Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende: [..] Niet
Ik heb ook nog het oude voordeeluren abbo
Tegen die tijd maar kijken of het nog zin heeft een abbo aan te houden. Meeste treinreizen maak ik op kosten van de baas (en vanaf dan dus altijd volle prijs, gezien de werktijden) en voor privé reisjes is vaak een korting voor die dag te scoren.
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Heej!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die mensen die nog steeds een allang afgeschaft hebbenmoetenzijnde Voordeelurenkaart hebben, krijgen geen 40 % korting meer in de middagspits.
Ik heb nu AltijdVoordeel: In de spits (6:30 - 9:00 en 16:00 - 18:30) 20 % korting, daarbuiten 40 % korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
quote:
Tnx. Ik moest sowieso al het volledige bedrag in de middagspits betalen. Voor mij gaat er weinig veranderen, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
NS voordeelwinkel en ze komen langs op mijn FB tijdlijn.
Nooit gekocht nog dus de parate kennis voor websites is ver weg hier.
Maar ik wil niet dat het feestje stoptquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt HEEL erg coulant van NS dat ze dat nog zo lang door hebben laten gaan. Maar ooit is het feest ten eindeEn dat is nu
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Mijn schoonouders balen ook al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het feestje stopt
*stampvoet*
Eensch. Ik gebruik het voornamelijk in de middagspitsquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
Zal zo eens kijken in de mail wat voor abbo ik heb. Behalve in de spits heb ik 40% korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Afgerond op hele euro's alleen al onze vaste inkomsten en vaste lasten. Zodat onder de streep duidelijk is wat we elke maand vrij te besteden hebben aan variabele kosten als eten, uitgaan, benzine etc.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?
Hou je ook van lijstjes makenquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |