was het maar zoquote:
Daar gingen ze om de klip-klap een kroketje eten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
De enige RLS waar ik het idee had dat er niet zoveel gescript werd, was DGK....
zag het, smerig wijfquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:03 schreef MacDeMarco het volgende:
hiske neemt een hap van een puddingbroodje en legt het daarna terug
En daarna aankomen lopen en meteen: ik wil beginnen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:03 schreef MacDeMarco het volgende:
hiske neemt een hap van een puddingbroodje en legt het daarna terug
Maar de beelden waren iets realistischer.....quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar gingen ze om de klip-klap een kroketje eten.
Pleur ze achter elkaar in dat houten gedoe en klaar. Flauwe kul toneelstukje.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
schiet nou maar op, iedereen weet al hoe het gaat aflopen, tenzij de febo met een twist komt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
die zal straks een lekkere koelkast hebben thuis, met allemaal half afgekloven dingenhelemaal wetende die rare bakkes erin gebeten heeft
Net als de laatste keer in 2012 ...quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:04 schreef MacDeMarco het volgende:
schiet nou maar op, iedereen weet al hoe het gaat aflopen, tenzij de febo met een twist komt.
Ja, die wilde zelf gaan, zag het niet meer zittenquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
dit is de eerste keer dat ik met Sjel te doen heb
De club van 5quote:
een hoopquote:
Shelly is haar eigen beste maatje.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die wilde zelf gaan, zag het niet meer zitten
Nu gaat haar maatje, ze heeft nu niets meer
Ze lult met Jordy mee en kiest voor Marika, dom mokkel is hetquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie voor de tweede keer geen motivatie, ze weet het niet eens, en broddelt er niet eens meer wat om heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |