abonnement Unibet Coolblue
pi_190993973
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef TLC het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat het gewoon een storing was en geen hint of zo want bij anderen was er niks te zien van n storing of zo :P
Plus om mezelf ff te quoten als je de uitzending terugkijkt staat dat stukje met het testbeeld er ook niet op, geen hint dus.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 12 januari 2020 @ 15:06:57 #52
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_190995185
Natuurlijk is dat testbeeld een hint of in ieder geval opzettelijk erin gemonteerd.

Ik zie al jaaaaren geen testbeeld meer maar "toevallig" tijdens WidM wel :? Nee natuurlijk niet :')
pi_190995440
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:06 schreef RedFever007 het volgende:
Natuurlijk is dat testbeeld een hint of in ieder geval opzettelijk erin gemonteerd.

Ik zie al jaaaaren geen testbeeld meer maar "toevallig" tijdens WidM wel :? Nee natuurlijk niet :')
d'r zijn ook vele mensen die niks gezien hebben van n testbeeld, en waarom zie je t dan niet terug als je het terugkijkt op internet
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190995448
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 13:23 schreef TLC het volgende:

[..]

Plus om mezelf ff te quoten als je de uitzending terugkijkt staat dat stukje met het testbeeld er ook niet op, geen hint dus.
Ik keek gisteren de aflevering terug via NPO.nl en daar was het testbeeld wel aanwezig. Inmiddels niet meer dus?
pi_190995605
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:28 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Ik keek gisteren de aflevering terug via NPO.nl en daar was het testbeeld wel aanwezig. Inmiddels niet meer dus?
in het kader van check check dubbel check weer terug gekeken maar nee hoor, niet bij mij iig
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190995624
Is dat testbeeld niet gewoon een verwijzing naar die ene aflevering die niet doorging vanwege de man met pistool bij de NOS? Was er toen niet continu testbeeld van npo1 op de tv?

https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-door~a4cee148/
pi_190997015
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 01:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hahaha een landelijke ouderwetse storing? Iedereen onder de dertig vroeg zich waarschijnlijk eerst af wat dat was/ betekende.
:D dit^

Maar volgens mij is het niet te zien tijdens het terugkijken van de aflevering... dus ja. Geen hint lijkt me.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_190997027
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:39 schreef pleb07 het volgende:
Is dat testbeeld niet gewoon een verwijzing naar die ene aflevering die niet doorging vanwege de man met pistool bij de NOS? Was er toen niet continu testbeeld van npo1 op de tv?

https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-door~a4cee148/
Goed bedacht :D maar ik heb het testbeeld met terugkijken niet gezien. :{
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_190997496
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 15:38 schreef TLC het volgende:

[..]

in het kader van check check dubbel check weer terug gekeken maar nee hoor, niet bij mij iig
Bedankt voor het terugzoeken! In dat geval denk ik inderdaad dat het 'gewoon' een foutje / storing is :P
  PR en moderator zondag 12 januari 2020 @ 19:49:06 #60
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_190999016
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 09:20 schreef Cee het volgende:
Ik zat net nog te denken aan dat testbeeld en bedacht dat het misschien een cryptische hint/verwijzing zou kunnen zijn naar de combinatie test en beeld, en of er tijdens het invullen van de test toevallig iemand in beeld werd gebracht mét een beeld (snapt u het nog :P ).
Net teruggekeken, en net voordat je Miljushka de test ziet invullen zie je een shot van een groot beeld, en ze is ook de enige kandidaat die echt temidden van veel beelden zit.
Dit is briljant gevonden, maar helpt me dus wel verder een Miljuschka tunnel in he :(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191001888
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2020 17:20 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

:D dit^

Maar volgens mij is het niet te zien tijdens het terugkijken van de aflevering... dus ja. Geen hint lijkt me.
Of een soort van extra beloning voor de live-kijkers (in dit digitale kijk-op-je-eigen-tijd-tijdperk).
Somebody that I used to know
pi_191002123
In 1975 ging het testbeeld dat getoond werd over in een andere. En wie is er in 1975 geboren...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_191002796
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2020 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In 1975 ging het testbeeld dat getoond werd over in een andere. En wie is er in 1975 geboren...
Oef, zouden er allemaal gebeurtenissen uit het geboortejaar van de mol getoond worden?
Somebody that I used to know
pi_191003641
Rik in t begin tegen Tina :

en onthoudt, kennis is macht..

Daarna loopt Tina de poort door en pakt de sleutel 2010.

En wat weten van dat seizoen ?

Dat Kim Pieters de mol was, mede dankzij haar uitspraak van

kennis is macht

---

Toeval ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191003717
Dat testbeeld is niet te zien bij uitzending gemist toch?
pi_191003754
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:42 schreef PicoMMP het volgende:
Dat testbeeld is niet te zien bij uitzending gemist toch?
nope
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191003823
En waarom laat Tina haarzelf op de foto zetten (minuut 31.40) ? :') met de een foto regel was alles daarna meteen waardeloos :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191004194
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:36 schreef TLC het volgende:
Rik in t begin tegen Tina :

en onthoudt, kennis is macht..

Daarna loopt Tina de poort door en pakt de sleutel 2010.

En wat weten van dat seizoen ?

Dat Kim Pieters de mol was, mede dankzij haar uitspraak van

kennis is macht

---

Toeval ?
Het zou leuk zijn als ze zo'n hint door zouden trekken de rest van het seizoen, en de mol in elke aflevering een 'eerbetoon' aan een eerdere mol laten geven :)
pi_191005958
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 22:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

dit zou wel eens kunnen kloppen
helaas was ze er de eerste ronde al uit :') :')
weg theorie. ;(
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_191006047
Maar inmiddels heb ik een nieuwe theorie :D

volgens was dat met leonie ter braak tijdens de markt opdracht.
op een gegeven moment staat volgens mij zij of tina, bij zo'n tablet en continue foto's te maken.
maar op een gegeven moment zegt zij "ja nu" o.i.d. en op dat moment komt precies "de mol" in beeld.
Kortom is leonie ter braak de mol? :o
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_191006159
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:55 schreef TLC het volgende:
En waarom laat Tina haarzelf op de foto zetten (minuut 31.40) ? :') met de een foto regel was alles daarna meteen waardeloos :P
Ja dat vond ik ook heel apart _O-

Maar Tina lijkt me zo'n geval van een irritante schijnmol :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 13 januari 2020 @ 10:28:03 #72
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191006682
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:36 schreef TLC het volgende:
Rik in t begin tegen Tina :

en onthoudt, kennis is macht..

Daarna loopt Tina de poort door en pakt de sleutel 2010.

En wat weten van dat seizoen ?

Dat Kim Pieters de mol was, mede dankzij haar uitspraak van

kennis is macht

---

Toeval ?
Lijkt me er wel vrij dik bovenop liggen. Kennis is macht wordt ieder jaar nog wel genoemd. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 13 januari 2020 @ 10:50:13 #73
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191006871
Ze wisten toch niet hoe die cijfers werkten op de vrachtauto?
pi_191007215
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook heel apart _O-

Maar Tina lijkt me zo'n geval van een irritante schijnmol :D
plus in de vrachtwagen tikte ze wel erg snel een foutieve code in :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_191008009
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:26 schreef TLC het volgende:

[..]

plus in de vrachtwagen tikte ze wel erg snel een foutieve code in :P
Ook dat nog ja... maar op de een of andere manier ligt het er te dik bovenop... maar voor mij staan de 4 die niet uit de vrachtwagen kwamen wel iets meer in the picture dan de rest. Al vraag ik me af of Miljuschka en Johan wel zoveel bij konden dragen met enkel het euroteken, dus als Mol kun je dan prima je best doen natuurlijk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191008133
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 11:27 schreef libranl het volgende:
Op het moment van het testbeeld tijdens de rechtstreekse uitzending werden Leonie en Rob 'afgeschermd' (titel uitzending).
Denk dat de titel slaat op de foto die gemaakt wordt van Tina, je ziet haar letterlijk worden vastgelegd op het schermpje van n mobieltje.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 januari 2020 @ 13:03:09 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191008289
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ook dat nog ja... maar op de een of andere manier ligt het er te dik bovenop... maar voor mij staan de 4 die niet uit de vrachtwagen kwamen wel iets meer in the picture dan de rest. Al vraag ik me af of Miljuschka en Johan wel zoveel bij konden dragen met enkel het euroteken, dus als Mol kun je dan prima je best doen natuurlijk.
Tenzij je zonder euro teken geen "geld" bedrag laat zien en dus ook niet krijgt ;)
Want zou het wel geteld hebben als ze bv alle getallen hadden, maar niet t EUR teken?
Zo ja, dan was dat hele EUR teken vrij nutteloos.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191008345
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tenzij je zonder euro teken geen "geld" bedrag laat zien en dus ook niet krijgt ;)
Want zou het wel geteld hebben als ze bv alle getallen hadden, maar niet t EUR teken?
Zo ja, dan was dat hele EUR teken vrij nutteloos.

Ja dat vroeg me gisteren dus ook af... sowieso waren de nullen van waarde omdat je daarmee in ieder geval 1000 EUR kon besparen.... Buddy lijkt me daarom vooralsnog af te vallen als Mol, ook omdat het heel makkelijk was om die sleutel niet te vinden in die vrachtwagen of om in je zak te stoppen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191008366
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tenzij je zonder euro teken geen "geld" bedrag laat zien en dus ook niet krijgt ;)
Want zou het wel geteld hebben als ze bv alle getallen hadden, maar niet t EUR teken?
Zo ja, dan was dat hele EUR teken vrij nutteloos.

Als we er vanuit kunnen gaan dat de mol van de productie mocht kiezen in welke vrachtwagen hij/zij mocht zitten. Is de keuze voor deze vrachtwagen met het ¤ teken misschien iets te obvious..
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_191008448
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tenzij je zonder euro teken geen "geld" bedrag laat zien en dus ook niet krijgt ;)
Want zou het wel geteld hebben als ze bv alle getallen hadden, maar niet t EUR teken?
Zo ja, dan was dat hele EUR teken vrij nutteloos.

Dit is inderdaad de grote vraag. Als dat euroteken nutteloos was, dan wil je als mol per sé in een vrachtwagen met een nummer zitten. Welke maakt dan natuurlijk niet zo veel uit, want als er één faalt, kun je nog maximaal 100 tot 210 euro verdienen, en een mol gaat zich in aflevering 1 niet opdringen om die laatste 110 euro uit de kas te houden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191008949
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook heel apart _O-

Maar Tina lijkt me zo'n geval van een irritante schijnmol :D
dat geld volgens mij ook voor johan die stond maar een beetje te lummelen daar bij dat rek met die telefoons.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_191010909
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Tenzij je zonder euro teken geen "geld" bedrag laat zien en dus ook niet krijgt ;)
Want zou het wel geteld hebben als ze bv alle getallen hadden, maar niet t EUR teken?
Zo ja, dan was dat hele EUR teken vrij nutteloos.

Of je had als mol het euro-teken op een andere plek gezet waardoor alleen het deel rechts van het teken had geteld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 13 januari 2020 @ 16:29:08 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191011099
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Of je had als mol het euro-teken op een andere plek gezet waardoor alleen het deel rechts van het teken had geteld.
Ja, maar dat zou wel ERG opvallen.
Want t is overduidelijk dat een euro teken aan t begin hoort.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_191011157
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, maar dat zou wel ERG opvallen.
Want t is overduidelijk dat een euro teken aan t begin hoort.
Toch was er wel even verwarring ivm het van links naar rechts lezen, dus potentieel had een Mol daar gebruik van kunnen maken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191011316
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, maar dat zou wel ERG opvallen.
Want t is overduidelijk dat een euro teken aan t begin hoort.
Je hebt gelijk hoor ;)

Of de schuld op een ander kunnen schuiven door niet (goed) te kijken of te hopen dat de 2 op de eerste plek had gestaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_191011960
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dat vroeg me gisteren dus ook af... sowieso waren de nullen van waarde omdat je daarmee in ieder geval 1000 EUR kon besparen.... Buddy lijkt me daarom vooralsnog af te vallen als Mol, ook omdat het heel makkelijk was om die sleutel niet te vinden in die vrachtwagen of om in je zak te stoppen
Ik vond het ook wel heel toevallig dat hij zo'n 3,5 minuut voor het eind de sleutel vond. Ik weet niet of het het kan/mag dat de filmcrew namens de productie seintjes geeft aan de Mol om het spel te sturen? Bijv als tegen het einde van een opdracht duidelijk wordt dat meerdere kandidaten niet gaan vrijkomen.

Met voorkennis kon zijn opdracht snel worden opgelost. Sleutel pakken van de afgesproken plek en 'shinen' als Mol door de fanatieke kandidaat te spelen. Daarmee meteen wat verdenkingen wegnemen. Gewoon door van de opbrengst van 2 euro 'maar liefst' 20 euro te maken, wat niets voorstelt. De andere kandidaten krijgen ondertussen de lastigere opdrachten waarbij de kans op mislukken groter is en hiermee sneller verdacht worden. En door de productie verdacht en onhandig in beeld kunnen worden gebracht.
pi_191012777
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:36 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel heel toevallig dat hij zo'n 3,5 minuut voor het eind de sleutel vond. Ik weet niet of het het kan/mag dat de filmcrew namens de productie seintjes geeft aan de Mol om het spel te sturen? Bijv als tegen het einde van een opdracht duidelijk wordt dat meerdere kandidaten niet gaan vrijkomen.

Met voorkennis kon zijn opdracht snel worden opgelost. Sleutel pakken van de afgesproken plek en 'shinen' als Mol door de fanatieke kandidaat te spelen. Daarmee meteen wat verdenkingen wegnemen. Gewoon door van de opbrengst van 2 euro 'maar liefst' 20 euro te maken, wat niets voorstelt. De andere kandidaten krijgen ondertussen de lastigere opdrachten waarbij de kans op mislukken groter is en hiermee sneller verdacht worden. En door de productie verdacht en onhandig in beeld kunnen worden gebracht.
Ja hoor, een tikkie tegen de vrachtwagen. een toeter van een boot (ze zaten vlakbij het water meende ik?), een claxon van een auto, een lampje van de camera dat extra knippert. Vele manieren. Alleen is het Buddy niet :N :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_191015741
Misschien was de sleutel wel helemaal niet verstopt en had Buddy m de hele tijd in z’n zak oO<
pi_191015888
Over de telefoon in de intro:

Als je op internet 18:10 opzoekt komen er messen en vorken en lepels is dit een hint naar miljushka

En op 29 mei startte haar nieuw kookprogramma

GENOT
  dinsdag 14 januari 2020 @ 16:40:58 #90
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_191026852
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_191038807
Ik zit te puzzelen met die 18:10 op 29 mei. S18E10 (seizoen 18, episode 10) was de finale van 2018. Zou het daarmee verband kunnen houden? De datum is 29 mei, die dag viel in 2019. Als ik kijk naar het fragment van de finale S18E10 op tijdstip 20:19, kom je toevallig precies op het moment voor de ontknoping van de mol. Ik weet niet welke hint ik daar verder uit zou moeten halen, maar toevallig vind ik het allemaal wel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 januari 2020 @ 11:13:18 #92
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191039006
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:01 schreef Schanu het volgende:
Ik zit te puzzelen met die 18:10 op 29 mei. S18E10 (seizoen 18, episode 10) was de finale van 2018. Zou het daarmee verband kunnen houden? De datum is 29 mei, die dag viel in 2019. Als ik kijk naar het fragment van de finale S18E10 op tijdstip 20:19, kom je toevallig precies op het moment voor de ontknoping van de mol. Ik weet niet welke hint ik daar verder uit zou moeten halen, maar toevallig vind ik het allemaal wel.
Of het nu toeval is of niet, of iets betekent of niet, ik vind het altijd geweldig hoe WIDM mensen aan het puzzelen zet :D Daarom is dit altijd een van de leukste topics rondom WIDM ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 15 januari 2020 @ 19:54:55 #93
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_191047002
nvm
Hey ho. Let's go!
  donderdag 16 januari 2020 @ 07:15:21 #94
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_191051966
Voor iedere kandidaat valt nu of in en toekomstige aflevering wel een sluitende hint te vinden. M.a.w. het zegt allemaal niets en feitelijk weet je nog niets....
  donderdag 16 januari 2020 @ 21:48:09 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191064118
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Toch was er wel even verwarring ivm het van links naar rechts lezen, dus potentieel had een Mol daar gebruik van kunnen maken.
Terwijl op het label aan de autosleutel het nummer van het parkeervak stond waar ze moesten parkeren. Althans, volgens Johan.
:o)
pi_191064411
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2020 07:15 schreef RedFever007 het volgende:
Voor iedere kandidaat valt nu of in en toekomstige aflevering wel een sluitende hint te vinden. M.a.w. het zegt allemaal niets en feitelijk weet je nog niets....
Uhhh nee. Alle afleveringstitels slaan op de Mol, altijd ieder jaar. Er is maar 1 speler waar ALLE titels op zullen slaan.
pi_191067147
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2020 07:15 schreef RedFever007 het volgende:
Voor iedere kandidaat valt nu of in en toekomstige aflevering wel een sluitende hint te vinden. M.a.w. het zegt allemaal niets en feitelijk weet je nog niets....
Eens! Maar het zoeken naar (mogeljike) hints is wel een leuk tijdverdrijf :P
pi_191068575
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2020 07:15 schreef RedFever007 het volgende:
Voor iedere kandidaat valt nu of in en toekomstige aflevering wel een sluitende hint te vinden. M.a.w. het zegt allemaal niets en feitelijk weet je nog niets....
Tja, als je zo WIDM kijkt lijkt me er weinig lol meer aan te beleven. Het mooie aan het programma is juist dat je door je eigen (voor)oordelen en slim knip en plakwerk van de regie een bepaalde kant op geduwd wordt, waardoor je soms blind wordt voor zeer voor de hand liggende hints of aanwijzingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_191085824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tja, als je zo WIDM kijkt lijkt me er weinig lol meer aan te beleven. Het mooie aan het programma is juist dat je door je eigen (voor)oordelen en slim knip en plakwerk van de regie een bepaalde kant op geduwd wordt, waardoor je soms blind wordt voor zeer voor de hand liggende hints of aanwijzingen.
Dit, een tunnel in gaan en dan uiteindelijk op brute wijze alles verliezen in de poule :D
(nou ja behalve dan twee jaar geleden toen ik vol in de Jan tunnel zat :7)
  zaterdag 18 januari 2020 @ 21:33:49 #100
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191092948
Toen Miljuschka de test invulde en zei dat ze op Tina zat, kwam Tina in beeld met een grote rode vlek rechts. Teken dat ze af zou vallen, en Miljuschka de mol is?
Sowieso veel rode elementen in beeld steeds.
:o)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')