dingen 13 euro of zoquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook maar bepaalde dingen die ze naar Nederland shippen toch?
Wel grappig om keer van die typisch Amerikaanse snacks te kopen om te proberenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik dacht alles alleen betaal je voor random dingen 13 euro of zo![]()
Kon er geen logica in vinden
Hahahaquote:
Ben je nu een homokind gewordenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha
Mooi ventje wel
Gvd kots van mezelf dat ik het zeg
Ben jij nu een klein kind geworden?quote:
Was ik alquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben jij nu een klein kind geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |