Topic was vol inmiddelsquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:41 schreef Vanky het volgende:
Kan er een topic geopend worden over 'trio'?
'Vrouw delen/cuck' was er wel maar die werd intussen gesloten, terwijl het wel een thema is dat relevant is.
Als iemand zich geroepen voelt?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het een serieus topic is kan dat gewoon.
Een OP is vrij simpel hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:28 schreef Vanky het volgende:
[..]
Als iemand zich geroepen voelt?
Ik wil gerust eigen ervaringen delen maar ik ben niet zo creatief in het opstellen van een OP.
Hier is het topic gewoon open.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Waarom kan ik niet reageren in het topic Total Power Exchange ?
SEX / Total Power Exchange
Kan je in andere topics in SEX wel posten? Ziet het daar hetzelfde uit?quote:Op woensdag 17 april 2024 00:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het topic Total Power Exchange heeft bij mij ook een heel andere lay-out.
Je had evt mss nog naar 'Desktop view' kunnen schakelen op mobiel.quote:Op woensdag 17 april 2024 01:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is op een of andere manier iets heel vreemds aan de hand.
Als ik bij dat topic Total Power Exchange gewoon op de topic titel klik, dan krijg ik een heel rare lay-out, zonder invoerveld voor een reactie onder aan het scherm, en kan ik niet reageren.
Maar als ik op het » symbool klik (in de kolom met de paginanummers) dan krijg ik de normale lay-out, met invoerveld en kan ik gewoon reageren.
Het is inderdaad gelukt.quote:Op woensdag 17 april 2024 01:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had evt mss nog naar 'Desktop view' kunnen schakelen op mobiel.
Maar het is gelukt dus?
Doe lekker mee?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
SEX / [SEX SC #2634] Kwartetten!
Misschien kan dit topic hernoemd worden naar de geile bokken sc?
Is toch gewoon een leuke naamsuggestiequote:Op zaterdag 27 april 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe lekker mee?
Enne... We zitten in SEX hoor.
Preutserd.
Oh, doelde je daarop.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch gewoon een leuke naamsuggestie
Vind sex sc wel heel ordinair
En wat denk je met die toon precies te bewerkstelligen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Modus het volgende:
SEX / date
Elke seconde dat dit soort troep open blijft, is er 1 teveel. Er zijn nu 251 (ongeveer) mods actief aan het posten. Maar ingrijpen ho maar.
Omdat de wereld helaas bekrompen isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
Kan men even meelezen in dit topic?
SEX / Te hard.. but i like it.. (bdsm)
Helaas worden er nogal wat opmerkingen gemaakt waarin TS en haar kinks belachelijk worden gemaakt, maar het kan helaas niet naar KPD want daar kan TS niet meelezen.
Zo bekrompen altijd... waarom...?![]()
![]()
Ik klik op je naam, waardoor ik kan zien waar je overal gereageerd hebt, maar ik kan het topic waar je aan refereert niet vinden?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:47 schreef celine420 het volgende:
Ik heb een post gemaakt in de draad -aparte dingen die je sexy vind- op het subforum sexualiteit waarin ik mijn fetish beschrijf. Het is een onschuldige fetish waar ik niemand kwaad mee doe. Ik heb gepost dat ik het kicke vind om als zeug te worden behandeld. Ik zal niet mijn post precies herhalen. Er ontstond een kleine discussie wat ik precies wel en niet fijn vind, Nu zijn mijn post en alle reacties verwijderd. Ik heb geen idee waarom.
Ik zie op het forum de meest vreemde dingen langskomen. Zo is er een man die klaarkomt in de kamer van een vriendin en zijn sperma aan haar kussen veegt. Dat mag allemaal wel maar ik mag niet praten over wat ik kicke vind. Ik vind dit nogal vreemd.
Is er een manier dat ik mijn fetish kan bespreken op dit forum? Ik heb daar sterke behoefte aan.
Dat niet alleen.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik klik op je naam, waardoor ik kan zien waar je overal gereageerd hebt, maar ik kan het topic waar je aan refereert niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |