Alles voor me sgatjuhquote:
#hvjwjnmkquote:
vond het aanbod tegenvallen, meer dan de helft was niet echt om te spelen maar om punten te sparen (om dingen van te "kopen").quote:Op maandag 4 november 2019 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oeh dat klinkt niet zo positief bedoelde inderdaad de gambox.
geef dat een halfjaar max Enschede en nieuwe concepten gaat meestal niet lang goed.
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenquote:
mooi.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenVakantie geboekt voor volgende week
Helemaal top hier
Barcelonaquote:Op woensdag 6 november 2019 13:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
mooi.
En waar gaat de reis naar toe?
quote:Op woensdag 6 november 2019 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee detacheringsbureaus die om mij vechtenVakantie geboekt voor volgende week
Helemaal top hier
nicequote:
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, neequote:Op woensdag 6 november 2019 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nicelekker bakken in de zon? voor zover het weer er naar is daar.
wel uit kijken met die betogers daar etc![]()
oke, hehehehe, vele plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, nee![]()
Nee, gewoon even een paar dagen weg. Nog nooit in Barcelona geweest en hoor er goede verhalen over. En die betogers moeten eerder voor mij uitkijken![]()
Dankjewel, gaat goedkomenquote:Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
oke, hehehehe, vele plezier in ieder geval.
Ruig hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met 16 graden ga je niet meer bakken in de zon, nee![]()
Nee, gewoon even een paar dagen weg. Nog nooit in Barcelona geweest en hoor er goede verhalen over. En die betogers moeten eerder voor mij uitkijken![]()
Whehequote:Op woensdag 6 november 2019 14:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
de groeten aan![]()
![]()
![]()
als hij tenminste niet al onderweg is![]()
quote:
Zoals het hoortquote:
Hehehehequote:Op vrijdag 8 november 2019 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen wacht in spanning op nieuws van jouw kant![]()
Dus eh... hieropan met die spekbil'nquote:
en we wachten nog steeds.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen wacht in spanning op nieuws van jouw kant![]()
hahaha, hoe lang kan het nog duren?quote:
Sowieso moet 'ie er voor het einde van de maand zijn, anders wordt 'ie gehaaldquote:Op woensdag 13 november 2019 13:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
hahaha, hoe lang kan het nog duren?
haha oke.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso moet 'ie er voor het einde van de maand zijn, anders wordt 'ie gehaald
Jup, morgen 40 wekenquote:Op donderdag 14 november 2019 10:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
haha oke.
dus op zich heb je nog even?
of zijn de 39 weken al voorbij?
Mooi is die echo jaquote:Op donderdag 14 november 2019 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn vriendin is vandaag 19 weken 4 dagen, gisteren de 20-weken echo gehad.
alles was goed, muppet was lekker aan het bewegen en draaien
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker, prachtig om te zien hoe alles er al op en aan zit (hoe klein ook)![]()
Precies.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.
Dat snap je toch niet?
Afhankelijk van de situatie opzich. Als iemand zwanger raakt door een verkrachting ofzo, zie ik het wel anders.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, moet je nagaan en dan zijn er nog mensen die vanaf dat prille begin zo'n kind nog willen aborteren.
Dat snap je toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |