Alles voor me sgatjuhquote:
#hvjwjnmkquote:
vond het aanbod tegenvallen, meer dan de helft was niet echt om te spelen maar om punten te sparen (om dingen van te "kopen").quote:Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oeh dat klinkt niet zo positief bedoelde inderdaad de gambox.
geef dat een halfjaar max Enschede en nieuwe concepten gaat meestal niet lang goed.
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenquote:
mooi.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenVakantie geboekt voor volgende week
Helemaal top hier
Barcelonaquote:Op woensdag 6 november 2019 13:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
mooi.
En waar gaat de reis naar toe?
quote:Op woensdag 6 november 2019 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenVakantie geboekt voor volgende week
Helemaal top hier
nicequote:
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, neequote:Op woensdag 6 november 2019 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nicelekker bakken in de zon? voor zover het weer er naar is daar.
wel uit kijken met die betogers daar etc![]()
oke, hehehehe, vele plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, nee![]()
Nee, gewoon even een paar dagen weg. Nog nooit in Barcelona geweest en hoor er goede verhalen over. En die betogers moeten eerder voor mij uitkijken![]()
Dankjewel, gaat goedkomenquote:Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke, hehehehe, vele plezier in ieder geval.
Ruig hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, nee![]()
Nee, gewoon even een paar dagen weg. Nog nooit in Barcelona geweest en hoor er goede verhalen over. En die betogers moeten eerder voor mij uitkijken![]()
Whehequote:Op woensdag 6 november 2019 14:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
de groeten aan![]()
![]()
![]()
als hij tenminste niet al onderweg is![]()
quote:
Zoals het hoortquote:
Hehehehequote:Op vrijdag 8 november 2019 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen wacht in spanning op nieuws van jouw kant![]()
Dus eh... hieropan met die spekbil'nquote:
en we wachten nog steeds.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen wacht in spanning op nieuws van jouw kant![]()
hahaha, hoe lang kan het nog duren?quote:
Sowieso moet 'ie er voor het einde van de maand zijn, anders wordt 'ie gehaaldquote:Op woensdag 13 november 2019 13:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha, hoe lang kan het nog duren?
haha oke.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso moet 'ie er voor het einde van de maand zijn, anders wordt 'ie gehaald
Jup, morgen 40 wekenquote:Op donderdag 14 november 2019 10:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
haha oke.
dus op zich heb je nog even?
of zijn de 39 weken al voorbij?
Mooi is die echo jaquote:Op donderdag 14 november 2019 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn vriendin is vandaag 19 weken 4 dagen, gisteren de 20-weken echo gehad.
alles was goed, muppet was lekker aan het bewegen en draaien
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, prachtig om te zien hoe alles er al op en aan zit (hoe klein ook)![]()
Precies.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.
Dat snap je toch niet?
Afhankelijk van de situatie opzich. Als iemand zwanger raakt door een verkrachting ofzo, zie ik het wel anders.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.
Dat snap je toch niet?
Dit dusquote:Op donderdag 14 november 2019 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, prachtig om te zien hoe alles er al op en aan zit (hoe klein ook)![]()
dat klopt, maar het blijft je eigen kind en dus je eigen beslissing. maar het wordt uiteraard 'begrijpelijker' als er dringende (medische) redenen aan ten grondslag liggen.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dat snap je toch niet?
apart om dan dingen te zien / bekijken waar je totaal niet aan had 'gedacht', maar wel vanuit medisch oogpunt worden gecontroleerd.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit dus
Elk detail wordt dan ook bekeken enzo
Qft.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
net als dat iedereen vrij is om aan kinderen te beginnen, ongeacht bijvoorbeeld IQ/EQ (ik noem het maar even zo) of leefstijl. daar kun je ook wat voor vinden...
er valt niks te verbieden als verstokte rokers, drinkers en/of drugsgebruikers een kind willen. of als minder begaafde ("domme") mensen dat willen.
terwijl je je af kunt vragen of die mensen goed voor hun kind (kunnen) zorgen, of ze het doorhebben als het niet goed met ze gaat etc.etc.
quote:Op maandag 18 november 2019 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Serieuze gesprekken hier![]()
Goedemorgen
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 18 november 2019 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja hoi
Zaterdag ben ik papa geworden van Owen
Dankjewel!quote:Op maandag 18 november 2019 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
Alles erop en eraan?
Fijn!quote:Op maandag 18 november 2019 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankjewel!E
Ja hij is helemaal perfect bevonden door de verloskundige en kraamhulp![]()
Ja sowiesoquote:Op maandag 18 november 2019 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!Nu genieten van de mini-D
Hoeveel verlof heb je daar nu voor?quote:
5 werkdagenquote:Op maandag 18 november 2019 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeveel verlof heb je daar nu voor?
Zo belachelijk weinigquote:
gefeliciteerd kerel! geniet van jullie kleine wonderquote:Op maandag 18 november 2019 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja hoi
per 1 juli a.s. kun je als partner 5 weken aanvullend geboorteverlof opnemen, dan krijg je een 70% uitkering van het UWV. maar ja, Owen is er nu al en mijn 2e muppet komt ook voor die tijd; dus daar hebben we niks aanquote:
Komt goed!quote:Op maandag 18 november 2019 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gefeliciteerd kerel! geniet van jullie kleine wonder
[..]
per 1 juli a.s. kun je als partner 5 weken aanvullend geboorteverlof opnemen, dan krijg je een 70% uitkering van het UWV. maar ja, Owen is er nu al en mijn 2e muppet komt ook voor die tijd; dus daar hebben we niks aan
klopt, best heel lang. ik heb toen bij Jelle, naast de 2 dagen vrij (inclusief dag van bevalling), nog wat wat losse vrije dagen opgenomen en daarna nog wat (halve) dagen onbetaald verlofquote:Op maandag 18 november 2019 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komt goed!
En over die 5 weken; dat is wel echt heel lang hč
Week of 2 vind ik primatenzij er medische noodzaak is voor de kleine of voor haar dan om langer thuis te zijn.
Gefeliciteerd manquote:Op maandag 18 november 2019 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja hoi
hahaha ja, of een ikea bouwpakketjequote:Op maandag 18 november 2019 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd!!!![]()
Alles erop en eraan?
Ja, nouja, je weet het soms niet hequote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha ja, of een ikea bouwpakketje![]()
![]()
![]()
MAar @:-_Guitarist_- van harte gefeliciteerd met de kleine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha ja, of een ikea bouwpakketje![]()
![]()
![]()
MAar @:-_Guitarist_- van harte gefeliciteerd met de kleine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2019 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nouja, je weet het soms niet he
Daddy Dquote:
quote:
quote:
Een beetje, maar valt me aardig meequote:Op zaterdag 23 november 2019 08:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nog last van slapeloze nachten?
Randstedelingenquote:
Levenquote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/forums-fora/quote:
En het lelijkst.quote:Op zondag 24 november 2019 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/forums-fora/
"Het is allebei mogelijk, maar forums is het gebruikelijkst"
quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
niemand die gisteren de moeite heeft genomen de standaard OP van deze reeks aandachtig te bekijken?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
niemand die gisteren de moeite heeft genomen de standaard OP van deze reeks aandachtig te bekijken?![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2019 14:03 schreef Lonaa het volgende:
'JA NOU HOEFT HET NIET MEER GODVERDOMME'
quote:
quote:
Heersch ende kvlt \m/quote:
Hoe ist met je kleine duivelsgebroed?quote:
Zwartzielig. Verder wel goed hoor. Daar?quote:Op maandag 9 december 2019 15:23 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Hoe ist met je kleine duivelsgebroed?
;iquote:Op maandag 9 december 2019 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zwartzielig. Verder wel goed hoor. Daar?
Ik werd er ook wakker van, maar dacht vooral, wat een irritante rot jongens hoop dat ze gepakt worden.quote:Op dinsdag 10 december 2019 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Schrok vannacht rond 2:45 wakker omdat er gigantisch veel vuurwerk in één keer de lucht in ging. Dacht serieus even dat er een tweede vuurwerkramp gaande was
Helaas is handhaving van vuurwerkverbod lastigquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd er ook wakker van, maar dacht vooral, wat een irritante rot jongens hoop dat ze gepakt worden.
Geen gedachtes over rampen gelukkig
misschien een optie om het tunneltje dicht te metselen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:30 schreef Drizzt het volgende:
Hier hoor ik gelukkig maar af en toe vuurwerk, helaas meestal wel in het tunneltje zodat de klap extra hard is
Of gewoon een mosquito-dingquote:Op dinsdag 10 december 2019 11:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien een optie om het tunneltje dicht te metselen?
of een sensor ophangen en als men daar door heen gaat dat er een enorm smerige lucht ergens vandaan komt![]()
![]()
![]()
Dankjequote:
Stukken subtieler dan vorig jaar (of het jaar ervoor) waar ik iets voor middernacht even meldde dat ik een paar minuten later jarig zou zijn, ik leer het welquote:Op dinsdag 10 december 2019 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
J, ouwe trekveer! proficiat kerel![]()
mooie subtiele hint ook![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je al gefeliciteerd dikke bolle
Dankje \m/quote:
Dagelijks nog te bewonderen in ToF iddquote:Op woensdag 11 december 2019 14:02 schreef Drizzt het volgende:
@:STTSJT gefeliciteerd met je verjaardag!
;iquote:Op woensdag 11 december 2019 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dagelijks nog te bewonderen in ToF idd
Laatste bezoek 1451 dagen, 13 uur geleden.
Dankjequote:
Gefeliciteerd nog hč.quote:Op donderdag 12 december 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie mij dan ook nog met terugwerkende kracht feliciteren omdat ik op 5 juli jarig was en niemand daar aandacht aan had besteed? HE?![]()
Nog gefeliciteerd Drizzt
quote:Op donderdag 12 december 2019 09:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog hč.
(Ik was 21 april jarig)
quote:Op donderdag 12 december 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gaan jullie mij dan ook nog met terugwerkende kracht feliciteren omdat ik op 5 juli jarig was en niemand daar aandacht aan had besteed? HE?![]()
Nog gefeliciteerd Drizzt
Dankjewel hčquote:Op donderdag 12 december 2019 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij ook nog gefeliciteerd he
quote:Op maandag 23 december 2019 11:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
ook namens mij zelf iedereen die ik dit jaar niet gefeliciteerd heb, als nog van harte gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Jij ookquote:
Valkparkietquote:Op maandag 23 december 2019 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Jij ookMijn feestdagen worden nog iets fleuriger omdat ik vanavond een heel mooi valkparkietje ga ophalen
Zometeen even de boekenkast verplaatsen, vloer stofzuigen en alvast kranten op de vloer leggen, daarna waarschijnlijk de kooi in elkaar zetten (wordt tussen nu en 15:30 bezorgd), en vervolgens naar de klok staren tot het 18:30 is zodat ik met pa naar Albergen kan gaan om het meisje op te halen
Ze is van juli dit jaar, en volgens de kweker al vrij fors voor haar leeftijd, dus nog jong genoeg om tam te krijgenquote:Op maandag 23 december 2019 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valkparkiet![]()
![]()
![]()
Wij hadden ook valkparkietjes thuis![]()
Is het een tamme of een jonkie die je nog tam kan krijgen?
Leeuuk!quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze is van juli dit jaar, en volgens de kweker al vrij fors voor haar leeftijd, dus nog jong genoeg om tam te krijgen
quote:Op maandag 23 december 2019 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leeuuk!![]()
Onze eerste was vanaf geboorte tam gemaakt, wat een beest was datAltijd bij één van ons op de schouder (het liefst bij mam, want die gaf het eten
), was tijdens het eten altijd in de pan met aardappelen te vinden of als de bak popcorn op tafel stond, zat 'ie daar in
Altijd vrolijk fluiten
quote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier foto van mijn beestje:
[ afbeelding ]
Er schijnt ook van dat soort te zijn die hotels runnen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alvast veel plezier ermeeHeb altijd erg genoten van onze valkparkietjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op maandag 23 december 2019 12:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Er schijnt ook van dat soort te zijn die hotels runnen.
Nee, deze is echt té slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 23 december 2019 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, deze is echt té slecht
[..]
hahaha, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
hahahaha, sorry kon het niet latenquote:
[..]
Hij maakt 'm gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let niet op m'n houding, ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen zodat ze goed in beeld was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen!quote:
Ja goed hoor! Met jou?quote:Op maandag 30 december 2019 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hoe is het, papa David?
Met de kleine ook alles goed?quote:
Ja ook goed! Groeit als koolquote:Op maandag 30 december 2019 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de kleine ook alles goed?
Ja, goed heHelaas aan het werk vandaag en morgen, maar nog maar een maandje en dan eindelijk weg hier
Ja, dat doen ze nog op die leeftijd hequote:Op maandag 30 december 2019 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ook goed! Groeit als kool
Nog maar één maand ja?
Ooooow, ik dacht dat je het over jouw verhuizing hadquote:Op maandag 30 december 2019 12:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze nog op die leeftijd heFijn dat het goed gaat!
![]()
Ja, op mn werk he, hier blijf ik vast wel nog wat langer hangen
Was het maar waarquote:Op maandag 30 december 2019 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooooow, ik dacht dat je het over jouw verhuizing had
Freyjaquote:
Nee, is ook wel een lastige regio, wist ik al van te voren. Maar ja, we willen gewoon daar heenquote:
Vernoemd naar een character uit een game/serie/film zeker?quote:
Godin uit de Noorse mythologiequote:Op maandag 30 december 2019 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vernoemd naar een character uit een game/serie/film zeker?
Ahquote:Op maandag 30 december 2019 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godin uit de Noorse mythologie
Helaas niet, dinsdag was even leuk, maar ze is nog bang voor me, vooral voor mijn handen, maar ik mag wel heel dichtbij komen met m'n gezicht, en heb gister eventjes mijn neus tegen haar snavel kunnen drukkenquote:Op maandag 30 december 2019 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah![]()
Zit ze al de hele tijd bij je?
En hoe is het met Tally?
Oja, Taliquote:Op maandag 30 december 2019 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas niet, dinsdag was even leuk, maar ze is nog bang voor me, vooral voor mijn handen, maar ik mag wel heel dichtbij komen met m'n gezicht, en heb gister eventjes mijn neus tegen haar snavel kunnen drukkenWe zien wel wat er van komt, probeer haar tam te maken met trosgierst, maar daar is ze bang voor
Met Tali gaat het uitstekend
Mehhquote:Op maandag 30 december 2019 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, is ook wel een lastige regio, wist ik al van te voren. Maar ja, we willen gewoon daar heen
hier in de wijk ook. volkomen logisch, met potten van ¤ 60 (en meer) wil je er wel iets van zienquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor m'n gevoel wordt er vandaag meer vuurwerk afgestoken dan gisteren
quote:
Snap nooit zo goed dat mensen zoveel geld aan vuurwerk uitgevenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
beste wensen allemaal!
[..]
hier in de wijk ook. volkomen logisch, met potten van ¤ 60 (en meer) wil je er wel iets van zien
tsja, sommige mensen geven honderden euro's uit aan auto's, treinen en noem maar opquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed dat mensen zoveel geld aan vuurwerk uitgeven
Ja oké, maar er was bijvoorbeeld ook iemand op 't journaal die voor meer dan 3k aan vuurwerk kochtquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, sommige mensen geven honderden euro's uit aan auto's, treinen en noem maar op
ik had wat klein spul voor achter thuis, voor Jelle. en voor 's avonds met 3 kameraden 1 pot van ¤ 60
je wilt niet weten wat autoliefhebbers of duivenmelkers aan hun 'hobby' uitgeven. iedere gek z'n gebrekquote:Op donderdag 2 januari 2020 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, maar er was bijvoorbeeld ook iemand op 't journaal die voor meer dan 3k aan vuurwerk kocht
Dan ben je in mijn ogen gewoon niet goed bij je paasei
True thatquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat autoliefhebbers of duivenmelkers aan hun 'hobby' uitgeven. iedere gek z'n gebrek
Onzin, je mag mensen altijd het beste wensenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
officieel mag het niet meermaar uiteraard de beste wensen allemaal
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onzin, je mag mensen altijd het beste wensen
De 'r' zit toch nog in de maand?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
officieel mag het niet meermaar uiteraard de beste wensen allemaal
Opzich.quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
De 'r' zit toch nog in de maand?
dan mag het dus nog tot en met april?quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
De 'r' zit toch nog in de maand?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dan mag het dus nog tot en met april?
en dan weer vanaf sepember?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onzin, je mag mensen altijd het beste wensen
* Drizzt piemel in steektquote:
;iquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WHUT, DIE KWAM UIT HET NIETS.
/caps
quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
* TheGirlNextDoor kaken stijf op elkaar houdt....
Goeiemiddagquote:
Goed, Freyja heeft al even op de rugleuning van m'n bureaustoel gezetenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoii![]()
Hoe is het met de birdies?
quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, Freyja heeft al even op de rugleuning van m'n bureaustoel gezeten
Doet ze jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zit ze ook lekker te knarsesnavelen op één pootje? Vond dat zo schattig altijd
Zo schattigquote:
Ja, goedemorgen hequote:
Kearlquote:
hoe is het d'r mee?quote:
Mwoah.quote:
Kearlquote:
Wa best. Olivier ligt nu net op bedquote:
alles goed met kleine man?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Wa best. Olivier ligt nu net op bed
jazeker.quote:
prima. kan altijd beter, maar ook weinig te klagenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker.
weinig te klagen.
hoe is het bij jou?
Dimmu \m/quote:
Kloptquote:
Hooliganquote:Op vrijdag 24 januari 2020 13:28 schreef Robinhoo het volgende:
Hier posten ook gewoon nog steeds dezelfde dwazen he.
jazekerquote:
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De man van het kindermenu met bier
quote:
Das niet extreem neequote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
nee, ben rond de 80KG
vrij normaal postuur.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De man van het kindermenu met bier
Kijk ze nou, toetiesquote:Op maandag 3 februari 2020 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://tinyurl.com/yx7xzfpc
@:TheGirlNextDoor
quote:
vond ie het lekker?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik zag gisteren in de groeps app van mijn directe familie een filmpje van mijn moeder voor bij komen van een torenvalk ofzo die een duif aan het op peuzelen was bij mijn ouders achter het huis.
![]()
maak je niet vaak mee zo in een woonwijk lijkt mij.
volgens mij wel, was de duif lekker aan het oppeuzelen voorzover ik op het filmpje zag.quote:
quote:
Lijkt me stug, hoogstens wel gewoon openquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Is het restaurant überhaupt wel los?
geen bericht op website of FB, maar denk dat we het sowieso maar verzetten naar een later tijdstip (ouders beide 60+, vader ietwat zwakke gezondheid en vriendin 37 weken zwanger).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
Is het restaurant überhaupt wel los?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me stug, hoogstens wel gewoon open
Of jullie zitten daar als enige en dan hej ook weinig kans om het virus op te lopenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen bericht op website of FB, maar denk dat we het sowieso maar verzetten naar een later tijdstip (ouders beide 60+, vader ietwat zwakke gezondheid en vriendin 37 weken zwanger).
quote:
Dikkequote:
Hallo kleine meidquote:
in Haaksbergen is nu ook een koppel met coronaquote:
bij mij in vriezenveen tot op heden nog 0 *klopt af op onbewerkt stuk hout.quote:
Ik zit sowieso thuisquote:Op maandag 23 maart 2020 08:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
GoedemorgenIedereen in quarantaine?
Haha, ja, jij zit al jaren in quarantainequote:
Had je deze al gezien?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ja, jij zit al jaren in quarantaine![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://tinyurl.com/r6b5b8a
Freyja zit achter de muiswijzer aan
Omgquote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
![]()
Je hebt in ieder geval goed gezelschap
Zo schattigquote:Op maandag 23 maart 2020 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Ze zat gistermiddag een uur lang op m'n schouder, een beetje haar verenpakje bij te werken en aan mijn haar te knagen. Kon zelfs een kusje op haar buikje geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |