bang dat ie een stijffie krijgt, denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon ook een rare, geeft korte knuffel aan Sjel maar draait zich gelijk weer om. Bed uit elkaar klussen.
En terecht....Ik ben ook op het feestje..quote:
Ik wil eens een echte slang zien....Een anaconda bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Merel, de grootste slang zit naast je.......... links en rechts.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Wel mooi dat de shownieuws nog ff over Mariska begon tegen Jessie. Jessie zei nog: Brandon liegt niet. Zaadje van twijfel is geplant.
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verbandquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Wel mooi dat de shownieuws nog ff over Mariska begon tegen Jessie. Jessie zei nog: Brandon liegt niet. Zaadje van twijfel is geplant.
Jessie speelt het spelletje mee. Hij weet echt wel dat Mariska niet zo stom is om een week geleden, terwijl al dat gekonkel toen al bezig was, haar eigen team onderuit te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Nee hoor. Hij stond gewoon bewust keihard te liegen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verband
Van harte gegund.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En terecht....Ik ben ook op het feestje..
Hij speelt helemaal geen spelletje mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie speelt het spelletje mee. Hij weet echt wel dat Mariska niet zo stom is om een week geleden, terwijl al dat gekonkel toen al bezig was, haar eigen team onderuit te halen.
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij speelt helemaal geen spelletje mee.Hij weet dat Mariska kan liegen dat het gedrukt staat.
Hoezo? Ze heeft dat meerdere keren gezegd en niet alleen tegen Brandon.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ben ik weer ff advocaat van de duivel, maar Brandon trekt het natuurlijk ook compleet uit zn verband
Hij twijfelt daar aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.
ach laat maar, context enzoquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft dat meerdere keren gezegd en niet alleen tegen Brandon.
Die categorie bestaat nog niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Als Andrea hier als aso genoemd is,welke categorie blijft er dan voor Merel over?
Nee hoor. Des te harder gaat Brndn af.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij twijfelt daar aan.Als dat niet zo is, had hij iets anders tegen Shownieuws gezegd.
Nee, dat denk ik dus niet....alleen moet hij haar toch ook wat langer houden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij weet ook dat ze dit keer niet loog.
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Als Andrea hier als aso genoemd is,welke categorie blijft er dan voor Merel over?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Des te harder gaat Brndn af.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Er zijn meerdere contexten geweest.
Merel is op alle fronten een pleuriswijf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...
Andrea was heel negatief over bijna alle inwoners, maar verder weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
superasotokkietrolquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
Moeten we zien.....denk zelfs dat Merel helemaal geen fatsoen heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou de eer aan zichzelf houden en iedereen een hand geven, daar ben ik van overtuigd....Merel heeft dan meer fatsoen in zich dan een Andrea...Ik heb het dan even niet over het spelelement, want Merel is natuurlijk in het spel een pleuriswijf...
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maris hoeft niet te winnen, dat geloof ik, die wil straks geprezen en geeerd worden hoe ze Jesse naar de overwinning heeft geholpen, en verzint en liegt daar (on) handig op los
liefst zou zequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Bramenstruik het volgende:
maris hoeft niet te winnen, dat geloof ik, die wil straks geprezen en geeerd worden hoe ze Jesse naar de overwinning heeft geholpen, en verzint en liegt daar (on) handig op los
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef juul. het volgende:
Het bevalt de 4 in de Yurt niets dat Jessie, Brandon ook heeft benoemd bij de laatste vijf
Imago opvijzelen, noemen ze het
Tsja van je vrienden moet je het hebben
Ook een aso net zoals shelly een aso isquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisterenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet Dree's bed zo snel gesloopt worden, Sjel wil óók een inloopkast?
Artis is tot 6 uur open, anders de Apenheulquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil eens een echte slang zien....Een anaconda bijvoorbeeld...
Dus jij denkt niet dat ze de bewoners een hand had gegeven?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel is op alle fronten een pleuriswijf.
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef spapaars het volgende:
Andrea verlost van de hypocrieten met hun uitgestreken schijnheilige smoeltjes.
Het gaat haar goed.
Slim. daar kan zelfs de Vrouw van de Baas niets tegen in brengenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisteren
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
serieus, Merel is aso, vreemd millieu, als er maar geld komt
Dit is juist de bedoeling van de Febo, dus die zullen daar niets aan doen..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
En weer verder met stemmingsoverleg .... FEBO doe er eens wat aan
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weg is ze
foetsie naar huis![]()
maar nog wel in de OP
TRAAAAAAAlaaaaaaaaaaaaalalal
la tiedeldiedahhhhhhhhhhhhh
![]()
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij denkt niet dat ze de bewoners een hand had gegeven?
Ik zie dat ze al op je UI gesignaleerd is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Te laat; dreetje heeft het rattenpad gekozen
merel zou echt niet iedereen een hand geven, die is zo rancuneus als de netenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Apenheulquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Artis is tot 6 uur open, anders de Apenheul
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jep ze gaat haar kleertjes erop hangen. had geen zin in andere mensen in het huisje. was al besproken gisteren
Die wil het gekonkel niet missen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aandus nu maar een kast
In ieder geval het fatsoen zeg maar. Een ieder mag dan bepalen wat de waarde daar dan van zal zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?
Huichelen kan ze wel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja een slap judashandje. Wat is dat waard?
ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef formule het volgende:
[..]
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,
Ik ga zo slecht op die mensen, zoals Brandon,iedereen liegt weleens,maar Brandon niet,rot toch opquote:
ik kan haar geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Wie niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef formule het volgende:
[..]
Andrea, had op iedereen wat aan te merken,
Dus schijnheiligheid is fatsoenlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In ieder geval het fatsoen zeg maar. Een ieder mag dan bepalen wat de waarde daar dan van zal zijn.
Moeder aller Aso'squote:Op dinsdag 5 november 2019 17:05 schreef mcspicy het volgende:
owja klopt hiske was eventueel nog een optie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
behalve Hiske............... of all people, maar Hske zat haar net te beschculdigen van diefstal toen het werd gevraagd, dus Hiske wilde niet, want die had herinneringen aan het huisje met Chris, en kon dat nog niet aandus nu maar een kast
Precies, meer is het niet.quote:
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hskequote:Op dinsdag 5 november 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die wil het gekonkel niet missen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hske
Ja, zij en nog eentje gingen niet haar gedag zeggen......het is zo'n grote huichelaar....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, meer is het niet.Eerst roepen dat ze niet mee gaat lopen naar de poort en later beledigd zijn. Hoe Andrea ook afscheid had genomen, Merel had er evengoed commentaar op gehad.
Reserve Petertje , handig voor erbij te hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Ahhhh ze gaan Mylene nog ff gebruiken en daarna mag ze naar huis.![]()
voordat er ook maar gestemd was, had merel al verkondigd dat ze zelf wel even de kist van andrea bij de poort ging zetten....en dat ze verder niet van plan was om bij het afscheid te gaan staan....quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Precies, meer is het niet.Eerst roepen dat ze niet mee gaat lopen naar de poort en later beledigd zijn. Hoe Andrea ook afscheid had genomen, Merel had er evengoed commentaar op gehad.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zij en nog eentje gingen niet haar gedag zeggen......het is zo'n grote huichelaar....
Precies en dan wel een woordje en handje verwachten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
voordat er ook maar gestemd was, had merel al verkondigd dat ze zelf wel even de kist van andrea bij de poort ging zetten....en dat ze verder niet van plan was om bij het afscheid te gaan staan....
klaar punt pastaquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En daarom en daarom alleen wil ze in de tent blijven.
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Hiske heeft nog nooit zo genoten als nu, ze lacht zich kneiter, hahahahaha, smakt en hijgt en kreunt er lustig op los, ze hoort erbij, het clubje, dag Hske
Het is wel duidelijk waar ze bij hoort, ookal doet ze een soort van neutraal. Ze kan dat niet meer hooghouden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..![]()
Maar His speelt slim, hoort nergens echt bij.
ja die vergat ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze ook nog dr scheur opentrekt..![]()
Maar His speelt slim, hoort nergens echt bij.
Die leven echt in een andere tijdszone.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit begint al over naar bed gaan.... het is nog geen half 6 man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |