gewoon verkouden wordenquote:Op woensdag 6 november 2019 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik mijn neus kon afsluiten
Ik stop wel met ademen idd.quote:
Oke, ik ga wel even een in kinderdagverblijf werkenquote:
Jij snapt hem vriendinquote:Op woensdag 6 november 2019 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt heel onprofessioneel !
Als jij graag een koude douche wil nemen ga je gang.quote:Op woensdag 6 november 2019 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga even genieten van een douche..
Hmmm heerlijk fris...
Haha
het zou ook raar zijn als je hem probeerde tegen te houdenquote:Op woensdag 6 november 2019 10:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij graag een koude douche wil nemen ga je gang.
Ik dacht laat maar lekker kou vatten hahahaquote:Op woensdag 6 november 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou ook raar zijn als je hem probeerde tegen te houden
Leef je nog?quote:Op woensdag 6 november 2019 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stop wel met ademen idd.
Het zit wel erg tegenquote:Op woensdag 6 november 2019 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb gewoon godverdomme een tweede klacht over Spotify
Deze keer de app op PC. Blijkt dat je niet met spatiebalk kan pauzeren/hervatten. Echt WTF manX oneindig
Ik heb het inderdaad erg zwaar vandaagquote:
Dit is een doodsverwensing. Dat is helaas tegen de regels.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:59 schreef Solotovski het volgende:
Godverdomme tyfus kutbejaarden die op hun dooie gemak hun hele portemonnee leeghalen terwijl er een hele rij staat.
Sterf
Op de Mac geen issues hiermee tho.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb gewoon godverdomme een tweede klacht over Spotify
Deze keer de app op PC. Blijkt dat je niet met spatiebalk kan pauzeren/hervatten. Echt WTF manX oneindig
MacGenot. Welke machine mag het zijn?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op de Mac geen issues hiermee tho.
Net getest terwijl ik nostalgisch Usher zit te luisteren.
MacBook Pro 2019 aangesloten via Thunderbolt op een 4K display en toetsenbord/Magic Mousequote:Op woensdag 6 november 2019 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
MacGenot. Welke machine mag het zijn?
En ach ja de desktop app blijft wel beter dan die mobiele app. Maar nog.
Gaat dat een beetje soepel?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
MacBook Pro 2019 aangesloten via Thunderbolt op een 4K display en toetsenbord/Magic Mouse
Ja hoor, superfijn. Ik vind het alleen echt superkut nog steeds dat je sinds een aantal jaar je MacBook dus niet meer zelf kan upgraden. Alles is tegenwoordig vastgesoldeerdquote:Op woensdag 6 november 2019 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat dat een beetje soepel?
En mooi ding hoor die Magic Mouse maar ik vind hem persoonlijk totaal niet ergonomisch.
Ik zat ook al te kijken om zelf mijn PC te bouwen, ben alleen niet zo'n fan van grafische bewerkingen op een Windows (vandaar mijn MBP). Voor gamen en crypto mining is het wel kek!quote:Op woensdag 6 november 2019 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik werk momenteel met een zelfgebouwde PC. Met een redelijke videokaart. Dus niet echt een GamePC te noemen maar ik noem het liever een PC met een redelijke videokaart.
Ja alles zit vastgelijmd aan het moederbord tegenwoordigquote:Op woensdag 6 november 2019 12:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja hoor, superfijn. Ik vind het alleen echt superkut nog steeds dat je sinds een aantal jaar je MacBook dus niet meer zelf kan upgraden.
Bij de oude Pro's had je nog het genot dat je je videokaart en SSD kan upgraden. De Magic Mouse is wel soepel, alleen kut met vette vingers. Dan gebruik ik liever mijn Razer muis.
Ja ik gebruik toch alleen maar Windows dus voor mij is het perfect. 10 bevalt ook prima. En zelf bouwen geeft het ook een beetje je eigen identiteit.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken om zelf mijn PC te bouwen, ben alleen niet zo'n fan van grafische bewerkingen op een Windows (vandaar mijn MBP). Voor gamen en crypto mining is het wel kek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |