Hoe spreek je jezelf dan tegen zeg.quote:Mijn mening wordt ook niet bepaald door ras, geloof of geaardheid maar door gedrag
Nee. Als autochtone Nederlanders een zwembad terroriseren mogen ze van mij ook definitief uitgezet worden (uit het zwembad dan)quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe spreek je jezelf dan tegen zeg.
Nou dan is het toch helemaal geen puik planquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. Als autochtone Nederlanders een zwembad terroriseren mogen ze van mij ook definitief uitgezet worden (uit het zwembad dan)
Associaal gedrag kent geen afkomst, ras, geloof of geaardheid maar een meer een persoonlijk trekjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Puik plan gescheide zwembaden op basis van afkomst en dan paar post iets anders zeggen.
Nee op basis van gedrag.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Puik plan gescheide zwembaden op basis van afkomst en dan paar post iets anders zeggen.
Nou ja geloof wel sociale klasse waar iemand uit komt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Associaal gedrag kent geen afkomst, ras, geloof of geaardheid maar een meer een persoonlijk trekje
Wat wil je nou zeggen:quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee op basis van gedrag.
Je kan het ontkennen maar degenen die ellende veroorzaken in die zwembaden zijn in 99% van de gevallen Marokkanen.. Maar dat mag kennelijk niet gezegd worden
quote:Mijn mening wordt ook niet bepaald door ras, geloof of geaardheid maar door gedrag
Ik zeg ook niet dat de factoren die ik opnoemde niet meespelen, maar het is overal wel terug te vinden al is het bij sommige groepen subtieler dan bij anderequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja geloof wel sociale klasse waar iemand uit komt.
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.quote:
Ik kom echt heel weinig van zulke mensen tegen, hoe trek jij die aan danquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.
Prima allemaal maar blijf bij je punt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, je kunt ze er meestal wel uithalen voor ze ook maar een woord hebben uitgesproken. Tokkies, trainspak marrokanen-achtigen, veel te veel make up, iets te veel pauper sieraden, hautain loopje dat niet bij hun nep kleding past.
De manier waarop jij erop reageert is wel de bevestiging dat het blijkbaar niet gezegd mag worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
En dat dat mag niet gezegd worden is ook zon dooddoener hoor.
Uhm jij vindt dat ik niet in een zwembad mag komen waar jij wel mag komen. En weer het zijn geen Nederlanders. Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet een Nederlander is?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De manier waarop jij erop reageert is wel de bevestiging dat het blijkbaar niet gezegd mag worden.
En koen zet gewoon een feit neer. In Den Haag is het gewoon zo dat in de zwembaden de problemen veroorzaakt worden door Marokanen. Wat moet ie dan zeggen? Door Nederlanders? Dat zijn het niet.
Bier drinken, beetje fappen op bitterbal in pyjamaquote:
Ja succes ermee. Je gaat er helemaal niet inhoudelijk op in. Het is zo kort door de bocht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:26 schreef Arch-Indar het volgende:
En dat is niet oordelen op basis van afkomst. Dat is oordelen op basis van wat ze doen.
Dat dat dan toevallig in 99 van de 100 gevallen buitenlanders zijn met dubbel paspoort... tja... dat zegt wel wat ja..
Verklaart meteen waarom jij nooit 'zulke personen' aantrekt!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Bier drinken, beetje fappen op bitterbal in pyjama
Ik bepaal het niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm jij vindt dat ik niet in een zwembad mag komen waar jij wel mag komen. En weer het zijn geen Nederlanders. Wie ben jij om te bepalen wie wel of niet een Nederlander is?
?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom jij nooit 'zulke personen' aantrekt!
Voor zover ik weet kan ik het niet inleveren en ga er helemaal geen moeite voor doen omdat er mensen zoals jij zijn die daar iets van 'vinden'quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik bepaal het niet.
Ik vind het.
Als ik het zou bepalen zou je kunnen kiezen welk paspoort je zo houden en op basis daarvan zou je kunnen blijven of een visum aanvragen voor je (vakantie)verblijf en daarna weer terug gaan.
OK, laten we het dan een apart-zwembad-voor-diegenen-die-zich-in-andere-zwembaden-niet-kunnen-gedragen noemen. Ook toegankelijk voor andere asocialen met een geldig pasjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prima allemaal maar blijf bij je punt.
Als je vindt dat het een puik plan is om zwembaden te scheiden op basis van nationaliteiten kom daar dan ook voor uit en zeg niet daarna dat je niet oordeelt op basis van afkomst, nationaliteit of geloof. Krabbel dan niet terug en blijf gewoon bij je punt.
Eens van je zolderkamertje af komen en in de echte wereld komen, dan zullen een hoop dingen herkenbaar wordenquote:
Nou dat vind ik goed. 1 keer misdragen als het niet te ernstig is een waarschuwing en als je dan door gaat ga je maar naar een tokkie zwembad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OK, laten we het dan een apart-zwembad-voor-diegenen-die-zich-in-andere-zwembaden-niet-kunnen-gedragen noemen. Ook toegankelijk voor andere asocialen met een geldig pasje
Met een geldig pasjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OK, laten we het dan een apart-zwembad-voor-diegenen-die-zich-in-andere-zwembaden-niet-kunnen-gedragen noemen. Ook toegankelijk voor andere asocialen met een geldig pasje
Dit weekend ben ik het hele weekend in België op brouwerijbezoek (stuk of 5)quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eens van je zolderkamertje af komen en in de echte wereld komen, dan zullen een hoop dingen herkenbaar worden
Haha, heb jij al zo'n leeftijd bereikt dat je niet meer in bikini durftquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:30 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat ze in Den Haag nu wel redelijk streng zijn met toegang. Niet dat ik ooit ga maar soms lees ik dat men zonder geldig ID niet binnen komt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, heb jij al zo'n leeftijd bereikt dat je niet meer in bikini durft
Ja dat is dus een probleem waar ik niks aan kan doen maar waar de overheid wat aan zou moeten doen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik het niet inleveren en ga er helemaal geen moeite voor doen omdat er mensen zoals jij zijn die daar iets van 'vinden'
Je maakt er zelf een probleem van he.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is dus een probleem waar ik niks aan kan doen maar waar de overheid wat aan zou moeten doen.
Nu zou ik bijna willen reageren met 'Dan hoop ik dat Max Verstappen zich laat omschrijven naar de nationaliteit van zijn moeder en het land waarin hij heeft gewoond tot zijn verhuizing naar Monaco en veel succes met jullie Hollandse Grand Prix'quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja dat is dus een probleem waar ik niks aan kan doen maar waar de overheid wat aan zou moeten doen.
Waarom trap je zo op m'n ziel altijdquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Sorry voor de slechte tt maar voelde druk om snel te handelen vanwege een mogelijke kaap door MCH.
Iedereen mag eenmalig kiezen hoor. Net als bij de voetbal. Daar kiezen ze ook een nationaal team en daarna mag je niet meer switchen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu zou ik bijna willen reageren met 'Dan hoop ik dat Max Verstappen zich laat omschrijven naar de nationaliteit van zijn moeder en het land waarin hij heeft gewoond tot zijn verhuizing naar Monaco en veel succes met jullie Hollandse Grand Prix'
Ik snap je punt, maar je komt in zoveel mazen terecht dat als je eenmaal hebt besloten dat door te voeren je achterkleinkinderen nog bezig zijn met problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iedereen mag eenmalig kiezen hoor. Net als bij de voetbal. Daar kiezen ze ook een nationaal team en daarna mag je niet meer switchen.
Ho ho, dat mag je zo niet zeggen. Dat is geen marrokanen probleem he...quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
Dubbel paspoort is niet het probleem, marokko neemt die mensen toch niet terug
Die sturen elk jaar miljarden euro's naar hun familie, ze zouden wel gek zijn
Maar het niet respecteren van vrouwen, ze denken dat als je in een bikini loopt dat je ze gelijk kan neuken
Typisch zo'n opinie van een 47 jarige die dat op Facebook hep gelezenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
Dubbel paspoort is niet het probleem, marokko neemt die mensen toch niet terug
Die sturen elk jaar miljarden euro's naar hun familie, ze zouden wel gek zijn
Maar het niet respecteren van vrouwen, ze denken dat als je in een bikini loopt dat je ze gelijk kan neuken
Marokkaan. Dubbel kquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ho ho, dat mag je zo niet zeggen. Dat is geen marrokanen probleem he...
Dat is ook geen buitenlander probleem.
Dat is... ja.. wat is het eigenlijk?
Ben jij een kloontje van onze hooggeleide MCH?quote:
Ik hep op feesboek gelezen dat asielzoekers hier 5000 euro per maand gestort krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Typisch zo'n opinie van een 47 jarige die dat op Facebook hep gelezen
Whehehehequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje van onze hooggeleide MCH?![]()
Nee maar als je dan zo loopt te kankeren over Marokkanen typ het dan tenminste correct :pquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje van onze hooggeleide MCH?![]()
Zeau, koekoekquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar als je dan zo loopt te kankeren over Marokkanen typ het dan tenminste correct :p
In jouw tokkiestad misschienquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kankeren is gewoon een werkwoord.
Zo danquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Ik heb geen facebook, zelfs in het nrc staat het
Was een zinspeling op het feit dat MCH altijd op dat soort taal fouten vuurt als een stier met 450 kilo wasabi in zijn reetquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar als je dan zo loopt te kankeren over Marokkanen typ het dan tenminste correct :p
Je bent zojuist enorm in waarde gedaald.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zijn we het wel een klein beetje eensquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent zojuist enorm in waarde gedaald.
Als je dat soort woorden moet gaan gebruiken ben je echt nul komma nul waard.
Mocht toch al niet bij jou in het zwembad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent zojuist enorm in waarde gedaald.
Als je dat soort woorden moet gaan gebruiken ben je echt nul komma nul waard.
Staat het woordje kanker ook volgens mij, hoef je er nog niet mee te strooien alsof het strooizout isquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Staat gewoon in het woordenboek jongens.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat het woordje kanker ook volgens mij, hoef je er nog niet mee te strooien alsof het strooizout is
Nah taalfouten boeien mij echt weinig maar het is echt marokkaan met dubbel k en niet met dubbel r.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was een zinspeling op het feit dat MCH altijd op dat soort taal fouten vuurt als een stier met 450 kilo wasabi in zijn reet
Het is Marokkaan, met een hoofdletter M!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah taalfouten boeien mij echt weinig maar het is echt marokkaan met dubbel k en niet met dubbel r.
Ja ik vind dat ; de ziekte van k; altijd zo kinderachtig. Het is gewoon een woord. Een naam van een nare ziekte.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat het woordje kanker ook volgens mij, hoef je er nog niet mee te strooien alsof het strooizout is
In het marokkanen woordenboek komt het idd heel veel voor ja. Blijkbaar bij de egyptenaren ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
Staat gewoon in het woordenboek jongens.
Eensquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef Karzai het volgende:
De asiel procedure duurt veels te lang en de overheid heeft daar ook nog op bezuinigd
Waardoor mensen niet kunnen integreren omdat ze twee jaar in opvangkampen zitten
Sorryquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is Marokkaan, met een hoofdletter M!
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In het marokkanen woordenboek komt het idd heel veel voor ja. Blijkbaar bij de egyptenaren ook.
Je gaat er niet meer inhoudelijk op in?quote:
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je gaat er niet meer inhoudelijk op in?
Dat is het beste wat je kan doen? als excuus opvoeren dat het in het woordenboek staat?
er staat zoveel in het woordenboek, betekend niet dat je het hoeft te gebruiken.
Hou het dan bij kanker als de ziekte, de connotatie is in de loop der jaren zodanig veranderd dat kankeren niet echt meer in een normale conversatie past.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ; de ziekte van k; altijd zo kinderachtig. Het is gewoon een woord. Een naam van een nare ziekte.
Ik bepaal het niet. Dat vind ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of ik mij aanstel of niet?
Hoe is het met je jopen vandaag?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou het dan bij kanker als de ziekte, de connotatie is in de loop der jaren zodanig veranderd dat kankeren niet echt meer in een normale conversatie past.
Dat hoopte ik toen ik het topic aanklikte.quote:
Of wees niet zo gevoelig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou het dan bij kanker als de ziekte, de connotatie is in de loop der jaren zodanig veranderd dat kankeren niet echt meer in een normale conversatie past.
Ja, net als al die marokanen die het ook te pas en te onpas gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bepaal het niet. Dat vind ik.
Ik ben mede schuldig aan het omslaan van de sfeer kennelijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat hoopte ik toen ik het topic aanklikte.
Of erken dat de algemene mening "niet gepast" is.quote:
Waarom zou ik er geen idee van hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, net als al die marokanen die het ook te pas en te onpas gebruiken.
Snap nu waarom je zo fel reageert op de dubbele paspoorten ja. Je hebt geen idee van de betekenis en de impact die het kan hebben en vind het een normaal te gebruiken woord.
Staan nog in de koelkast, vast prima met ze.quote:
Goed antwoordquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staan nog in de koelkast, vast prima met ze.
Ja heeft hij het zelf er naar gemaakt door mij te willen buitensluiten op basis van een dubbele nationaliteit. Voor de rest sorry maar het is gewoon een woord. Men reageert te sensitief op dit woord.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of erken dat de algemene mening "niet gepast" is.
Beetje de onschuld spelenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben mede schuldig aan het omslaan van de sfeer kennelijk
Ja, of het woord wordt te vaak gebruikt in situaties dat het niet nodig is?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heeft hij het zelf er naar gemaakt door mij te willen buitensluiten op basis van een dubbele nationaliteit. Voor de rest sorry maar het is gewoon een woord. Men reageert te sensitief op dit woord.
Oh vast. In dit geval betekende het dat je zeurt over Marokkanen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, of het woord wordt te vaak gebruikt in situaties dat het niet nodig is?
Nog steeds ongepast dan, en als je je aangepast had aan Nederland had je dat misschien kunnen weten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vast. In dit geval betekende het dat je zeurt over Marokkanen.
Ga MCH nu niet claimen in dit topic! Hij heeft er nog wel meer verneukt!quote:
Hou toch op, ik ben geniaal. Jij kan hier alleen zeuren over je kut baan in Almere en je slechte huwelijkquote:
De Nederlandse taal is een van de weinige talen waar we schelden met ziektes. Denk dat ik dus behoorlijk goed ben aangepast.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog steeds ongepast dan, en als je je aangepast had aan Nederland had je dat misschien kunnen weten.
Zolang het halal is zie ik het probleem nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef Karzai het volgende:
Tja het zijn wel de Nederlanders die de coke kopen van de marrokanen
Dat heeft echt niks met AI te maken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heeft hij het zelf er naar gemaakt door mij te willen buitensluiten op basis van een dubbele nationaliteit. Voor de rest sorry maar het is gewoon een woord. Men reageert te sensitief op dit woord.
Zit niet zo te cancerenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is een van de weinige talen waar we schelden met ziektes. Denk dat ik dus behoorlijk goed ben aangepast.
Ja jongens zal het niet meer gebruiken aangezien et gevoelig ligt maar overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks met AI te maken.
Meid toch.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jongens zal het niet meer gebruiken aangezien et gevoelig ligt maar overdrijven is ook een vak.
Wow top reactie, die ga ik in m'n sig zettenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Hou toch op, ik ben geniaal. Jij kan hier alleen zeuren over je kut baan in Almere en je slechte huwelijk
quote:
Grenzen zijn ook niet meer echt van deze tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
Grenzen zijn open op mijn werk lopen ook tig nationaliteiten die hun werk doen, dus zo zwart-wit zie ik het niet
Ik ook niet maar dat gelooft toch niemandquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:01 schreef Karzai het volgende:
Grenzen zijn open op mijn werk lopen ook tig nationaliteiten die hun werk doen, dus zo zwart-wit zie ik het niet
Dat is mijn zelfde kortzichtige beeld van jouquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow top reactie, die ga ik in m'n sig zetten
Laat hem zich ook eens superieur voelen op zijn zolderkamertje!quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow top reactie, die ga ik in m'n sig zetten
Fout, het is geen gewoon woord meer. Dat was mijn punt juist.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja jullie zijn meid toch hoorHeb het 1 keer geschreven en we hebben het er nog steeds over. Gewoon een woord uit de Nederlandse taal.
TR gezetquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout, het is geen gewoon woord meer. Dat was mijn punt juist.
Nikker was immers ook ooit een gewoon gewoon woord. Ter vergelijk.
Nah het ene woord wat ik niet meer mag schrijven heeft als betekenis mopperen. En s geen beledigende naam voor iemand met een donkere huidskleur. Dus niet eens.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fout, het is geen gewoon woord meer. Dat was mijn punt juist.
Nikker was immers ook ooit een gewoon gewoon woord. Ter vergelijk.
quote:Kankeren is een werkwoord en staat los van kanker. Het betekent zoiets als schelden, tieren, vloeken1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zeuren 10) Zich moreel beklagen
Ja, nee. Dat was ooit de betekenis van kankeren, maar het heeft door de jaren een compleet andere lading gekregen. Taal verandert.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah het ene woord wat ik niet meer mag schrijven heeft als betekenis mopperen. En s geen beledigende naam voor iemand met een donkere huidskleur. Dus niet eens.
ja voor sommige mensen misschien. Het is nog steeds de definitie. Die is niet veranderd. Dat jij en andere er een andere associatie bij hebben kan maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee. Dat was ooit de betekenis van kankeren, maar het heeft door de jaren een compleet andere lading gekregen. Taal verandert.
Je leeft onder een steen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor sommige mensen misschien. Het is nog steeds de definitie. Die is niet veranderd. Dat jij en andere er een andere associatie bij hebben kan maar die heb ik niet.
Dat kan ik ook aan jou vragen. Zijn nog steeds grote groepen mensen die dit woord gebruiken met de definitie van mopperen. Dat jij het niet prettig vindt is prima maar dat is voor andere anders.quote:
En DIT is nou precies het probleem met de Marokanen in Nederland....quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor sommige mensen misschien. Het is nog steeds de definitie. Die is niet veranderd. Dat jij en andere er een andere associatie bij hebben kan maar die heb ik niet.
Alsof er geen autochtonen zijn die dat woord gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En DIT is nou precies het probleem met de Marokanen in Nederland....
Blijkbaar de egyptenaren ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof er geen autochtonen zijn die dat woord gebruiken.
Komt verdomme nog uit de NEDERLANDSE TAAL. Zelfs hier wil je de Marokkanen de schuld van geven.
Mensen raken steeds sneller gekwetst, vroeger telden zeikerdjes niet mee die overal aanstoot aan nemen, die zaten braaf in de kerk of de Viva te lezen, ja of zichzelf te vingeren op een tekening van Marjolein Bastin.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee. Dat was ooit de betekenis van kankeren, maar het heeft door de jaren een compleet andere lading gekregen. Taal verandert.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen raken steeds sneller gekwetst, vroeger telden zeikerdjes niet mee die overal aanstoot aan nemen, die zaten braaf in de kerk of de Viva te lezen, ja of zichzelf te vingeren op een tekening van Marjolein Bastin.
Gelukkig hoort God ze brommen en beziet al hun schijnheilige zonden, ik zou er bijna gelovig om worden om ze vanuit de hemel uit te lachen als ze voor een gesloten deur staanquote:
Denk dat je al te laat bent.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hoort God ze brommen en beziet al hun schijnheilige zonden, ik zou er bijna gelovig om worden om ze vanuit de hemel uit te lachen als ze voor een gesloten deur staan
Sinterklaas ook, is gewoon een oude man die iets te graag kinderen op zijn schoot heeft met een plakbaard die meurt naar Old Spice.quote:
Ja geen bezwaar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinterklaas ook, is gewoon een oude man die iets te graag kinderen op zijn schoot heeft met een plakbaard die meurt naar Old Spice.
Daar zijn we het over eens.quote:
Jij bent idd goed bezig om die van mij af te proberen pakken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eens.
We zijn al te laat in NL om het tij nog om te keren en te zorgen dat we een eigen identiteit blijven houden.
Je hebt er twee, waar maak je je druk om? Kies er gewoon 1 en leef daar(na)quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent idd goed bezig om die van mij af proberen te pakken.
Dat doe ik maar jij ziet mij als Egyptenaar. Dus maakt niet zoveel uit wat ik doe voor jou.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt er twee, waar maak je je druk om? Kies er gewoon 1 en leef daar(na)
Opschieten met dat afschaffen, zo denkt de wereld over Nederland;quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We zijn al te laat in NL om het tij nog te keren en te zorgen dat we een eigen identiteit blijven houden.
Heb jij ook zo'n baard als Hatsjepsoet?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik maar jij ziet mij als Egyptenaar. Dus maakt niet zoveel uit wat ik doe voor jou.
Ja ben best harig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n baard als Hatsjepsoet?
Hij kijkt alsof hij net een uurtje gezelligheid met Hatsjepsoet achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Zijn baard is niet meer
[ afbeelding ]
Precies, je bent in een halve dag in hong kongquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:19 schreef bitterbal het volgende:
Moderne tijd waarin grenzen vervagen en we wereldwijd contact met elkaar hebben
waar we prodcuten van over de hele wereld gebruikengemaakt door mensen met een andere nationaliteit
![]()
Tevreden blik jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij net een uurtje gezelligheid met Hatsjepsoet achter de rug heeft.
The horrorquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, je bent in een halve dag in hong kong
je kan zo Nederlands zijn als je zelf wil, maar ik kies ervoor om ook de mooie dingen uit het buitenland in mij op te nemenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
We zijn al te laat in NL om het tij nog te keren en te zorgen dat we een eigen identiteit blijven houden.
Zoals?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan zo Nederlands zijn als je zelf wil, maar ik kies ervoor om ook de mooie dingen uit het buitenland in mij op te nemen
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen raken steeds sneller gekwetst, vroeger telden zeikerdjes niet mee die overal aanstoot aan nemen, die zaten braaf in de kerk of de Viva te lezen, ja of zichzelf te vingeren op een tekening van Marjolein Bastin.
Maar dan wel de zelfverkozen dingenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan zo Nederlands zijn als je zelf wil, maar ik kies ervoor om ook de mooie dingen uit het buitenland in mij op te nemen
Gaat best lekker, druk druk druk laatste weken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, lekker leventje hoor, daar?
Karzai is ons huisgekkie, die mag dat zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je niet meer zeggen hoor
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Karzai is ons huisgekkie, die mag dat zeggen
Niks geks aan Karzaiquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Is toch zo ouwe reus. Iedereen respecteert je erom.
Saai maar verstandig dan denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:49 schreef Karzai het volgende:
En de mensen om mij heen ook niet, die zien mij als een verstandig persoon
dit is wel een boek voor jou, over een opgezet afrikaantjequote:
Is toch, ben je stout geweest afgelopen jaar dan krijg je eerst slaag met een stuk hout door een neger en dan stopt hij je in een jute zak en neemt je voor altijd mee naar Spanje.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch, ben je stout geweest afgelopen jaar dan krijg je eerst slaag met een stuk hout door een neger en dan stopt hij je in een jute zak en neemt je voor altijd mee naar Spanje.
Help, hoe moeten wij ooit verder zonder deze pedagogie en deze cultuur?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
dit is wel een boek voor jou, over een opgezet afrikaantje
https://www.bol.com/nl/f/el-negro-en-ik/9200000020446291/
ib4 het is geen neger.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch, ben je stout geweest afgelopen jaar dan krijg je eerst slaag met een stuk hout door een neger en dan stopt hij je in een jute zak en neemt je voor altijd mee naar Spanje.
Help, hoe moeten wij ooit verder zonder deze pedagogie en deze cultuur?
Dikke rode lippen, kroeshaar, gitzwarte huid, grote gouden oorbellen en lenig als fuck, wat is dat dan?quote:
Hij ziet er zo uit doordat hij door de schoorsteen komt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dikke rode lippen, kroeshaar, gitzwarte huid, grote gouden oorbellen en lenig als fuck, wat is dat dan?
Ok de nieuwe zwarte piet stinkt naar de urn van opa, is uit zijn broek gescheurd op een intieme plek en bloed uit ontelbare schaafwonden, zal ze leren die kinderen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er zo uit doordat hij door de schoorsteen komt.
Ja ik heb het ook niet verzonnen hoor.,quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok de nieuwe zwarte piet stinkt naar de urn van opa, is uit zijn broek gescheurd op een intieme plek en bloed uit ontelbare schaafwonden, zal ze leren die kinderen.
Zijn de rendieren definitief vervangen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse Sinterklaas is wel wat vrolijker, een gezellige dikke buik, kaboutertjes en elfjes als hulpjes, een rode neus van de drank en rijd rond in een Coca-Cola vrachtwagen.
Das de kerstman.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
De Amerikaanse Sinterklaas is wel wat vrolijker, een gezellige dikke buik, kaboutertjes en elfjes als hulpjes, een rode neus van de drank en rijd rond in een Coca-Cola vrachtwagen.
Is toch niet meer van deze tijd?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn de rendieren definitief vervangen?
Beetje zielig voor Rudolphquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch niet meer van deze tijd?
Drink eens drie glazen whisky, stop daarna zoveel kauwgom in je mond als je maar kan en spreek dan eens Sinterklaas hardop uit?quote:
Ik opteer alleen voor de Whiskyquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink eens drie glazen whisky, stop daarna zoveel kauwgom in je mond als je maar kan en spreek dan eens Sinterklaas hardop uit?
kan zo ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drink eens drie glazen whisky, stop daarna zoveel kauwgom in je mond als je maar kan en spreek dan eens Sinterklaas hardop uit?
Nu maar hopen dta hopt je bestelling niet verneukt, wat een drama websitequote:Op dinsdag 5 november 2019 20:17 schreef Karzai het volgende:
Bierpakket naar mijn vader gestuurd, bedankt ijsdraakje voor het idee
https://www.hopt.nl/76-cadeaus
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan zo ook.
Kijk maar:
Christmasman
Ik laatst het laatste beetje opgedronken. Rum is al een tijdje opquote:
Prostitueebezoek?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Bijna jarig, raad eens wat ik gevraagd heb
Een dure fles Schotse malt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:40 schreef Koen66 het volgende:
Bijna jarig, raad eens wat ik gevraagd heb
Hmmm dat 'dure' ben ik vergeten erbij te zeggen. Rum en Whiskyquote:
ja was wel even knutselen maar ik heb vertrouwenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu maar hopen dta hopt je bestelling niet verneukt, wat een drama website
Dan ken je deze nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het altijd een afknapper juist als een vrouw hardcore voetbalfan is.
ok scrupquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe es lief!
Hoop dat ajax verliest.
Ik vond dat vroeger al een stom lied. Ik begreep niet wat er leuk is aan een tante uit Marokko die op bezoek komt.quote:
Samequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond dat vroeger al een stom lied. Ik begreep niet wat er leuk is aan een tante uit Marokko die op bezoek komt.
Ik ben niet verliefd en zover ik weet is niemand verliefd op mij en dat wil ik voorlopig zou houden ookquote:
hmm oke, snap ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd en zover ik weet is niemand verliefd op mij en dat wil ik voorlopig zou houden ook
Kwestie van veel gevangenissen bouwen om dat probleem op te lossen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same
Denk om de kinderen alvast aan het idee te laten wennen van een Marokkaanse tsunami,
Geen idee, daar hield ik me toen nog niet mee bezig en was volgens mij ook niet zo aan de orde van de dag als nu wel het geval is. Tenminste gevoelsmatigquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Same
Denk om de kinderen alvast aan het idee te laten wennen van een Marokkaanse tsunami,
Zwarte Piet was ook een vooruitziende blik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, daar hield ik me toen nog niet mee bezig en was volgens mij ook niet zo aan de orde van de dag als nu wel het geval is. Tenminste gevoelsmatig
Ja, bal komt via de paal tegen de keeper, als de keeper die bal niet had geraakt, was het geen goal geweestquote:
Dat onken ik ook nergens,quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:39 schreef Karzai het volgende:
oke maakt verder niet uit, maar was een hele mooie bal
Ik vind dit minder een eigen goal dan die eerste. De keeper had geen benul van die bal op zijn neus hier.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:39 schreef Karzai het volgende:
oke maakt verder niet uit, maar was een hele mooie bal
Dat is wat overdreven. De bal lag niet op de achterlijn. Wel gewoon knap gedaan.quote:
Typische lampjes reactie weerquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven. De bal lag niet op de achterlijn. Wel gewoon knap gedaan.
en als het een PSV-er was geweest, hadden ajacieden ook zo gereageerdquote:
Nee hoor, dan waren we blij geweest voor de Europese puntenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en als het een PSV-er was geweest, hadden ajacieden ook zo gereageerd
Viergever is met afstand de beste verdediger van PSVquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en als het een PSV-er was geweest, hadden ajacieden ook zo gereageerd
Daar heb ik van al die jaren op FOK! weinig van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dan waren we blij geweest voor de Europese punten
Er zijn zat betere geweest bij psv.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Viergever is met afstand de beste verdediger van PSV
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik van al die jaren op FOK! weinig van gemerkt.
Maar ook minderequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er zijn zat betere geweest bij psv.
Heb jij daar verstand vanquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou van jou.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik let altijd op jouquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Tenminste 1 iemand die hier oplet.
Dat doe ik dan ook. En ik ben lang niet zo anti-Ajax als sommigen misschien zullen denken. Natuurlijk is het fijn voor Nederland als we weer Europees enigszins meedoen. Maar er zijn grenzen.quote:
Duidelijk een indekastzitter.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, hij is rijk en neukt lekkere chicks
Ja zal af en toe met zijn knappe zusje op de foto gaan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Boeiend, hij is rijk en neukt lekkere chicks
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Wordt in jouw land natuurlijk niet geaccepteerd
Ik ga stoppen hierquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig kan je zo weer een goede tt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |