abonnementen ibood.com bol.com
  vrijdag 7 februari 2020 @ 17:45:29 #51
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191394997
Mag ik vragen waarom mijn topic op slot gedaan is met de mededeling dat dit niet de bedoeling is?
SEX / Meisjes/vrouwen ontmaagden

Topic is serieus, zoals je kan lezen is er zelfs een website voor, ook is/was er geregeld media aandacht, oa radio interviews en kranten artikelen.
Als een dergelijk topic niet de bedoeling is in het subforum "SEX", vraag ik me af wat voor topics hier dan wel de bedoeling zijn en kan alles wel op slot..
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
pi_191507771
@zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:28:35 #53
489622 JeffersonFinisDavis
The South Will Rise Again
pi_191508134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:11 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
@:zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
Doe geen moeite, ik wacht al een week op reactie en nog langer op mijn eerste vraag per DM.
#jesuismila #jesuischarlie #jesuisrushdie #jesuistheo #jesuisfortuyn #jesuiswilders #jesuisbaudet
Echte NSB'ers stemmen D66 of GroenLinks!
https://www.youtube.com/watch?v=g5EHpok66SU
  Moderator / FOK!verkiezingenKampioen zaterdag 15 februari 2020 @ 02:02:37 #54
151187 crew  zarGon
JzG.
pi_191515772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:11 schreef Faithfulwhiteman het volgende:
@:zarGon, mag ik vragen waarom je m'n topic sloot?
Slotpost was niet duidelijk?

Je topic kreeg een kans, ondanks de opmerkelijke inhoud/onderwerp en twijfels of het een serieus topic was. Als ik dan lees dat er deel van het verhaal verzonnen is, daalt de geloofwaardigheid. En als er dan vervolgens allerlei aannames gemaakt worden door anderen (nadat je aangaf dat een deel verzonnen is) en dat gedrag zich verspreid over andere topics is het gewoon einde verhaal.

Je wordt beticht met je zus(je) te neuken, je moeder werd er ook bij betrokken. Van een topic waar je om advies vroeg, is het veranderd naar een sensatietopic. Ja, nee. Je mag het proberen in ONZ.

En ook nog omdat je al blijkbaar hebt besloten wat je gaat doen (en al actie hebt ondernomen?), dus het topic heeft z'n doel dan al gediend.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
pi_191550612
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 17:45 schreef JeffersonFinisDavis het volgende:
Mag ik vragen waarom mijn topic op slot gedaan is met de mededeling dat dit niet de bedoeling is?
SEX / Meisjes/vrouwen ontmaagden

Topic is serieus, zoals je kan lezen is er zelfs een website voor, ook is/was er geregeld media aandacht, oa radio interviews en kranten artikelen.
Als een dergelijk topic niet de bedoeling is in het subforum "SEX", vraag ik me af wat voor topics hier dan wel de bedoeling zijn en kan alles wel op slot..
Allereerst; mijn excuses voor de erg late reactie. Naar mijn mening is dit topic een verkapte contactadvertentie en dat is niet de bedoeling hier.

Als je zou willen dan kan ik het topic heropenen en de OP aanpassen, zodat het meer een discussie topic wordt dan een mezelf-aanbied-topic.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:50:04 #56
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191646763
SEX / Girls met hoofdoek of nikab

Het is een HoofDDoek, met 2 d's. 1 d van 'hoofd' en 1 d van 'doek'.
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Sir Terry Pratchett (1948 - 2015)
Ceterum censeo Trump delendam esse
  Moderator / FOK!verkiezingenKampioen maandag 24 februari 2020 @ 09:19:44 #57
151187 crew  zarGon
JzG.
pi_191658721
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SEX / Girls met hoofddoek of nikab

Het is een HoofDDoek, met 2 d's. 1 d van 'hoofd' en 1 d van 'doek'.
Thanks. Gecorrigeerd (en de fouten in de OP ook.)
jouw neus is perfect
voor mijn klit
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')