bang dat ie een stijffie krijgt, denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon ook een rare, geeft korte knuffel aan Sjel maar draait zich gelijk weer om. Bed uit elkaar klussen.
En terecht....Ik ben ook op het feestje..quote:
Ik wil eens een echte slang zien....Een anaconda bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Merel, de grootste slang zit naast je.......... links en rechts.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Wel mooi dat de shownieuws nog ff over Mariska begon tegen Jessie. Jessie zei nog: Brandon liegt niet. Zaadje van twijfel is geplant.
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verbandquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Wel mooi dat de shownieuws nog ff over Mariska begon tegen Jessie. Jessie zei nog: Brandon liegt niet. Zaadje van twijfel is geplant.
Jessie speelt het spelletje mee. Hij weet echt wel dat Mariska niet zo stom is om een week geleden, terwijl al dat gekonkel toen al bezig was, haar eigen team onderuit te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Nee hoor. Hij stond gewoon bewust keihard te liegen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verband
Van harte gegund.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En terecht....Ik ben ook op het feestje..
Hij speelt helemaal geen spelletje mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie speelt het spelletje mee. Hij weet echt wel dat Mariska niet zo stom is om een week geleden, terwijl al dat gekonkel toen al bezig was, haar eigen team onderuit te halen.
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij speelt helemaal geen spelletje mee.Hij weet dat Mariska kan liegen dat het gedrukt staat.
Hoezo? Ze heeft dat meerdere keren gezegd en niet alleen tegen Brandon.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verband
Hij twijfelt daar aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.
ach laat maar, context enzoquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft dat meerdere keren gezegd en niet alleen tegen Brandon.
Die categorie bestaat nog niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Als Andrea hier als aso genoemd is,welke categorie blijft er dan voor Merel over?
Nee hoor. Des te harder gaat Brndn af.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij twijfelt daar aan.Als dat niet zo is, had hij iets anders tegen Shownieuws gezegd.
Nee, dat denk ik dus niet....alleen moet hij haar toch ook wat langer houden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Als Andrea hier als aso genoemd is,welke categorie blijft er dan voor Merel over?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Des te harder gaat Brndn af.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er zijn meerdere contexten geweest.
Merel is op alle fronten een pleuriswijf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...
Andrea was heel negatief over bijna alle inwoners, maar verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
superasotokkietrolquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Moeten we zien.....denk zelfs dat Merel helemaal geen fatsoen heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maris hoeft niet te winnen, dat geloof ik, die wil straks geprezen en geeerd worden hoe ze Jesse naar de overwinning heeft geholpen, en verzint en liegt daar (on) handig op los
liefst zou zequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maris hoeft niet te winnen, dat geloof ik, die wil straks geprezen en geeerd worden hoe ze Jesse naar de overwinning heeft geholpen, en verzint en liegt daar (on) handig op los
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef juul. het volgende:
Het bevalt de 4 in de Yurt niets dat Jessie, Brandon ook heeft benoemd bij de laatste vijf
Imago opvijzelen, noemen ze het
Tsja van je vrienden moet je het hebben
Ook een aso net zoals shelly een aso isquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisterenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet Dree's bed zo snel gesloopt worden, Sjel wil óók een inloopkast?
Artis is tot 6 uur open, anders de Apenheulquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil eens een echte slang zien....Een anaconda bijvoorbeeld...
Dus jij denkt niet dat ze de bewoners een hand had gegeven?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel is op alle fronten een pleuriswijf.
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef spapaars het volgende:
Andrea verlost van de hypocrieten met hun uitgestreken schijnheilige smoeltjes.
Het gaat haar goed.
Slim. daar kan zelfs de Vrouw van de Baas niets tegen in brengenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisteren
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus, Merel is aso, vreemd millieu, als er maar geld komt
Dit is juist de bedoeling van de Febo, dus die zullen daar niets aan doen..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
En weer verder met stemmingsoverleg .... FEBO doe er eens wat aan
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weg is ze
foetsie naar huis![]()
maar nog wel in de OP
TRAAAAAAAlaaaaaaaaaaaaalalal
la tiedeldiedahhhhhhhhhhhhh
![]()
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat ze de bewoners een hand had gegeven?
Ik zie dat ze al op je UI gesignaleerd is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Te laat; dreetje heeft het rattenpad gekozen
merel zou echt niet iedereen een hand geven, die is zo rancuneus als de netenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Apenheulquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Artis is tot 6 uur open, anders de Apenheul
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisteren
Die wil het gekonkel niet missen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aandus nu maar een kast
In ieder geval het fatsoen zeg maar. Een ieder mag dan bepalen wat de waarde daar dan van zal zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?
Huichelen kan ze wel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?
ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef formule het volgende:
[..]
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,
Ik ga zo slecht op die mensen, zoals Brandon,iedereen liegt weleens,maar Brandon niet,rot toch opquote:
ik kan haar geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Wie niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef formule het volgende:
[..]
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,
Dus schijnheiligheid is fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In ieder geval het fatsoen zeg maar. Een ieder mag dan bepalen wat de waarde daar dan van zal zijn.
Moeder aller Aso'squote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
owja klopt hiske was eventueel nog een optie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aandus nu maar een kast
Precies, meer is het niet.quote:
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hskequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die wil het gekonkel niet missen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hske
Ja, zij en nog eentje gingen niet haar gedag zeggen......het is zo'n grote huichelaar....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, meer is het niet.Eerst roepen dat ze niet mee gaat lopen naar de poort en later beledigd zijn. Hoe Andrea ook afscheid had genomen, Merel had er evengoed commentaar op gehad.
Reserve Petertje , handig voor erbij te hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh ze gaan Mylene nog ff gebruiken en daarna mag ze naar huis.![]()
voordat er ook maar gestemd was, had merel al verkondigd dat ze zelf wel even de kist van andrea bij de poort ging zetten....en dat ze verder niet van plan was om bij het afscheid te gaan staan....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, meer is het niet.Eerst roepen dat ze niet mee gaat lopen naar de poort en later beledigd zijn. Hoe Andrea ook afscheid had genomen, Merel had er evengoed commentaar op gehad.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zij en nog eentje gingen niet haar gedag zeggen......het is zo'n grote huichelaar....
Precies en dan wel een woordje en handje verwachten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
voordat er ook maar gestemd was, had merel al verkondigd dat ze zelf wel even de kist van andrea bij de poort ging zetten....en dat ze verder niet van plan was om bij het afscheid te gaan staan....
klaar punt pastaquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarom en daarom alleen wil ze in de tent blijven.
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hske
Het is wel duidelijk waar ze bij hoort, ookal doet ze een soort van neutraal. Ze kan dat niet meer hooghouden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..![]()
Maar His speelt slim, hoort nergens echt bij.
ja die vergat ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..![]()
Maar His speelt slim, hoort nergens echt bij.
Die leven echt in een andere tijdszone.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit begint al over naar bed gaan.... het is nog geen half 6 man
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar ze bij hoort, ookal doet ze een soort van neutraal. Ze kan dat niet meer hooghouden.
Hoe zou dat nou komen...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:21 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zie verder niemand te staan zo te zien.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja die vergat ikdat image probeer ik te blocken
Ga daar echt geen lid van worden...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:22 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rty_started_implicit
Oh geen ideequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ga daar echt geen lid van worden...
Zijn er net een paar schuimpjes bij gekomen. Vijf zes man nu.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:21 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zie verder niemand te staan zo te zien.
ik ben wel benieuwd welke oud utopianen er komen,quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:22 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.facebook.com/(...)rty_started_implicit
Nee hoor, ze is echt lid van team zuur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]![]()
Hoort ze niet bij, hooguit dat ze Merel of Shell steunt omdat het een vrouw moet zijn die wint.
Ze werpt ze met het grootste gemak voor de bus.
iemand zei dat Sjon nog ff kwamquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd welke oud utopianen er komen,
Ik hoorde over Brenda dat ze onderweg is met de ploeg uit Brabant.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd welke oud utopianen er komen,
Niet om een Andrea op te halen ga ik vanuit. Als John komt blijft ie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iemand zei dat Sjon nog ff kwam
van een cirkel kun je toch ook gewoon de oppervlakte berekenen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
domme gerrit hoe kan een ronde tent nu 9 m2 zijn
Die heeft Andrea toch niet meegemaakt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik hoorde over Brenda dat ze onderweg is met de ploeg uit Brabant.
de enige egte he, de bauwer, hij hep Utopia gemaak, waar is de bockworst????quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet om een Andrea op te halen ga ik vanuit. Als John komt blijft ie.
Klopt, alleen zn onderbouwing klopte niet, de tent is 3 bij 3 dus 9m² aldus de studentquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
van een cirkel kun je toch ook gewoon de oppervlakte berekenen?
Die ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de enige egte he, de bauwer, hij hep Utopia gemaak, waar is de bockworst????
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Drama queen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie jordy heeft er geen zin meer in mensen naar huis sturen. Zijn tactiek heeft niet gewerkt. Nou opzouten dan maar
Clowntje en Brandoff mee en de twisten mogen wel komen jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:28 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie jordy heeft er geen zin meer in mensen naar huis sturen. Zijn tactiek heeft niet gewerkt. Nou opzouten dan maar
was het niet pi * straal kwadraat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:28 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Klopt, alleen zn onderbouwing klopte niet, de tent is 3 bij 3 dus 9m² aldus de student
Zoiets ja (sorry veels te lang geleden)quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat het niet pi * straal kwadraat?
Met Pi.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Zoiets ja (sorry veels te lang geleden)
Ze was toch ook bij Dyl en Kaylee met JOhn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft Andrea toch niet meegemaakt?
Heerlijk eerlijk, Jessie wil Gerrit wel in de finale maar hij verdient het niet, hij heeft niets gedaan aan de opbouw van Utopiaquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:29 schreef Sambalbaai het volgende:
Sja, Gerrit, Jessie vindt niet dat je veel voor de opbouw van Utopia hebt gedaan en gelijk heeft hij.
tja je moet jezelf een beetje in de picture houdenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze was toch ook bij Dyl en Kaylee met JOhn.
Ik verschil van mening. His leunt van de een naar de ander.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is echt lid van team zuur.En al een tijdje.
die stellen geen vragen, die van shownieuws wel, daar zal het wel mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
Mariska haat die camera op haar snuffert. WTF doet ze daar dan?
Gelul ze is 24 uur per dag op camera. Raar wijfquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die stellen geen vragen, die van shownieuws wel, daar zal het wel mee te maken hebben
jeetje een beveiliger? verwachten ze opstootjes?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:34 schreef Paco55 het volgende:
De mensen aan de poort worden lastig gevallen door een beveiliger. Maar ze zijn niet onder de indruk van hem.
dat zekerquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul ze is 24 uur per dag op camera. Raar wijf
ditquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef Soury het volgende:
Mariska haat die camera op haar snuffert. WTF doet ze daar dan?
Hoezo draai je het toch steeds om. Bij het weggaan had ze iedereen een hand gegeven, maar in het spel is ze een pleuriswijf, dat kun je toch gescheiden van elkaar zien. of ben ik nu achterlijk...Kan hoor, dat laatste..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dus schijnheiligheid is fatsoenlijk?
Nou Koos dat zeg je toch niet van een student.....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
domme gerrit hoe kan een ronde tent nu 9 m2 zijn
De dames lieten zich niet afbluffen en gaven hem lik op stuk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje een beveiliger? verwachten ze opstootjes?
levend standbeeldquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
die Brandon is ook een narcist hoor, denk dat hij gaves heeft, ofzo
goedzoquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
De dames lieten zich niet afbluffen en gaven hem lik op stuk.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:32 schreef juul. het volgende:
[..]
Heerlijk eerlijk, Jessie wil Gerrit wel in de finale maar hij verdient het niet, hij heeft niets gedaan aan de opbouw van Utopia
Hij heeft het al ruim een jaar over Utopiaan van het jaar wordenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
die Brandon is ook een narcist hoor, denk dat hij gaves heeft, ofzo
andersom heeft Gerrit af en toe goede kritiek op Jessie , heerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat bedoelde hij ook en Gerrit vond dat, zacht gezegd, niet leuk.
![]()
Je kan van alles, maar als het niet gemeend is, is het schijnheilig en niet iedereen kiest daar gelukkig voor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo draai je het toch steeds om. Bij het weggaan had ze iedereen een hand gegeven, maar in het spel is ze een pleuriswijf, dat kun je toch gescheiden van elkaar zien. of ben ik nu achterlijk...Kan hoor, dat laatste..
met zn fandagquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij heeft het al ruim een jaar over Utopiaan van het jaar worden![]()
Maar gelukkig is hij er nooit mee bezig geweest en boeit het hem niks.
Mooi, dat gaat lekker.....allebei steken geven.....Gerrit over Jessie in de yurt.....Jessie rechtstreeks in zijn gezicht.....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:32 schreef juul. het volgende:
[..]
Heerlijk eerlijk, Jessie wil Gerrit wel in de finale maar hij verdient het niet, hij heeft niets gedaan aan de opbouw van Utopia
Achter zijn rug.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
andersom heeft Gerrit af en toe goede kritiek op Jessie , heerlijk
Omdat Gerrit er naar vroeg, niet vanuit zichzelf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, dat gaat lekker.....allebei steken geven.....Gerrit over Jessie in de yurt.....Jessie rechtstreeks in zijn gezicht.....
Het gaat toch niet om of je het meent of niet, we hebben het hier over fatsoen, dat is heel wat anders.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan van alles, maar als het niet gemeend is, is het schijnheilig en niet iedereen kiest daar gelukkig voor.
en als hij een keertje jessie iets misgunt...zoals toen bij het bezoek, dan weet hij Gerrit niet hoe snel hij daarna snikkend het weer goed met makenquote:
Daarom wederom de vraag: is het fatsoenlijk om de schijnheiligheid uit te hangen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om of je het meent of niet, we hebben het hier over fatsoen, dat is heel wat anders.
Het is ook wel een heerlijk tijdstip midden in de spits je zal van een eind moeten komen......quote:
Er is nu toch één inwoner minder?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly doet dus nu precies na wat merel heeft gedaan. Een huisje onbruikbaar maken. Maar ze zal het vast anders zien.
Van dat zelfbenoemd 'mesterplen' komt geen hol terecht. Losse floddersoldaat.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:41 schreef Flow3r het volgende:
waarom is Shelly daar nog? Die kan toch gewoon opstappen na die 16 maanden of komt er nog iets van "Brandon Masterplan "?
Dat zal wel want hij moet winnenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:41 schreef Flow3r het volgende:
waarom is Shelly daar nog? Die kan toch gewoon opstappen na die 16 maanden of komt er nog iets van "Brandon Masterplan "?
heyquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel @:DaniqueV voor de nieuwe OPfoto.
Ziet er veel beter uit zonder dat zure geval![]()
shelley blijft er wel zelf slapenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly doet dus nu precies na wat merel heeft gedaan. Een huisje onbruikbaar maken. Maar ze zal het vast anders zien.
Mijn antwoordt is ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom wederom de vraag: is het fatsoenlijk om de schijnheiligheid uit te hangen?
Mijn antwoord: nee.
Nee, is niet waar Uto even daarvoor had ze met iemand afgesproken niet mee te lopen naar de poort....dat was op de streams.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo draai je het toch steeds om. Bij het weggaan had ze iedereen een hand gegeven, maar in het spel is ze een pleuriswijf, dat kun je toch gescheiden van elkaar zien. of ben ik nu achterlijk...Kan hoor, dat laatste..
Dat is weer een andere discussiequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, is niet waar Uto even daarvoor had ze met iemand afgesproken niet mee te lopen naar de poort....dat was op de streams.
Het zal eens tijd worden, dat dat daar ook opgemerkt wordt. Net als het liegen van Mariska en Lex.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Precies dat, Gerrit is zijn eigen glazen aan het ingooien
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
kan iemand een stuk zeep in die mond van Brandon stoppen, please? Bellen blazen
Lekkerrrr hoor!! Voor bij mijn vegetarische maaltijden die ik vanmiddag heb gehaaldquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hey![]()
![]()
weet waar je huis woond hey
vanaaf komen dr heul veul struieitjes plokken
Ik ben zijn moeder nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
kan iemand een stuk zeep in die mond van Brandon stoppen, please? Bellen blazen
Oh, ik val er zo in......vond het schijnheilig bij de verslaggevers om juist dit te zeggen over Andrea terwijl ze zelf afgesproken had om niet mee te lopen.....en gedag te zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie
hij heeft het zo lang kunnen ontlopen,dat van Sjellie vond ik niet ok, maar die gozer is er zo mee weg gekomen, door die 2 maandelijkse stemmingen, met zn blubberlip, geen fijne gozerquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het zal eens tijd worden, dat dat daar ook opgemerkt wordt. Net als het liegen van Mariska en Lex.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft het zo lang kunnen ontlopen,dat van Sjellie vond ik niet ok, maar die gozer is er zo mee weg gekomen, door die 2 maandelijkse stemmingen, met zn blubberlip, geen fijne gozer
Dat zegt toch ook al genoegquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:46 schreef Inca het volgende:
Zijn helemaal geen oud bewoners bij de poort
Nee, maar dat valt Gerrit rauw op zijn dak.....Jessie is eerlijker daarin.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Omdat Gerrit er naar vroeg, niet vanuit zichzelf.
Die gaat zeker bij de laatste 5 eindigen....Jessie, Merel, Shelley, Hiske en Brandon gok ik zo maar even...Gerrit gaat zijn eigen glazen ingooien denk ik....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:45 schreef DKUp het volgende:
Brandoff zal wel gered worden ben ik bang.
Nee hoor ze weet dat het precies hetzelfde is en wat Merel kan kan zij ook. Alleen heeft Andrea netjes gevraag aan Hiske......quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
En Shelley gaat met haar contacten uit Utopia onder de tafel zitten als ze eruit isquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:48 schreef juul. het volgende:
Gisteren schoof Jordy het niet onder pannen en krukken, vandaag schuift hij het niet onder kleden.
Dat verhaspelen van spreekwoorden, hilarisch
dat was al duidelijk, FEBO had een foutje gemaakt bij de popipoll, alleen Jessie en Brandon stonden daarquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Brandon had van de week een masterplan en nu is hij zijn motivatie kwijt...
[..]
Die gaat zeker bij de laatste 5 eindigen....Jessie, Merel, Shelley, Hiske en Brandon gok ik zo maar even...Gerrit gaat zijn eigen glazen ingooien denk ik....
vraag : ziet iemand hem ooit zijn snorkel apparaat schoonmaken ?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:25 schreef Bramenstruik het volgende:
OMG die Jessie he, met zn lange shirtjes, je ziet inmiddels een diepe navel er doorheen, 's ochtend en 's avonds doet hij moeilijk met shirtjes verwisselen, net als Merel trouwens, wat een stel, hun onzekerheden verbergen, en maar doorvreten
Geweldigquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Shelley gaat met haar contacten uit Utopia onder de tafel zitten als ze eruit is
en ze maakt toch ook geen huisje onbruikbaar ? Het bed van Andrea is eruit gehaald, maar haar eigen bed en foto's en alles zijn toch nog gewoon in dat huisje?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor ze weet dat het precies hetzelfde is en wat Merel kan kan zij ook.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat was al duidelijk, FEBO had een foutje gemaakt bij de popipoll, alleen Jessie en Brandon stonden daar
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel @:DaniqueV voor de nieuwe OPfoto.
Ziet er veel beter uit zonder dat zure geval![]()
Was die wel eens geladen dan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:48 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
De accu is leeg bij Brandon![]()
Praat nooit slecht volgens Jordy enkel onverstaanbaar
Hiske had er net ook een paar: onder de toonbank schuiven.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:48 schreef juul. het volgende:
Gisteren schoof Jordy het niet onder pannen en krukken, vandaag schuift hij het niet onder kleden.
Dat verhaspelen van spreekwoorden, hilarisch
dat is ook een dingetje, als je daar maar in en uitademdquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef goldback het volgende:
[..]
vraag : ziet iemand hem ooit zijn snorkel apparaat schoonmaken ?
Ja, inderdaad......quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze maakt toch ook geen huisje onbruikbaar ? Het bed van Andrea is eruit gehaald, maar haar eigen bed en foto's en alles zijn toch nog gewoon in dat huisje?
Zelfs zijn masterplannen zijn al overleden voor ze gespeeld wordenquote:
Dat doet Merel elke avondquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef goldback het volgende:
[..]
vraag : ziet iemand hem ooit zijn snorkel apparaat schoonmaken ?
Ow..Nou dat zegt dus al genoeg....Eigenlijk is het helemaal niet leuk zo...We weten eigenlijk al hoe het gaat eindigen..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat was al duidelijk, FEBO had een foutje gemaakt bij de popipoll, alleen Jessie en Brandon stonden daar
heb gelezen dat je zo'n wekelijks goed moet reinigen en schoonmaken misschien vandaar die constante snotstroom.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is ook een dingetje, als je daar maar in en uitademd
Eigenlijk is Brandon heel aandoenlijk...Ik denk in het leven naast Utopia, dat hij best wel een aardige gast is...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs zijn masterplannen zijn al overleden voor ze gespeeld worden
Jaaaaaaaaaaaa Die andere zure eruit. Is dat hok voor niets verbouwdquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch mooi zijn als er nu weer 'n zwarte envelop komt,,,,,, Allemaal nomineren
en morgen Stemmen wie er naar huis gaat
omg Frits! wil het geluid niet horenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zet afentoe ook die snorkel op d'r Freggelgrot, ff de boel luchten
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zou toch mooi zijn als er nu weer 'n zwarte envelop komt,,,,,, Allemaal nomineren
en morgen Stemmen wie er naar huis gaat
Ik vind het een griezel. Zeker nu ik weet dat hij zo gigantisch kan liegen terwijl hij je recht in je gezicht kan aankijken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Brandon heel aandoenlijk...Ik denk in het leven naast Utopia, dat hij best wel een aardige gast is...Wat zeg ik nu
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa Die andere zure eruit. Is dat hok voor niets verbouwd
awwww brrrrrrr, echt hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een griezel. Zeker nu ik weet dat hij zo gigantisch kan liegen terwijl hij je recht in je gezicht kan aankijken.
Tering zeg die durven, dat ding staat op instorten en het weer in dat doek.quote:
zal wel energie drankje zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat staat Herr Von Das Boot te saufeh?
Ik las hier al als buurman.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Brandon heel aandoenlijk...Ik denk in het leven naast Utopia, dat hij best wel een aardige gast is...Wat zeg ik nu
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het een griezel. Zeker nu ik weet dat hij zo gigantisch kan liegen terwijl hij je recht in je gezicht kan aankijken.
Geluid hoor je niet, ze heeft 2 ontluchtings ventieltjesquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omg Frits! wil het geluid niet horen
Ik denk toch wel met Gerritquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef goldback het volgende:
Om wazige redenen zijn Jessie en merel het meest populair bij het volk dus die blijven samen met hiske, Brandon en ? tot het laatst.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Inclusief sperma vlekken van deelnemers.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tering zeg die durven, dat ding staat op instorten en het weer in dat doek.
En dan vergeet ik nog ff alle muizengaten in dat doek.
Weet je honderd procent zeker dat hij liegt......ik twijfel er kan best eens een gesprek geweest kunnen zijn achter de bomen of helemaal niet op streams is geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
tijd voor een bezichtigingquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Maris doet de onderhandelingen daarvoor, dat eiste ze op, en dat mocht
wat een tekst erbijquote:
Jij weet alles toch beter?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft mag er nog wel een stemming komen of een andere frats van de Febo. Deze stemming kwam wel erg vroeg in de week. Er is ook geen evenement komend weekend dus verzin een list!
500 voor een keuken vind ik nogal wat.....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jijzelf met je glazen bol die wat troebel isquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijzelf met je glazen bol die wat troebel is
Heeft die muts ook de tekst geschreven zeker...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat trucje kennen we al van Jaapquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy beweert dat hij en brandon alleen voor de titel gaan en niet voor het geld. Dus dat geven ze weg
toen mariska er net inzat , was ze ook niet zo lovend over Jes. Kan best zijn dat ze toen een keer een uitlating heeft gedaan, zo rond de tijd van haar wurglijst.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:04 schreef juul. het volgende:
In de uitzending van gisteren zei Alexandra dat de mensen die water uit het meertje hebben moeten drinken in de finale moeten staan
Mariska beaamde dat met haar ja ja
Kan worden opgevat dat Jessie daar niet bij hoort
Ik roep ook maar wat hoor
Zou ook nog kunnen vandaar dat mensen op social media dat ook beaamt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:04 schreef juul. het volgende:
In de uitzending van gisteren zei Alexandra dat de mensen die water uit het meertje hebben moeten drinken in de finale moeten staan
Mariska beaamde dat met haar ja ja
Kan worden opgevat dat Jessie daar niet bij hoort
Ik roep ook maar wat hoor
Dat is gewoon waarom ze zo zuur zijn. De andere groep heeft het slimmer gespeeld en de rattenclub heeft verloren. Het zijn niet alleen hele slechte verliezers en hele zure mensen maar de druiven zijn ook nog eens heel erg zuur.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy lul je hebt met die krullebollen ook een spel gespeeld alleen verloren.
Hij liegt niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je honderd procent zeker dat hij liegt......ik twijfel er kan best eens een gesprek geweest kunnen zijn achter de bomen of helemaal niet op streams is geweest.
Denk namelijk niet dat hij dat zomaar uit zijn duim zuigt.....op social media zijn er genoeg mensen die zeggen het gehoord te hebben.....ik durf in iedergeval niet mijn handen in het vuur te steken daarvoor....en Jessie twijfelt ook....
Ik weet wel zeker dat hij liegt. Misschien heeft ze dat wel gezegd, maar dan is dat al weken geleden en absoluut honderd procent niet een week geleden. Toen was de strijd al volop bezig.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je honderd procent zeker dat hij liegt......ik twijfel er kan best eens een gesprek geweest kunnen zijn achter de bomen of helemaal niet op streams is geweest.
Denk namelijk niet dat hij dat zomaar uit zijn duim zuigt.....op social media zijn er genoeg mensen die zeggen het gehoord te hebben.....ik durf in iedergeval niet mijn handen in het vuur te steken daarvoor....en Jessie twijfelt ook....
nog niet voorbij zien komenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was er al een filmpje vertrek Drea??
Ik ben het er wel mee eens dat de andere groep het slimmer gespeeld heeft. Ze hebben meer mensen kunnen mobiliseren om mee te doen om op een bepaald persoon te stemmen. De anderen waren toch meer losse groepjes. Ze hadden eerder met elkaar moeten samenwerken. En ja daar hoort ook gekonkel bij. Het is alleen lastig te beoordelen wie je daarin wel en niet kunt vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is gewoon waarom ze zo zuur zijn. De andere groep heeft het slimmer gespeeld en de rattenclub heeft verloren. Het zijn niet alleen hele slechte verliezers en hele zure mensen maar de druiven zijn ook nog eens heel erg zuur.
En eigenlijk denk ik dat ze dat weken geleden ook niet heeft gezegd. Ze dweept met Cees en zou hem niet onder ogen durven komen als zij Jessie onder de bus zou gooien omdat ze weet dat Cees hartstikke gek op Jessie is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat hij liegt. Misschien heeft ze dat wel gezegd, maar dan is dat al weken geleden en absoluut honderd procent niet een week geleden. Toen was de strijd al volop bezig.
maar natuurlijk, en dat geloven we allemaalquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
merel had andrea graag nog succes willen wensen
Het is gewoon lastig om een spel te spelen als je tot 12 uur in je nest blijft liggen en te lui bent om uit je eigen traanbuizen te janken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat de andere groep het slimmer gespeeld heeft. Ze hebben meer mensen kunnen mobiliseren om mee te doen om op een bepaald persoon te stemmen. De anderen waren toch meer losse groepjes. Ze hadden eerder met elkaar moeten samenwerken. En ja daar hoort ook gekonkel bij. Het is alleen lastig te beoordelen wie je daarin wel en niet kunt vertrouwen.
dat zou eens in de uitzending moeten komenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Frann. Lex, Merel
.. Meroll ; nou ze hoeft mn schouder niet aan te raken
met d zo lopen
ik pleur dr zo over het hek heen
.. tuurlijk Zeug
dat doe jij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon lastig om een spel te spelen als je tot 12 uur in je nest blijft liggen en te lui bent om uit je eigen traanbuizen te janken.
indd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou eens in de uitzending moeten komen
Iemand inhuren om voor je te janken?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef shiitake het volgende:
[..]Kun je dan ook uit iemand anders traanbuizen janken? Lijkt me nog vermoeiender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |