Futbin heeft hem op 370k op het moment, als je ziet dat RTTF Militao extinct is op 450k vind ik het niet eens zo'n hele gekke prijs, qua markt dan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:29 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Vandaag is een mooie samenvatting van EA's promos, potm vardy: top, RTTF Gomez: verschrikkelijk overpriced, objcetive Mbabu is weer top. Zo extreem wisselvallig xD
Jezusquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
RTTF Allan uit de FUT Champions Cup SBC
RTTF Wendell uit de De eerste stap SBC
Wtf![]()
Ik Dumfries.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
Wtf![]()
Huh, hoezo niet de goede? Is gold Dumfries nu niet uit packs want vervangen door EL Dumfries?quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik Dumfries.
Maar niet de goede. Mijn packluck is al een paar weken te einde.
Waarschijnlijk niet dan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Huh, hoezo niet de goede? Is gold Dumfries nu niet uit packs want vervangen door EL Dumfries?
Jezus, lekker man. Ik alleen maar tyfus zooi.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:32 schreef Doevelaer het volgende:
Wtf![]()
POTM Vardy.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:14 schreef Doublepain het volgende:
Waarom is de market zo laag?? Alsof we al in Juni zitten
Ik zat te denken om 1 miljoen aan 84IF's voor 10/11K te kopen.. (100 stuks)quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle huidige TOTW spelers zijn echt super goedkoop. Heb van de meeste er 1 gekocht, ooit moeten die gasten toch gaan stijgen84-rated IFs voor 10500-12000 coins, geen geld.
Sws doen, kan simpelweg geen verlies wordenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zat te denken om 1 miljoen aan 84IF's voor 10/11K te kopen.. (100 stuks)
Bij 1 goeie SBC pak je dikke winst
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Sws doen, kan simpelweg geen verlies worden
Al 1 ton verlies in 1 week, denk dat ie naar 900K gaat ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom zou je CR7 überhaupt verkopen
Wat een bazenkaart was dat vorig jaar voor mij.
Moet je twitch kijken en je account linkenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe komen sommige aan die nieuwe grote banners met E-sporters erop?
Voor hoelang moet je naar de stream kijken. Is even al voldoende?quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je twitch kijken en je account linken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |